Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

KESKIVIIKKO 17.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 9/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 6/28.................yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 40/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 29/31...................yk4...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 32/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 8/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 13/33..................yk 2.........2. toiveissa
denise..........................kp 30/27-30............yk.4.........1. toiveissa
Muumero......................kp 13/??..................yk.4.........2. toiveissa
mami09.........................kp 16/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 19/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri..............................kp 10/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 123/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 12/28..................yk3.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 9/27...................yk.2..........2. toiveissa
hellu77...........................kp 35/30-35.............yk.?...........3. toiveissa
E-V-A..............................kp 17/32....................yk.3..........3. toiveissa
delfis..............................kp 21/30-36...............yk.4........1. toiveissa
hugoliina........................kp 7/35.....................yk.1........1. toiveissa
heisku............................kp 16/30....................yk.?..........4. toiveissa
yöperhonen-..................kp 16/29...................yk. 11.......1. toiveissa
catzu..............................kp 6/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 7/35-38...........yk. 2..........2. toiveissa
kendra...........................kp 23/28..................yk.1..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 47/35.................yk.2............1. toiveissa
sonja R..........................kp?.........................yk?.............3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1.............1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk. 2...........? toiveissa
anu84...........................kp34/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
arianrhod.....................kp?...........................yk.11.......... .1.toiveissa
Stella2009....................kp?...........................yk?............ ..1.toiveissa
kaz...............................kp 13/28...................yk.6.............1.toiveissa



Taustailee:

Tuulia79


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75


 
Huomenta kaikille! :wave: Tässä ois taas listaa :) Ilmotelkaahan tosiaan niitä yk:ta, jos on väärin, ja luulen että useamalla on väärin, niin korjaan listaan.

Kiva kuulla teistä kaikista jotka kesävauvelista2009haaveilevat-ketjussa kirjottelitte!! :) Ja kiva kuulla tietenkin teistä uusista myös!! Noita vanhoja tuttuja vaan niin kovasti aina kaipaa, toivottavasti te uudet tuutte myös vanhoiksi tutuiksi tässä pikkuhiljaa :D vaikka tietenkin toivotaan jokaisen kohdalla että mahdollisimman pian me kaikki päästäs siirtymään tuonne odotuspuolelle!! :D Ja ai niin, jos en ole muistanut sanoa, niin tervetuloa uusille!! :flower: Olen kyllä kaikki kirjotukset lukenut, niin uusien kuin vanhojen, mutta meinaa olla vaikea kommentoida jokaista, kun tekstiä on tullut niin paljon aina siitä kun viimeks kirjotin. Sitä aina kun tässä itse kirjottaa, niin tahtoo unohtaa mitä kukin on kirjottanut, varsinkin jos viestit jää edelliselle sivulle.

yöperhonen- hyvä että ne viimein otti tosissaan sun vaivat siellä lääkärissä, ja hyvä että asiat selvisi!! :)

taaperox4 paranemisia sinne, toivotaan että ette tuu kiipeeksi näin joulun aikaan, se olis kurjaa! :|

Mites teillä joilla koopeet täynnä, ootteko testailleet? :)

Mukavaa keskiviikkoa leidit!!:wave:
 
mä täs pähkäilen et tekiskö testin jo vai jaksaisko odottaa viikonloppuun et jos ne menkat ei täs alakkaan.. :) tahtois jo mut sit kuitenkin jos joutuu pettymään siihen negaan..ei tahtois nähdä enää vaan sitä yhtä viivaa vaan kaks vierekkäin.. :) enhän mä paljoo vaadi.. :)
 
kaz tervetuloa :heart: !

Hentsu84 : malta vaan viikonloppuun =) ...jos sieltä on pieni tuloillaan, niin periaatteessa kivempi mitä pidempään jaksaa odottaa testiä (tiedän: helpommin sanottu kun tehty toi odottelu meinaan ;) ): on ainakin sitten varma positiivinen (siis tarkoitan ettei ole kemiallinen) ja jää vähän vähemän päiviä odottaa sen 12 viikon täyttyvän ;) ...mut toisaalta: olen itse sellainen päivien kyttääjä, etten varmasti ole paras sanomaan mihin saakka kannattaa odottaa kun tekis mieli testailla ihan yhtenään :LOL: ...onneks toi negaputki kuitenkin hieman hillitsi mun testausintoa ja ehken oireitakaan jatkossa kehittele niin kovin kun nyt tosiaan tiedän viime kierron kokemuksesta, että kropassa tapahtuu vaikka ja mitä vaikkei olisikaan vauvaa masussa =) ...saas taas nähdä kun piinaviikot lähenee kuka täällä päässä sekoaa ihan tyystin noista mukamas oireista yms :LOL:

YP: Hyvä kuulla, että sait terveysasioihin selvyyden! =)
 
Huomenta kaikille ja kiitos onnitteluista! Tänään teen varmistustestin niin nähdään, onko onnittelut todella paikallaan. Aivan samanlaisia oireita on kyllä ollut kuin edellisessä raskaudessa, päikkäritkin piti eilen ottaa, kun väsytti niin. Toisaalta olen jo vuoden ajan tuntenut vauvan liikkeitä mahassani sun muuta olematonta =) Kun jotain kovasti tahtoo, alkaa aivot tehdä temppuja.
Jos nyt on tärpännyt, niin se taitaa olla ihan sen ansiota, että julkisesti uskalsin tunnustaa lapsen haluavani. Viimeksikin kävi niin, että maalauskurssilla annettiin tehtäväksi piirtää haaveensa. Niin ne kuulemma toteutuisivat... Minäpä piirsin pienen toukan ison sydämen sisään. Ja semmoinen toukka totta tosiaan vuoden sisään meille tuli! Vaikkette taikauskoisia olisikaan, kokeilkaa tuota kikkaa. Musta kaikki hassutukset on luvallisia, kun on kyse jostakin näin suuresta unelmasta kuin meidän unelmat ovat.
 
yp, julkinen terveydenhuolto on niin vaikeaa. en voi käsittää miksi pitää olla todella sairas tai neljättä päivää kitistä ennenkuin joku tutkii. Luulis et ne pääsis helpommalla jos tsekkais vain vähän sairaat kuntoon heti, eikä oottas et niissä on paljon hoidettavaa.. Niin paljon sullakin sit turhaa murhetta monta päivää.

Hensku00 sun listasta, olg4lla on eka yrityskuukausi, ja ensimmäinen lapsi toiveissa.

mutta sain loput lahjat kasaan ja itselle uusia alusvaatteita.. (okei varmaan puolet ostoksista tuli mulle, mutta kukas muukaan niitä mulle ostais jossen minä itse..)
mies sanoi että SITÄ jännittää alkaako mun menkat vai ei. hm. se kyllä myös ratkaisee uudenvuoden suunnitelmat, en lähde selvinpäin mökille kun kaikki heti arvais !

hei mikä on kemiallinen raskaus..? Eri asia kuin tuulimuna?
 
No täällä mä oon nyt sit valvonu koko yön kun piti mennä päivystykseen kun tuo oikee korva rupes sattuu niin vietävästi ettei nukkumisesta mitään tullut,kotiin pääsin takas vasta klo 6.30 ja ehtisin noin 30min nukkumaan ja nyt väsyttää tosi paljon.

Mut nyt poika kolautti ittensä jonnekki kun tömpsähti pepulleen..pitää mennä kattomaan..
 
olg4 : Tämä on kopioitu vau.fi-sivuilta:

'Kotona tehtävät raskaustestit ovat nykyisin niin herkkiä, että ne voivat näyttää positiivista jo päiviä ennen kuin kuukautisten kuuluisi alkaa.

Kemiallinen tai biokemiallinen raskaus tarkoittaa raskautta, joka on todennettavissa ainoastaan elimistön biokemiallisten muutosten perusteella. Ja juuri tähän nykyisen kaltaiset herkät kotitestit pystyvät.

Biokemiallinen raskaus ei ole "huijariraskaus": Raskaus on kyllä ihan oikeasti alkanut - siittiösolu on hedelmöittänyt munasolun - mutta hedelmöittynyt munasolut ei koskaan kiinnity kohdunseinämään eikä raskaus siten ei ehdi kehittyä kliiniseksi, ultraäänellä havaittavissa olevaksi raskaudeksi vaan seuraa erittäin varhainen keskenmeno. Hyvin varhaiset keskenmenot eli niin sanotut biokemialliset raskaudet ovat erittäin yleisiä, naistentautien, synnytysten ja gynekologisen endokrinologian erikoislääkäri Tuija Foudila Felicitas-Klinikalta kertoo. '

Tuulimunasta taas tietoa: http://metku.net/~pesu/tuulimuna.php

En jaksanut nyt itse käydä lukemaan ovatko sama asia ja en osaa kyllä suoralta kädeltä sanoa...eiköhän se noista selviä =)

Mulla on ollu tänään ihan ihme väsymys päivä...vaikka yön nukuin ok ja lenkilläkin kävin heti aamusta. Ehkä se on tämä pimeys kun väsyttää ja täti joka vaan sitkeesti viihtyy mun seurassa :headwall: ... ja kun kolmen aikaan päivällä on jo pilkkopimeää niin ihmekö tällainen kaamosväsnytys |O ...tulis jo kevät!
 
Testasin haamun |O |O Tosi ristiriitaiset tunteet... Testi oli kylläkin Predictor, joka on ilmeisesti aika epäherkkä?!?! Surkeassa apteekissa ei ollut kuin noita ja joitain "halpistestin" näköisiä :headwall: . Mutta ei se kontrolliviivakaan ollut mikään supervahva :$ .
 
Heippa pitkästä aikaa! Mulla sellanen tilanne, että tultiin just reissusta eilen. tein 3 eri merkkistä testiä reissunpäällä(Riikassa) . Jokaseen tuli ihan selkee plussa, tosin viivat eivät olleet niin punaisia kuin kontrolliviivat... Uskaltaiskohan tässä luottaa paikallisiin testeihin??
Nännit kyl on kipeet ja vatsakin pömpöttää, sitä normia enemmän :whistle: Menkkoja ei vielä ainakaan näy. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta et ois jo tärpännny. Ajattelin ostaa loppuviikosta vielä ihan kotimaan testin :D Siihen asti jännään vielä....
 
Mä muistin että mullahan oli tuolla vielä jäljellä muutama ovistesti.... tein piruuttani just siis ovistestin :whistle: Testiviiva oli paaaljoon tummempi kuin kontrolliviiva. Jostain täältä lukenut et voi raskaus näkyä myös ovistesteissä?? Uskaltaiskohan nyt jo iloita :heart: ......
Mun pää sekoo :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
juu mulle voi laittaa kp1. :( Tipahdin taas korkealta ja lujaa ku tän päivän ollu silleen et nyt tais tärpätä vaik tiesin et viim.torstaina alkaa..huoh.. :ashamed: No ei auta ku uuteen kiertoon lähtee iloisin mielin ja jos kokeilis vaik joka toinen päivä peiton heilutusta..mä haluun jo vauvan.. :) kaikki keinot sallittuja.. :)
 
Hei :heart:

Meillä on 3kk vanha tytär ja vauvakuume on uus... tiedän joidenkin mielestä olen hullu, mutta rakastan vauvoja ja haluan pikku tytölleni kaverin. Itseäni harmittaa siskoni kanssa 5 vuoden ikäero enkä halua, että tyttäreni on ilman kaveria.... :hug:

Joten tässä sitä yritetään ja ehkä toivottavasti sitä tulisi toinen syksy vauva :heart:
 
Ilmoittautuisin joukkoonne.Olen 33-vuotias yhden lapsen äiti, toisesta haaveillaan.Viimeiset kuukautiset oli 1.12 joten vuoden vaihteessa testaillaan.Sairastan kilpirauhasenvajaatoimintaa, mutta toivon että voisimme vielä saada lapsen.Poikamme nyt 4-vuotias.Kierron pituus tänään 17. :flower:
 
hentsulle ihan ensiksi pahoittelut tädistä :hug: voi kun itsekin osaisi olla yhtä reipas ja iloinen päivänä jona typerä täti hyökkää kylään... mahtava asenne siis :) :flower:

sitten, tervetuloa mami08ja ramitta :flower: :) mukavaa saada uusia kuumeilijoita mukaan :)
mami, minulla ja veljelläni on n. 12 vuotta ikäeroa ja olen itse ajatellut asian myös niin että jos luoja vaan suo niin halua pari lasta putkeen ihan pienellä ikäerolla :) en siis ajattele että olet hullu :D
 
Hentsu84 : Pahoittelut tädin tulosta :'( Mutta tosiaan, uuteen kiertoon hyvin mielin ja oon samoilla linjoilla sun kanssa tuossa joka toinen päivä peittojen heiluttelussa ;) ...heti kun tää täti tästä häippäsee, niin aivan varmasti pysyy mies meillä tyytyväisenä ;)...viime kierrossa olin ehkä "hieman" laiska vällyjen välissä...jälkeenpäin kun mietin, niin ei ihmekään ettei tärpänny :LOL: :whistle:

Tigrita ja hellu77 molemmille isot onnittelut plussasta :heart:

ramitta ja mami08 tervetuloa kuumeilemaan :wave: :flower:
 

Yhteistyössä