** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

sain tänään ihme ja kumma imuroitua + pestyä lattiat. Sekä kuusi pellillistä pipareita!! Taikinaa jäi viel jääkaappiin, koska alkoi huoneisto olee niin lämmin, ettei siitä tullut mitään.. Vaikka loppu taikinaa aina säilytin jääkaapis sen aikaa, että edellisen teki.. Ja ei voinu ikkunoitakaan avata, ku neidit alushoususillaan.
Mie kaulitsin taikinan ja neidit vuorotellen tekivät oman pellillisen.

Viel pitäis matikan tehtävät tehdä.. Mutta taitaa jäädä tekemättä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
amalia81, minä olen varsinainen testausintoilija :whistle:

mulla on tullu negat, aconin herkällä, apteekin omalla ja b-surella..

Hirveä vilu päällä ja lämpöä siis tuntuu nostavan taas.. 37.3 oli vähän aikaa sitten.

Mies pitäisi lähteä kymmenen maita hakemaan töistä. Sitä ennen otan vaan rennosti tuossa sohvalla ja seilaan talentin ja maajussille morsiammen väliä :LOL:
Jos tätiä ei näy, niin kaikki on viel mahdollista :D
 
Voi kun tekis mieli sanoa, että kyllä se on, kyllä se ehkä on hyvin haalea haamu, sellainen jonka näkee silmällä..

Mutta en ehkä täysin uskalla tuohon luottaa kun huomasin tuon olemassa olon vasta tuossa puoli kahdeksan maita.. Voi olla, etten testattuani katsonu tarpeeksi tarkkaa ja sitä huomannut, tai että se hieman tummeni vielä sen kolmen minuutin jälkeen, enkä silloin sitä heti uudestaan katsonut.

Mutta kyllä siinä on viiva, toinenkin viiva, haamu..

Mutta onko se sitä oikeasti vai onko se vain viiva joka on tullut siihen kun testi jäi pyykkikoneen päälle ja oli siinä jonkin aikaa.. :|
 
Onnea plussanneille! :flower:

).( Ostin tänään ärrältä kaksi kappaletta RFSU:n testiliukoja,kun ukko sanoin mun olleen kiukkunen jo viikon verran. Ei kuulu tapoihin kiukutella, joten epäilykset heräsi. Ja tänään on kuitenkin 29/34 ja ovis on ollu siinä 15-17 päivinä, eli pitäsi nähdä jo jotakin..

Onko kellään tietoa kuinka herkkiä nuo liuskat on?

Yritän jo tänään illalla pidätellä pissiä jonkun aikaa ja saada jonkun sortin viivaa testiin. Pelkään laparoskopiaa joka tehdään tammikuussa jos plussaa ei sitä ennen kuulu. Lisäksi häät on 10.1 ja lähdetään pariksi päiväksi reissuun heti seuraavana päivänä, joten en halua operoitavaksi juuri samoihin aikoihin. Eli toiveet on korkealla.

 
Luru Lude Kiitos tsempistä! :hug: yritän pitää ajatuksen siitä muualla, mutta väkisinkin pyrähtää väliajoin mieleen, koska jos täti tuleekin taas niin en ottaisi sitä taas niin kovana pettymyksenä.. ihanaa kun tää meidän pien ilopilleri tuli syliin! :heart:
 
... siis kamalaa mitkä vierotusoireet, eka se kauhee päivitys ja sitten oltiin kyläilemässä ja nyt vielä oma kone tökkii!!!
--------

kiitos tuhannesti onnitteluista!
Ja onnea NEA mahtavaa!
välillä vieläkin tärisyttää ja testipuikkoa pitää ihailla... :heart:
koitan nyt saada luettua kaiken minkä olen tässä missannut.
palaillaan siis, plussaonnea kaikille!!!

Pamuk LA 12.8.08

------
red jaksatko päivittää... :ashamed: thanks!
Sinullekin erityisesti plussaonnea!!
 
Paljon, paljon onnea plussanneille ja isot :hug: myös pudonneille !!

Mulla on menkat myöhässä nyt 3 päivää, kyllä jännittää. Huomenna käyn ostamassa apteekista herkän testin ja tiistai-aamuna testaan. Viime keskiviikkona tein yhden testin (ei ollut herkkä!), ja se oli nega. Mutta tätiä ei näy, ei kuulu ja olo on muutenkin "jännä". Tissit on tosi arat ja pikkuisenkaan ukko hipaisee niin käy kipeää. Ja eilen ja tänään on tullut huono olo aina kun oon jotakin suuhuni laittanut ja lisäksi mulle on tullut viimeisten viikon parin aikana paljon normaalia enemmän finnejä! Toivon niin valtavasti että tuolla masussa pikkuinen ihmisenalku olisi! :heart:
 
Tosi paljon onnea plussanneille!! :heart: :heart: :heart:
Jipii.. :saint: on se niin ihanaa!!

täällä on yksi jolla ei mene nyt niin kauheen hyvin :headwall: . Olis tärppiaika ja mulla on limakalvolla tosi kipee hankautuma, iho rikki. Ihan niinkuin hiivanoireita..et kiva :|
Yritä nyt siinä harrastella!
 
Heippa pitkästä aikaa... Olen pysytellyt poissa palstalta jotta olen saanut ajatuksia koottua ja itseni kerättyä viimeisen jälkeen. Nyt ollaan taas pupuiltu kunnolla ja toivottavasti saataisiin ihana joulu lahja ja plussa testiin. meinasin että jos tätiä ei kuulu niin aattona voisi testata.

Minä täällä tällä hetkellä makoilen sohvalle ja koko seuraavan viikon nukun sohvalla, en kylläkään isäntää paossa vaan odottelemassa josko tuo meidän nelijalkaisen synnytys pian alkaisi, laskettu aika sillä on viikon päästä mutta voipi jo synnyttää nyt alku viikosta koska luulen että monta pentua on tulossa, on meinaan sen verran tanakka tyttö tällä hetkellä.


 
http://www.aijaa.com/v.php?i=1324338.jpg


Tämä siis tehty illalla, pissa ollut rakossa vajaa kolme tuntia.. Testinä Ärrältä käteen jäänyt RFSU:n liuska... Tänään kp 27/31-36..

Voi elämä että kädet tärisee, toiveet on hyyyyvin korkeella... kun vaan ei olis kemiallinen..
 
Khimaira
Maanantaita!

äityli-84 onnea!! Ihan selevä plussa :D

Sitten omaa napaa..
Mulla on ne babyplussan tikut käytössä. Ohjeissa lukee että ne voivat näyttää raskauden jo8 vrk hedelmöittymisestä :eek: Aika pian, näinköhän mä odotan jouluun asti kun niitä testejä on tuolla 3kpl :snotty: Hmmm...laskee jo päiviä milloin voisi testata :LOL:
Mites myy ja muut kenellä on tikkuja tuolta-miten aikaisessa vaiheessa testasitte? MIKähän siinä on että testaamaan pitää päästä mahd. ajoissa- ei malta odottaa muutamaa päivää kauemmin :snotty:

meilinde ei se väri suoraan kerro että on tulehdus- jospa se on sellaista "muuten vaan" vuotoa? Välillähän kohdun limakalvo voi vuotaa vähän tai sitten suoto voi olla emättimestäkin. Ellei tule kuin vähän, niin tuskin syytä huoleen :hug:

Ja kohta sitten aamuvuoroon töihin |O :snotty:
Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti :D
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
myöhemmin enemmän, testasin ekan haamun babyplussan raskaustestillä jo 24/30, ovulaatio oli kp 13, eli 11 pvää siitä, mutta ovulaatiotestiin tuli haamu jo 21/30! Onnea testaajille! :heart: :heart: :heart: :heart:
Nonni, arvatkaa vaan jaksanko odottaa että menkat ovat myöhässä :whistle: Teen ekan testin varmaan jo ensi maanantaina :LOL:
 

Yhteistyössä