syysyrittäjät2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-kesäyrittäjät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa mukaan Ellie! Meidän joukko kasvaa mukavasti ja kirjoittelukin käy kovaan tahtiin, kun vähän aikaa on pois on aina kiva yllätys kun juttua tullut.

Toivon nyt sydämeni pohjasta että sulle kävis Rosa niinkuin kaverillenikin aikoinaan. Tunnuit niin toiveikkaalta. Ei ole kiva jos joutuu sitten harmittelemaan. Hirveesti plussaa toivon.

Ymmärrän Airi tunteesi gynellä. Mä en oikein ymmärrä tätä suomen systeemiä, että tavallaan "" turhaan "" ei viitsitä tutkia, vasta viimeisessä hädässä. Kai sekin riippuu lääkäristä, mut ei tää suomen terveydenhuollon systeemi oo ollenkaan enää niin hyvää kun annetaan ymmärtää. Mun vanha opiskelu kaveri asuu saksassa ja sen kertoman mukaan siellä tunnutaan sitten taas tutkivan kaikki ihan viimeisen päälle, siellä tuntuu olevan sellainen systeemi, että tavallaan varaudutaan aina pahimpaan ja tehdään kaikki mahdolliset tutkimukset, ei toisiaankaan säästellä mitään. No kyllä mä ihan neuvolan systeemiin oon täällä tyytyväinen. Joo se siitä. Mutta joskus tuntuu noi lääkärillä käynnit toivottomilta niinkuin mullakin noita tulehduksia ollut...ei ne kyllä keskustelulla selviä- joo vali vali. Tulipahan nyt purnattua. =)

joo miekii sain miehen kotiin. Nyt tekemään hommia ja miehen seuraan.
Jaksamista ja toivoitaan plussia!

Kiitos ellinoora! Nämä keskustelut ovat olleet kyllä ihan ykkösjuttu, toivottavasti jatketaan edelleen sekä täällä että ""plussanneissa kesäyrittäjissä""!

Mitenkäs muuten Rosa, oletko testannut, miten kävi?

Avalle hurjasti onnea! On varmasti mieletön fiilis!

Itse täällä olen onnessani kun uusi kierto alkoi tänään, nyt siis kp 1. Tässä kierrossa päästään siis viimein tositoimiin! :)

Iltaa! Täällä on taas viikonloppu mennyt melkoista kyytiä. On liikuttu, siivottu ja oltu raveissa ja jännätty miehen hevosen puolesta ja voittohan sieltä tuli:D Vauvakuumeilusta sen verran, että en ole vielä testannut, mutta nyt mietin, että pitäiskö huomenna testata, koska huomenna pitäis aloitella ovis tikuttelut... Että pitää vissin ottaa sitten samasta pisusta kaksi testiä... Tai toivottavasti ei tarvita kuin yksi:D Jotenkin tuntuu kuitenki, että en ole raskaana. Ainakaan mitään siihen viittaavaa ei ole havaittu.
Mutta nyt iltapuuhiin.

Huomenta ! Eipä mulla mitään ihmeitä kaikki ihan ok.

Tulin vaan kurkkaamaan. Yhtä-äkkiä on muuten tullut syksy tonne ulos, huomasin vaan eilen että väriä alkaa tulla jo kovasti puihin, kivan näköistä.

Mulla on ollut tässä viime päivinä ollut vähän muuta mietittävää, ( ei mikään kurja juttu) nyt on jotenkin vauvakuume taka-alalla, mutta kun tämä tilanne tästä selkeytyy niin kaikki palaa varmasti entiselleen.

Plussa onnea vaan niille jotka jännäämässä tällä viikolla.
Ja Rosa toivon parasta=).

joo-o, täällä kp5 ja nyt oon päättänyt että yritetään tämä kierto oikein urakalla, jos vaan suinkin jaksetaan. pitää vaan saada se mun toipilas innostumaan entiseen malliin petipuuhista:) on vaan kuume oikeasti niin korkealla taas, että ei tiedä miten päin muuten olisi..:)

kauniita ja kirkkaita syyspäiviä kaikille!

Heippa syysyrittäjät. Hieno juttu, että Avan plussa on vahvistunut! Paljon onnea!

Täällä eletään kiertopäivää 22. Vähän alkaa jo jännittämään kuinka on käynyt tässä kierrossa. Ajateltiin ehkä testata perjantaina miehen kanssa kun lähdetään viikonloppua viettämään muualle ja siellä varmaan viini virtaa... Pitää siis tietää, voiko sitä nauttia vai ei. En kyllä haluaisi testata vielä silloin mutta ehkä se olisi hyvä. Katsellaan. Eilen vihloi oikeaa puolta alavatsasta ja ajattelin jo innoissani että kiinnittymiskipuja, mutta enpä tiedä, olihan sitä viime kierrossakin kipuja jos jonkinlaisia.

Joo ihan kivaa kun syksyn värejä on alkanut ilmestymään puihin. Yöllä on ollut jo tosi kylmä välillä että sieltä se talvi kohta jo tekee tuloaan. No, mun mielestä on ihanaa kun on neljä vuodenaikaa kun tulee niin paljon vaihtelua.Ja syksy on jotenkin niin tunnelmallinen.

Mukavaa viikkoa kaikille!

Tulin nyt pitkästä aikaa täräyttelemään teitä plussaohjuksellani! *tsiuuh, tsiuuh*

Sorry Rosa, taisin osua teidän isännän ravuriin... Toivottavasti on ruunattu! :)

No niin, viimeinkin ehdin koneelle! Kiirettä pitänyt aamupäivän. Vapaapäivä koulusta, mutta aamulla piti käyttää autoa huollossa. Sitten hoitelin muitakin asioita ja tällaisen synkän syyspäivän kunniaksi olen pyhittänyt vapaa-aikani vaatekaappien siivoukseen! Johan nuo sortsit ja muut joutivat talviteloille ja vähän lämpimämpää vaatetta tilalle... Samalla sitten vähän muitakin kaappeja tuli putsailtua. Kylläpä sitä turhaa tavaraa aina pääsee kertymään. Onneksi siitä raaskii edes jossain vaiheessa luopua!

Niin, ja sitten asiaan... Aamulla testailin ja negaa näytti:((((( Ja vasta tuossa ovistestiäkin tikutin ja sekin oli negatiivinen. Noh, vasta kp 11/28 menossa. Jos se vaikka suostuis tuossa keskiviikkona...torstaina näyttämään plussaa... Siis nyt täytyy vaan toivoa, että ovuloin! Siis kun eihän sitä tiedä ovuloiko sitä ollenkaan... Itseasiassa hyväkin, kun ei vielä näytä plussaa ovistikku, kun mies makaa kuumeessa, niin eipä siitä olis vällyjen väliin touhuilemaan ainakaan tällä hetkellä.

Mutta eipä muuta kuin päivän jatkoja. Lähden taas jatkamaan pikku puuhasteluja. Ettei vaan tarvi koskea koulujuttuihin, niin parempi kaivella kaappeja:D

PS: Kiva Dora, kun kävit morjestamassa meitä!

Pahoittelut sinulle Rosa. Toivoin niin plussa ja kun vielä minä se olin joka sai sinut toiveikkaaksi, sori. ""Harmin harmi"" sanoo Nalle puh( videolla mitä lapset katselee) ja sopii tähänkin tilanteeseen=(.

Niin ja Onnea Avalle plussan vahvistumisesta. Onnittelin ehkä jo mutta tässä uudestaan.
Voikaapa hyvin naikkoset!!!
Ainiin asiani selkeytyi jo mitä tässä tuumailtu, IHANAA.
Hyvää viikkoa!!!!!

Jos en olisi niin varma että tässä kuussa ei varmasti tärppää niin epäilisin jopa olevani raskaana. Viime yönä heräsin hiihen kun rinnat olivat ihan sairaan kipeät. Eihän rintojen kipeytyminen mikään ehdoton raskauden oire ole ja on ne mulla joskus toistekin olleet kipeät mutta nyt nännit oli kivi kovat ja niihin SATTUI ja tätä kesti yöllä aika kauan. nyt aamulla ne eivät ole enää kipeät. Joku ohimenevä juttu, mutta tosiaan jos yritys olisi osunut nappiin niin nyt varmaan jännittäisin kovastikin koko loppuviikon. Mutta lienee aika mahdotonta. Niinpä vain kohauttelen täällä hartioitani kehoni oikuista ja toivon että menkat alkaisi vaikka pari päivää etuajassa.

kiitos dora plussaohjuksista, jospa se tästä..:) mun yks viimeisillään raskaana oleva ystävä just kertoi että hänellä oli tullut kahdetkin ihan oikeat ja runsaat menkat raskaana ollessa! ihan kamalaa, ei saisi tällaisia asioita kertoa yrittäjälle, nythän sitä ei usko enää mihinkään merkkeihin... menkat on valemenkat ja testit huijaa ja vaikka mitä...puuuh.

muuten kaikki hyvin täällä, kp 6/29 ja intoa vaikka muille jakaa...

Heips kaikille!

Käytiin eilen katsomassa ihanaa neljän kk:n ikäistä prinsessaa.... Älyttömän ihana!!

Mulla täällä menossa kp 3 ja tosi niukkaa on.... Yleensä ollut noin 6 pvä, mutta nyt taitaa tyrehtyä tänään kokonaan. Toivottavasti ei nyt ole kierrot yht´äkkiä menneet sekaisin juuri kun odotettu yrityksen aloitus koittaa!

Joku jossain keskustelussa kyselikin niistä haluista suhteessa ovikseen... Kun en itse testaile oviksia ainakaan vielä, niin kiinnostaisi tietää, että yltyvätkö teillä halut ennen vai jälkeen oviksen? Itse nimittäin huomaan lähellä olevan oviksen juuri noiden halujen lisääntymisestä....

Nyt täytyy mennä! Kirjoittelen myöhemmin lisää!

T: Suvi79

Heipparallaa:)

Ovista on taas tikuteltu, negaa näyttää vieläkin. Haamu siihen tuli, mutta ohjeiden mukaan haamu on nega. Mutta naureskelinkin miehelle (makaa kuumeessa kotona, saa nähdä tuleeko mullekkin flunssa, vähän kurkussa tuntuu...), että YES, alan siis edes johonkin tikkuun saamaan kahta viivaa... :D

Siis Suvi, mulla oli viimex menkat kans tosi niukat. Yleensä valuu kuin jostain putouksesta ja about 6 päivää, nyt oli just ja just kolme päivää. Silläpä sitten Äityli kertoili, että jos olikin valemenkat... Kuitenkin eilen, kun testasin, niin negahan sieltä tuli.

Muutenkin ollut jotenkin outoa nyt. Siis petipuuhienki kans. Siis mulla on niin pirusti tehny mieli vällyjen väliin temmeltämään kp3 tai kp4 lähtien. Nyt elellään kp12/28 ja ovulaatio (toivottavasti) kolkuttelee ovella... Niin ja näiden eriskummallisten halujen myötä viime viikolla sekstailtiin kaiken kaikkiaan VIISI kertaa!!! Se vain, että samat tulokset pitäis saada tälle ja ens viikoillekkin, niin tuntuisi tuloksia alkavan tuleen tikkuihin parin viikon päästä:) Niin ja yleisesti ottaen mulla on halut alkanu lisääntyyn vähän ennen ovista. Näihin aikoihin kostuukin kuin napista painamalla. Ei tarvita paljon mitään ja olen valmis puuhiin.

Hellou!
Täällä elellään jänniä aikoja, kp 27/28 menossa. Ei ole mitään menkkaoireita, mutta toisaalta ei ole mitään ""raskausoireitakaan"". Joten saa nähdä miten tässä käy. Toiveet ovat todella korkealla, mutta jotenkin mulla on jo valmiiksi sellainen tunne ettei ole tärpännyt....
Torstaita odotellaan peläten....

Täällä yksi syys yrittäjä kp 20/27-29 (viimeksi kierto vain 26, koska lopetin pillerit vähän kesken). En tiedä mitä sanois... kaikenlaista oiretta on ja mopo karkaa käsistä kun niitä ajattelee... tunne on vain se, että nega tulee ja korkealta tullaan ja kovaa. Jos täti ei tule niin vissiin ensi viikon lopulla pitäis testailla. Toisaalta odotan innolla menkkoja niin saa uudelleen alkaa yrittämään. No en tiedä... menis nukkumaan ja lopettais itsensä kiduttamisen.

Heippa,

päivityksiä...

Täällä kp 15 ilman minkäänlaisia oireita... ensimmäinen kierto menossa. Meillä on kanssa hieman väliä aina hommailuissa sillä ei asuta vielä samalla paikkakunnalla, onneks viime viikonloppuna nähtiin.

Eli ei paljon uutisia tällä kertaa, palataan asiaan kun tilanne vähän aktivoituu!

A+ BéBé

Rosa/24/26/O:39 J:41/yritys aloitettu 06/05
Valo/27/27/O38 J 40/yritys aloitettu 8/05
Dreamer/25/29/0 38 J 40/ yritys aloitettu 5/05
äityli/27/26/ O 38 J 40 yritys aloitettu 09/05
ellinoora/28/28/O 40 J 42/yritys aloitettu 07/05
Airi/27/28/ O 37 J 40/ yritys aloitettu 04/05
WBmamma78/27/28/vko 35/0705
Nipsu/25/29/vk 39/ yritys aloitettu 08/05
Suvi/26/30/vko 41?/yritys alkaa 10/05
Eeku/26/25/vk38/0905
BéBé/29/29/O-vk 39- - J-vk 41/yritys alkoi 9/05
Johanna/29/32/O vko 38-39, J vko 41/yritys alkoi 8/05
Lellu/29/29/yritys alkoi 6/05
Juusto 30/26/vko 37-38/yritys alkoi 7/05
Helmi 25/28/O40--J41-42/Yritys alkoi 0605
Katri 27/27, O 38-39, J 40-41/yritys alkoi 8/05
katriina 28/28 O 39(-40), J 41(-42)/yritys alkoi 8/05
Iisa 27/30, O36, J38, yr. alkoi 9/05

Plussanneet:
Dora 29.12./1.kierrosta
Emilia 24.1. / 4. kierrosta
Unna
kaksonen 29.3./2.kierrosta
Eme 31.3/ 3.kierrosta
Athene 14.4. / 1. kierrosta
Hipsu, huhtikuu
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta
Ava 1.6./2. kierrosta

erittäin hyvin sanottu, rosa, ihan samaa meininkiä täälläkin (kp7), tuntuu vaan ettei ukko pysy enää mukana tässä hormonitemmellyksessä...;)

varasin teidän innoittamana ajan tuohon terkkarin omalääkärille ja aion vaatia ultran tekemistä, jos suinkin mahdollista.. haluan kyllä kans tietää mikä meininki on värkkien suhteen. sain tosin ajan vasta parin viikon päähän, toivottavsti ei ehdi täti tulla ennen sitä (tai jospa se ei tulis enää ollenkaan:))

kaunista keskiviikkoa!

Moikka kaikille.

Deamer: oletko viellä lukemassa ketjua? Meillä jännätään samaa viikkoa ja kun olet mun kanssa näitä listan pisimpään yrittäneitä niin jännitän sun puolesta melkein enemmän kuin muiden. :-) Mä siis jännää ensi viikon (40) alkua. Rinnat kipeät ja mahasta nippailee, mutta epäilen kuitenkin tärpin mahdollisuutta tässä kuussa. Mites sulla?

Kun jätin pillerit pois niin ymmärsin kyllä että voi hyvinkin viedä pitemmän aikaa ennen kuin tärppää ja ajattelin että syksyllä sitten. Nyt sit herää siihet että nyt on syksy eikä raskaudesta tietoakaan. No se vauva tulee sitten kun tulee. Kovasti olisin vain toivonnut kesävauvaa! Samahan tuo mihin aikaan se vauva sitten tulee. Olis vain kiva jäädä suoraan kesälomalta äitiyslomalle. ;-)

Tässä huomaan taas ton oman ärsyttävän piirteen itsessäni: tapani suunnitella kaikkia asiota. Tossakin juuri olin suunnitellut saavani lapsen ensi kesänä. :-) mä vain tykkään suunnitella kaikkia asioita, vaikka niitä ei koskaan toteuttaisikaan. enkä niitä edes halua toteuttaa, tykkään vain suunnitella kaikkea. Olen suunnitellut esim. Kymmenen erilaista taloa missä asun (sitten joskus) mitä teen ja mihin matkustan kun voitan lotossa. Tykkään suunnitella juhlia, sisustusta ja aikatauluja yms. Oikeastaan ihan mitä vaan. Olen miettinyt kaikki ""mitä jos"" -tilanteet etukäteen. ÄRSYTTÄVÄÄ! (joskus minustakin). ukkoni on taas ihan erilainen. laiska ja päivä kerrallaan eläjä, joka ei suunnittele elämäänsä viikkoa pidempään. tosin hänen työnsä on sellainen ettei edes voi suunnitella elämää kovin pitkälle. Aluksi hän ei ymmärtänytm että suunnittelemiani asioita ei ole mikään pakko tai tarve toteuttaa. Hän mm. hermostui kun suunnittelin jotain meidän yhteistä matkaa tms. joka oli joskus 10 kk päässä. En tiedä onko suunnitelmien tekemisestä yleensä mitään haittaa. Saan esimerkiksi laadittua itselleni tehokkaita ja toimivia tavoitteita ja jotka olen monet saavuttanutkin. Mutta tämä suunnitelmien tekeminen saa joskus ton ukkoni hermostumaan. ;-) mutta toisaalta ilman suunnitelmia en usko että saisin mitään tehdyksi..

Mutta tällästä.. mites muilla menee. Joka Rosa ovistikkuun tuli plussa? Kukas meistä jännää seuraavana? Olenko minä eka? Laitetaanko listaa jännäys päivämääristä? Laitettaisko vaikka jotain päivämäärä arvioita ja tohon listaan päivämäärä järjestykseen..

Näin..

syyskuu
28.
29.
30.
lokakuu
1.
2.
3. Airi jännää (ei kauheesti)
4. Airi jännää
5. Airi jännää
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.

Sopii kyllä, jos vaan hyvät naiset sitten lisäätte nimenne aina siihen vihoviimeiseksi päivitettyyn versioon.

syyskuu
28.
29.
30.
lokakuu
1.
2.
4. Airi jännää
5. Airi jännää
6.
7.Ellie
8.Ellie
9.Ellie
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.

Nyt oon vähän ymmälläni. Niinkuin aikaisemmin tuonne kirjoittelin kp 15 paikkeilla kipeytyi tisut ja ovat olleet arat siitä lähtien. Nyt siis kp 21/34.

Toissayönä heräsin vessaan ja mitä ihmettä?! Housut olivat veressä! Ei siis mitään pientä tuhrua, vaan ihan kunnolla punaista verta. Siinä sitten kuvittelin, että toinen pilleritön kierto vaan vielä temppuilee ja luulin, että kuukautiset alkoi. Kuitenkaan en ole enää vuotanut MITÄÄN koko eilesenä päivänä, viime yönä tai tänä aamuna. Toissailtana ennen nukkumaanmenoa alamahaa vihlaisi pari kertaa ihan kunnolla ja muutenkin ollut normaalista poikkeavia, vihlovia ""repäisykipuja"" nopeasti liikahtaessa. Ei muita kipuja.

Mitähän tuo nyt sitten voi olla? En usko, että kuukautiset olis kuitenkaan kestänyt vaan muutamaa tuntia...

JÄNNÄYSLISTA

Lisään itsenikin, ihme vuodoista huolimatta..

syyskuu
28.
29.
30.
lokaku u
1.
2.
4. Airi jännää
5. Airi jännää
6.
7.Ellie, Katri