** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

SadButTrue , ite ainaki kokenu että pytyllä istuessa, illalla, löytää parhaiten. Kai se päivän aikana vähän laskeutuu alemmas... Ja minun lyhyet nakkisormet menee kyllä ihan kokonaan ennen ku löydän :ashamed:
 
Täälä ei mitään uutta. Clomit alotan tänä iltana.
Omenaviinietikkaa otin jo kolmatta aamua, kerta kerralta näköjään menee helpommin alas kun vaan pitää nenusta tiukasti kii. :)
Äsken repäs kummasti tuosta oikealta puolelta alamahalta, mutta kai niitä sitten on omituisiinkin aikoihin, eihän nyt kp 3 sentään ovista voi olla. :D
 
Hei!

Minulle saisi vaihtaa tälle päivälle vasta kp1, kun eilinen vuoto pysähtyi kun seinään ja tänään alkoi vuoto hirmuisten kipujen kera uudestaan. Eli nyt vasta uusi kierto käyntiin.

Ja päätettiin tuossa miehen kanssa ettei vielä teroja oteta käyttöön. Kun kohdallani ne vain tod.näk lykkäisivät vauvahaaveita, tosin kierrot lyhenisivät nykyisestä tuskailusta puolella. Kun ongelma on siinä että ovulaatio tapahtuu kai, mutta vasta kp 22-40 välillä... Ja nuo terothan eivät silloin auta...

Eli nyt sitten naputtelen tilauksen ovulaatiotesteistä menemään. (Täytyy tilata melkoinen määrä) Ja huomenna greippimehu ostoksille. Näillä keinoilla vielä ainakin tämä kierto mennään.

Rauhaisaa joulun odotusta kaikille!
 
Siis ei oo totta. Mun tulee niitä limoja vieläkin ihan järkyt määrät. En uskalla alottaa teroja vielä, koska en oo ihan varma menikö se ovis nyt sitte vai ei. Niinku SadButTrue sanoi, ne saattaa estää oviksen jos niitä syö liian aikaisin. Lämmöt mulla nousi jo, mutta jotenkin ehkä luottaisin noihin limoihin mielummin. Lämpöihin saattaa vaikuttaa niin moni asia.

Etsin netistä kaikki tiedot noista limoista mitä löysin ja kuvauksen perusteella tää olis nyt highly fertile-tyyppistä, kirkasta, venyvää ja liukasta, joka pitää siittiöt hengissä parhaimmillaan jopa 5 päivää, ravitsee niitä ja kuljettaa ne perille. Toi greippimehu on kyllä ihan pop jos se tällasta tekee. :D

SadButTrue: Ethän oo yrittänyt etsiä makuulla sitä kohdunnapukkaa? Mun mielestä se löytyy parhaiten seisaaltaan ja tosiaan illalla. Ja kierron ei-hedelmällisessä vaiheessa, koska sillon se on kova ja alhaalla. Se on ihan niinku nenänpää ja saattaa olla tosi alhaallakin. Oviksen aikaan sitä on vaikee huomata, koska se on pehmeä, ihan niinku huulet, ja saattaa olla niin syvällä ettei sitä löydä.
 
terve ja onnea plussasta syksyinen haave :flower: :heart:

kivuliaat on menkat ollu, joka päivä joutunu pillereitä popsii että töissä kestäs oleen. vuodon seassa ollu tummia veri klimppejä :x tais olla aikanen km :|

alotan kanssa taas ton greippimehun juonnin ku olin jo välistä sen ihan unohtanu :LOL:

hyvillä mielin uuteen kiertoon ja ovistestien avulla tietty.
rauhallista itsenäisyyspäivän illan jatkoa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Emiliina: Mä juon kierron alusta ovikseen asti lasin päivässä sitä Valion greippimehua. Siinä on suurin täysmehupitoisuus. Ei oo myöhästä aloittaa jos sulla on ovis tulossa vielä. Se vahvistaa niitä ovislimoja ja ovis on helpompi bongata kun limat on selvät. En tiedä vaikuttaako sinäänsä itse raskautumiseen, mutta ainakin oviksen löytämisen olen huomannut olevan helpompaa greippimehukierroissa.
Kiitos vinkistä Pixie, huomenna siis greippimehu ostoksille! :p Toivottavasti olis apua :)
 
Mahaa juilii ja polttelee jännästi. Taitaa täti tulla rymisten kylään. Vaikka ei maha ole yleinsä ollu ennen kuukautisia kipeä. Ne on vain alkaneet. Kärsin kuukautis kivuista ennen kuin alotin pillerit että kait ne nyt sit palasivat kun lopetin pillerit.
 
Mä nyt melko varmaan luulen että se ovistikun viiva näyti tänään ainaki vähän tummemmalta... :whistle:
Että vielä jaksan olla positiivisemmalla mielellä ja uskon melkeen vahvasti etä se saattaa jopa tapahtua,se ovis meinaan...
Tietysti mä oon tämmöne oma tapaus,että katotaan nyt... :snotty:
 
nii siis mä just saanu kuvan et kn pysyy kovana oviksen jälkeen aika menkkoihin asti mut sit jos on raskaana ni sit pysyy kovana koko ajan? näin mä oon ymmärtäny..

ja musta totisesti tuntu viimeks et ois ollu varhainen km ku mullakin oli hirmusti mustia klimppejä seas ja vuoto erittäin runsasta.. mut en viitsiny sitä sen ihmeemmin ajatella muuta ko menkkoina...
 
Pakko tulla purkamaan oloaan.. Saako kukaan muu kauheeta stressiä tästä vauvaprojektista? Mulla on ihan hirvee stressi ja koko kroppa jo kärsii siitä. Tuntuu, että en kyllä koskaan voi tulla raskaaksi, jos otan asiasta näin kovan paineen. Lähipiiristä tulee vielä lisäpainetta niiden ihmisten osalta ketkä asiasta tietää :( en olisi ikinä uskonut, että tää projekti voi olla näinkin raskas ja kun miettii, että meilläkin on menossa vasta yk 2. Tässähän ehtii tulla vielä hulluksi.. :headwall: Anteeksi purkaus, pakko jonnekin tulla kertomaan, kun ei mies kuitenkaan samalla tavalla ymmärrä.
 
mullakin on yk 2, tai no itse ajattelen sen yk1:senä koska ekan kierron alus oli viel pillerit käytös.. tosin sillo tuntui et ois ollu varhainen km ja kierto oli vain 15.

Mut niin.. itse en ole viel ehtiny kovin ressiä ottamaan.. tai olen mut sit aina mietin et no se ei ainakaan raskautumista auta niin lopetahan jo.. eli näin mä itteeni aina psyykkaan :D ja sit yritän ain miettii iha muita juttuja.. mut tsemppiä sulle! Koita olla keskittymättä siihe! Puuhailette vain niin usein ku on tarvis jne mut et ajattele sitä muutoin!

Mä itse en ajattele sitä muuta kuin sillo ku pöllyttelee peittoja ja sit oon sen jälkee varmuude vuoks tyynyt pehvan alla ja jalat ylläällä :LOL: ni josko se joskus tuottais tulosta :) koitat ny vaa karkoittaa stressin, meet vaiks hierojalle joku pvä tai kosmetologille tai jotai muuta kivaa keksit ni kyllä se toivottavasti siitä ohi menee :heart:
 
Khimaira
Emiliina Kyllä on stessiä, mutta yritän torjua sitä parhaani mukaan puuhailemalla kaikkea muuta :/ En siltikään usko että pelkkä asiasta stessaaminen vaikuttaa niin paljon ettei raskaudu ollenkaan.
Meillä ainakin on ajoitusongelmaa- aina kun olisi tärppiaika on jotakin sellaista ettei huvita/ haluta peuhata :/
Nyt aionkin "säästellä" viikonlopulle :whistle:

Tein sen ovistestin- haamujen haamu, lähes pelkkä viivanpaikka. Kuinka monta päivää ennen ovista siihen tikkuun tulee jotakin viivan näköistä?
 
moiksan! voisin ilmoittautua mukaan tänne syysunelmasta haavelijoihin! olen 26, mies 30 ja ensimmäistä kovasti toivotaan. etelä-suomen alueella asustellaan ja yk on 5. mulla on nyt kp 35/28-30 menossa eikä mensuja kyllä edelleenkään kuulu ei näy, mut olen saanut jo kaks puhdasta negaa kp:llä 30 apteekin omalla ja tänä aamuna kp:llä 35 babyplussan liuskalla ja tervarin verikokeella. joten pikku hiljaa kai alettava valmistautumaan tätskyn tuloon ja syksyn haaveilijaksi. mukavaa liittyä joukkoonne :heart: ihanaa itsenäisyyspäivän iltaa kaikille! ja kovasti puhaltelen heti paljon plussaisia tuulahduksia ilmoille kaikille tasapuolisesti :heart: :heart:
 
tervetuloa amalia81 joukkoon mukaan jännäilemään!! :) ja osittain pettymään ja iloitsemaan ja kaikenmoisia erilaisia tunneskaaloja kokemaan :D mutta toivotaan ny jokaiselle eka sitä jännäilemistä ja sit pelkkää iloa :) voisiko sulla amalia olla viivästyny ovis et sit kummiskii oisit raskaana? vai onko jo menkkamaisia kipuja tms?
 
Minulla oli stressiä tässä joku aika sitte paljonkin, semmonen pakko tulla raskaaksi heti, mutta pikkuhiljaa oon alkanu tajuamaan ihan oikeesti (muutenkin kuin vain järjellä ) ettei se pakottaminen ja stressaaminen mitään auta, se lapsi tulee sitten kun tulee. Teen parhaani, syön avittavia juttuja ja semmosta, mutta jos se ei riitä ni sehän ei silloin riitä ja minkä minä sille sitten voin. Eli ihan turha stressata.
 
Emiliina: Mä stressaan ihan hirveesti. Ärsyttää kun ne jotka asiasta tietää neuvoo vaan että "älä ajattele koko asiaa niin tärppää ihan varmasti heti". Tekis mieli vedellä pitkin korvia sellasta joka sanoo niin seuraavan kerran. Mun kun pitää syödä noita teroluteja oviksen jälkeen ja ne pitää vielä alottaa vasta sitten kun ovulaatio on varmasti ohi tai ne estää koko munasolun irtoamisen. Joten mun elämä tuntuu olevan pelkkää oireiden kyttäämistä. Ihan hulluks meinaa tulla. :headwall: Sain plussan raskaustestiin edelliskierrossa ja se meni heti kesken. Se tipautti vähäks aikaa maan pinnalle ja tajusin ettei vauva hötkyilemällä tuu. Tulee sit kun on tullakseen.
Mutta täällä ollaan taas. Hötkyilemässä! :LOL:

Kukaan ei varmaan oo kiinnostunut näistä mun lima-asioista, mutta kerron silti. :D Eli löysin sellasen ketjun, jossa oli greippimehun juojia enemmänkin. Ja moni siellä oli huomannut, että mehukierrossa kuivaa kautta ei ollut lainkaan, vaan limat jatku aina vaan oviksen jälkeenkin tädin tuloon tai plussaan saakka. Sellasta mulla on nyt meneillään vissiin täällä ja pähkäilen täällä että uskallanko aloittaa terolutit...

Nea, eiks sulla kestä ovislimat aina monta päivää? Onko sulla ovis sitte vikana limapäivänä, vai voiko se jatkua oviksen jälkeenkin? Asiasta toiseen, aiotko sä testata jo kohta? Miten sä pystyt oleen testaamatta, kun mäkin halkean jännityksestä täällä sun puolesta! Kävelin tänään kaupungilla ajatuksissani ja huomasin vaan miettiväni että onkohan Nea raskaana? =) Toivon että olet! ++++++++ :heart:
 
Hullu minä oon.. Käytiin abc-asemalta ostamassa piimää.. Ja mie koristelin ikkunat. Eka pesin ne sitä mukaa, mitä rupesin tekee.. Ja sitten oma-aloitteisesti vielä sotken ne! :LOL:

Laitan kuvia sitten, kun saan ne tähän omalle koneelleni. Äsken vasta lopettelin.. Huh huh mikä urakka.

Tänään ois pitäny isomummon sukat tehdä loppuun, mutta eihän tuota kerenny, ku koko päivän teki noita ikkunoita.. Huomenna pitää tehä torttuja, kun anoppi ja isomummo tulee käymään. Luulin, että niitä on viel pakkases, mutta ukko oli ne sit jo syönyt. Se ei kyl oo mitää uutta. :D

Mutta nyt suihkuun ja nukkumaan! :wave:
 
Ooh, vähänkö sä oot viitteliäs Red Dragon. Viitsisinpä itekin... Laita joo kuvia, ois kiva nähdä millaset tuli!

Tohon stressikeskusteluun piti vielä sanoa, että se vaikuttaa kuulemma tosi herkästi munasolun irtoamiseen. Eli kyllä sitä kannattais välttää, mutta miten ihmeessä?
 

Yhteistyössä