** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
Äityli -84 En tiedä tuosta elohiirestä varmuudella, mutta sehän voi olla periaatteessa missä vain lihaksessa. Olen täältä lukenut että 10pv oviksen jälkeen on testattu erittäin herkillä testeillä plussia :) Onnea testaamiseen!

rouses: meidänkin tämä pienin on syntynyt -06, tosin tammikuussa, mutta kuitenkin- kohta 2-v :eek: Hui miten aika menee :saint:

RD mulle saa merkitä tuonne listaan synnärin, se on PKKS.

Ninnurainen Tutulta kuulostaa tuo tikun puolitus :kieh: Mulla on babyplussalta tilattuja extraohkaisia tikkuja ja kyllä se menee sellaiseksi suljuksi, etten tiedä mahtaako edes toimia :/ myyhän se kertoi että puolitus onnistuu, mutta mulla on vissiin liian paksut sakset :LOL:
En aio jatkossa puolitella, kun se kontrolliviivakin oli niin himmeä että hädin tuskin edes erotti :/

Kaikille muille: Mukavaa keskiviikkoa :xmas: :xmas: :xmas:

Me käydään tänään hakemassa meille vähän perheenlisäystä- karvavauvoja :D Kaksi pikkuruista mustaa gerbiilipoikaa =)
 
Täällä voidaan hyvin :heart:

Olen samaa mieltä, ovat kyllä niin ohuita ne tikut, ei kannata leikata, saapi vielä jouluksi pahan haavan esim sormeen!

Puuro porisemassa, pian miehen herätys, ja vien hänet töihin :heart: minulla melkein viikon loma :heart:
Voi kun toivoisin teitä niin kovasti tuonne odottajien puolelle, siellä on niiiiin "vierasta " porukkaa vielä :heart: :D

Onnea kaikille ovulaatioplussiin ja raskaustestiplussiinkin! :heart: +++ :heart:

Ensimmäinen ultra 21.12.-07, on niin ihanaa, jo ennen joulua! :heart:

Minun työkamu kävi töissä ma 2,5v isoveljen ja 4kk pikkuveljen kanssa, olivatpa ihania lapsia, toinen työkamu 4v poika ja olisikohan nyt 2kk vanha pikkuveli :heart:

Hassua, kun tämä ensimmäinen palaa äitiyslomalta , toukokuussa, minä alan kesäloman ja heti sen perään äitiyslomani :heart:

Voikaamme kaikki suloisen hyvin ja olkaamme onnellisia! :heart:

Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti pienoinen :heart:
 
Tänään odotetusti,kellon tarkasti ja täsmällisesti,kp 1.Jännä miten synnytystenkin jälkeen kierto mulla alkaa heti tarkalleen 28:n päivän kiertona :eek: Hyvähän se vaan on.
Kun vuoto lakkaa päästään yrittämään :heart:Toivottu La sen mukaan siis 10.9.2008

Onnittelut kaikille plussanneille!!! :flower: :flower:
 
Noniin, nyt sitten voin jo luvallisesti haaveilla siitä syysvauvasta. Kp 1 siis tänään. Kierrot jatkuvat pitkinä, nyt päästiin 50! :eek:

Aloitan siis noiden teroluttien syömisen tästä kierrosta. Vähän epäillyttää lykkäävätkö nuo meidän vauvasuunnitelmia entisestään. Kun nyt siis selvää on se että ovulaatio tapahtuu (kai ?) mutta vasta kp 20 eteenpäin. Ja noita teroluteja käskettiin syömään kp15-26 tms. eli silloinhan kohdallani ovis ei vielä olisi tapahtunut ja ymmärtääkseni raskauden kannalta se olisi suotavaa tapahtua ennen tuota 10pvä terolutkuuria... ? Osaako joku kertoa estävätkö nyt nämä terot siis raskautumisen? Vai auttaisivatko?

No oli miten oli, näitä pitkiä kiertoja ei vaan enää jaksa. :headwall:

Taitaa palstailu taas jäädä jäihin hetkeksi, pitkä tie taas ennen kuin mitään rupeaa tapahtumaan... Kiva on jos saan silti listalla roikkua mukana :D
 
ja oikeen hyvää huomena!!
sarkasmi kunniaan heti näin kärkeen...
joo ei siis mitään uutta.
kärvistellään ja odotetaan.

tein sen negan kp27/29 ´joten toiveet ei oo kovin korkealla....
alkais sit jo.
että näin.

anyway, pitkä vapaa viikonloppu edessä yhdessä koko perheen kanssa, mies sai perjantain vapaaks, niin on suunnitteilla tehä jotain kivaa!!
Eli reissuun!
:wave: palaan kuhan jotain uutta ilmenee suuntaan taikka toiseen...

:xmas:
 
Kai teidän seuraan saa liittyä? :wave: Jos uskallan myöntää tämän edes itselleni, mutta ilmeisesti se täytyy. Me virallisesti yritetään nyt pikku kakkosta :D Yk2 menossa ja kp, hetki tarkistan, 19. Kierrosta ei mitään tietoa, edellinen oli 40 :/ Esikoinen on clomit + terot tulos, vielä ne ei ole käytössä. Yritetään vähän aikaa ihan luomusti kun vielä ei vauvakuume ole niin hillitön etteikö tässä malteta muutama kuukausi odotella ;)

Kysynkin heti ekana neuvoja eli voiko ovis tuntua selässä? Menkkamaista jomotusta ollut jo pari päivää alaselässä. Voihan tämä tietysti johtua ihan vaikka lihaskrampista mutta aina sitä vaan liittää kaikki mahdolliset, sekä mahdottomat oireet, tähän ovis/raskaus soppaan :ashamed:

Taidampa keittää vielä toiset aamukahvit, joten palataan asiaa myöhemmin :p
 
Sanon noihin teroluteihin sen verran, että jos toiminta sama kuin lugesteronin, jota käytin, lugen käyttöohje on mitatataan ovista ja oviksesta 3 vrkn kuluttua aloitetaan ja käytetään, sitten tehdään raskaustesti ja jos plussaa, niin sovitaan gynen kanssa jatkosta. Minulla siis oli/on eka luge kuuri ja täällä odotetaan vauvaa! :heart:

Rva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Voin siirtyä suosiolla tänne. Roikun viel tuol kesävauvoissa, sillä kiertopäivät 33/28-32 mut kyl tänä aamuna tehty puhdas nega vei toiveet elovauvasta pois :/ Noh, raskausoireita ei ole, joten yllätys tuo nega ei ole.
Mut ihmetyttää kyllä missä menkat viipyy, mullon tosi pitkään ollut tuolta väliltä 28-32 kp:t mut ei voi mitään, kiva kiva jos alkavat nyt hyppimään miten sattuu :kieh:
Itse hoksasin ovulaation vasta kp 22, jolloin tuli limaa niin paljon ettei siitä voinut erehtyä. Siitähän ei olis kuin vasta 12 päivää, joten pienenpieni toivonkipinä kuitenkin elää. Mut toisaalta, jos mullon ovis noin myöhään, niin luteaalivaihe on kyl harmittavan lyhyt. Mut kaippa se meidän kohdalla riittää, koska kaksi lasta ollaan jo saatu :heart:

Eli mut voi lisätä listoille, kp 33/28-32 ja yk 1. Kolmas toiveissa. Ja voin siis hyvillä mielin liittyä tähän ketjuun, koska kesävauvaan en enää negan myötä usko.

Plussatuulia tähän kiertoon ihan jokaiselle! :hug:
 
nuo terot ym taitaa liittyä hedelmöityshoitoihin? oletan :D oon nii uus viel tääl ja näis jutuis et ehää mie ees tiiä aina mistä te höpäijätte :LOL:

Mutta niin.. ite en hoksaa ees oviksen aikaa.. tai sit se ei vaa viel oo tullu :p mut nooh, jospa sitä joskus raskautuis :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Hakaneula: Sinä olet jo ollut meidän listalla ;). Kurkkaapas sinne! :D
Ai kiitti! :hug:

Jospa ne menkat pian ilmoittelis itsestään jotta pääsis virallisesti mukaan siihen pinoon! Koska tunne on tän aamuisen negan perusteella sellainen, et raskaana en ainakaan ole.
Odotella nyt ainaki tuonne perjantaihin ja kahtella sit tilannetta uudestaan..
 
Omenaviinietikka on pahaa. :x Mutta kaikkea sitä pitää epätoivoisena kokeilla :D Keksin kuitenkin keinon miten sen saa yökkäämättä alas. :)

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11563459&p=&mpage=1&tmode=1&smode=1&key=&language=&cookieCheck=676722093
 
kp 1/39 ? yk 4

on ihan mielettömät kivut. piti ihan särkkäri ottaa..
mieli on ihan jees vaikka täytyy syysvauvoihin lopullisesti siirtyä.
tää mun kierto on kyl ihan sekasin. ärsyttää sinänsä! oli niin suuret toiveet plussasta. saatan päästä heti erityisäitiyslomalle plussan julkaisun jälkeen. kuulemma talossa ei oteta riskiä.
otan tässä kierrossa ovistikut käyttöön vaikka en tiedä koska alottasin tikuttamaan ku on noin sekava ja epäsäännöllinen kierto. onko ehdotuksia??
varmaan joulun ja uudenvuoden välissä voi olla otollista ?? noh, täytyy katella. kuha eka tästä tädistä selviin .

uusille tervetuloa mukaan ! =)
 
Ja tänä aamuna testattu nega. :'(
Mutta ei kai se auta kuin yrittää alkaa pudottamaan painoa (jos siitä jotakin apua olis) ja lähteä positiivisin mielin uuteen kiertoon.

Lähdetään kohta reissun päälle, joten poistun "jengistä" loppuviikon ajaksi! :D Mutta kovasti plussapuhureita tänne! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hakaneula:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Hakaneula: Sinä olet jo ollut meidän listalla ;). Kurkkaapas sinne! :D
Ai kiitti! :hug:

Jospa ne menkat pian ilmoittelis itsestään jotta pääsis virallisesti mukaan siihen pinoon! Koska tunne on tän aamuisen negan perusteella sellainen, et raskaana en ainakaan ole.
Odotella nyt ainaki tuonne perjantaihin ja kahtella sit tilannetta uudestaan..
Siis, kesävauvasta haaveilijoista ja syysunelmasta haaveilija -pinoissa on sama lista!

http://www.olkila.com/syysunelmia.htm
 
Minut saakin siirtää plussanneisiin. Minustakin sitten sukeutui himotestaaja, mies jo nauroikin, että olen seonnut kokonaan. Eli perjantaina kp 27/28 puhdas nega analyz exactilla. Sunnuntaina kp 29/28 B-sure haaleaakin haaleampi vaaleanpunainen viiva. Maanantaina kp 30/28 predictorilla puhdas nega, samoin tiistai aamuna kp 31/28. Tiistai iltapäivällä aconin liuskalla hieman näkyvämpi vaaleanpunainen viiva ja tänään kp 32/28 analyz exactilla ihan kunnollinen viiva. Ja huomenna sitten vielä yksi varmistus taitaa listalla kp mennä päivän edellä tai jäljessä tai jotain :)
 
Onnea mimulus!!! :flower:

Haavekuva: Liittyy joo hedelmöityshoitoihin. En tiedä mihin muut niin käyttää mut mun tapauksessa teroluteja tarvittiin käynnistämään kuukautiset (ei tullut ollenkaan ilman teroja) sekä paksuntamaan kohdunlimakalvoa (mulla ihan olematon). Clomifeenia söin jotta ovulaatio tapahtuisi (ilmeisesti en ovuloi). Kuulostaa aika rankalta mutta sen käsityksen olen saanut, että noiden määrääminen on aika yleistä. Meillä tärppäs jo 3 kierto niiden avulla.
rapu83: Muistaakseni netissä oli joku sivu (yritän etsiä uudelleen) jossa oli taulukoitu millon kannattaa aloittaa oviksen tikuttaminen jos kierto on näin ja näin pitkä. Ainakin jos kierto oli 35 piti tikuttaminen aloittaa vasta kp18! :eek:

Mut tosiaan, nyt sinne saunaan ;)
 
Moikka!

Vuoto pysynyt edelleen poissa ja nyt vissiin ko 34/30.

Ehkäisyneuvolassa kävin tänään, niin laittoi lähetteen labraan,
että siellä pitäs kuulema ensi viikon lopulla käydä jos ei ole vuoto alkanut.
Mutta totes tuo terkkari, että saan testata kuulema vaikka miljoona kertaa itse ennen sitä jos siltä tuntuu ja jos plussan saan niin ei tarvitse veritestissä käydä :D

Jännitystä siis ilmassa ;)
 
Mulla tuli ovistestiin vaaaalea plussa!!!!!
Se siis on tekemässä tuloonsa!!!
Musta tuntuu ihanku ois tehny positiivisen raskaustestin,ihan yhtä onnellinen olo.
Ainaki mussa EHKÄ tapahtuu jotain!!!! :wave:
Nyt on siis kp11.
Jipiaijee.
 
pitäis vääntäytyä suihkun puolelle ja sitte nukkuu, lupauduin menee töihin huomenaamuks! vähä jännittää kun en ole ollut siellä sitten kesän. mutta ensin pitää kattoo salkkarit! :) nyt oon huomannu olevani väsyneempi ja saatan kiukustua 0-100 ihan sekunnissa, mutta se varmaan johtunee ihan parista yöstä jolloin poika on heräillyt iltayön tyylin tunnin välein (syystä ei havaintoakaan!) niin ei oo saanu tarpeeks unta.. ja miehelle tekis mieli antaa vauhtia persuuksiin kun hyväähän tarkottaa jutuillansa joille aina oon nauranu mutta en jaksa ymmärtää niitä tällä hetkellä.. :ashamed: eilen otin päikkärit illasta ja nyt tänään pienet tirsut ja toissapäivänä.. liekö hemppa niin matalalla sitte..en tiedä.. :/ ovis on vissiin meneillään, se varmaan selittänee kaiken! :eek:
 
Suuren suuret onnittelut Mimulus! :heart:

Täällä eletään oviksen jälkivaihetta, ei mitään tietoa milloin ovis ois varsinaisesti ollut, viikko sitten tiistaina oli ekoja oireita, esim. valkkaria oikein kunnolla ja välillä viilteli alavatsasta. Valkkaria on riittänyt aina näihin päiviin asti, tänäänkin tuli oikein reilusti "lorahtamalla" (sori ällö kuvailu). Laskurien mukaan ovis olis ollut viikonloppuna, mut kierto oli viime kerralla niin lyhyt (23 vrk) että jos tästä tulee yhtä lyhyt, on ovis voinut olla jo viikko sitten. Tällä viikolla on alkanut aivan mielettömät palelukohtaukset iltasella! Toivottavasti en oo tulossa kipeeksi..

Hyvää tulevaa itsenäisyyspäivää kaikille! =)
 
Minä olen ihanan väsynyt iltaisin.. Tämä ilta on jo toinen peräkkäin..

Menin eka klo 8 kouluun ja ois ollu klo 14 asti.. Mutta tuli pomolta viesti, että milloin pääsen koulusta, että hän ei osaa ottaa piirustuksia pihalle.. Jotka mie osaan.. Pääsinpähän lähtee aikaisemmin lähtee matikan tunnilta pois.

Mutta jännä: Minä en osaa mitään, mutta silti minulle viestiä lähetetään, että tulisinko avuksi?

Tänään kierreltiin kaupatkin.. Meni helkutin monta tuntia.. Onpahan joululahjat ostettu.. Ja rahaa paloi.. Tyhjä pussi jäi käteen.. Ehkä pari euroa jäi :eek: .

VÄSYTTÄÄ!!!

Ja tuli sitten sipsipussi syötyä melkein kokonaan.. Joten se siitä laihduttamisesta,kun en oo ees kerennyt liikkumaan. Sen se teettää, ku on kiireinen viikko.

Mutta nyt kahtoo ohjelmia. (tai siis yritän kahtoo ukon kanssa heroes:in) :wave:
 

Yhteistyössä