** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

mä taidan hiukka pitää taukoa tästä palstailusta...muille plussaonnea ja oikein mukavaa joulun odottelua :xmas: Palaan kyllä jonkin ajan päästä kirjoittelemaan, mut nyt tuntuu ettei oo asiaa ja ehkä tätä täällä roikkumista ois hyvä rajoittaa...
 
Te ette sit tiedäkään kuinka hyvältä minä näytän :LOL: :LOL: .

Mulle on ihme finnit tullut poskelle, oikealle puolelle.. Hieno rivistö sellaisia jännän näköisiä :LOL: .. Ja sit sellaisesti jännästi tulee sit toiselta puolelta alas. Mistä helvetistä ne tulee. Ennen ne on tulleet ennen menkkoja, ja nyt niitä ei ollut vasta näin jälkikäteen. Ja posketkin punoittaa sen minkä kerkeää, vaikka ihteni mielestä täällä ei sen erityisemmin kuuma ees ole :eek:

Mitenkähän mie ilkeen huomenna lähtee kouluunkaan, jos tää pahemmaksi menee. :whistle:
 
Moikka! Voisin tällekin listalle itteni hilata jos vaan käy :wave:
Tyttö syntyi 05/07 ja pikkusisarta yritellään.
Imetyksen takia vissiin menkat ei ole alkaneet, joten ei mitään tietoa kierrosta. Et täysin tuurilla mennään! Monesti on alamahaan koskenut mut eipä mitään ole näkynyt tulevan, ei tätiä eikä positiivista testiäkään :/ Mutta hiljaa hyvä tulee, vaikka tahtois olla jo raskaana.
 
Tulin vain kurkkimaan tänne ja toivottamaan kaikille plussarikasta joulunodotusaikaa :wave: :heart:

Täällä menee kaikki mukavasti mahdotonta väsymystä lukuunottamatta. Huomenna eka neuvola. Ääniä ei vielä kuunnella, mutta toivottavasti pikkuisella kaikki hyvin.

Plussatuulia :flower: Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 5+5
 
heippati rallaa kaikille! :) me käytiin tänään pulkkailemassa ja joulunavajaisissa (katsottiin myös ilotulitus) ja oli komeet! ;) tuntemuksista viime viikolla oli kun olis ollu ilmatyyny vatsassa ja eilen närästi, rinnat tuntuneet "raskaammilta", mutta tuskinpa tuo mitään, kuun puolessa välissä varmaan pitäis tulla täti tai viimeistään loppukuusta! (kierrot kun on mitä on.. :/ ) ei uskalla mitään ääneen sanoa eikä miettiä hirveesti mahd.oireita ettei tulis ittelle taas kova pettymys.. Opiskeluteht.suhteen oon ihan p***ssä kun en saa mitään aikaiseks..huom.ois opettajan kans harkkakeskustelu jonka jo kerran oon joutunu peruun pojan kuumeen vuoks.. ja nyt en mitenkään saa sitä taas huomiseks valmiiks.. :( jospa pikkunen ilmottais tulostaan niin "helpottais" ja muuttais tätä "opiskeluarkea"! ;) väsyttää vaan...
 
Koirakeskusteluun: Minulla ei varsinaisesti ole omia koiria, mutta kahden koiran kanssa olen asustellut tässä nyt toista vuotta. Toinen on saksanpaimenkoiran ja labradorinnoutajan risteytys ja toinen dalmatialainen. Ensimmäiseksi mainittu on oivallinen vahtikoira, osaa olla pelottavan näköinen (tosin tapaa kissoja ja kaikkia elämiä, jotka vaan pihalle eksyy ja kiinni saa). Dalmis on enemmänkin kuin kissa ja pelkää kovia ääniä.. Molemmat on kyllä täysin luotettavia lasten suhteen. Ne ei mitään tee, vaikka lapset vetävät hännästä tai ratsastavat.

Rouva Pikkumyy:Kyllä tuo raskaustestien näkeminen jotenkin sykähdyttää.. ooh.. Oispa mullakin joskus tuolainen käsissä. Onnea! :flower:
 
Huomenta!

Tulinpa minäkin kurkkimaan uutta hienoa pinoa... Huomasin että olen jo valmiiksi listoillakin tuolta edellisestä.. =) Voinnissa ei muutoksia, mitä nyt väsyttää mutta sekin johtuu huonosti nukutuista yöunista.

Täytyy laskeskella noita pupuiluja, kun simppanäyte olisi tarkoitus antaa perjantaina, eli tänään pupuilua tiedosa iltasella.. Sitten tulee se 3-5 päivää pidättäytymisaikaa..

Menkkakierron kartoitus alkaa heti kun täti kartaa paikalle, tosin toiveet on korkealla ettei tulis ollenkaan, kun pelottaa se tammikuinen laparoskopia.. Onneks häät on tammikuussa, niin tulee samaan kuuhun sekä hyvää että "huonoa"..

Nyt herättelemään miestä tuolta sängyn pohjalta ja lähtöä töihin..


Iloista maanantaita kaikille!!
 
Täytyypä minunki sitte hilata luuni tänne ja luopua kesävauva-ajatuksesta. Tänä aamuna lämmöt putos jo reilummin, enää 36,20 eli menkat tulee huomenna (todennäköisimmin). Syysvauvaki on oikein hyvä. Miehen puolella noita syyslapsia onki (miehen sisarusten lapsia), ja mies ite on myös syntyny syyskuussa, että sehän vaan passais ku tulis yks lapsi synttärisumaan lisää. :D

Minun sisaruksista iso osa on syntyny marraskuussa. Meitä on yhteensä 11 sisarusta, ja 5 on syntyny marraskuussa ja 1 heti joulukuun alussa. Myös isän synttärit on marraskuussa. Kakkuun ehtii kyllästyä. :D

Onko teidän suvuissa mitään kasaantumia synttäreiden suhteen?
 
Khimaira
Huomenta!

Bayan Fare Meillä kaksi lasta syntynyt tammikuussa-mies heti helmikuun alussa. Keskimmäinne lapsi syysykuussa, joten niin olisi tämä neljäskin, jos nyt raskaudun :saint: Mä, mun täti (ikäeroa tasan 20-v, 2 vuoden päästä vietetään 30/50-v juhlia :eek: ) ja mummo ollaan toukolapsia. Että kyllä kiitos- mulle kelpaa että tämä viimoinenkin syntyy "sumaan" :saint:

Päivänjatkoja :xmas: :xmas:
 
Ohh.. Tein äsken sormustestin. Ja tulos oli: poika, tyttö, tyttö, poika+tyttö, tyttö, poika, tyttö, tyttö. 9 lasta. :eek: :D No, kyllä se kelpais. :heart: Monin verroin rakkautta. Mietin vaan, kun joku heilui heikommin, voikohan semmonen tarkottaa että menee kesken..?

Ootteko tehny ko. testiä?
 
mulla on kans lämmöt laskussa. äsken enää 36.85 ku aiemmin on ollu lähempänä 37mää :'(

heräsin jo seittemältä ku alamaha oli jotenki tosi menkkamaisesti kipee. taitaa olla että täti valmistautuu mun rökitykseen :(

bayab fare: mäki haluisin tehä ton sormustestin. kuinka se tapahtuu?

lämpöjen lasku sai mielen matalaks. palailen huomanna
 
Sormustesti:

Pujotetaan sormus hiukseen tai lankaan (ite pistin hiukseen). On ilmeisesti monta tapaa miten voi tehdä, yks on ranteen päällä. Eli kosketetaan sillä sormuksella rannetta (roikkuu siinä hiuksessa/langassa) ja sit annetaan roikkua siinä ranteen yläpuolella. Jos se alkaa heilua eestaas tarkoittaa poikaa, pyörivä liike tarkoittaa tyttöä. Liikkeitten välillä sillä sormuksella kosketetaan rannetta, pysäytetään näin se liike. Loppuu sitte siihe kun sormus ei enää heilu ranteen koskettamisen jälkeen. Jos kesken kaiken liike vaihtuu, tarkoittaa kaksosia, mutta en tiedä miten jos samaa sukupuolta.. Vauvalta luin tän ohjeen, sieläkään ei tiedetty..

Toivottavasti osasin selostaa ees jotenkuten ymmärrettävästi. :D

Laitoin miehelle viestiä että 9 lasta, ni meinas vaan että "sehän ois mahtavaa". :) :heart:
 
Tätiä vaan ei näy :attn: Testasin sitten taas malttamattomana lauantai-aamuna herkäksi mainostetulla Aconin testillä ja se oli kyllä puhdas nega. Ahdistaa, kun ei sitä tätiäkään näy! Ovulaatiota en ole koskaan yrittänytkään bongata, mutta nyt jotenkin luulen, että se olisi saattanut olla viime viikolla, jolloin mies oli tietty reissussa... Ovulaatio olisi siis myöhästynyt. Nythän mulla on menossa jo kp 40 :headwall: Ainoa asia, josta päättelen, että ovulaatio olisi ehkä ollut viime viikolla on se, että seksihalut olivat huipussaan... :whistle: Kai tässä on vaan pakko odottaa. Jos ei ensi viikollakaan tätiä kuulu, niin mitä sitten?!
 
Huomenta!

Red Dragon minut lisäili tuonne listoille kun eilen mesessä törmättiin.

Tosiaan yk 2 menossa, saa nähdää alkaako kolmas.

Vuodon olisi pitänyt alkaa eilen, mutta eipä ole näkynyt ei kuulunut. Tänä aamuna tein aconin testin, mutta eipä siihen tullut edes haamua, eli negaa näytti ja täysillä.

Pelottaa ja jännittää, ehkä vähän liikaakin..
Olisi se pikku prinssi tai prinsessa niin toivottu tähän perheeseen.

Noh, odotus jatkuu.. :|
 
kai se pittää vaan ootella sitä tätiä :/ tai sit vain uusia testejä tekemään mut onko sekään mukavaa sit jos pettyy taasen :|

Itellä täs varhases vaihees tää kierto taas ja lämmönmittailusta ei tuu ainaskaa mitää ku tuntuu et lämmöt o ylhääl miltei aina. sillo menkoista toisena pvänä ne laski mut sit tuntu taas et nous.. ehk mä en ovuloi oikeesti olleskaa.. Mut ehk kannattais olla liikaa miettimättäki asioit ko vasta pillerit jätetty pois :) Mut onnea plussanneille ja pahoittelut tädin yllättämille, kyllä se plussa vielä meilleki tulee :)
 
emunen
Meiän suvussa on synttäreitä huhtikuussa: siskon (nyt jo ex-)miehellä, 2 serkulla, 2 kälyllä, itsellä, siskolla, veljellä, siskonpojalla, mummolla ja isotädillä...

Kesävauva ois ollu meille hauska kun lasten synttärit on kesä- ja heinäkuussa, ois menny kivasti samaan sarjaan elokuinen... mut jos onnistuis edes syyskuuhun saamaan niin vois sarjan täydentää joskus iltatähdellä... :D eipä taitas kyllä mies suostua. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Huomenta!

Red Dragon minut lisäili tuonne listoille kun eilen mesessä törmättiin.

Tosiaan yk 2 menossa, saa nähdää alkaako kolmas.

Vuodon olisi pitänyt alkaa eilen, mutta eipä ole näkynyt ei kuulunut. Tänä aamuna tein aconin testin, mutta eipä siihen tullut edes haamua, eli negaa näytti ja täysillä.

Pelottaa ja jännittää, ehkä vähän liikaakin..
Olisi se pikku prinssi tai prinsessa niin toivottu tähän perheeseen.

Noh, odotus jatkuu.. :|
Tervehdys!

Oletkos tänään tullut kouluun? ;)
Mie jopa lähin kouluun. Ei vain meinannut uni tulla illalla=). Tiedä kui kauan oisin jutellu sun kaa, jos en ois lähtenyt "nukkumaan". Eihän sitä ihan suoraan pystynyt nukkumaan menemään :D :whistle: .

Ootkos tänään koneella?

 
Alkuperäinen kirjoittaja rouses:
Bayan Fare mistä tiedät kuin monta? Siitäkö kuin monta kertaa sormus jatkaa heilumista kosketuksen jälkeen?? Meille näytti vahvasti olevan tulossa tyttö!!!! :) :heart: voi kunpa toteutuisi! :heart:
Niin kun sitä kosketetaan ranteeseen siinä välillä. Mulla ei siis enää 9 lapsen ja kosketuksen jälkeen lähteny liikkeelle uudestaan.. :)
 
Hitto ku ei neuvolasta vastaa! :kieh: Meen kohta käymään paikan päällä jos ei muuten yhteyttä saa. Pakko saada yhteys tänään ku tuo lääkäri joka määräs nuo clomit mulle ni on vain tänään sielä.. Resepti pitäs uusia. Muutaki asiaa. Joka tapauksessahan mun sinne pitää mennä mutta ois hauska tietää mihin aikaan passaa mennä. :kieh:
 

Yhteistyössä