Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

mulla lämmöt koholla, huono olo jatkuvasti, selkä tosi kipeä ja mies sanoi että riinnat kasvaneet :/
Mutta tosiaanki sunnuntai oli nega niin o0otellaan rauhassa tuleekos se täti vai ei..
Plussatuulia kaikille!!! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinuska05:
mulla lämmöt koholla, huono olo jatkuvasti, selkä tosi kipeä ja mies sanoi että riinnat kasvaneet :/
Mutta tosiaanki sunnuntai oli nega niin o0otellaan rauhassa tuleekos se täti vai ei..
Plussatuulia kaikille!!! :hug:
Samoilla oireilla mennään :) ja myös sunnuntaina testasin negan...
 
heissan!Tännehän on tullut paljon uusia..tervetuloa kaikille ihan tasapuolisesti :wave:
Täällä on ollu tätä tylsää odottelua..nyt odotellaan tuleeko täti kyläilemään..just eilen puhuin kaverin kans ku molemmilla yritys päällä et olis kiva olla yhdessä raskaana.. :) ei olis niin tylsää.. :) mut sen kans on kiva jutella noita vauvajuttuja ku ei tosta ukosta ole sellasia jutteleen..:D
Mulla alko parin päivän vapaat tässä ni tottakai iski flunssa sitten..et se siitä vapaasta ku ei oikein jaksa tehdä mitään.. :(
Nyt mä taas kirjotan ihan sekavia ku ei ajatus kulje..:D
 
TIISTAI 9.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 20/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 13/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 32/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 21/31...................yk4...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 24/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 34/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 5/33..................yk 2.........2. toiveissa
denise..........................kp 22/27-30............yk.4.........1. toiveissa
Muumero......................kp 5/??..................yk.4.........2. toiveissa
mami09.........................kp 8/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 11/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri..............................kp 40/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 115/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 4/28..................yk3.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 28/27...................yk.1..........2. toiveissa
hellu77...........................kp 27/30-35.............yk.?...........3. toiveissa
E-V-A..............................kp 9/32....................yk.3..........3. toiveissa
delfis..............................kp 13/30-36...............yk.4........1. toiveissa
hugoliina........................kp 34/?.....................yk.1........1. toiveissa
heisku............................kp 8/30....................yk.?..........4. toiveissa
yöperhonen-..................kp 8/29...................yk. 11.......1. toiveissa
catzu..............................kp 33/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 28/35-38...........yk. 1..........2. toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:


 
Hentsu84 pikaista paranemista flunssasta!! :hug: Toivottavasti ei vapaat ihan harakoille mene?! Ootko muuten muokannut sun nimimerkkiä? :) Ihan kun muistelisin että ennen sulla alko pienellä hoolla tuo sun nimimerkki ennen :) Täytyy korjata listaan sun uus nimimerkki :) Hmmm...oon kans miettinyt että pitäsköhän mun muokata tota omaa nimimerkkiä, kun mulla tuo 00 ei tarkota oikeastaan mitään, niin siishen vois jotain muuta keksiä :) Muuten, tuo on sitten hirmu kivaa kun on vauvakuumeinen ystävä, mulla on kans kaveri joka miehensä kanssa yrittää vauvaa, niin on tosi kiva jutella kaikkea vauva juttuja hyvän ystävän kanssa!! Niin kuin sanoit ei munkaan miehestä ole höpöttämään vauvoista :D ja ehkä niin kuuluukin olla, että miehet ei niistä pahemmin höpöttele! :D

denise älä vielä luovu toivosta!! aina on mahdollisuus!! :)

Pahoittelut kaikille negan saaneille!!!:hug:

Mitäs teidän muiden päivään? Plussatuulia puhaltelen kaikille:)Puuuh +++++ :whistle:

 
Tervetuloa uudet :heart: ! Plussaonnittelut jos jollain onni lykästänyt ja pahoittelut kaikista negoista :hug:

Ja asiaan: kp 34/? tätiä vaan ei kuulu ei näy ja olen jo ehtinyt kaikkine oireineni- kuviteltujen ja ihan oikeidenkin- muuttua täysin oireettomaksi: ei nännikipua, ei menkkaoireita, ei mitään- vähän pieniä pistoksia masussa aika ajoin :eek: ! Testit näyttää toistuvasti negaa eli raskaana en ole *Huokaus*. Voisikohan tää pitkä väli menkoissa johtua siitä, että olen syönyt 2 pilleriliuskaa peräjälkeen eli pillereiden kanssa menkat tuli osapuilleen kiertovälillä 45. mutta miten se ovulaatio tuli sitten aivan kellon tarkkuudella?? Ei ummarra! Siis tikutin oviksen ja löysin huipun heti ensi yrittämällä...siitä päivästä on tässä kohtaa kulunut jo 22 päivää!!! Varmaankin on tää kroppa ihan sekaisin vielä, vastahan lopetin pillerit...tai sitten alitajuisesti stressaan niin kovin... :( Haluaisin jo niin kovin tädin tulevaksi, että pääsisi uuteen yritykseen... :p
 
Hensku00 juu mä ensin vaihdoin ihan toisen nimimerkin ja sit mä en enää tykännytkään siitä ja olisin vaihtanu takas entisen..mut sit se väitti et nimimerkki on jo käytössä ni joutu laittaan isolla kirjaimella.. :) en ei haittaa kummin kirjotat..tunnistan kyl itseni.. :LOL:
 
Hei vaan. Kirjoittelinkin jo tuonne toiseen syysvauvojen haaveilijaryhmään, mutta tämä taitaa olla uudempi ryhmä..? Joten tässä taustatietoa:

Tilanteeni on siis se, että viidettä palleroa ei meille nyt olla suunniteltu (muutamaan vuoteen ainakaan), mutta jostain olen onnistunut nyt kehittämään itselleni jos jonkinmoisia oireita. Viimeisen kierron aikana ei juurikaan raskautumismahdollisuuksia ole ollut, mutta kuitenkin se pieni mahdollisuus...

Menkkojen pitäisi alkaa huomenna keskiviikkona. Ovat olleet melko säännölliset jo pitkään. Oireita on kuitenkin mm. voimakas palelu, voimakas hikoilu, hajujen voimistuminen, itkuherkkyys, huono, etova olo ja kummallinen ruskehtava vuoto viime viikonloppuna (loppui kuin seinään). Hillitön jano on ollut viime päivinä ja toisaalta kurkku sitten kuitenkin ihan kuiva(?).

Oireitahan voi kuvitella, joten nämä voivat olla niitä. Tiedä häntä.

Ja eilen illalla muuten huomasin, että toisesta rinnasta oli vuotanut liiveihin maitoa(!)...

Ajattelin käydä ostamassa testin kotiin odottamaan. Jotenkin haluaisin tietää totuuden ja kenties se jo tänään näkyisi.

 
tervetuloa Juibe75 ja plussaonnea paljon :)

pahoittelut kaikille negan testanneille :hug: :hug: toivotaan että plussa vielä pärähtää plakkariin.!!!

ON: tein tänään ovis testin ja vahvat viivat siihen piirtyi, ei ihan tasavahvat, mutta melkein.. miten voi olla jo nyt.? :eek:
 
Kiitos hugoliina ja yöperhonen :)

Kävin tuossa parissakin kaupassa, mutten löytänyt testejä . Pitää illalla käydä Prismassa ;). Jännitys siis jatkuu. Mutta mahdollisuudet ovat kyllä tosi pienet, meillä kun ei siis yritellä vauvaa. Olisi ihan täysin vahinko. Toki ihan yhtä rakas silti :heart:

Hassua vaan, miten näitä oireita kehittelee näköjään ihan, toivoo sitä olevansa raskaana tai ei. Hikoilu, palelu ja lievä huono olo ainakin jatkuvat koko ajan. Voivat kyllä kertoa alkavista menkoistakin... Huoh.
 
Jaahas, eli tänne voikin merkata sitten kp 1. Menkat alkoivat kun salama kirkkaalta taivaalta ilman mitään varoitusta. Ei siis mitään oireita ole.
Flunssan kourissa täällä olen, joten en hirveesti jaksa koneellakaan nyt olla. Väliaikatietoja vaan. :)
 
moi kaikille!eilen loppui kuukautiset ja varmaan huomenna aloitetaan uudestaan yrittäminen.onko kellään kokemusta prismassa myytävistä ovulaatiotesteistä?ajattelin jos nyt alkais käyttämään niitä,jos auttaisi tärppäämään.
 
Tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti.. :wave: :flower:

Töissä kiirettä pitäny niin en ole koneelle ehtiny.. :/

).( Hammaslääkärissä käytiin pe ja tänään, ei tarvinnu viisaudenhammasta poistaa ollenkaa.. :) eikä yhtään reikää ollut.. :)
Ovista mä metsästän.. :p
 
Testi on nyt sitten ostettu, kokeillaan ehkä huomenna. Kyllä sitä kuitenkin negaa itselle toivoisi, tässä tilanteessa. Vaikkakin yllärivauva kääntäisi kyllä kaiken selälleen. Ajatuskin kuitenkin lähinnä hirvittää...

Kaikille tädin yllättämille lämmin :hug: . Jos tuosta jotain hyvää hakee, niin jouluglögiä voi nyt maistella hyvällä omatunnolla ;) .

Piinailijoille roppakaupalla ++++++++++++++++!! *puhaltaa*
 
*hiippailee ujona paikalle* :wave: Hei kaikki, täältä ilmoittautuu yks entinen totaalikieltäytyjä lasten suhteen. Syksyllä heivattiin renkaat ja muut keksinnöt menemään, tulee jos on tullakseen. Hiukan outoja kaikki lyhenteet sun muut on, mutta enköhän mä tässä pikkuhiljaa opi. Kärsivällisyyttä mun tyhmille kysymyksille, koko vauva-ajatus on mulle aivan uus ja tämä maailma ihan käsittämätön. Ei mun ollu tarkoitus tehdä lapsia :eek: ei koiramaailmassakaan luonnevikaisia narttuja käytetä jalostukseen :LOL:
 
tervehdys.!
tervetuloa uusille :flower:

:hug: :hug: tädin kohdanneille.! :heart:

ON: ihan hirveetä, vatsassa on kamala paineen tuntu aika ajoin... varsinkin sillon kun tekee nopeita liikkeitä tai nostaa jotakin painavaa. tunne on vaikea selittää, mutta ei tosiaankaan ole mikään miellyttävä tunne...!! mistä vois johtua.? :eek: tuun hulluks kohta tän kropan kans :D
 

Yhteistyössä