Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Kiitos yöperhonen- !

Nyt alkaa sitten menkkojen loppumisen odotus...tuntuu, että yhtä piinaa koko kuukausi- ensin odotetaan menkkojen loppua, sen jälkeen bongataan ovista ja pupuillaan urakalla, oviksen jälkeen kehitellään raskausoireita joka ikisestä nipistelystä& kolotuksesta ja hulluna odotellaan testauspäivää kärsien menkka- tms. oireista ja unelmoidaan...kunnes ollaan taas alussa ja sama rumba alkaa uusiksi! :LOL: On tää ihan mahotonta! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hensku00:
Maryanne tosiaan tuo renkaan pois jättäminen saatta tuota kiertoa sekoittaa! Mutta toivotaan kuitenkin että olis matkustaja masussa! :)
Toisaalta oon kuitenkin ollu syyskuusta asti ilman, että onhan tässä jo jonkin aikaa kulunut. Jännäillään, tuleeko täti kylään vai rupeenko kutomaan vaunupeittoa.
 
hugoliina!ihan kun mulla!tuntuu että hermot menee jo nyt vaikka ei ole kuin kolmas kierto menossa.aina on niin varmat raskausmerkit,tuntuu että mahakin on jo kasvanut ja sitten kauhee pettymys!mun hermoilu johtuu varmaan siitä kun kolme on jo tärpännyt ekasta kerrasta.no nyt odotellaan ja kytätään ovulaatiota..ja sithän ne varmat merkit taas alkaa!
 
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug: .

Oisko nyt kp24. Ei yhtään mitään tuntemuksia. Nännit ei oo tulleet kipeiksi, niin kuin aina oviksen jälkeen, viime kierrossa tuli jo kp18. Ei PMS-kiukkua eikä masennusta, mikä ei haittaa kyllä ollenkaan. Mutta ei toisaalta yhtään raskausoirettakaan :$ . Saas nähdä miten käy, en kyllä millään jaksais odottaa :headwall: . Tänään työpaikan pikkujoulut, meinasin olla ilman alkoa, siinäpähän epäilevät sitten :D .

Kärsivällisyyttä kaikille, sitä tässä puuhassa näköjään tarvitaan!
 
hei olen uusi täällä.. ! sattui pari vahinkoa tälle kuulle ja siitä se ajatus sitten lähti.. jos niin voi sanoa. tajusin et oikeastaan se ois aika hyvä hetki saada uusi elämä kun mieskin melkein nimiä miettii. en usko että vielä olen kuitenkaan raskaana, mutta selvinnee ennen joulua.. tammikuussa sitten jos en ole :)

en tiedä osaanko suhtautua normaalisti tähän tädistä jne puhumiseen, mutta ajattelin että olisi helpompaa suunnitella ja jahkailla tätä asiaa muiden seurassa, koska siviilissä ei asiaa halua paljastaa ennenkuin oikeasti ollaan raskaana ! plus melkeen nolottais ees puhua kellekään lapsettomille sinkkukavereille et ees mietin tällasia..

on ihan tajutonta kuinka asian pohtiminen voi viedä kaiken ajan, tää on jotenkin yhtäkkiä alkanu tuntumaan maailman tärkeimmältä asialta. ja teidän juttuja lueskellessa tässä muutamia viikkoa taustalla, on alkanu tuntumaan aika vaikealta ajottaa lapsen tekoa, oon aina kuvitellu et heti tulee raskaaksi jos ilman ehkäsyä on, tai ainakin melkein..

olen 24, opiskelija. siksi ehkä eniten on mietittyttänyt valintojen ajankohta, mutta haluan olla nuori äiti koska oma äitini oli paljon vanhempi minut saadessaan.


kuinka jännää kaikkineen ja onnea kaikille yritykseen ! :)
 
heisku : Tää on niin tätä :LOL: ! Toisaalta meillä vasta 1.kierto takana päin- vauvaunelmia sen sijaan jo pidemmältä ajalta- ehkä siksi tuntuu niin piinaavan pitkältä aika :/ Mutta toivotaan, että pian tärppää ihan meillä kaikilla, niin ei tartte näitä oireita kehitellä omasta päästä :LOL:

Niin ja TERVETULOA olg4 :flower: =) :heart:
 
Hei kaikille! täälläkin yksi uusi 2009-vauvaa toivova :) Kuukauden verran keskusteluja sivusta seuranneena päätin itsekin rekisteröityä. On tosiaan ihanaa huomata, ettei ole yksin kuumeiluissaan ja oireiden bongailluissaan. Miehelle en viitsi niistä niin kovin puhua, kun hänellä vauvakuume ainakin yhtä kova kuin itsellä, en viitsi herätellä turhia toiveita. Vaikka ihanaa on, että vauva on oikeasti yhteinen "projekti". Aivan alussa mennään, yk 2 vasta menossa, mutta jännää, miten paljon raskaus ajatuksissa pyörii, nyt kun se voisi olla mahdollista. Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille :)
 
kiitos =)

just eilen illalla tästä puhuttiin miehen kanssa ja mietittiin et kuinka tässä vielä käy.. ehkä se että ollaan puhuttu asiasta varmaan vuosi, mutta aina vähän vitsillä kuitenkin. niin piti ihan painottaa et ootko nyt tosissas _ihan_ oikeasti.

oon aika käännynnäinen ja melkeen nolottaa tää oma innostus aiheesta ;)
 
PERJANTAI 12.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 4/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 16/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 35/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 24/31...................yk4...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 27/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 3/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 8/33..................yk 2.........2. toiveissa
denise..........................kp 25/27-30............yk.4.........1. toiveissa
Muumero......................kp 8/??..................yk.4.........2. toiveissa
mami09.........................kp 11/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 14/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri..............................kp 5/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 118/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 7/28..................yk3.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 4/27...................yk.1..........2. toiveissa
hellu77...........................kp 30/30-35.............yk.?...........3. toiveissa
E-V-A..............................kp 12/32....................yk.3..........3. toiveissa
delfis..............................kp 16/30-36...............yk.4........1. toiveissa
hugoliina........................kp 2/35.....................yk.1........1. toiveissa
heisku............................kp 11/30....................yk.?..........4. toiveissa
yöperhonen-..................kp 11/29...................yk. 11.......1. toiveissa
catzu..............................kp 36/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 2/35-38...........yk. 1..........2. toiveissa
kendra...........................kp 18/28..................yk.1..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 42/35.................yk.2............1. toiveissa
sonja R..........................kp?.........................yk?.............3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk?.............?. toiveissa
Marta............................kp?..........................yk. 2...........? toiveissa



Taustailee:

Tuulia79


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75


 
Pitikin eilen mennä sanomaan et ei minkäänlaisia oireita suuntaan jos toiseen..töihin kun pääsin ni voi juma ku mahaan sattu ja turvotti.Ja selkää särki.Mut toi selkäsärky johtu kyl ku jouduin istuun kassalla monta tuntia.Mut se ei yhtään helpottanut asiaa.. :) et tosta mahakivusta päätellen mulla alkaa menkat n.viikon päästä.et se siitä taas. :) mut päästäänpä taas uuteen kiertoon yrittään.(positiivista ajattelua =) )
 
Hentsu84 hii, toivotaan että oireet johtuis masussa kasvasta pikkuisesta! :D

Tervetuloa uusille! :flower: ja sanokaa jos jotkut merkinnät on väärin tai joku kokee puuttuvansa listalta, niin korjaillaan!=) Tänne on tullut niin paljon uutta kirjotusta joka päivä, että oon välillä vähän sekasin näitten päivityksien kanssa, joten jotain on saattanut jäädä huomaamatta.


Omaa napaa:Täällä on nyt kyllä kaikki ihan sekasin, mulla alkoi tuhruttamaan/tiputtelemaan viime yönä/tänä aamuna!! :eek: Ikinä ei ennen tuollaista ole tehnyt! :eek: Miten voi olla, mitä tää on?Ei tää nyt mitään kiinnittymisvuotoakaan vielä voi olla, koska vasta kp16? Oon ihan ihmeissäni. Toivottavasti tästä ei nyt ihan menkat ala...mutta taitaa olla tää kierto jo menetetty :ashamed: surettaa... :'(
 
huomentapäivää.! :)



Hensku00, jospa sulla oiskin ollu ovis aikasemmin ja nyt ois sitten kiinnittymisvuotoa. pidän ainakin peukkuja sulle b:)d älä luovuta vielä :hug: mulla kans selkä ihan tajuttoman kipee jatkuvasti kun kans kassatyötä teen... ja hartiat on kyllä varmaan kaikista pahimmat.!!

ON: voi tätä itkun määrää... itken ja kiukuttelen. ja kiukuttelen ja itken.! voi mies parkaa :ashamed: tää vauva juttu stressaa nyt niin paljon että itkusta ei taho tulla loppua. ja nämä oireet ei paranna oloa ollenkaan.. tänään kävin aamusta moikkaamassa wc- ankkaa.. tosin saattoi johtua kovasta itkun määrästä tuo rupatteluhetki.! empä tiedä mitä tässä oikeen pitäisi tehdä..

mukavaa perjantai päivää kaikille :wave:

-itkuinen YP
 
Tervetuloa uusille.. :) :flower:

Hensku00 juu, ovis aikoja täällä elellään.. tai siis kovasti yritetään se löytää.. :p

YyPee Mitä mitä? eikö veronpalautukset oo tullu sulle vielä??:eek: kuis sillai? Miulle tuli jo viime viikolla..pidän siulle peukkuja et tärppi ois käyny.. :) b:)d :hug:
 
LAUANTAI 13.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 5/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 2/28.................yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 36/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 25/31...................yk4...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 28/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 4/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 9/33..................yk 2.........2. toiveissa
denise..........................kp 26/27-30............yk.4.........1. toiveissa
Muumero......................kp 9/??..................yk.4.........2. toiveissa
mami09.........................kp 12/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 15/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri..............................kp 6/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 119/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 8/28..................yk3.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 5/27...................yk.2..........2. toiveissa
hellu77...........................kp 31/30-35.............yk.?...........3. toiveissa
E-V-A..............................kp 13/32....................yk.3..........3. toiveissa
delfis..............................kp 17/30-36...............yk.4........1. toiveissa
hugoliina........................kp 3/35.....................yk.1........1. toiveissa
heisku............................kp 12/30....................yk.?..........4. toiveissa
yöperhonen-..................kp 12/29...................yk. 11.......1. toiveissa
catzu..............................kp 2/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 3/35-38...........yk. 2..........2. toiveissa
kendra...........................kp 19/28..................yk.1..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 43/35.................yk.2............1. toiveissa
sonja R..........................kp?.........................yk?.............3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk?......... ....?. toiveissa
Marta............................kp?..........................yk. 2...........? toiveissa
anu84...........................kp30/29-30.............yk.14.........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75


 
No niin, ihan tähän alkuun ekaks, niin mulla taitaa olla väärin tuossa listassa aika monen yykoot, joten ilmotelkaahan niitä, niin korjailen :) mulla aina tahtoo jäädä päivittämättä nuo yykoot... :ashamed:

Ja kyllä tosiaan täällä on asia niin, että mulla alkoi menkat!! :eek: kaks viikkoa ehti olla poissa, ja nyt taas. Ja mitkä menkat onkaan, ihan karseen runsaat ja KIVULIAAT. Yöllä heräsin koviin menkka särkyihin ja vaihtamaan sidettä, yleensä niin ei tartte tehä. Vähän mulla kyllä kävi mielessä, että mitähän ihmettä tää on...viime menkat oli tosi niukat ja lyhyet, vain neljä päivää kesti....et mitä jos oisin ollutkin raskaana ja viime menkat oli vaan alkuraskauden vuotoja, ja tää on nyt sit keskenmeno?! En tiiä onko hakuammuntaa, mutta mulla ei ole aikoihin olleet menkat tälläset. Tai sitten tää on sitä että mulla alkaa nää menkat normalisoitumaan, kun ennen pillereiden syöntiä mulla on olleet runsaat menkat ja kivuliaat. Mutta tiiä sitten. Joka tapauksessa yk 6 lähtee nyt, ja voinpahan ainakin jouluna maistella vähän punaviiniä joulupöydässä. Mutta kyllä eilen oli kurja olo ja kurja ilta, kun nää menkat alko.... niin mieli maassa :( Mutta eiköhän tää taas tästä, pakko vaan jaksaa olla ja yrittää ja oottaa, kun sen nyytin niin hirmusesti haluaa!!
 

Yhteistyössä