Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

jipiiiiiiiii.! ovistesti näytti vahvaakin vahvempaa plussaa just :p nyt alkaa isku tätiä vastaan, kunnon peitonheilutus talkoot.!! ;) otettiin eilen jo varaslähtö :whistle: jos en vielä oo raskaana niin kohta ainakin olen :D asenteella ainakin mennään nyt.!!

YP :wave:
 
yöperhonen- Ihan mielettömästi onnea yritykseen :heart: - toivotaan, että ahkera "työ" ;) tuottaa toivotun tuloksen :heart: :heart: :heart: ! Täällä edelleen täti vahvasti läsnä...lähtis jo, niin pääsis "hommin" :D
 
nyt tulee omaa napaa anteeks.!!!!! :ashamed:
kävin siis päivystyksessä.. ihan ensinnäkin voi helv. mitä porukkaa.!! lääkäri oli niin m.ulkku ku olla ja voi.. määräs tietty kaiken maailman veritestit ja menin sitten uudelleen sen luokse kun testit valmistui... "et ole raskaana, sori vaan. vatsassa on tulehdus, joku virus. pitäis mennä parissa päivässä ohi. heihei" koitin sanoa että oireita on ollu vaikka kuinka pitkään.. sanoi vaan että ei voida tehdä mitään..! ja itkusta ei tule loppua nyt.! :'( :'( :'( mikä ihme mulla on, inhottaa kun ei voi edes tutkia kunnolla..?!! :ashamed:
 
Voi YP, olen niin pahoillani :'( ! Mitä jos menitsit yksityiselle tutkituttamaan vaivan kunnolla? Vai meneekö tosiaan ohi ihan itsestään tai saitko jotain lääkkeitä millä menee ohi? On noi kunnallisella toiset lääkärit kyllä niin suolesta, että välillä miettii mikä ne on ajanut ko. alalle!

Voimia! :heart: :heart:
 
hugoliina, soitan huomenna omalle lääkärille ja vaadin päästä kunnon tutkimuksiin ja ultraan sun muuta.. nyt on vaan sellanen tunne että pelottaa kun ei tiedä mitä siellä on ja kuinka pahaa..... en kyllä ihan täysin luota siihen lääkäriin. ja kun se sanoi siitä raskaustestistä: "ei tää oo niin ratkasevasti koholla, eli et ole raskaana". kummitytön äidille sanottiin "hento positiivinen, mutta et ole raskaana" ja teki sitten apteekin testin ja oli ihan niin selkeä plussa kun vaan olla ja voi. että ei noihin nyt ihan täysin voi luottaa.!! :ashamed:
 
yöperhonen-, muistelen lukeneeni jostain, että terveyskeskuksessa tehtävän raskaustestin "herkkyys" olisi 5, kun se näissä herkimmissä liuska- ja puikkotesteissä (mitä me ahkeraan kulutamme...) on 10. Ja sitten kuitenkin, jos se arvo tk:ssa ei ylitä jotain tiettyä rajaa, annetaan negatiivinen vastaus sen tähden, kun on olemassa nämä alkuraskauden keskenmenot/kemialliset raskaudet. Että ei vielä herätettäisi liikaa toiveita...? Ilmeisesti. En muista, mikä se raja oli, mikä piti ylittää tk:n testissä, mutta herkkyys siellä olisi tuo 5 eli havaitsee tosi aikaisen raskauden.

Toivotaan nyt kuitenkin parasta!

Van olipa tosiaan kurja lääkäri. :hug: Onneksi Sulla on omalääkäri, jolle voit soittaa. Iloa ja voimia alkavaan viikkoon!
 
MAANANTAI 15.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 7/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 4/28.................yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 38/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 27/31...................yk4...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 30/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 6/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 11/33..................yk 2.........2. toiveissa
denise..........................kp 28/27-30............yk.4.........1. toiveissa
Muumero......................kp 11/??..................yk.4.........2. toiveissa
mami09.........................kp 14/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 17/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri..............................kp 8/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 121/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 10/28..................yk3.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 7/27...................yk.2..........2. toiveissa
hellu77...........................kp 33/30-35.............yk.?...........3. toiveissa
E-V-A..............................kp 15/32....................yk.3..........3. toiveissa
delfis..............................kp 19/30-36...............yk.4........1. toiveissa
hugoliina........................kp 5/35.....................yk.1........1. toiveissa
heisku............................kp 14/30....................yk.?..........4. toiveissa
yöperhonen-..................kp 14/29...................yk. 11.......1. toiveissa
catzu..............................kp 4/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 5/35-38...........yk. 2..........2. toiveissa
kendra...........................kp 21/28..................yk.1..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 45/35.................yk.2............1. toiveissa
sonja R..........................kp?.........................yk?.............3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk?......... ....?. toiveissa
Marta............................kp?..........................yk. 2...........? toiveissa
anu84...........................kp32/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?.............? toiveissa

Taustailee:

Tuulia79


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75


 
hyvää maanantaita kaikille!ja moi kaikille uusille!meidän rintamalla ei mitään ihmeitä,eilen olin jouluostoksilla,sain melkein kaikki lahjat ostetuksi.Kohta alkaa olla ovulaatio aika lähellä,pelottaa vaan kun tyttö oli pari päivää sitten kuumeessa,niin varmaan kohta on minussa ja kuume tietenkin tappaa kaikki "pojat" ja munasolun :( .No pitää yrittää lääkkeillä pitää kuume alhaisena.
 
Moikka kaikille! Mites teillä viikonloppu mennyt? Täällä jouluruokia laitellessa, tein porkkana- ja lanttulaatikiot pakkaseen valmiiksi. Tein eilen illalla myös piparitaikinan, tänään sit ois illasta tarkotus leipoa:) Tänään saan myös mun vauvakuumeisen ystävän kylään, pääsee taas höpöttään vauva juttuja :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :wave:
 
huomenta naiset.!

el-li, mä kans muistelisin että tuo herkkyys olisi 5.. mutta tosiaan niin oli kaverillanikin "heikko positiivinen" ja silti oma testi näytti vahvaa plussaa.... kai mä oon tyhmä kun turhaan elättelen liikoja toiveita :headwall: on se vaan kai taas uskottava, että ei se pikkunen sieltä ole vieläkään tulossa.... ihmetyttää vaan nämä kaiken maailman oireet.!

ON: koitin soittaa heti aamusta lääkäriin, mutta eihän sinne pääse edes läpi.. sitten kun pääsi niin ei tietenkään ollut aikoja enää tälle päivälle.! huoh |O
eilen illalla itketty itsensä uneen, toivo on taas niin maassa, tuntuu että mistään ei tule mitään.!!

noh, mutta, EHKÄ tämä tästä iloksi muuttuu.. :)

hyvät alkavat viikot neidit.! :wave:

YP
 
siis mitä.? :eek: mä luulin et eilen ovis testissä oli vahvaakin vahvempi plussa, mut nyt se on entistä selkeempi... paaaaaljon selkeempi ku kontrolliviiva.! perhana, nyt en enää surkuttele tätä tilannetta, vaan otan uuden mahdollisuuden käyttöön :) mut voiko tää vatsa juttu vaikuttaa raskautumiseen.? :eek: :ashamed:
 
täällä ei vielä ole alkanu menkat..viime kuussakin kierto veny muutamalla päivällä et en ala panikoimaan yhtään. :) siis en ole testaamassa ainakaan viikkoon.. :) ei oireitakaan kumpaankaan suuntaan.Näillä mennään.
 
YP no voi hitsi mikä lääkäri.. :/ harmi ku et saanu sen enempää selvyyttä asiaa.. toivottavsti ei ole mikää vakava tulehdus siel mahas.. :( voima :hug: sinulle.. Nyt vaan sit ahkrasti peittoja heilutteleen jos ovisplussa tuli.. ;) Kyllä teille nyytti tulee.. :)

Hensku00 vkl mennyt jouluostoksilla.. melkee kaikki joululahjat ostettu... :):)

Joku kyseli joulun vietosta..(en muista että kuka :ashamed: ) täällä mennään aattoaamuna mun vanhempien luo syömään puuroa,aattoiltana miehen vanhempien luo iltaa viettää.. Joulupäivänä taasen mennään mun vanhempien luo syömään.. :)

).( Ovislimat bongattu ja peittoja heiluteltu ahkerasti.. ;)

hyvää alkanutta viikkoa kaikille.. :)
 
Puhdas nega..... Mua vaan niin pelottaa et jos on jotain pahasti vialla... Mullahan todettii sillo vajaa vuos sitte se klamydia ja se hoidettii pois niin multa kun ukoltakin.. Mutta jos se onkin ollu mulla pidempään ja ehtiny tehä kaikki tuhot maan ja taivaan väliltä..
 
Silloin puolivuotta sitte ku ne terot mulle määrättiin niin mulle tehtii gynentutkimus ja ultrattii ja otettii verikokeita yms muuta et toivotaa et siinä olis näkyny jos jotain vialla olisi.. ja se lääkäri tiesi siitä että klamydia hoidettu pois.. Mutta pahimmas tapaukses ollu mulla muutamanvuoden....
 
anu84 : pahoittelut negasta :'( !

Klamydiahan ilmeisesti saattaa aiheuttaa munatorvissa jotakin vaurioita, jotka sitten aiheuttaisivat lapsettomuutta, mutta jos sut on kuitenkin tutkittu ja ovat tienneet klamydia tartunnasta joka hoidettu, niin luulisi, että olisivat tutkineet paikat, jotka eniten saattaisivat pahimmassa tapauksessa vaikeuttaa raskautta :( ? Jos oikein tulkitsin taulukkoa, niin olette yrittäneet reilun vuoden? Jos asia painaa kovasti mieltä, niin mikset varaisi uutta aikaa tarkempiin tutkimuksiin- sekä sulle että miehelle. Siis vikahan (jos sellaista edes on) voi olla yhtä hyvin kummassa tahansa... :(

Mutta toivotaan ja rukoillaan, että pelkosi on täysin aiheeton :hug: ja jotenkin tuntuu, että on...voisin kuvitella, että klamydian pitäisi piileksiä todella monta vuotta aiheuttaakseen peruuttamatonta tuhoa... tämähän ei kyllä tietoa ole, mutta mun veikkaus... :/

Kyllä se pieni sieltä vielä tulee kun tarkoitettu on :heart: :hug:

Joulusta joku edellä kyseli...me mennään valmiisen pöytään mun perheen luo. Kotona en juuri muuta ole viitsinyt laittaa kun vähän jouluvaloja, kynttilöitä ja tietty on pitäny leipoa piparia ja torttuja...nam :xmas: Jospa jo ensi jouluna sais laittaa joulun omassa kodissa perheelle ... :heart: ...tosin varmaan mummotkin tahtois viettää joulua pienen kanssa...hmmm...siis minkä pienen :LOL: - mähän puhun kun varmuudella olis jo tuloillaan :LOL: . Toivotaan nyt kuitenkin... *raapustaa vuoden 2009 joulupukin listaan* ;)
 
oi kamala..kuten sanottu oon ihan viime viikkoina tutustunut tähän netin vauvamaailmaan. eka tuntu tosi siistiltä ja ihan mielissäni mietin kaikkia, mut vähitellen alko tuleen vasta kaikki blogit keskenmenoista ja yrittämisistä ja lasten sairauksista.. !
miten ees uskaltaa haluta lasta kun sitä ei ehkä saakaan, se voi olla rikki, se voi mennä kesken, se voi kuolla tai parhaimmillaankin siitä on huolissaan loppuikänsä :x

apua, mun pitäis ehkä alkaa vaikka lukemaan jotain kivaa kirjaa ja olla miettimättä enempää ku oon näemmä jo valmiiks ihan huolissani..! vähän niinku lukis lääkärikirjaa josta tunnistaa kaikki oireet ilman syytä.

mut silti.. opiskelukaveri sai eilen tytön ja kuvista päätellen aika herttanen..
:xmas:
 
olg4: Onhan noi jutut ihan kamalia jos alkaa miettimään, mutta mun mielestä rittää kun varautuu siihen, että sieltä ei tulekkaan kenties "täydellinen paketti". Jos liikaa alkaa pohtimaan ja vatvomaan, niin saa kyllä lietsottua itsensä vaikka millaiseen hulluuteen :eek: . Ja keskenmeno on mun mielestä luonnon tapa karsia ne, jotka eivät pärjäisi täällä ulkona :(

Hyvin mielin siis eteenpäin yrityksessä, pieni sieltä sitten ilmoittelee kun / jos on tulossa :)! Kyllä ne vaikeudet sitten tulee eteen jos on tullakseen ja niitä ehtii sitten miettiä ja pohtia ja vatvoa ja kauhistella ihan olan takaa :/ . Suurin osa lapsista kuitenkin syntyy ja kasvaa terveinä :heart:
 
Iltaa kaikille :flower:

Mä tappelin aamulla monta tuntia puhelimessa lääkäreitten kanssa, ja sainkin leikkausajan tytölle keskiviikoks kun se olis ollu vasta 12.1 :)
Hänellä siis paha korvakierre ja neljäs leikkaus tämä tuleva..
 
Alkuperäinen kirjoittaja olg4:
tai parhaimmillaankin siitä on huolissaan loppuikänsä :x
:LOL: näinhän se menee

Joulusta: vielä ei oo tarkkaa suunnitelmaa mitä tehdään, mutta anoppilaan minä en tänä vuonna kyllä mene. Takuuvarma konsti pilata joulufiilis, on kattella sen naamaa ja kuunnella kuinka ihana sen toinen miniä on ja kuinka niillä on ihana vauva ja kuinka koirat on kamalia olentoja ja... ja... ja... :x vähemmästäkin on ämmiä tapettu. *suunnittelee varmuuden vuoksi mihin piilottaa kirveen*
 

Yhteistyössä