Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Vähän aamuvuodatusta: Mulla on kyllä nyt ilmeisesti ihan ihmeellinen tää kierto, tietty johtuu pillereiden lopetuksesta- asian ydin on kuitenkin se, että mulla alkoi pari päivää sitten kuukautiset (ainakin niin luulin) ja verta tuli selvästi vaikkei paljoa, mutta sitten hetken kuluttua vähän tuhrua ja nyt vuoto vaan loppui- pyyhkiessä saattaa vähän paperiin jäädä, mutta muuten ei mitään. ihan äärimmäisen ärsyttävää kun ei nyt vaan voi tää kroppa ihan normaalisti toimia!!! Yritä nyt sitten tässä raskautua...prk***** :headwall: No ehkä tää tästä vielä iloks muuttuu... :)

Juu ja kovasti tervetuloa anu84 ja Marta :heart:
 
Voi mä niin toivon, että päästään kaikki piakkoin perustamaan jonkinnäköinen syysvauvat 09 ketju ihan toiseen osioon...olis se niin mukavaa kun yhdessä ensin oltais kuumeiltu, vaivoja vuodatettu sekä niitä ruodittu ja sitten päästäisiinkin oikein porukalla ns. uusien ihmeellisten asioiden pariin, pohdiskelemaan vähän vielä iloisempia juttuja kun tää hillitön vauvakuume :heart: =)
 
heipparallaa.! :wave:

voimia hugoliinalle ja hensku00lle :hug: :hug: kurjaa kun kroppa ei pelaa "toivotulla" tavalla.!

ON: eilen illalla kun menin nukkumaan, niin mahassa tuntui ihan tajuttoman vahva paineen tuntu.... ihan kuin siellä olisi ollut joku pallon tapainen möykky joka ois liikkunu... nyt alan epäilee että mulla on joku kasvain :D
nyt sitten aamulla tein ovis ja raskaustestit.. ovistestissä samanlaista melkeen yhtä vahvaa viivaa kontrolli viivan kanssa kuin muinakin päivinä ja raskaustestissä viivanpaikkaa :ashamed: hitto vie ku alkaa menee hermo.!
taitaa tänään siis jäädä pikkujoulut väliin.!!!


oikeen ihanaa ja mukavaa lauantaita kaikille :)
YP
 
Negaa pukkaa, ei auta :( Ilmeisesti kierto vaan niin totaalisesti sekaisin. Tätiä odotellaan ja parannellaan flunssaa rommitotilla, nyt voi tehdä senkin ihan hyvällä omatunnolla. Pää vissiin kehitteli omia aikojaan ne kaikki oireet, tuskin niitä olikaan. Haitarista tämmönen :/
 
Viikolla kun soittelin neuvolaan, niin käskivät odottaa vielä pari viikkoa, sitten voidaan keskustella asiasta uudelleen, ***kele

vauhkoomisen mä kyllä osaan, nimimerkillä revin eilen pelihousuni mustalaismiehelle joka yritti varaosaliikkeessä etuilla :kieh: ei ollu äijä vissiin ennen saanu naiselta kunnon ryöpytystä, katto sen verran ihmeissään :LOL:
 
Maryanne: ihan kun ne neuvolan tätit ei oikein ymmärtäis miten pitkältä tämä odottavan ja toivovan aika oikeasti tuntuu :/ ! Toivottavasti pääset pian lekuriin! Mulla vasta ensimmäinen kierto takana ja melkoisen hyvin tuli noita oireita "tunnettua" ja ilmeisesti ihan kehiteltyä omassa pienessä päässä :whistle:

Ja juuri kun ehdin täällä "itkeä", että täti tuli käymään ja lähti samantien pois, niin ilokseni kuitenkin äsken totesin, että eihän se mihinkään mennyt- vuotoa siis on edelleen- joku tuumaustauko tais tädillä kuitenkin olla :LOL:?! Toivottavasti pääsisin nyt normikiertoon :p
 
hugoliina:täti on pirullinen akka, se keksii kaikki mahdolliset kiusatakseen meitä :p mun se aina pakottaa syömään suklaata :whistle: sullekin yks tämmönen :hug:

mut joo, mennään linjoja pitkin (näin kännykkä aikana suht haasteellista) sit maanantaina jos teekoossa eivät meinaa antaa aikaa
 
Pitkästä aikaa ehdin tännekkin kirjottamaan!!

Tänään on ollut tosi kiirus päivä heti aamusta asti on siivottu ja leivottu täytekakku ja tiikerikakku ja sit vielä pipareita.Lapset pestiin just äskön ja saatiin ne jo nukkumaan,paitsi poika vielä valvoo.

Huomenna on tyttöjen synttärit ja kovasti oottavat jo huomista.
Täällä ei ole mitään oireita havaittavissa.
 
Varmasti tuleekin mukavat juhlat kun nuo tytöt jotka siis täyttävät 4v,3v ja 2v pitävät kyllä siitä huolen..kokoajan ovat olleet hypistelemässä lahjojaan kun oisivat jo halunneet avata ne mut vasta huomenna saa avata.

Miten teillä muilla vietetään joulua tänä vuonna?me ei olla vielä päätetty että mennäänkö mun miehen äitille vai ollaanko ihan kotona..
 
Me mennään jouluksi mun äidin luokse koko perheen voimin, sitä ennen käydään kotona saunassa ja syödään puuroa. :) Ja neiti saa yhden paketin aamulla kotona ja loput sitten illalla :)
Täällä tädin kyläily melkein loppu, onneks, niin pääsee bongailee ovista :D
 
Sunnuntaita

Onko siis niin että jos ovulaatio on jo mennyt, ei tälle kierrolle oo enää mitään tehtävissä tässä suhteessa? kierto on mulla tosi säännöllinen, melkeen kellontarkka, ja alkaa taas alusta ens viikon lopulla.

Vaikeaa tässä on että missä vaiheessa pitää lopettaa täysin viinin juominen? ehkä kumma kysymys ja se pitäis lopettaa jo ajatellessa, mutta kun sosiaalinen elämä on sellasta täällä ja jos meneekin yrittäessä vaikka vuosi. Elän siis opiskelijaelämää, en sen kummempaa ..

Tää on oikeasti aika jännää, en oo koskaan tullut ajatelleeksi että ihmiset jotka haluaa lapsen miettii sitä niin paljon. Oon aina ajatellut että se vaan joskus tulee..
 
heis.! :)

olg4, tämä on kyllä ihme kiertokulkua tämä lapsen toivominen/"tekeminen"... ensin tulee kuukautiset ja odotetaan niiden loppumista, sitten bongaillaan ovista, sen jälkeen kehitellään oireita ihan pienimmistäkin asioista ja sitten taas yllätytään tädin tulosta :D ja taas kaikki sama alusta... ihme touhua.! :D niin minäkin joskus aikanaan ajattelin tyylillä "lapsi tulee melkeempä heti kun on vaan ilman ehkäisyä" ja pah, tulisikin :) mutta silti jaksaa vaan odottaa ja jaksaa eteenpäin :)

jouluna me käydään miehen kotona ja mennään illaksi minun äidin luokse.. eli siis syömme siellä ja jaamme lahjat :)

ON: täällä elellään taas mohjamudissa, tuntuu että ei meille koskaan sitä pientä ihmettä suoda:ashamed: kaikki oireet ovat kuitenkin samanlaisia kuin ennen..
kummityttö oli yökylässä ja oli kyllä sellanen yö että huhhuh.. neiti kehittää itselleen hampaita ja valvottaa siksi... silti vauvakuume kasvaa ja kasvaa :heart:

mukavat sunnuntait kaikille.! :)

YP :wave:
 

Yhteistyössä