** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Miullakin varmaan sit huomenissa kiertopäivät 1/jottai (ku näkyyki kierrot menevän miten sattuu), mut en osaa olla edes pahoillaan asiasta koska tiesin etten takuulla raskaana ole.
Lämmöt valahti alas, takaisin sinne missä on aina kuukautiskierron alussa, joten siitäpä tietää että täti on tuloillaan..
Mut positiivisin mielin uuteen kiertoon.

Mimulukselle onnittelut plussasta!

Käväisin viel aamusesta ilmoittelemassa jahka se täti aloittelee vierailunsa :D Toivottavasti viimeisen kerran pitkään aikaan! ;)

Mukavaa illanjatkoa kaikille!
 
Heips! Onnea Mimulukselle!

Kai mäkin voisin tulla tälle puolelle kun kesähaaveilijoiden puolella on jo aika hiljaista. Siihen elo-syyskuun vaihteeseen mulla laskettuaika menisi jos olisin raskaana. Liittyisin odotuspuolella kuitenkin ehkä mielummin syysvauvoihin kuin elovauvauvoihin. Kivempi sitten loppukesästä lähteä mielummin listan ekana synnyttämään kuin kärvistellä pinon viimisenä yksin. Onpas rohkeeta tekstiä, oon niinku ihan varma et odotuspuolelle nyt ollaan menossa! Huh! Pitäs kai koputtaa puuta tai jotain.

Join muuten greippimehua tässä kierrossa pitkästä aikaa ja se kyllä toimii! Suosittelen. Ovista ei millään voinut missata, sen verran paljon se niitä limoja lisäsi. Mulla on ovis siirtynyt niin kierron alkuun, että luulisin pärjääväni jo ilman noita Terolutejakin. Mutta ajattelin syödä ne silti, ei niistä haittaakaan ole. Rouva myy: Millon mun kannattais alottaa ne? Sain ohjeen syödä kp. 15-26, mutta toi oviksen paikka on vaihdellut kierroissa hurjasti. Tänään on siis kp. 10, mutta ovisplussan sain jo perjantaina, ovis oli ehkä sunnuntaina kp. 7, kivut ja limat maanantaina.

Hassua jännittää tässä vaiheessa kiertoa jo testausta kun yleensä olen odotellut vasta ovista saapuvaksi joskus kp. 22 pahimmillaan... Viime kierrossakin ovis taisi olla tosi aikasin, epäilin että missattiin se sen takia. Sillon en tikutellut, enkä muutenkaan oireita seurannut kun yritin vaan päästä rauhassa yli siitä kemiallisesta raskaudesta.

Ajattelin, että ensi viikolla voisin uskaltaa jo testata. Onko muita testaajia loppuviikosta?

Nyt glögiä lämmittämään. =)
 
onnea mimulus!
voi taas heräs se kuuluisa toivon kipinä... noista sun tekemistä negoista ja nyt kuitenkin näyttää plussaa...saisinkohan minäkin olla noin onnekas...

Arcatha katotaan kauan minä jaksan olla testaamatta...
huominen on kuitenkin se ratkaiseva päivä...viimeistään silloin kun EI pitäis alkaa...
 
Jos tiedät oviksen melko varmaan jo olleen, niin varmaan se ohje on ihan ok siis kp15 eteenpäin, kun hedelmöitys tapahtuu, niin kuitenkin kestää, ennen kuin alkio on kohdussa ja alkaa yrittämään tarttua kiinni, joskus useamman pvn ajan kun vasta kuulemma löytää paikkansa. Minulla siis ovis digimittarilla ja babyplussassa se monsteriviiva oli kp 13, alon ohjeeni mukaan laittamaan 3vrk oviksesta ja edelleen jatkan, koska tuo paketti käytetään ainakin loppuun asti :heart:

kp 13 oli siis lauantai, minulla aikamoisia kipuja kp13-kp 16, en tiedä, mistä johtuivat, sitten loppusivat yhtäkkiä, ehkä luge auttoi heti?
Kp 21 testasin jo haamun ovistestillä ja sen jälkeen haamun raskaustestillä kp24 :heart:

onnea paljon kaikille ja sinulle vaavin saantiin! :heart:

Tiuhti-Viuhtimme ja rva itse :D

Kaikille Testaus Onnea! :hug: :heart: :heart: :heart:
 
Pamu k Juu :) Saapi kyllä tosiaan nähdä, että millon sorrun. Saattaa olla, että pitää huomisaamuna testata.. Vaikka kuinka yrittää pantata näitä päiviä, että testaan vasta sillon loppuviikosta, muttah.. Niin. Haluaisi vain tietää, että onko tärpännyt vai onko vuoto muuten myöhässä.. :'(
 
Kiitos vastauksesta myy!

Mua pelottaa vaan lykätä kuurin aloittamista viidenteentoista päivään asti. Pelkään, että täti pääsee yllättämään. Jos ovis oli tosiaan sunnuntaina, niin kp. 15 olis jo dpo 8. Ja pahimmillaan mun luteaalivaihe on ollut niin lyhyt, 8 päivää. Eli sillon kp. 15 vois periaatteessa alkaa jo menkat, mitä epäilen kyllä. Ehkä mulla on toi luteaalivaihe lopultakin pitenemään päin kun ovis on siirtynyt noin aikaseksi.

Tänään mun nousi lämmöt, joten oon melko varma, että ovis meni jo. Niistä limoista ei myöskään voinut erehtyä. Nyt on ihan rutikuiva kausi meneillään. Tekisi mieli aloittaa toi kuuri nyt jo, kun oviksesta olis toi 3 päivää... Oon kärsimätön... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Kp 21 testasin jo haamun ovistestillä ja sen jälkeen haamun raskaustestillä kp24
Pakko kysyä, että mitä tarkoitit tuolla kun testasit kp 21 haamun oviksella ja kp 24 raskaustestillä haamut? Että onko siis tuolla ovistestin haamulla jotain öö.. onko vaikutus vai tulos oikeampi sana?

Eikun sillä piti ihan kysyä kun tänään tuli postissa ovistestejä ja raskaustestejä ja minä kun olen tällainen testausintoilija niin oli pakko testata miten ovistesti toimii ja siihen tuli haamu kontrollin lisäksi.. mutta tosiaan raskaustesti on vielä negaa näyttänyt ja menkat myöhässä..
 
Kiitos myy! Aloitan heti huomenna. :D Jee.

Arcatha: Myös ovistesti näyttää plussaa jos on raskaana. Kokeiltu. :D Saattaa kuulemma näyttää raskauden jopa aiemmin kuin raskaustesti. Mutta se on vaan huhu, sitä en oo kokeillut.
 
Musta tuntuu, että vois olla nyt oviksen aika, vaikka edellisen kierron mukaan siihen ois vielä viikko. Oon niin alussa, että en oo vielä "lima-ekspertti" ;) , mutta viimeksi olin ihan kuiva ovikseen asti. Tiedättekö, onko se tyypillistä? Vai alkaako limat silleen pikkuhiljaa yleensä? Ällöttävää tekstiä.. :x
 
Huomenta.

Ja vuoto pysyy poissa, testasin kuitenkin tänään, sorruin ja negaahan se edelleen näyttää.. mietin jo, että pitäskö käydä hakemassa joku puikkomallinen testi apteekista kun noita liuskoja on vaan. :/
 
Tervehdys kaikille!

Kuka haluais tulla hieromaan miun niskoja? Ihmeen jumissa joka aamu. Ihana oli herätä klo 10! Kuopus heräsi vasta silloin ylös ja ilman kitisemistä.

Itse näin ihan hirveää painajaista, joka oli niin todentuntuisen oloinen. :/

Miehen kanssa saunottiin myöhään yöstä ja kokeilin kn, ni se oli ulottumattomissa. Eli onko kn ulottumissa ennen ovista ja sitten laskeutuu jossain vaiheessa? Eilen se viel oli niin, että just ja just yletin, mutta eilen se oli ihan jossain, jonne en ylettänyt, vaikka kuinka yritin :LOL:

Tänään pitäisi jaksaa siivota..

Mutta taidanpa tästä lähteä käyttää koiruliinin tuossa pihalla.. Ei vain näytä ihanalta, kun kahtoo ulos.. Lumet sulaa. :eek:
 
Red Dragon: Niinpä..

Kohta miehen olis tarkotus lähteä kaverinsa luo..
Sanoin sille eilen, että saa keksiä päiväksi jotain tekemistä
kun en halua, että se on täällä kun siivoan.
Jos täällä joku on kun yritän siivota niin siitä ei tule muuta kuin
ärräpäitä hirveästi.

 

Yhteistyössä