** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Mahtuuko matkaan vielä yksi syysvauvasta haaveileva? Elikkä meillä olisi neljäs lapsi haaveissa tai ainakin minulla ja eipä tuo mieskään ole asiaa vastustanut. :) Vanhemmat lapset ovat -99, -00 ja -07. Lopettelin imetyksen tuossa pari kuukautta sitten ja yritystä on varsinaisesti ollut vasta viime kuussa elikkä kaipa se olisi sitten yk 2. Ainiin ja kiertopäiväthän on nyt siis 3/32-38
 
kiitos kaikille taasen kerran...
ootte ihania! :hug:
ja kuten Nea tossa totes, mäkin viihdyn täällä. Enkä heti lähe pois...ellei oo pakko. :)

vuotoa on vähän, tai ei siis housuihin asti juurikaan ns vuoda (sorry taas näitä erite juttuja)mutta pyyhkiessä tulee jonkun verran...
ouh nou.
no ei auta muu kuin kattella ja odotella mitä tuleman pitää..

voi meidän koala, pidä kiinni!!!!! :heart:
 
pakko oli testata.. vaikka tiedän että aamusta parempi.. mutta negaa näytti.. ei edes haamun haamua.. :'( no, eipä kait sitten kun taas tätiä odottamaan.. ilm.täti tulee loppukuusta tai sitten piakkoin.. :ashamed:
 
Pamu, toivottavasti on tosiaan vaan alkuraskauden harmitonta vuotoa. Tänään oli töissä puhe raskaanaolemisesta ja jo synnyttäneet kertasivat kokemuksiaan. Minä olin ihan hiljaa, enkä hiiskunut isossa porukassa mitään meidän yrityksestä. Pari hyvää työkaveria tietää asiasta, mutta ne osaa pitää salaisuuden.
Yllättävän monella oli ollut raskauden alkuaikoina pientä tai jopa suurempaakin vuotoa, parilla oli tullut plussan jälkeen ainakin yhdet menkat, yhdellä jopa kolmet normaalit menkat, vaikka maha kasvoi koko ajan ja terve poika sieltä oli tullut!

Itellä menossa siis kp 23, viime kierrossa täti tuli tällöin kylään, nyt ei mitään merkkejä... Koskakohan sitä uskaltautuisi testaamaan... :whistle:
 
miten herkästi rfsun testissä näkyy noi viivat jos on "käyttämätön", siis tarkotan että näkyykö se viiva millään lailla jos liuska on ihan uus? .....mielikuvitus varmaan kuitenkin tekee tepposiaan.....
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja rouses:
Luru Lude aih.. no voi itku, ei voi mitään... kiitos sinulle! :hug: ei pidä innostua liikaa! :/
Jos siinä on punaista väriä se on oikea plussahaamu, väritön on viivan paikka. Kysyin tätä apteekista kun oli hieman epäselvyyttä :snotty:
 
Luru Lude en oikein tiedä enää, en huomannut sitä viivaa ollenkaan alkuunsa, myöh.näytti että olis ollut vähän vahvempi ja nyt se taas näyttää kadonneen.. en tiedä, pitää vissiin pistää pojalle päälle ja lähteä hakee kaupungilta uutta, jäi häiritsemään... :p mutta, jos siitä ei plussaa tuu niin eikun vaan yritystä jatkamaan!
 
Oho, täällähä on tapahtunu vaiks mitä sitten viime kerran!! ONNEA HIRRRMUSTI PLUSSANNEILLE ja tarrasukkia mukaan reippaasti :)
Ja tsemppiä pudonneille :) :heart:

Itse luulen et ovulaatio kai on ollunna ja ny hörpin välil sitä greippimehua sit :) näin viime yönä unta et tein posit. r-testin!! :D :D se ol hauska uni, loppui vaan melki het ko sain sen plussan :p mut jospa ois ees enneuni :)

Ja sit semmone et AUTTAKAAS sen suhteen et mul on 3 testiliuskaa jois ois herkkyys toi 25, ni uskaltasinko millo testata? Ko mullaha ollu viimeks kierto 15 ja ny on KP15 MUTTA mä myöski viimeks siis jätin vast pillerit pois ni se takia varmaa menkat tul melki het.. pillereide kans väli oli 29. Et pitäskö odottaa vaa loppukuuhun vai uskaltasko jo piankin? Ovulaation arvelin olevan joko vähä aika sit tai sit se oli jo viime vkon alus.. ko oon sekasi siittä ko viime vkol oli nippailua et iha ko oviskipuja mut sit vähä aika sit oli kans sitä vetävää kipua.. tai semmost.. tuol allaalla.. en tiedä sit.. kertokee! :)
 
Sain tänään tietää että minun kummisetä vaimoineen oottaa lasta. Toukokuussa syntyy. Aivan ihana uutinen, neki on kuitenki jo monta vuotta yrittäny. Ehkä 5 vuotta... Kerranki voi olla jonku raskaudesta aidosti iloinen! :)
Heillä samaa ongelmaa ku meilläki ja lääkettäki syöny, mutta ei auttanu. Tuli sitten luomusti. :)
Kerkesin jo ajatella etteivät saakaan kun ei vielä ollu tärpänny, kun ikääkin sedän vaimolla on likemmäs 40. He jos ketkä ansaitsevat kyllä lapsen :heart:

Kävin tänään taas vyöhyketerapiassa. Toivottavasti siitäki ois apua. :)

Nyt on meinannu tulla pääkipua ja pahaa oloa, 4. clomikierto menee ja aiemmin ei vielä ole ollu mitään oireita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Kaa:
Mites tuo yk lasketaan tässä tapauksessa? Eka plussa saatiin yk 2:lla, ja nyt alkaa uusi yritys. Aloitetaanko ykkösestä vai kolmosesta?
Red Dragon:
Mie aloittaisin yk 1 (mutta tää on vain mun henkilökohtainen mielipide, miten ite tekisin)
Me ollaan laskettu täällä niin, että yk:t jatkuu siitä mihin jäätiin. Eli 3. Mut sä voit Kaa laskea sen toki ihan kummalla tavalla itse haluat.
Aijaa.. En oo tiennyt.. Opinpahan taas uutta. Mutta toi oli vain mun mielipide
 
haavekuva mulla on niin sekaset kp:t etten oikeesti tiedä et millon kannattaa testata ja millo ei... yleensä mulla ku alkaa yhtenä pvänä menkat niin seur.tulee suurinpiirt.samoina päivinä, eli viimesimmät alko muist.8pvä11, niin päätin et kokeilen nyt..tai tuli sellanen hassu olo kun oon niin saanu itteni pidettyä et en kyllä testaa ennenku kuukaus vaihtuu just ton takia kun on niin epäsäänn.niin yhen äkin tuli semmonen olo et pakko päästä testaamaan! :D Mut viimesimmän käytin ja sitä tutkailin ja en nyt oikein päässy samoille vesille sen kans, eli pitää lähtee tästä viel keskustaan kunhan poitsu heräilee! :)
***Puhaltelen täältä kaikille PLUSSAtuulia!!!! :hug: ***
 
Minä olen ihan puhki.. Olin päivän koulussa ja sitten tulin kotiin hakee miehen ja esikoisen mukaan (anoppi jäi kahtoo kuopusta).. Käytiin polilla näyttää toisen jalkoja. Oikea on ihan ok-näköinen, mutta vasen märkii.. Mutta pitäisi parantua hyvin.

Ja sit käytiin kaupassa.. Ja nyt kuolen väsymykseen! Piti keittää kahvia, vaikka en sitä juokaan, koska maistuu niin pahalle :x .

Meinasin jo matikan tunnille nukahtaa.
 

Yhteistyössä