** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Alkuperäinen kirjoittaja rouses:
Red Dragon voih sitä teidän pientä.. meidän pienokainen on viel nukkumas, ei sitte millään suostunut päivällä nukkumaan! mä aattelin et oisin siivonnut tänään mut en mäkään jaksa... :/
Kyllä toinen inisee silloin, ku vaihdetaan laput.. Mutta ei se menoa silti häirihe.. Ainoastaan, kun on nukkumaanmeno..

Jospa pikku hiljaa tulis siihen jo ihokin.
 
juu katselin niitä mutta minusta verkkoapteekissa oli parempi valikoima. Voi olla että olen valikoiva testin suhtee.
Ajattelin vain jos olisi ollut muita paikkoja kuin verkkoapteekki.
Kiitos tuosta linkistä. Harkitsen tämän ehtoon tilaanko vai odotanko perjantaihin
 
Red Dragon En löytäny :D
sorruin ostamaan suklaata ja leffan ;)

**

Aivan karmea väsymys! Hirveä nälkä koko ajan
ja olen tänään rintani kironnut alimpaan helvettiin kun aristaa ihan liikaa ja liian paljon :'(

Mieskin Kuopiossa käymässä.. haluaisin vaan, että se olis kotona, että sais vaan olla.. :whistle:
 
kyllä se vuoto on nyt ihan oikeaksi vuodoksi harmillisesti muuttunut...
tiedä mitä, mutta tuntuu että nyt kyllä on lopun alku...
ihan kunnolla tummanpunaista paksua verta. :snotty:

pakko kait soittaa neuvolaan että pääsee jossain välissä lääkäriin että miten on käyny ja että kaikki on tullu -> jos näin käy -> pois ettei jää mitään...

huokaus.

mies ei ihan ymmärrä, no eihän se tiedä mun kroppaani eikä tunteita, tuntemuksiani...

onneks on nämä murut :heart: :heart:
kuopus nukahti syliin....sitä ei oo tapahtunut usein.
makas mun mahan päällä, ehkä hän tajus ja osasi olla enemmän läsnä kuin kukaan muu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
kyllä se vuoto on nyt ihan oikeaksi vuodoksi harmillisesti muuttunut...
tiedä mitä, mutta tuntuu että nyt kyllä on lopun alku...
ihan kunnolla tummanpunaista paksua verta. :snotty:

pakko kait soittaa neuvolaan että pääsee jossain välissä lääkäriin että miten on käyny ja että kaikki on tullu -> jos näin käy -> pois ettei jää mitään...

huokaus.

mies ei ihan ymmärrä, no eihän se tiedä mun kroppaani eikä tunteita, tuntemuksiani...

onneks on nämä murut :heart: :heart:
kuopus nukahti syliin....sitä ei oo tapahtunut usein.
makas mun mahan päällä, ehkä hän tajus ja osasi olla enemmän läsnä kuin kukaan muu...
:hug: :hug: Voimia sinulle!

Eikai miehet välttämättä kaikkea ymmärrä.. Heidän, kun ei tarvitse samaa kokea mitä me.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Red Dragon En löytäny :D
sorruin ostamaan suklaata ja leffan ;)

**

Aivan karmea väsymys! Hirveä nälkä koko ajan
ja olen tänään rintani kironnut alimpaan helvettiin kun aristaa ihan liikaa ja liian paljon :'(

Mieskin Kuopiossa käymässä.. haluaisin vaan, että se olis kotona, että sais vaan olla.. :whistle:
No voi että. Kai sie minulle löysit joululahjan? ;) :whistle:

Mukavoo leffailtaa sinulle! :wave:

 
Pamu k :hug: voimia sinulle! Paljon! Ei ne miehet oikein ymmärrä sitä.. olen huomannut itsekin.. kirjoitit kyllä niin avoimesti että ihan tuli tippa linssiin.. :hug: toivon vielä että kaikki kuitenkin olisi hyvin!
 
Arcatha meilläki mies vielä töissä.. mut pääsee kohta kotiin! :)
**
kävin pojan ja koiran kans koirapuistos niin sai meiränki puppe olla ihan irtaallaan siel ja onneks ei sattunu muita koirii samaan aikaan! :) käytiin myös kaupas ja nyt iltapalan tekoon, menee aina nää iltapala hommat vähä myöhäsiks miehen iltavuoron vuoks, saa hänkin lämpimän iltapalan tullessaan!
 
pamu k - iso suuri lämmin :hug: sinulle, tosi kurjaa jos asukki ei jaksanutkaan pitää kiinni, täällä toivotaan kovasti kovasti kovasti et sunkin kohdalla olis kuiten kyse normaalista raskausajan vuodosta ja pikkuinen voisi jatkaa rauhassa kasvuaan :heart: voimia ja jaksamista teijän kotiin!! :heart:

haavekuva, juu kyllä se 10 mIu/ml on se herkin saatavilla oleva testi, ainakin aconilla on sellainen, muita merkkejä en sit tiiäkään. meinaatkos laittaa testin vetämään .. ;)

arcatha - mulla ihan sama juttu noitten rintojen kaa, ihan älyttömän kipeet ja muuttuu koko ajan pinkeemmiksi - päikkäreitä koitin ottaa mahallani ja ei oikein pystyny enää niinpäin olemaan - ihme juttu! ja naama kukkii edelleen ja flunssa tullut, tai kurkku on ihan sika kipee ja punanen, lämpöä 37.1, päätä särkee ja samoin niveliä ja jäseniä ja väsyttää, mut parempi sairastaa nyt ku joulunpyhinä!

plussaiset puhurit ilmoille :heart: ++++++++++++++++ :heart:
 
amalia81 - Flunssa täälläkin yrittää tulla kiusakseni.
Lämpö koholla ja sitä rataa..

Kävin tänään ostamassa predictorin testin.
Yritän nyt kuitenkin pitää itseni kurissa,
että testaan vasta loppu viikolla (ai minäkö siihen muka pystyisin :LOL: )
Jos vain sais ajatukset hetkeksi johonkin muuhun,
jos sais päivät kulumaan nopeasti.. :whistle:
 
arcatha - toisaaltahan tää päällepukkaava flunssahan on yks "tavallisimmista" raskausoireista, kun kehon puolustusmekanismi hellittää ottaessaan vastaan uutta elämänalkua.. ;) kai meijän tartee nyt vaan lepäillä ja sairastaa rauhassa ja ehkä saahaan molemmaiset sit hyviä uutisia piakkoin :heart: miekii otin nyt ihan saikkupäivän täksi ja huomiseksi päiväksi, ajattelin ihan varmuuella nyt levätä kunnolla jos sitä vaiks sattuiski olemaan plussaisessa olotilassa, kun puolikuntosena rehkiminen ei varmaan tekis kumpasellekaan hyvää - taijan olla nyt oikein ylisuojelevan herkkis :LOL: onneks on kuiten tää joulunaika, kaikki kortin väsäämiset, leipomiset ja muut touhut niin mieli keskittyy välillä johonki muuhunki! mut päiväkään en pysty täältä pois olemaan kun jo alkaa poltteleen :LOL: tää tytsy yrittää nyt jaksaa ootella sinne torstaihin ja kävellä sit apteekkiin testin ostoon (ellei kropassa tuntemukset taas vahvistu ja mieli väittää että nyt ehkä näkyis jo kun kroppa "oireilee") :D
itsekurilähetys tulee täältä sulle - ja plussaterkkui myös ja Paljon!! :heart:
 

Yhteistyössä