** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Arcatha: Haluaisitko tulla siivoamaan myös meille? :D
Minullakin ois tarkoitus tänään siivota.. Pitäis lähtee vain eka käyttää toi doggy pihalla..

Mitä ehkäisyä käytitte ennen kuin aloititte yrittää lasta? Ettei se sotke kiertoa sitten?

Ja entäs jos se ois nyt vasta ovis, niin olettehan muistaneet heilutella peittoja? ;)
 
Olen nukkunut hyvin, mutta silti voisin vain mennä jatkaa unia.. Tämähän on mielenkiintoista. Tekeeköhän tää ilma sit tämän olon.. Joka on kestänyt jo pitkään..

Jäi siivoaminenkin, kun neidit ei tottele mitään. En jaksa koko ajan sanoo samasta asiasta. Olkoot paskasta.. Ei kiiinnosta.
 
Kaa
Taas on ollut paljon puhetta tuosta testaamisesta ja testien tuloksista. Luonnollisesti siis. =) Itse olen tenhyt sellaisen päätöksen, etten testaa ennen kuin oireet ovat "satavarmat". Eli en halua nähdä sitä viivaa testissä ja pelätä sitten uutta keskenmenoa. Olo on siis aikalailla pelokas sen suhteen. Mutta asiahan ei ole vielä edes ajankohtainen, ei pitkään aikaan. Taustailen vielä aikani...
 
Paljon Onnea plussanneille!! :flower: :heart:

Greippimehusta kysyisin, että koska sitä kannattaa aloittaa juomaan ja kuinka paljon sitä pitää juoda päivässä? Ajattelin, että voisin kans kokeilla aloittaa juomaan sitä :) mutta kun nyt kp on 8/27-28 niin onko liian myöhäistä aloittaa tähän kiertoon?
 
taitaa kaikki plussata..!! :eek: voiku sais iteki ilmottaa tollasen iloisen viestin! :) luulin jo että täti tuli kun siltä alko tuntuu, mut se oliki sitä limaisuutta.. noh, mut tuskin sen tuloon on enää pitkä aika! :kieh:
 
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille teille arvon Naiset!
ei mitään uutta... kaikki paikat on kiinni, ett jos huomenna sais jostain ostettua testin ja sit vaik la aamuna...
kääk! voi ku sinne asti päästäis...ettei vaan alkais!

Onnea Syksyinen haave, ihana uutinen!! Nauti!

Pamuk kp31/29
 
Alkuperäinen kirjoittaja rouses:
Red Dragon ootko sä sitten töissä ne 3 muuta päivää ja 2pvää koulus? meillä tää pieni mies aikoo ilm.elektroniikka-asentajaks, touhuaa kovasti tos xboxilla! ;) --- vaipan vaihtoon!---
Juups, 2 päivää koulussa ja 3 päivää töissä. Onneksi perjantai on nyt vapaa, että on pitkä viikonloppu =).

Minä olen ihan väsynyt.. Tunnen kuolevani tänne.
 
Onnea syksyinen haave!

Jatkan vieläkin ovistestailua, mutta ne näyttää jo vaikka kuinka monetta päivää sellasta ihan haaleeta haamua. Kai se on uskottava, että ne viikonlopun vahvemmat viivat oli tosiaan plussia ja nyt mennään luteaalivaihetta. Lämmötkin oli tänään taas korkeemmalla, 36,6. Yleensä oviksen jälkeen mulla on aamulämmöt 36,3 ja ennen ovista 35,8. En aloittanut silti niitä Teroja vieläkään, ehkä huomenna. En jotenkin vaan voi uskoa, että ovis oli noin aikasin. Kai se kohta on pakko uskoa.

Red Dragon: Eikös juuri oviksen aikoihin kn katoa ylös? Mulla ainakin on niin, että sillon kun on auki ja pehmeä niin on myös tosi ylhäällä. Ja hedelmättömänä aikana on kova, kiinni ja alhaalla. Eli äkkiä peitot heilumaan! ;)

Emiliina: Mä juon kierron alusta ovikseen asti lasin päivässä sitä Valion greippimehua. Siinä on suurin täysmehupitoisuus. Ei oo myöhästä aloittaa jos sulla on ovis tulossa vielä. Se vahvistaa niitä ovislimoja ja ovis on helpompi bongata kun limat on selvät. En tiedä vaikuttaako sinäänsä itse raskautumiseen, mutta ainakin oviksen löytämisen olen huomannut olevan helpompaa greippimehukierroissa.
 
Onnea plussanneille!


**

Voih.. meinaa hermot heittää kuperkeikkaa.
Välillä itkettää, välillä naurattaa.
Jospa nuo nyt ei sitte merkkejä olis alkavasta vuodosta,
jospa ne olis merkkejä raskausajan mielialanvaihteluista..

Loppuviikosta olen seuraavan kerran päättänyt testata...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Onnea syksyinen haave!

Jatkan vieläkin ovistestailua, mutta ne näyttää jo vaikka kuinka monetta päivää sellasta ihan haaleeta haamua. Kai se on uskottava, että ne viikonlopun vahvemmat viivat oli tosiaan plussia ja nyt mennään luteaalivaihetta. Lämmötkin oli tänään taas korkeemmalla, 36,6. Yleensä oviksen jälkeen mulla on aamulämmöt 36,3 ja ennen ovista 35,8. En aloittanut silti niitä Teroja vieläkään, ehkä huomenna. En jotenkin vaan voi uskoa, että ovis oli noin aikasin. Kai se kohta on pakko uskoa.

Red Dragon: Eikös juuri oviksen aikoihin kn katoa ylös? Mulla ainakin on niin, että sillon kun on auki ja pehmeä niin on myös tosi ylhäällä. Ja hedelmättömänä aikana on kova, kiinni ja alhaalla. Eli äkkiä peitot heilumaan! ;)

Emiliina: Mä juon kierron alusta ovikseen asti lasin päivässä sitä Valion greippimehua. Siinä on suurin täysmehupitoisuus. Ei oo myöhästä aloittaa jos sulla on ovis tulossa vielä. Se vahvistaa niitä ovislimoja ja ovis on helpompi bongata kun limat on selvät. En tiedä vaikuttaako sinäänsä itse raskautumiseen, mutta ainakin oviksen löytämisen olen huomannut olevan helpompaa greippimehukierroissa.

Aijaa.. En tiennytkään.. Mie oon kuvitellut, että se on toisinpäin! :eek: Pitääpä laittaa peitot tänäänkin heilumaan ;) :D
 
Arcatha täällä ihan sama juttu! :eek: välillä naurattaa ja välistä taas suututtaa ja sitte taas saattaa itkettää..mieli voi vaihtua ihan hetkessä! Just sanoin miehelle siitä ja tokas huomanneen ihan saman asian.. :D
 
Khimaira
Siis mitääh?? Äsken käsin vessassa ja tuli vähän rusehtavaa vuotoa :eek: Siis kuuluuko ovikseen vuoto? EI kai se pentele nyt tule????
Onko jo myöhäistä tänään puuhata jos ovis käsillä? Pitää heti kotiin mentyä testata ovista, mutta toissapäivänä oli vielä ihan selkeä nega :/
Voiko se noin yllättäen tulla? Mulla olisi kierron mukaan vasta su tärppipäivä..
 
Pixie: Ei terojen syömisestä ainakaan haittaa voi olla. Mulle gyne sanoi, että tukee alkion kiinnittymistä ja parantaa kohdunlimakalvoa. Se huono puoli niissä on, että ne estää oviksen. Eli kun aloittaa pitäisi olla varma että ovis on mennyt jo. Eipä tästä varmasti mitään apua ollut mutta sinuna söisin niitä lääkärinohjeen mukaan :)

Kn kokeilevat! Miten ihmeessä sen löytää? Antakaa ihan käytännön ohjeita, kuinka syvälle sormi menee? :ashamed: Hävettää kysyä tyhmiä, mutta itse en ole sitä ikinä löytänyt :| Löysin hyvän ketjun tuolta, mutta en selvää vastausta saanut. Sen kuulema vaan tuntee?! :/
 

Yhteistyössä