Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

voi olg4, mä luulen että aika monet painii noitten samojen tunteitten kans.!! voimia sinne :hug: ja ihan kaikkea legendaakaan ei kannata uskoa :D

niinuska, loisto juttu.!!! :) :flower:

hitto, ajattelin vasta nyt asiaa näin: eilen siellä lääkärissä.... mistä hitosta se lääkäri voi päätellä pelkistä kohonneista valkosoluista että mulla on vatsassa joku tulehdus.? :eek: sehän voi olla ihan mitä tahansa muutakin.. kuten esim sappikivi.. koska nyt vihloo mahaa ja kovasti..... kipu on kamala.! voi kyllä toki johtua oviksestakin. ei vaan koskaan oo ollu näin paha kipu.!!!! |O

YP
 
Tervetuloa arianrhod :flower: :wave: ! Kauanko olette yrittäneet vaiko vasta ensimmäinen yrityskerta takana/edessä? =)

YP: Toivottavasti saat pian selvyyden kipuihin ja tosiaankin paremman lääkärin! Jospa nuo kivut vaikka kuitenkin sitten raskaudesta johtuisi ;)
 
Moi!

Täälläpäs on keskustelu mukavan aktiivista :) Minäkin ilmoittautuisin mukaan. Meillä esikoinen toiveissa ja yritys itse asiassa vasta alkamassa eli ei välttämättä parhaassakaan tapauksessa ole syysvauva, josta voidaan haaveilla. Nyt on viimeinen pillerilaatta lopuillaan. Tiedän, että voi mennä hyvinkin pitkään ennen kuin mitään tapahtuu pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta päätin kuitenkin lähteä mukaan tähän ketjuun. Eihän sitä koskaan tiedä...
 
Kiitos =) hugoliina , olemme toiveilleet 11 kuukautta jo, epäilen itse et saattais olla hormonihäiriö mulla kun niin paljon aina raskausoireita, nytkin rinnat olleet melkein viikon ihan ältsin kipeet, mut ei ikinä sitä real deal, kerran tuli haamu mutta se ei sitten vahvistunut. Että olisko ollu tuulimuna... Tuossa parin päivän päästä onneksi taas lääkäriaika =)
 
TIISTAI 16.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 8/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 5/28.................yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 39/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 28/31...................yk4...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 31/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 7/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 12/33..................yk 2.........2. toiveissa
denise..........................kp 29/27-30............yk.4.........1. toiveissa
Muumero......................kp 12/??..................yk.4.........2. toiveissa
mami09.........................kp 15/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 18/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri..............................kp 9/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 122/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 11/28..................yk3.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 8/27...................yk.2..........2. toiveissa
hellu77...........................kp 34/30-35.............yk.?...........3. toiveissa
E-V-A..............................kp 16/32....................yk.3..........3. toiveissa
delfis..............................kp 20/30-36...............yk.4........1. toiveissa
hugoliina........................kp 6/35.....................yk.1........1. toiveissa
heisku............................kp 15/30....................yk.?..........4. toiveissa
yöperhonen-..................kp 15/29...................yk. 11.......1. toiveissa
catzu..............................kp 5/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 6/35-38...........yk. 2..........2. toiveissa
kendra...........................kp 22/28..................yk.1..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 46/35.................yk.2............1. toiveissa
sonja R..........................kp?.........................yk?.............3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk?......... ....?. toiveissa
Marta............................kp?..........................yk. 2...........? toiveissa
anu84...........................kp33/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
arianrhod.....................kp?...........................yk.11...........1.toiveissa
Stella2009....................kp?...........................yk?..............1.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75


 
Tervetuloa mukaan kaikki uudet jännäilijät! :flower:

YP, tsemppiä vatsakipujen kanssa. Toivotaan, että asiat selviää pian.

Joulua mennään viettämään molempien vanhempien luo, ne kun asuvat samalla paikkakunnalla. Jouluaaton ohjelmaan kuuluu puuro, sauna, hautausmaalla käynti, pukin vierailu jne...eli ihan perinteisen kaavan mukaan mennään. Odotan kyllä jo kovasti joulua. Pikkuneitikin (siis 11kk) tapaa taas pitkästä aikaa serkkujaan, jotka asuvat ulkomailla.

Täti pakkailee vihdoin ja viimein kamojaan, joten ensi viikolla metsästellään sitten ovista... =)
 
No niin, enpä sitten ehtinytkään tiedottaa tarkemmin tilannettani. Oltiin esikoisen kanssa pari viikkoa mummolassa, ilman nettiä, täysin metsässä =) Ja sillä välin taisi tärpätä, sillä eilen tuli testistä haalea plussa. Oli pakko testata, vaikka kuukautisten piti alkaa vasta myöhemmin viikolla, sen verran tuttu ällötys tupakan- ja kahvinhajua kohtaan tuli edellisenä päivänä.
Jos tämä nyt kuitenkin osoittautuu vääräksi hälytykseksi, pinkaisen taas tänne hakemaan tukea yrityksellemme.
 
Alkaa olo käydä malttamattomaksi täällä, vaikka kp vasta 22.. vielä pitäs oottaa sen 10 päivää testauksee ellei menkat ala jo aikasemmin. :/ Sitä toivoo oireita itselleen mahdollisesta raskautumisesta, että saisi jo etukäteen tietoa..kun on vaan niin prkleen malttamaton.
hmmm..niistä oireista, huomasin eilen illalla että mun nännit on aremmat kuin aikasemmin tai oikeastaan herkemmät..sama jatkunu tänä aamuna,mutta ehkä se liittyy muuten vaan tähän kiertoon..
 
Tervetuloa Stella2009 :flower: :wave: :heart:

Kendra huomasin, että teilläkin yk1 ja halusin kommentoida tuota nänni asiaa- Meillä tosiaan eka kierto takana ja lopetin pillerit ennen sitä. Oviksen tienoille, hieman jälkeen mulla kans nännit tosi arat ja "nöpötti" kokoajan, myös montgomeryn rauhaset turposi (ja olin aivan varma, että heti tärppäs ;) ). Rinnat ei ollu muuten kipeät, vain nännit tosi arat mikä oli iha uusi oire, pillereiden kanssa välillä oli rinnat muuten kipeät. Valitettavasti mulla tää oli ihan vaan piltsujen lopettamisen jälkimaininkeja ja ei tärpännyt. Nänniaristus lakkasi n. kahden viikon kuluessa, samoin muut "oireet" ja tätihän se sieltä ovelle koputteli...

Toivotaan kuitenkin, että sulla toisin! Eli plussatuulia sinne :heart:
 
TÄÄLLÄ ollaan Hensku00 :wave:
Ollut joulujuhlaa joulujuhlan perään ja muuta jouluhässäkkää niin ehtinyt edes nettiin... Nyt lähdin aikaisemmin töistä niin heti säntäsin tänne kun tytön laitoin nukkumaan, niin jaksaa illalla esittää äitille ja isille ihka ensimmäisessä päikkärin joulujuhlassa... Siinä voi olla äidille tipan tulo herkässä kun tyttö tanssii tonttu tanssia ja laulaa tuiki tuiki tähtöstä.

Joululahjat alkaa olla kaikki vihdoin ja viimein ostettu... Perjantaina ajateltiin jo laittaa kuusi, niin ehtii siitä sitten kotonakin nauttia ennen kuin aattona poistutaan maisemista joulunpyhiksi.
Flunssa aaltoa pitänyt täällä jo jonkin aikaa, kuumetta vain ei ole, että saa nyt nähdä iskeekö sitten pahimmassa tapauksessa jouluksi, toiv. ei.

Niin ja Tervetulotoivotukset KAIKILLE uusille :) :heart: Alkaa olla jo aikamoinen lista täällä populaa.
Plussa tuulia kaikille ja erittäin rauhallista ja stressitöntä joulun aikaa kaikille :xmas: :hug:
 
Varovaiset onnittelut Tigrita!
Hensku: samaa mä ihmettelen.. Sulla kyl tosi oudosti alko uudet menkat..! Tai siis nopeesti.

Täällä kp29 tätiä ei näy... Ajattelin tänään käydä ostamassa elämäni ensimmäistä kertaa raskaustestin. Testaan sit joku päivä tällä viikolla jos on vielä aihetta... Jännää...
 
huomenta, just herättiin kun yöllä tuli käytyä siellä lääkärissä.!!

eihän ne piruvie mua sinne sisään ottanut kun ei mulla kuulemma ole hätää kun omin jaloin kävelen... alkaa niin turhauttaa tää toiminta.! haluisin tietää mistä tässä on kyse.!!! nooh, ei auta ku koittaa tänää taas uudestaan mennä... :D

YP :wave:
 
Tervetuloa uusille munkin puolesta!

Me täällä ihmetellään näitä menkkoja. Alkoivat viimeisistä menkoista kolmen viikon jälkeen, kestivät kaiken kaikkiaan sen 6 päivää, yksi päivä kun ei mitään vuotoa.. Kävin sitten tossa äsken vessassa ja taas ne alkoi.. :( Onkohan tää mun kierto sitten vaan entistäkin sekasempi, kun näin on..

Oon ollu ite jo kohta 2 viikkoa flunssassa. Eilen lääkärissä kävin vaihteeksi ja nyt oli sitten korvatulehduksen lisäksi poskiontelontulehdus ja toisessa keuhkossa kuului rohinaa. Viikon antibioottikuuri ja kolme päivää lisää sairaslomaa.
Kyllähän meillä muutkin kipeenä olleet, muksutkin sairasti samaa flunssaa 1,5 viikkoa ja heilläkin oli korvatulehdukset. Mies päässyt taas paaaaljon helpommalla tämän taudin kanssa.

Me täällä mennään omalla painollaan, touhutaan se mikä keritään. Joulua odotellaan niin me kuin muksutkin. Itsellä vielä ensi viikolla pari päivää töitä ja sitten joulu ja pyhät vapaana. :)

Hyvät joulut kaikille! Plussatuulia myös paljon! +++++
 
Haa, sarppuli ja denise, kiva kuulla teistä!! :wave: sarppuli teillähän on jo jouluvalmistelut hyvällä mallilla :) Mekin aateltiin että viikonloppuna laitettas kuusi. Lahjat on kans ostettu, viimeisiä leipomisia pitää vielä tehä. Ikävä kuulla että teillä on flunssaa ollut, toivotaan ettei tosiaan vaan jouluks iske!!
denise toivotaan sulle kovasti plussaa, eli onnea testaukseen :) Tuo on kyllä niin jännää tuo testaaminen :) tule sitten kertomaan tuloksia ;)

Tigrita onnea!! :flower: siirränkö sut jo plussanneisiin? :)


yöppis ikävää että masun kanssa on ongelmia!! Tsemppiä! :hug: Ne lääkärit on kyllä joskus ihan mahdottomia! |O

Nyt leipomaan, on leipätaikina tekeillään :)
 
heh.. kiitos myötätunnosta. ehkä oon miettiny näitä vähän liikaa jo :xmas: ja tervetuloa uudemmille myös.

ja tälleen offtopic: kävin tänään jouluostoksilla enkä keksi neljävuotiaalle pojalle mitään pientä kivaa.. kummilapsi kyseessä. nähdään niin harvoin etten edes tiedä lempihahmoista tms. mikä ois ihan perusvarmaa juttu?

mulla _pitäis_ alkaa menkat perjantaina ja tavallaan kyl jännittää vaikka tositosi iso sattuma oiskin jos ei alkais.. ei kyl haittais, mut sattumaa se ois. oon kyl saanu näppylöitä selkään ja rintakehään (jota mulla ei koskaan aikaisemmin ole ollut) sekä voinut kuvottavasti ja nukkunut päikkäreitä. mutta varmaan johtuu jostain joulustressistä ja talven kuivuudesta iho-ongelmat.

elämä on odottamista, niinku hesari sanoi eilen.. :)
 
Tervetuloa uusille.. :) :flower:

Hensku00 :wave: Täällä vielä pyörin..on ollu töissä kiire niin en ole jaksanu sit sen jälkeen koneelle tulla.. jopas sulla oli ihme täti vierailu.. :/

YP tsemppiä masuongelmien kanssa.. toivottavsti selviää.. :hug: ei tollanen ole kivaa.. :/

peukutukset haamuilijoille..

ja plussatuulosia kaikille.. ++++ :whistle:
 
terve :wave:
Hensku00 täällähän me "vanhat" ollaan vielä..vaikka kivahan se on ku uusiakin tullut..Niin ja tosiaan tervetuloa uudet. :D

Joku kyseli tosiaan tuosta joulusta ja me ollaan koko joulu menossa.Ensin aattona ollaan mun vanhempien luona aamupäivä/iltapäivä ja sitten mennään miehen vanhempien luokse käymään.Sitten Joulupäivänä lähdetään ajelemaan mun isän luokse Pohjanmaalle.Et rentoutumisesta ei ole tietoakaan. :)

Tänään vein tytön hoitoon ja sain käytyä vähän joululahjaostoksilla.Sainkin onneksi melkein kaikki lahjat ostettua.Pari lahjaa vaille.Ja rahaa meni vaikka kuinka. :)

Täällä ei vieläkään mitään.Ei menkkaoireita.Mut tänään on ollut hieman pahoinvoiva olo mut se voi myös johtua siitä et olen juonu vaan pari kuppia kahvia tänään enkä oikein syöny mitään.

Täällä palstalla on tapahtunu niin paljon ettei osaa vastata oikein kenellekään. :ashamed:

Mut jotkut kun puhui niistä oireista pillereiden jättämisen jälkeen ni mä olen niiden takia pudonnut korkealta ja kovaa..Mullakin oli vaik minkälaista oiretta mut täällä sitä vielä ollaan.Nyt osaa jo hiukan olla realistisempi noiden oireiden kanssa. :)
 
moi kaikille :wave: .täällä painaa tolkuton kaamosväsymys päälle,ei oikein jaksa ajatella tätä vauva-asiaa ja petihommat on kyllä viimeisenä mielessä illalla..no jospa nyt tärppäis kun ei niin ressaa tän asian kaa.. :)
 
heipä hei.!!

täältä tulee nyt vähän viisaampi YP :wave:
nyt kerron teille koko tarinan tän päiväisestä lääkärikäynnistä :) varautukaa mukavalla asennolla jos meinaatte lukea :D
menin siis lääkäriin ja sanoin ilmoittautumisessa näin: "oon nyt kolmatta päivää täällä putkeen vatsakipujen takia, haluan nyt tutkimuksiin, että tiedän missä vika"
no johan rupes tapahtuu :D
lääkäri kutsu heti melkeen sisään ja teki ensimmäiseksi gynekologisen tutkimuksen kuultuaan oireeni. määräsi virtsa- ja veritesteihin ja kutsui sitten uudestaan sisään.
sanoi että hänen diagnoosinsa on nyt se että joko se on kysta tai sitten se on paksusuolen tulehdus... ja on luojan lykky, etten ole raskautunut.
huomenna käyn varaamassa hänelle perjantaiksi kaksi aikaa... torstaina käyn taas uudestaan verikokeissa ennen perjantaista vastaanottoa.
lisäksi minun täytyy saada lähete naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.!! ja sen jälkeen lääkärin sanojen mukaan: "onnea raskautumiseen". :)
joten nyt saa vauvapuuhat edetä ihan omalla painollaan, tärkeintä on nyt saada oma terveys kuntoon, jotta vauva voi sitten turvallisesti masussa kasvaa :)

tiedoista huojentunut YP :)
 
Eikä täällä ollaa taas kipeinä lähes kaikki,eihän viime kerrasta o kulunut ku 1kk kun kipeitä oltiin ja sillonki sitä sairasteluu kesti 2kk putkeen.En kyllä haluu taas samaa rumpaa näin joulun alla.

Yleensä ennen jos en ole ollut raskaana niin ei o ruvennut itkettää tuo vauva tulossa ohjelma mut tänä aamuna kun katoin sen jakson niin kun se vauva synty ni itkuhan multa pääsi..se oli vaan niin ihana hetki että..
 

Yhteistyössä