** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Minusta varmaan sais tehdä ilmoituksen lastensuojeluviranomaisille, kun olin ilkeä esikoiselle tänään, kun laitoin heidät nukkumaan.

Kuopus nukahti kesken tarinan lukemisen (kuten yleensäkin), mutta esikoiselle tekee vaikeaa nukahtaa.. Tarina loppui ja lähdin pois ja hirveä ulina alkoi.. Ja kas! Sai kuopuksenkin ylös.. :headwall:

Joka ilta sama homma (tai ainakin melkein) ja jollain meinaa välillä käämit mennä.. Joten lähdin esikoisen kanssa parix minuutis takapihalle jäähyttelee.. Joo tiedetään, huono äiti oon.. Mutta neiti rauhoittui ja meni kiltisti nukkumaan. Pakko saada pikku hiljaa toinen ajattelee asioita..
 
Isot :hug: pudonneille, ja onnea uuteen yritykseen!

Täällä myös jännätään että miten käy. Nyt kp 23/26 (tässä kierrossa vielä terot käytössä, joten voi laittaa vielä tämän kerran kierron pituudeksi tuon 26 pv.) ja jotenkin jännää oloa on, mutta ei varsinaisesti mitään suoraa "raskausoiretta" -vaikka mistä sitä tietää! :D Oon ollu tosi, tosi väsynyt, rinnat tuntunut välillä tosi "isoilta" ja syönnin jälkeen tullut aina välillä tosi huono olo. Me ollaan lähdössä reissun päälle loppuviikosta, joten saa nähdä testailenko noin kp 24/26 , eli ennen reissuun lähtöä (vai maltanko odotella kiltisti tätiä :saint: ) . Kun kuitenkin tulisi muutamat siiderit juotua, niin tietäisi sitten olla onnellisin mielin juomatta. Katsellaan.. :heart:
 
Kp 41 menossa. Viimeksi lauantaina testi näytti negaa. Olo oikeastaan kaikin puolin normaali, kaikki kuplinnat ja nipistelyt vatsassa, joita olin aiemmin tuntevinani, ovat kaikonneet. Mitä ihmettä teen? Uskallanko testata, vai olenko hullu, kun edes toivon? Onko kenelläkään kokemusta ehkäisykapselien poistosta? Sekoittaako se kiertoa?? Alan olla jo kohta pienessä paniikissa. Ensimmäinen raskaus lähti niin helposti ja nopeasti, etten edes osannut pelätä niitä kaikkia asioita, joita nyt osaan... Eikä tämä netissä roikkuminen tosiaankaan auta asiaa... :attn:
 
Khimaira
Lumista tiistaita kaikille :xmas: Meillä oli satanut yöllä ihan hurjasti lunta ja lisää vain tulee, ihanaa :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Hei, ovista testanneet! PItääkö toisaan testata pari kertaa päivässä? Mulla kierrn mukainen ovis olisi sunnuntaina, jos kp:t pysyvät siinä 32 pvässä. Meinasin testata pe, la ja su- kerran joka päivä.
Riittääköhän se? Harrastetaan kyllä sitä itse asiaakin ahkerasti, mutta ihan omasta mielenkiinnosta testaan- ovuloinko laisinkaan :/
Ja vaikuttaako tulokseen jos on puuhastellut miehen kanssa vastikään :saint: ?

On tästä "yrityksestä" jotain hyötyä parisuhteellekin- saa olla ihan luomuna, ilman pillereiden tai kierukan vaivoja- nautiskella täysin rinnoin. Ei hermojen kiristelyä tai muitakaan vaivoja (paitsi kivuliaat menkat:$ ), halutkin ovat ihan pilvissä ja huumoria löytyy :D
Noin paljonko hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa mielialoihin :eek: :(

OIkein mukavaa päivänjatkoa
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Luru Lude Mä oon testannu kerran päivässä. En oo nähny tarpeelliseksi useampaa kertaa enkä kyllä jaksaiskaan. Jos sulla kierto pysyy samoissa päivissä, ni luulis ihan muutaman päivän testaus riittävän.


Mulle saapi merkata kp 1 ja yk:han se taitaa olla 12. Ihanat kivut iski heti *irvistys* mutta onneksi mulla on kipuja yleensä vain ekana päivänä. Eikä nämäkään nyt niiiiiin pahat että särkylääkettä tarvis.
 
Liityisin pinoonne..

Itse olen 23 v. ja mies 26 v. Meillä on ensimmäinen haaveissa.. Ja ei varsinaista yritystä, vaan tulee jos on tullakseen..
Kiertopäivät kerron kun ehdin.. Ei nyt kalenteria lähellä, enkä jaksa mennä hakemaan.. oiskohan menossa 5 kierto ilman ehkäisyä.. Meillä synnytyssairaala TYKS.

Kirjoittelen myöhemmin lisää, kun nyt täytyy ruveta valmistautumaan töihin..

KP
 
nti & tikruliini & kiharapää: Tervetuloa :flower: ! Lisäilen teidän listalle, kun pääsen kotiin koneelle. Menee varmaankin ehkä iltaan, jos en kerkeä ennen johtokunnan kokousta päivittää.

Bayan Fare: Voi itkut sen tädin kanssa! :headwall: Voimahaleja paljon! Päivittelen, kun kotia pääsen.

Pamu: Nyt vain pidät pintasi, etkä päästä tätiä kylään. Jalat tiukasti ristiin! :wave: Toivottavasti ois järkevä ja pysyis poissa. Paljon sinullekin halauksia. :hug:
 
Pamu: Nyt vain pidät pintasi, etkä päästä tätiä kylään. Jalat tiukasti ristiin! :wave: Toivottavasti ois järkevä ja pysyis poissa. Paljon sinullekin halauksia. :hug:
------------------

:LOL: ihanaa, koitan oikeesti istua jalat ristissä!!
naurattaa.... kiitos. katotaan jos se vaikka auttais...
:D
 
heppistä kukkuu.. Täälläkin on satanut lunta.. :) :xmas:
pien väsy ois.. alkaa jännittää että jokohan vloppuna tai ens viikol alkaa..... tai viimeistään loppukuusta! Siis se on niin just tätä. :( Sitte ku menee testaa ens viikol niin negaa kuitenki! :'( pojalla on ihan kauhee omatahto vaihe päällä! Huh! mutta onneksi kuulema muillakin! =) nyt vois mennä vaan peiton alle pötköttää! mut ei ehdi! Ruuan laittoon.....
 
moi Arcatha!
ootkos sä testaillut nyt sit ollenkaan?
(en muista kuka on enää ja kuka ei...)

mun jännitystä kyllä vetää alas se, että testasin sen negan kp27/29...
mutta kattellaan nyt,
alan jo toivoo ett jos kerran alkaa ni alkais sit jo!
 
moikkelis..

tervetuloa uudet :wave:

täälläkin on satanut lunta.. tänään kun olin nukkarissa (töissä) niin tuntui sellainen ihme supistus tai sellainen että joku olis kourassu kohdun ruttuun ja ihan "suulle" asti tuntu.. ihan kummallinen.. koskaan oo ollu.. ja sit on nipistelly vasemmalta puolelta varsinkin jos liikkuu.. tietenkin toiveet nousee et jos olis kiinnittyminen tai jotain mutta tuskinpa.. millaiselta muuten tuntuu kiinnittymiskipu? kellä täällä on ennestään lapsia ja jos on kellään tota ollu ni ois kiva kuulla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja rouses:
Pamu k toivon ettei täti tulis! eikös se testi voi viel näyttää negaa, varmemman tuloksen saa sen jälkeen kun olis menkkojen pitäny alkaa...??
joo, voihan tässä vielä toivoa ollakin!
ja loppuun asti kärvistellään... :)
kiitti kannustuksesta!
 
suikale meillä poika, syntynyt keväällä -06. Itse en juuri muista kuin tuota nipistelyä massussa..... :whistle: raskaus oli todella helppo! ei ollut pahoinvointeja ym.. siksi oli niiiin vaikee uskoo että olin raskaana! kun toisia menkkoja ei alkanut kuulua niin pakkohan se oli jo uskoa!! :heart:

Pamu K Toivoa on aina!! ;)
 
Itse tulin just nuorisotyön johtokunnan kokouksesta.. Ja olen ihan poikki.. Niin väsynyt kuin voin vain olla.. Pitkä päivä ollut.
En kyl enää jaksa matikan tehtäviä ruveta tekee.

Pääsin haastatteluryhmään, joka valitsee ensi kesän kesätyöntekijän ja emännän+isännän leirikeskukseen.
Ja etsiivät 18-30 vuotiaita nuoria johonkin vaaleihin, että saisvat nuoria kirkon asioihin vaikuttamaan eli tuomaan omia mielipiteitä, nuorten ajatuksia/näkökulmia. Kahtoivat minua, mutta.. En tiedä oisko minusta siihen. Kyllähän se toisaalta kiinnostaa. Mutta kukapa mua äänestäis. Olen sen verran hiljainen ja ujo..

Arcatha: Entä sie? Olisitko kiinnostunut kyseisestä asiasta? ;) :whistle:
 
Iltaa... pakko esittää ehkä tyhmin kysymys (vaikka hoitoalalla itse olenkin) mitä tiedän; oiko välilihassa/peräsuolessa olla elohiirtä? Muutamana päivänä (kellonajasta riippumatta) on "nykinyt" ikävästi tuolta alueelta ja sen tuntee ihan sormeenkin... Tosi outo ja epämiellytävä kokemus..

Naama kukkii kun villiniitty ja pöksyt on märät aivan jatkuvasti.. Muita oireita ei oikeastaan olekkaan, mitä nyt viluttanut pari kertaa, mutta kun ulkona on pakkasta ja itse kun en ole mikään kerrospukeutuja, niin eipä tu kai ole ihme että viluttaa...

Koskahan sitä uskaltais testata? Ovista en ole "bongaillut", mutta kun polilla käytiin 26.11 (kp 16) niin muni oli sen kokoinen ettei lääkäri osannut sanoa oliko ovis juuri tapahtunut vai juuri tapahtumassa... Molemmilla vaihtoehdoilla tosin simpat on päästetty vauhtiin, joten oikea ajoitus on ollut... Tänään siis dpo 7 tai 9..

Onnea ja tarrasukkia plussaneille! :flower:

ja tätipahoittelut sen yllättämille.. :hug: Tärppionnea, itsekullekkin
 

Yhteistyössä