syysyrittäjät2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-kesäyrittäjät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menkkapahoittelut ellinooralle! Olisin kovin mieluusti saanut sinut seurakseni :(

Lellu, toivottavasti vielä muuttuu plussaksi!

Täällä ihmetellään vaan, lauantaina meinaan testata uusiksi, jos vaikka sais kunnollisen viivan tikkuun :) Käyn edelleen kattelemassa välillä tuota eilistä haamua ja kyllähän siinä tikussa vieläkin jotain näkyy, kun oikein tihrustaa ;)

++++ kaikille!

Päivitänpä minäkin, uusi tulokas...

Rosa/24/26/O:39 J:41/yritys aloitettu 06/05
Valo/27/27/O38 J 40/yritys aloitettu 8/05
Dreamer/25/29/vko38-2005/ yritys aloitettu 5/05
äityli/27/26/ O 38 J 40 yritys aloitettu 09/05
ellinoora/28/28/O 40 J 42/yritys aloitettu 07/05
Ava/26/27/vko 36/ yritys aloitettu 07/05
Airi/27/28/ O 37 J 40/ yritys aloitettu 04/05
WBmamma78/27/28/vko 35/0705
Nipsu/25/29/vk 39/ yritys aloitettu 08/05
Suvi/26/30/vko 41?/yritys alkaa 10/05
Eeku/26/25/vk38/0905
BéBé/29/29/vko 41?/yritys alkoi 9/05
Johanna/29/32/O vko 38-39, J vko 41/yritys alkoi 8/05
Lellu/29/29/yritys alkoi 6/05
Juusto 30/26/vko 37-38/yritys alkoi 7/05
Helmi 25/28/O40--J41-42/Yritys alkoi 0605
Katri 27/27, O 38-39, J 40-41/yritys alkoi 8/05
katriina 28/28 O 39(-40), J 41(-42)/yritys alkoi 8/05
Iisa 27/30, O36, J38, yr. alkoi 9/05

Plussanneet:
Dora 29.12./1.kierrosta
Emilia 24.1. / 4. kierrosta
Unna
kaksonen 29.3./2.kierrosta
Eme 31.3/ 3.kierrosta
Athene 14.4. / 1. kierrosta
Hipsu, huhtikuu
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta

Eli päivityksestä huomaattekin että ollaan vasta käynnistetty tää yrittäminen. Kiva on kyllä ollut seurata täällä muiden jännäilyä, ei tunne oloa sitten niin ""yksinäiseksi"" kun näistä yrityksistä ei viitsi niin kuuluttaa missään muualla.. :)

Pahoittelut Ellinooralle. Plussa onnea vaan jatkossa.

Niin Iisa kiva kun tulit kanssa joukkoomme, meilläkin yritys aloitettu nyt syyskuussa ihan virallisesti, kun ei käytetä nyt mitään ehkäisyä edes satunnaisesti=). mutta nyt vaan ovulaatio tässä ollut ja mies juuri pois, mutta voi silti olla kuitenkin mahdollista että olis tärpännyt ainahan se on ilman ehkäisyä, vaikka ei nyt ihan ovulaation päivänä pääsisikään yrittämään. Niin sä jännäilet nyt tällä viikolla. Koska menkkojen pitäisi alkaa?

Talo hiljainen, kun Kaikki nyt päiväunilla, meillä yleensä enää vaan kuopus nukkuu, mutta esikoinen kipeenä, joten taidan itsekin mennä vähän levolle, pyykkiäkin vois taas pestä, joo mutta ei muuta tällä erää.

Tänään ois pitänyt jo alkaa ;) mut ei kyllä mitään siihen viittaavia oireita oo ollut, yleensä aina hirvee päänsärky jo päivää ennen ja alavatsakipuja. Nyt ei ole ollut mutta noin vko oviksen jälkeen alkoi sellanen juuri siedettävä kipu munasarjojen alueella, alaselässä ja -vatsassa, joka kesti reilun viikon eli tämän viikon alkuun, sen jälkeen kipu on hieman hellittänyt, mutta sellanen hassu painon tunne on edelleen vatsassa ja rinnat kipuilee :/

Oon töissä joten en hirveesti ehdi tänne kirjotella, mut vähän väliä on rampattava vessassa, lähinnä tarkistettava että ""eihän oon alkanut, eihän..."" ;)

Ei muuta kun tsemppiä vaan kanssasiskoille ja mä pidän täällä myös Teille kaikille peukkuja tässä oman jännäilyn ohessa!

Tsemmpiä iisalle ja muille jännääjille ja uudet tervetuloa jännittämään kanssamme. Pidetään peukut pystyssä (ja varpaatkin).

Tämä palsta on kyllä kiva. Kun ei tosiaan halua kaikille tutuille kertoa yrityksestä. Täällä on kiva sitten keskustella muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. En ole huomannut stressin lisäntyneen tämän sivun seuraamisen kautta, mutta tosiaan epäonnistuminen tuntuu aina kuukausi kuukaudelta pahemmalta. Ja sitten kun usein oman suurimman vi**tuksen aikaan tuntuu että kaikki muut onnistuu saamaan plussan testiin. No eihän tämä kilpailu ole ja vilpittömästi olen iloinen ja onnellinen niiden puolesta jotka plussan mittariin saavat. mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Ensi viikolla on taas useampi jännämässä. Itse jännään vkon 39 viikonloppua tai viikon 40 alkua. Onko täällä muita jotka jännäävät samaan aikaan?. Tosin en kovin paljoa laske tämän kuun varaan..

Joo Airi minäkin jännään viikolla 40, ovis oli tämän viikon tiistaina eli siitä parin viikon kuluttua pitäis menkkojen alkaa. Vaan toivottavasti eivät ala... ;)

Meitä syysyrittäjiä on aika paljon kun kattoo tota listaa. Hieno juttu! Minustakin tää palsta on kiva kun voi 'puhua' raskausjutuista muiden yrittäjien kanssa. Itse en ole juuri kellekkään kertonut raskaustoiveesta, siskoni on ainut joka tietää (miehen lisäksi tietysti ;)). On kiva kun täällä on samassa tilanteessa olevia ja joukko kasvaa koko ajan!

Eipä tässä muuta tällä kertaa, kirjoittelemisiin!

Hei vaan kaikille :)

Kävin sitten eilen siellä gynellä, kp1 mutta _erittäin_ niukka vuoto joten tehtiin ultra. Kuulema ""kaunis kohtu"" ja hyvältä näytti munasarjatkin, joten gynen mukaan ""hyvä peti"" tulevalle sikiölle. Määräsi mulle kuitenkin terot, joilla tasataan kierto. Kun tsekattiin kierrot tän vuoden alusta lähtien, vaihtelua olikin 25-30, vaikkakin yleisin mulla tuo 27.

Vaikka nyt ei sen kummempaa tässä vaiheessa alettukaan tutkimaan, kummasti se jo rauhoittaa kun ultrataan paikat - sitä mulle ei ole koskaan aikaisemmin tehtykään. Noh, torvistahan nyt ei vielä tiedä mitään, mutta tässä vaiheessa olen tyytyväinen tähän tietoon - eihän tuota yritystä nyt ole takana kuin kolmisen kuukautta. 6-8 kuukautta käski syödä terolutteja ja jos ei siihen mennessä tärppää, sit tutkitaan miehen siimahännät ja sen jälkeen mahdollisesti minuakin tarkemmin. ""Koitatte vaan rentoutua ja hyvillä mielin yritätte turhia stressaamatta!"" - - Lienee helpommin sanottu kuin tehty (nimim. hetimullekaikkitässänyt) mut täytynee edes koittaa ottaa vähän lunkimmin...

Muuten, greippimehun merkityksestä hedelmällisyyden maksimoinnissa ei tämä täti ollut koskaan kuullutkaan x)

Joo täällä jännätään kans viikolla 40 vaikkei toiveet korkeella olekaan. Loppuviikosta jännään, joten saatta olla että joudun jännäämään 41 viikolle saakka. Mutta sen näkee sitten.'

Kiva Helmi että kaikki oli kunnossa ja että kohtu oli kunnossa. Kiva kun antoivat jo näin äkkiä ne lääkekuurit niin ei tarvii enää ootella kiertojen säännöllistymistä.

Joo täällä on kiva jakaa asioita ei näistä voi oikein muiden kun oman miehen kanssa puhua. Ja tuntuis oudoltakin kaikille toitottaa=). Yksi ystävä tietää yrityksestä. Mutta hän on muutenkin hienotunteinen eikä koko aikaa kysele yms. Odottaa että kerron sitten kun haluan. Samoin hän aikanaan kertoi minulle kun alkoivat kolmatta yrittää.

Mutta kiitos vaan kivasta kirjoittelu seurasta=).

Hei taas!

Minä täällä kovasti odottelen, että tämä kierto loppuisi ja uusi saisi alkunsa! Sitten päästään yrityksen alkuun. Ehdin kyllä jo tässäkin kierrossa kuvitella jo kaikenlaista... Oireet olivatkin sitten virtsatietulehduksen syytä, höh.

Harmillista kun en ole merkinnyt kaksia edellisiä kuukautisia ylös, enkä siis osaa tarkalleen sanoa, milloin kierron pitäisi päättyä... Tämän tai ensi viikon aikana viimeistään. Kuluisipa aika nopeasti!

Päivitän listaan tämän uuden nimimerkkini (siis ent. Suvi), jotta en mene sekaisin vauvahaaveissa pyörivän toisen Suvin kanssa. Ovis- ja jännäysviikot ovat toistaiseksi siis vain noin viikkoja... Päivitän ne sitten kun tämän kierron menkat alkaa.

Suvi79/26/30/O 40, J 42/yritys alkaa 10/05
Eeku/26/25/vk38/0905

Plussanneet:
Dora 29.12./1.kierrosta
Unna
Eme 31.3/ 3.kierrosta
Hipsu, huhtikuu
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta

Mustakin on ihanaa kirjoitella tänne ja vaihtaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Olen kertonut yritysaikeista vain muutamalle kaverille, joiden kanssa ollaan vauvahaaveita haaveiltu yhdessä. Kahdella heistä on jo omat vauvat.

Mulle tämä palsta on vähän kuin hyöryventtiili... Miehelle en halua ihan näin paljon asiasta jauhaa. Hän kun on enemmänkin sellainen käytännön mies, jota turha hössötys harmittaa. Pelkään että peruu koko suunnitelmat jos vouhkoan liikaa.

Tuosta tutkimisesta: Itse olen käynyt joskus aikoinaan yksityisellä gynellä ja nykyään Yths:ssä. Ja yhtä kertaa lukuunottamatta mut on aina ultrattu. Se on ollut ihan kiva juttu, varsinkin nyt viimeksi kun kerroin vauva-aikeista. Tuolloin lääkäri tutki ultralla ihan sitä silmällä pitäen ja sanoi että kaikki näyttää olevan kunnossa. Lisäksi hän sanoi, että mulla on lievästi taaksepäin kallistunut kohtu. Tietääkö joku onko sillä jotain merkitystä missä asennossa kohtu on?

Sitten toinen mieltä askarruttava Gallup -kysymys...

Eräs sukulaiseni on naistentautien erikoislääkäri ja työskentelee kätilöopistolla ja naistenklinikalla. Olen kovasti pohtinut, että haluanko hänet sitten joskus omaksi synnytyslääkärikseni? Jos te olisitte vastaavassa tilanteessa, haluaisitteko te?

Toisaalta se olisi tavallaan ihanteellista. Voisin ainakin luottaa siihen, että lääkäri kuuntelee toiveitani ja järjestää asiani parhainpäin muutenkin (ei sillä etteivätkö kaikki lääkärit tekisi niin.) Toisaalta olen ajatellut sitä jos jokin meneekin vikaan....

Ja turhamaisuuskin on yksi mikä minua mietityttää... Synnytyksessä kun ihmisen karu luonto kaikkine eritteineen on paljaimmillaan. Voisi ehkä olla kivempi, että joku vieraampi nälisi minut siinä tilanteessa. Vaikka taidan kyllä unohtaa, että rutiinilla se varmaan menisi häneltä se minunkin synnytykseni, vaikka sukulaisia ollaankin.

Olen muuten ajatellut, että hänelle kerron ihan ensimmäisten joukossa jos joskus tärppi käy. Onpahan sitten joku jonka puoleen kääntyä jos on huolia.

No, tästäpä tuli oikein piiiitkä sepustus... Ilmankos kun minuakin tuo siivousurakka odottaisi...

Kirjoitellaan,
Suvi79

haluan liittyä mukaan! Yritämme toista lasta...pillerit jätin elokuussa pois. tänään tein testin ja näytti negaa vaikka menkat myöhässä ja raudan maku suussa ja muutenkin ihan semmonen olo :)

Tervetuloa vaan uudet! Kirjatkaa tietonne tuohon listaan. Elikkäs: nimimerkki/oma ikä/miehen ikä/O: ovisviikko J: jännäysviikko/koska yritys alkanut.

Täällä elellään kp 7. Menkat kesti muuten aljon vähemmän aikaa nyt kuin ennen... Miksiköhän? Ja oli muutenkin niukemmat.

Suvi taisi kysellä kohdun taaksepäin kallistuneisuudesta ja tutun ""tädin"" synnytyslääkärinä olosta... Jälkimmäiseen en osaa sanoa oikein mitään. Varmasti siinä olisi omat hyvät puolensa, jos tuttu olisi synnytyslääkärinä, mutta ehkä myös omat huonotkin puolensa löytyy. Mulla on myös todettu kohdun olevan taaksepin kallistunut. Mielestäni sillä ei ole oikein mitään vaikutusta mihinkään. Korjatkaa jos olen väärässä?!? Jostain olen joskus kuullut/lukenut, että niillä, joilla on taaksepäin kallistunut kohtu, ei raskaus näy niin äkkiä ulospäin, kun niillä, joilla on kohtu ns. ""normaalisti"" asettunut. Siis, että vauva ikäänkuin kasvaisi ""piilossa"" tai enemmän tuolla sisuksissa ""suojassa"". Mutta tietääkseni tosiaan sillä ei ole mitään väliä ja vaikutusta.

Taidanpa alkaa lähtemään tästä jumpalle...

Rosa

Minä täällä taas tulin käymään. Lapset jo nukkuvat. ollaankin tänään maalattu sormiväreillä ja olen ollut hevonen ja vaikka mitä. Esikoinen on kipeenä, mutta päikkäreiden jälkeen keksi jo vaikka mitä leikkiä kuopuksen kanssa. Tekivät majaa jne. Nyt uni voitti jo puoli tuntia sitten.

Tervetuloa minä=) mukaan joukkoomme.
Niin suvi itselläni on tuttu kätilö, hän ei tosin osunut synnytykseeni ei ollut silloin vuorossa. Mutta hänet olisin kyllä halunnut. Oli kiva jutella kaikesta synnytykseen liittyvästä jne. Itse kyllä ottaisin läheisen ihmisen, jos siihen mahdollisuus. Mutta tietenkin jokaisen se pitäisi itse päättää. Riippuu tietenkin siitäkin millainen ihminen tämä on jne. onko luotettava ja mukava yms. Ja sitten taas tälläistä työtä tekevällä kaikki mitä näkevät on tuttua ja päivittäistä, en usko että kiinnittivät mihinkään huomiota sen kummemmin kun niitä alapäitä on tullut nähtyä niin monia=), rutiini hommaa siis.

Olen kanssa kuullut ton kohtu asian noin. Että jos taakse kallistunut niin ei näy raskaus niin paljoa.

Jännä juttu sulla noi menkat Rosa. Mun kaverilla oli tollaiset niukat menkat ja aatteli ettei raskaana, sitten seuraavasta kierrosta tuli raskaaksi. Myöhemmin sitten huomattiin, että raskaus oli sen verran edellä että selvästi oli ne menkat olleet ns. valemenkat, selvästi niukemmat ja lyhyet vain pari päivää. No toivottavasti en nyt herätä turhia toiveita, mutta tuli vaan mieleen. Jäi toi juttu mieleen kun odotettiin sillon molemmat vauvoja ja piti syntyä samaan aikaan, mutta kaveri pääsikin sitten ton jutun takia edelle=). Ihan positiivinen ylläri. Mutta joskus ne menkat voi muutenkin reistailla, mutta kyllä tollaista aina miettii, että mikäs nyt varsinkin näin kun yritys meneillään.

Plussa Onnea vaan kaikille !

Minä täällä taas!
Nyt jo kotona. Töiden jälkeen mies yllytti mua tekemään testin, ja :( niin se vaan oli että negaa tuli. Tänään siis kp 29/28 eli menkat olis pitänyt alkaa mutta eipähän oo niitäkään kuulunut...
Onhan tässä kai (?) vielä pieni mahdollisuus, mutta pakko on vaan odottaa.
Mä olen luonteeltani ihan älyttömän kärsimätön, ja tota testiä seurasi tosi paha mieli ja suunta kaupan karkkihyllylle... hmm. Nyt vähän äklö olo niistä karkeista... No niin, mutta nyt täytyy vaan reipastua, ja toivoa että ne menkat vaan tulis niin pääsis sitten taas ajattelemaan jotain muuta!

Onko Teillä jotain vinkkejä; miten yleensä saatte ajatuksen pois näistä vauvajutuista?

Mieti silloin vauvajuttuja kun mietittyttää, mutta älä stressaa niistä. Itse olen pitänyt itseni niin kiireinen että olen aika hyvin saanut ajatukset muualle. Joka illalle on yleensä jotain menoa, harrastuksia, tai käyn ystävien luona. eipä siinä paljoa ehdi sitten pohtia.

Täälä kp 20/29-30 menossa. ja olen kiukkuinen ja hermostun nopeasti. jokainen asia alkaa v*** taan samantien. täälläkin on iho alkanut kukkimaan.. ohimot ja selkä. Ei onneks tullut aknea niinkuin kerran aikaisemmin kun pidin pillereistä taukoa. Sais menkatkin jo tulla vaikka etuajassa niin saisi sitten taas pistää uutta yritystä käyntiin seuraavaa kiertoa ajatellen.

Parempoaa mieltä, auringonpaistetta ja plussasäteitä kaikille!

Heipähei,

täällä elellään mahdollisia ovulaatiopäiviä parhaillaan. En yleensä ole kiinnittänyt huomiota oviksen antamiin merkkeihin, ts. en ainakaan huomaa niitä. Eilisestä lähtien on rinnat kuitenkin olleet aika arat. Onko tämä tyypillinen ovulaation oire? Yleensä mulla rinnat kipeytyy vasta juuri ennen kuukautisia. Oikein heräsin aina yöllä kääntyillessäni, kun rinnat vähänkin liikkuivat. Tuleeko muille tisut aroiksi ovulaation aikana vai mistähän tää johtunee?

Aurinkoista viikonloppua kaikille! :)

Suvi79/26/30/O 40, J 42/yritys alkaa 10/05
Eeku/26/25/vk38/0905
Ellie 22/29 O38, J40, yritys alkoi 9/05

Plussanneet:
Dora 29.12./1.kierrosta
Unna
Eme 31.3/ 3.kierrosta
Hipsu, huhtikuu
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta

Lisäsin siis itseni. Muita päivityksiä en osannut tehdä. Täten siis ilmoittaudun uutena mukaan :-)

tervetuloa ellie mukaan. Jännämme samalla viikolla. mulla tosin voi jännäys ajoittua jo 39 viikon loppuunkin, mutta epäilen. Ja loppujen lopuksi en edes jännitä kovasti tätä kuuta.mutta jännä muiden puolest

hei vaan vanhat kamut ja tervetuloa uusillekin!!!

olen siis toi f tuosta plussauslistasta. Vaikutan nykyään odotuspuolella rv 6+2

varasin äsken ajan neuvolaan ja sain ajan 6.10, luulin et ois menny pitemmälle mut silloin rv 8+1 et ihan sopiva... tänään pitäis hakea postista suuri vauvakirja jonka tilasin Suomalaisesta.

Neuvolan täti vaikutti ihan mukavalta puhelimessa, olen sen joskus ohimennen tavannutkin kun olen käynyt ehkäisyneuvolan puolella ... jännäää... kiva kun on ""etappi"" mitä odottaa... en ajatellut ottaa miestä mukaan kun sillä on vaikea päästä töistä eikä siellä neuvolassa niin erikoisia kai tapahdu. Ultriin kyllä tulee...

tänään ihan ok olo vaikka aamupala jäikin puoliksi syömättä, kohta pitäis yritellä lounasta ... kääk

alapäätä jomottaa ihan kauheasti kai se jotenkin säteilee kohdusta kipu tuonne ...

oli pokassa pitelemistä kun kaksi meidän työpaikan naista alkoi puhumaan jotain supistuksista yms. ja synnytyksestä ... (en muista enää mistä keskustelu lähti liikkeelle)huh huh...

huomenna ois meno kaverin kans Habitare sisustusmessuille, jossa käynnistä olen haaveillut vuosia. Toivottavasti huomenna ok olo. Ja sit pitää olla kertomatta ko. kaverille. Haastetta haastetta...

tuosta taaksepäin kallistumisesta kuulin joskus ja lääkärikin sanoi että VOI vaikuttaa vähän että siittiöt ei pääse niin hyvin perille mutta eipä toi mulla haitannut!!! Näin tyhmänä alkuraskauden haihattelijana harmittelen tuota taaksepäin kallistumista kun haluaisin että maha näkyis aiemmin :-)

plussaonnea kaikille ja viikonloppuja!!!

Ihanaa Äityli!!! Mulla heräs toiveet... Siis raskauden suhteen... Kun oli siis niin niukat menkat ja kesti vain pari päivää tavallisen n. 6päivän sijaan... Uskaltaiskohan koutenki testata vai oottaisko seuraavia menkkoja ja sitten EHKÄ hyppäiski neljällä viikolla eteenpäin, jos onki raskaana... Miehenki kanssa eilen keskusteltiin tuosta Äitylin kommentista. Tuli jotenki hyvö mieli, vaikka eihän se välttämättä mitään edes meinaa...

Kiva kun ex-f:kin kävit kertomassa kuulumisia!

Mutta minäpäs jatkan nyt ahkerana koululaisena opiskelua vielä vähän ja lähden sitten viikonlopun viettoon...

Mullakin oli tänään töissä hetki, jolloin jouduin hymyilemään sisäisesti...

Eräs kollega taukohuoneessamme puhui muodonmuutoksestani kun olen kesän aikana laihtunut aika reippaasti. Hän sanoi, että kokemuksesta tietää että laihtumista pitää varoa, koska silloin tulee raskaaksi. Kuulemma monelle hänen tutulleen on käynyt niin.... (että jos ei ole perheenlisäys juuri nyt suunnitelemissa, niin kannattaa laihtuminen hänen mukaansa lopettaa heti...)Ei voi muuta ajatella, kuin että toivottavasti tuo pitää minunkin kohdalla paikkansa!

jaahas, pitäis varmaan sitten ruveta laihduttamaan, että tärppi kävisi... eipä kyllä olisi pahitteeksi. kaikkea sitä kuulee:)

jännä tuo ultrahomma, itse olen enemmän tai vähemmän säännöllisesti käynyt gynellä mutta koskaan ei ole ultraa tehty! en ole sitä tosin pyytänytkään, kun en ole edes tajunnut vaatia, mutta maanantaina kyllä soitan ajan heti ja haluan myös tietää miten kaunis minun kohtuni on..:)ihan oikeasti, kiitos kovasti vinkistä, kuka se nyt ikinä olikaan. kieltämättä alkaa ajattelemaan jo joskus, että eihän vain mitään vikaa ole missään kun ei ihan heti tärppää, vaikka pois tuollaiset ajatukset pitäisi saada. enemmän vaan yritystä kehiin...

tää vauvakuumekin menee vähän aalloittain, keväällä oli tosi korkealla, kesällä taas vähän laimeampi ja nyt taas ollaan kovalla tohinalla haluamassa raskaaksi... eihän se auta kuin kestää.

mitähän avalle kuuluu? onkohan haamu vahvistunut..

viikonloppuja kaikille!

Moi, kuulumisia kyseltiin :)

Täällähän mä oon taustaillut, mutta ei ole ollut mitään uutta kerrottavaa, koska testaan vasta huomenna aamullla uudestaan. Päivällä tuntui mahassa sen verran sellaisia menkkatyyppisiä kipuja, että pelkäsin, että nytkö ne menkat kuitenkin alkaa, mutta ei. Ei ne kivut mitään kovia ole olleet, mutta nyt varmaan tarkkailee tavallista enemmän. Mutta käsittääkseni tuollaiset menkkamaiset tuntemukset ovat tässä vaiheessa ihan normaaleja.

Huomenna tulen sitten kertoilemaan, mikä on tilanne! Anteeksi, etten nyt muista, mitä kaikkea muut olivat kirjoittaneet, pyörii nyt tämä oma liikaa päässä.

Joka tapauksessa mukavaa perjantai-iltaa kaikille!

kävin viiko sitten yksityisellä gynellä eikä mulla mitään ultraa kyllä otettu, enkä sitä kyllä osannut vaatiakkaan. Lääkärille sanoin että tulin tarkistamaan että kaikki on kunnossa, kun edellisestä gynen tapaamiskerrasta oli aikaa useampi vuosi. kerroin myös tilanteemme, että olemme 6 kuukautta oleet ilman ehkäisyä jne että tavoitteena on perheenlisäys. Teki perus tutkimukset ja sanoi että yleensä vasta vuoden jälkeen kannattaa tehdä tarkempia tutkimuksia ja kehoitti vaan olemaan stressaamatta. Kaikki näytti olevan kunnossa ja sanoi että voimme hyvillä mielin jatkaa yritystä. Mutta ei tosiaan puhettakaan ultrasta vaikka pöydän vieressä sekin kone oli. Minulle tuli vähän sellainen fiilis että lääkäri ajatteli minun oikeasti olevan ihan hermona kun lapsi ei ole ilmoittanut tulostaan ja että oikeasti olisin epäillyt kykyäni tulla raskaaksi. Tietysti olen sitäkin vaihtoehtoa miettinyt, mutta koko ajan pidän ns. itsestään selvyytenä että minusta tulee vielä äiti ja useammankin kuin kerran. Tunsin itseni hieman noloksi, vaikka minullaei ollut siihen mitään syytä. Mitä nyt yritänkään sanoa? tunsin itseni noloksi, koska minusta lääkäri ymmärsi lääkärissäkäyntini motiivin väärin. Ihan yks ja sama, mutta kuitenkin.

Minulle kuitenkin jäi sellainen fiilis että lääkärit ei kovin mielellään ryhdy tekemään kalliita ja ns. turhia tutkimuksia jos yritystä on takana alle vuosi. En halua usko että näin on, koska me asiakkaathan niistä tutkimuksista maksamme ja minusta ainakin olisi kiva tietää nytse että torvet on tukossa kuin vasta vuoden tai parin päästä kun on kerta toisensa jälkeen yrittänyt, jaksanut pitää toivoa yllä pettymyksistä huolimatta. Ja täytyy vielä lisätä että lääkäri oli muuten kaikinpuolin mukava ja ystävällinen enkä tuntenut olevani vain asiakas/potilas, mutta kun tulee sellainen tunne...niin ei sille voi mitään. voi tietty olla että kuvittelin vain kaiken ja olen hölmö.

Dreamer/25/29/0 38 J 40/ yritys aloitettu 5/05
Eeku/26/25/vk38/0905

Plussanneet:
Dora 29.12./1.kierrosta
Unna
Eme 31.3/ 3.kierrosta
Hipsu, huhtikuu
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta

Huhhuu!!!Oi hurjaa, uusi ketju jo näin pitkällä parin päivän tauon jälkeen. Täällä outojen alavatsakipujen ja pinkeän olon kera odottelen, kp 21. Muksaa viikonloppua!!!

Huomenta! Päivittelin listaa, koska tänään tuli sitten jo ihan selkeä plussa testiin! Olemme niin onnellisia! Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Olimme varautuneet huomattavasti pidempään yritykseen ja osaan kyllä arvostaa sitä, että tärppäsi näin helposti.

En muista, mainitsiko joku siitä jo täällä, mutta tuolla Odotusajan puolella on sellainen ketju kuin ""Plussanneet kesäyrittäjät"", jotkut olivat siellä jo käyneetkin moikkaamassa. Ajattelin vaan vinkata niille, ketkä tykkäävät seurata kuulumisia.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja PLUSSAONNEA!!

Ava rv 4+2, la 1.6.2006

Dreamer/25/29/0 38 J 40/ yritys aloitettu 5/05
Eeku/26/25/vk38/0905