** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Eilen kävi meidän esikoiselle pieni haaveri.. Jouduttiin käyttää toista ensiavun puolella. Ei uskonut isiä, vaikka toinen kielsi moneen otteeseen koskemasta silitysrautaan..

Olin päivällä silittänyt villasukat.. Ja sitten klo 19 jälkeen neidit meni sitten laittaan johdon seinään.. Ja en tiiä mitä kokeilivat, niin nyt on esikoisella sit reisissä palovammat :'( . Maanantaina pitää mennä tarkistuttamaan, koska silloin vasta näkee tilanteen, ku se kuitenkin kytee viel ihon alla..

Mutta nyt kahtoo elokuvaa. :wave:
 
Sydämelliset Onnittelut sinulle plussasta! :hug: :heart: :D , Tuleppa tuonne elomammoihin, kiva kun tulee uusia sinne(siis vanhoja tuttuja tarkoitan) :heart: Kyllä plussa on ihana, ihmeellinen ja Iso asia! :heart: :heart:

Vauvalle paljon tarrasukkia matkalle mukaan! :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart: 4+6


 
Khimaira




:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Täsmäisku tehty yöllä, tänään uudestaan :whistle:
Eilen testissä oli viiva, mutta odotan että se olisi tänään tummempi ;) Liukkautta löytyy ja Kipuja on oikealla puolella :) Nyt oikeasti taitaa olla ovis käsillä :heart:
 
raskausplussiin! :heart:

Red dragonin tytölle nopeat paranemistoivotukset täältä! :hug: :heart:

Meillä 16v pojan polvi auki, ei pystynyt ompelemaan, kun iho lähti pois. Hoidamme sitä nyt joka toinen pv vaihdettavin sitein. Tämä sattui kolarissa, jossa auto syyllinen , kääntyi pojan eteen, poika siis ajoi mopolla. Onneksemme ja hänen onnekseen, ei kuitenkaan käynyt pahemmin! :heart:



Ihanaa plussarikasta aikaa jokaiselle teille! :heart: ++++++ :heart:
 
Huomenta!

Täällä kärsimys jatkuu..
Vuotoa ei edelleenkään näy ei kuulu.

Ollaan jo miehen kanssa epäilty, että jospa ne viime alkuviikon kivut oli ovulaatiokipuja ja jos nyt on sitten kiinnittymiskipuja.. Ei voi tietää..

Testi näyttää negaa ja sitä rataa.. pitää vain malttaa mieli ensi viikon puoli väliin.. kp 39/30
 
emunen
Onnea plussanneille! Toivotaan, että kyytiläiset ovat mukana kestävää sorttia! :flower:

Mulla on kerrankin iloisia nega-uutisia: tein eilen raskaustestin, eikä siinä näkynyt haamun haamua. Eli varhainen km on hoitunut luomusti ilman lääkkeitä ja kaavintoja. Vähän alkoi jo mietityttää, kun palstojen perusteella saa sen käsityksen, että jokainen käy lääkäreissä ja verikokeissa ja jälkitarkastuksissa... Nyt sitten joulua odottelemaan ja seuraavia menkkoja, ja sitten yritys päälle. Päätettiin odottaa tämä kierto, kun sitä suositeltiin hormooonien tasaantumiseksi.

Että huojentunutta joulunodotusta muillekin, älkääkä ressatko turhista! Minä aina luotan siihen, että asiat lopulta kyllä järjestyy niin kuin niiden kuuluu. :heart:
 
Moikka kaikille!

Ilmottaudumpa mukaan teidänkin ketjuun. Mulla tällä hetkellä KP 21/30-35 ja ensimmäistä toivotaan hyvin varovasti.

Itsekin syksyn lapsi oon!

Muoks, niin YK3 ;) teillä on muuten todella hieno lista.
 
No johan tää toimii...

Siis eka kaikille plussanneille Onnea!!! :heart:
Nea ja Pamu ainakin oli saanu ihania uutisia :)

Ku mullakin on ollu teille asiaa ja sitten ei tää palsta oo ees toiminu :kieh:
Monta kertaa tuskailin kun ei tänne päässy!
No mutta siis...Mullakin kait nyt sit oli ovis :wave:
Ainaki jonkinlaisia viivoja tuli ovistesteihin.
Ja vähä pupuiltiinki.
Mutta on se kuulkaa semmonen juttu että en taira toiste alkaa tähän hommaan.
Tarkotan että nyt kun oli eka kerta kun ties melko varmaan ovusta ja ties vähä että koska pöllyttää peittoja...Ni mulle tuli NIIN tekemisen maku että petipuuhista oli hohto kaukana.Ku oli tavallaan "pakko" tehä se.
Ei tämmönen sovi mulle.
Mieluummin sitä touhuu sitte ku oikeesti siltä tuntuu... :snotty:
No,mutta nyt paistaa aurinko,ulos siis käyp matka :wave:
 
Red Dragon. Tuttu tunne. Vilihän vetäs alle vuoden vanhana kuumat kahvit syliinsä. Äkkiä palovammat parantui ja onneksi oli vaippa, ettei menny kuumaa pippelille, ois kuulemma ollu pahempi juttu.


Oma napa: Oon alottanu testaan ovista ja pupuiltukin on ahkerasti. Testit kyllä näyttää vielä negaa mut kiva testata et jos vaikka ovisplussa tulis.
 
Täällä niin monet plussaa.. Ihan haikeana kuuntelee.. Milloin minä.. En varmaan koskaan. :'(

Mitä ninnurainen sanoi tuosta tikuttamisesta, niin toisaalta minulla on myös syynä, että en halua välttämättä aloittaa tikuttamista, jos siitä tulee ns. pakko pullaa. Tulee sitten, kun on sen tarkoitus.

Onhan mulla noi kaksi riiviötä piristämässä päiviäni. :heart:
Vaikka välillä tuntuukin hermot menevän.
 
Dragon sulla samat fiilikset ku mulla.. mä kans täällä kateellisena luen ku toiset plussaa mut en minä :'( tuntuu välillä etten koskaan saa sitä onnea että saisin kokea ensimmäisen kerran nuo kaikki ihanat asiat.. huoh :'(
 
Onneksi tämä toimii taas...

Superonnittelut kaikille plussanneille! Varsinkin Nealle ja Pamulle!
Toivottavasti tällä pinolla on "plussataika", eli että me loputkin päästään kohta tuonne odottajien puolelle.

Itellä on huomenna kp 23, viime kierrossa täti tuli silloin kylään oikein ryminällä. Vielä ei oo mitään merkkejä tätistä, tosin ei kauheesti tunnu siltäkään, että ois tärpänny... rinnat on hiukan arat ja valkovuotoa tulee reilusti, mut siinä se. Kaulaan ilmestyi eilen taas mahtava finni, viime kierrossa oli suurinpiirtein näihin aikoihin sama juttu
 
onneks nää sivut toimii taas. olin ihan käpynä ku en päässy lukemaan mitä teille kuuluu.. kiitos onnitteluista. käyn välillä aina kurkkimassa mitä teille kuuluu.. paljon plussa onnea kaikille! varmasti pian tärppää kaikilla, olin itse ihan varma etten voi tulla ikinä raskaaksi ja stressi oli välillä valtava.
 
Khimaira
Ninnurainen MÄ huomasin ihan saman tuosta tikuttamisesta: kun viiva näkyi, oli olo että nyt on pakko touhuta. Ja siltä se tuntuikin :/ :snotty: En varmana osta ovistikkuja toiste :kieh: Toivottavasti ei edes tartte :whistle:

Arcatha ja rouses: kiertohan on voinut hyvinkin heittää ja ovis on ollut myöhemmin =) Toivottavasti molemmille tulee +++++++++

Käytiinkin noiden vesipetojen kanssa uimassa, olipa reissu..

Päivänjatkoja! :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 

Yhteistyössä