** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Maotao Tervetuloa! :wave:

ninnurainen Sillä meilläkään ei ole ovistikkuja käytössä vaikka jossain takaraivossa se aina on että missä vaiheessa kiertoa mennään ;) Oon harkinnut noita tikkuja ihan sillä kun todennäkösesti ei edes ovista tapahdu niin tietäisi edes! Toisaalta, jos huomaan että todellakaan sitä ei tapahdu, varmasti hakisin clomit jolloin olisi PAKKO harrastaa SIIHEN aikaan :kieh: Noh, onneksi on vasta yk2 eikä kuume ole vielä valtava :p

Red Dragon Toivottavasti neiti paranee pian eikä jää mitään pysyviä jälkiä :hug: Noi lapset sitten aina keksii kaikennäköistä :/

Lämmöt ei ole noussut ollenkaan joten tuskin on ovista ollut, ei tarvi mahdollista raskautumista edes miettiä :snotty: Ensi kierrossa sitten :D Hermot menee jos kierto venyy mahdottoman pitkäksi, niin kun varmasti käy. Ehkä aloitan terot kuitenkin? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
14.8 oli ton laskurin mukaan laskettu aika. kiitos vaan suikaleelle laskurista. eli jos viitsit dragon laittaa ton 14.8 sinne. anteeks kun joudut taas mun takia vaihtelemaan niitä.
Ei se mitään! Siihen ei mee kuin sekunti. Nyt on vaihdettu.
Jospa sitä joskus pääsis omia la vaihtelee, jos ei oikein mene :whistle:
 
Jos testiä ei tee aamuvirtsasta vaan myöhemmin niin täytyykö virtsan olla rakossa neljä tuntia ennen kuin testin voi tehdä?

Käytiin miehen kanssa apteekissa aconin herkkä testi ostamassa.. jos sitä tänään katselisi.. Mies on satavarma, että nämä mun mielialanvaihtelut, vatsakivut ja väsymys sekä lämmön nousu johtuu siitä, että meillä on tärpännyt :whistle:
 
moiksan taas! kiitos haavekuva tervetulotoivotuksista :heart: me juu kovasti toivotaan, että ovis ois tosiaan ollu myöhemmin ja toi nega muuttuis kuitenkin plussaksi, sillä menkkoja ei edelleenkään kuulu ei näy ja nyt menossa kp 38/30! alamahassa ollu menkkajomotuksia aina silloin tällöin jo viikon ajan ja rinnat alko myös viikko sitten kipeytyyn ja menee vaan koko ajan aremmiksi, lämmöt ollu aamuisin (oon mitannu niitä vasta vajaan viikon) 37-37.1 eli normaalia korkeammat, olen tosin myös ehkä tulossa flunssaan kun on ollu nyt pari päivää yleishuono olo ja kurkku vähän kipeänä.. viluttanu on siis kovasti ja väsyttäny, mut me kun tosiaan rakennetaan taloa niin ihmekkös tuo. ollaan päätetty ottaa nyt ihan rauhallisesti tämän asian kanssa, seuraavan kerran testaan ens viikon torstaina kun on sit viikko edellisestä testauksesta :saint: oikein paljon plussaonnea kaikille ja sateisesta kelistä huolimatta lämpöistä joulunodotusta! :heart: ja suuren suuret onnittelut plussanneille nealle ja pamuk:lle!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja amalia81:
menkkoja ei edelleenkään kuulu ei näy ja nyt menossa kp 38/30! alamahassa ollu menkkajomotuksia aina silloin tällöin jo viikon ajan ja rinnat alko myös viikko sitten kipeytyyn ja menee vaan koko ajan aremmiksi, lämmöt ollu aamuisin (oon mitannu niitä vasta vajaan viikon) 37-37.1
Mehän ollaan lähes samassa veneessä ;)
Itselläni menossa kp 39/30 ja samoilla oireilla eteenpäin mennään.
Menkkoja ei näy ei kuulu ja lämmöt koholla. Rintoja aristaa ja alavatsaa vihloo täysin eri tavalla mitä menkkakivut mulla on ollut.

Plussa onnea! :)

 
kiitos pixie halauksesta. onneks sie tuutu mun kans vielä tonne elovauvoihin pian. oon ihan varma siitä.

arcatha: itse kävin vessassa eilen aamulla klo8, klo 10 tein testin ja sain aika vahvan plussan. eli mulla virtsa kerkes olla rakossa vaan 2 tuntia ja silti plussa oli vahva. eli ei ilmeisesti tarvii olla tota neljää tuntia jos sitä raskaus hormonia on paljon.

sen voin vaan sanoa ettei kannata vaipua epätoivoon missään vaiheessa. olin varma etten ovuloi ollenkaan ynm mut silti näin kävi. varmasti olette kaikki pian odottajissa.
 
Onnea Pamu k ja Nea85!

Luulen, että mulla oli ovis perjantaina. Jos tämä pitää paikkansa, niin kierto ois huomattavasti edellistä lyhyempi. No sittenhän näkee. Itse asiassa on tosi positiivisin mielin tämän yrittämisen kanssa. Jos tärppää, niin hyvä, jos ei niin myöhemmin sitten. Jos varmasti tietäis, että vuoden sisällä, niin en kyllä huolehtis yhtään. Tai ainakin nyt tuntuu siltä.. :saint:
 
onnea hirmuisesti plussanneille :flower:

Täällähä alkaa hirmusti tapahtuuu ko palsta ei toimi :D mut onneks ny toimii, oli jo miltei ikävä teitä :p :) mulle ei uutta.. kp 14 taitaa olla vai mikä ny oliskaan ja menkoista ei mitää oireita, olin bongaavinani oviksen tuos pari pvää sit ku sillo mu mielest oli lima sen luonteist ko pitäs olla ja ny sit ollu vähä kuivempaa. Yhes vaihees oikeen hulahti veskis käynnin yhteydes paljo valkoista vuotoa, ei mittää kirkasta siis.. tiä sit mitä sekin oli.. ja sillo ku oletin et ois ovis ni nippaili tai sattu tonne alas toiselle puolelle.. mut tänää sit on nippaillu eka vasemmalle ain välil ja ny sit oikeel ollu vähä kipua.. semmost viiltävää vähä mut ei kummiskaa hirmuse kovaa kipua.. Mut sit ko ei muita raskausoireita olis ja lämpöjä en oo mittaillu ni e viihti aatella et ois tärpänny.. mut kyl täältäki viel joskus plussanneide kerhoo tullaan :p ehk sit vuode pääst jos ei muute :)
 
arcatha, no mehän ollaan juu ihan samassa veneessä - ja toivottavasti odottajien sellaisessa :heart: meillä on yk 5 menossa ja kovasti yritetään ottaa rennosti ettei ainakaan se vaikuttaisi kroppaan väärällä tavalla. mulla alko mensukivut jo viikkoa ennen oikeaa kiertopäivää, ajattelin jo silloin että ihmeen aikaisin alkaa nippaileen, olo oli välillä jo ihan sellainen että jos vähän "äkistäisin" niin johan valuis, mut päivät vaan meni, nippailut jatku aina ohimenevinä päivien mennessä ja vuotoa ei oo siis kuulunu. rinnat alko aristuun menkkojen oikeana alkamispäivänä ja nyt on vaan koko ajan aremmat ja lämmöt tosiaan koholla. mutta tähän mennessä negaa siis näyttäneet sekä apteekin oma testi että babyplussan testi. millä testeillä sulle negat pärähtäneet? mun muistaakseni molemmissa mun tekemissä herkkyys oli se 25. mutta nyt siispä oikein oikein paljon plussatuulisia teijän kotiin :heart: :heart: :heart:
 
ja arcatha, mun mies kerto mulle noin viikko sitten että hänellä oli kaks viikkoa sitten tullu tunne että meillä ois tärpänny ja hän on yhäki jotenkin vain varma siitä - toivotaan nyt että molempien miehet on tosiaan oikeassa vaiks testit vielä muuta väittääkin :LOL:
 
:flower:
Onnea kaikille muillekin plussanneille! En ole ehkä muistanut sitä aiemmin sanoa, mutta on tosi kivaa lukea muiden plussauutisia ja todellakin myötäelän jännittäjien kanssa! Tämä palsta tosiaan koukuttaa!

Tyhmä kysymys, kun en ole aiemmin oikein perehtynyt noihin ovulaatio- enkä kiertoasioihin.. Jos ovulaatiota ei tapahdu, niin koskahan menkat sitten mahtavat alkaa? 14 vrk "tapahtumattomasta" ovulaatiosta vai eikö kukaan osaa sanoa?

Mä en nyt tosiaankaan tiedä, että missä vaiheessa kiertoa nyt oikein olen. Kp on jo nelkyt jotain, en tähän hätään edes muista.. Edellinen kierto tosin oli kumman lyhyt. Ehkäisykapselit otettiin pois just siinä kp 14-15 tienoilla. Mutta jos ovulaatio olisi ollut siinä, olisi menkkojen jo pitänyt alkaa. Vatsaa nipisteli jossain vaiheessa ihan oikeasti, ei voinut olla pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Olikohan sittenkin ovulaatio silloin? Lauantaina taas testasin toivoa täynnä, vaikka olin päättänyt, etten testaa kuin joulukuun puolivälissä.. Ja se oli kyllä puhtaakin puhtaampi nega :attn:

Aiemmin en myöskään ollut tajunnut ollenkaan tuota kohdunnipukka-asiaa. Kun sitä rupesin etsimään, en löytänyt sitä ensin lainkaan.. Nyt olen löytänyt, mielestäni se tuntuu kovalle, mutta eipä ole oikein vertailupohjaa.. Sitten luin jostain, että ovulaation aikana sitä on hankala löytää.. Niinpä olen nyt ihan sekaisin, että olenko ovuloinut ja missä vaiheessa... Tietääkseni aiemmin ei ole ollut sellaista ongelmaa, etten olisi ovuloinut, mutta nyt ei kuulu menkkoja, eikä silti tulee plussaakaan. :attn:

Sorry, että tuli taas aika omanapaista. Yritän olla kärsivällinen, kun "yritys" vasta aloitettiin, mutta hulluus iski näemmä heti päälle....

 
Kiitos kaikille kommenteista =)
Kyllä se ovis nyt on menny pois ku testiin tuli enää vaalee viiva.
Hyvä että loppu tää testailu.Hmph,enää en siihen ala.
Tai sitten voi nalkaa jos nää mun kierrot menee ihan häränpyllyä eikä tasaannu ollenkaan.Nythän oli tarkotus vaan kattoo että onko mulla ollenkaan ovista ku menkat on mitä on.Mutta kai se ilmeisesti oli.Ja sitte oli niin pakko niin pakko päästä petiin.Aika ihme touhua.
Ja nyt alkaa sitte se tosi veemäinen oireitten kyttäys.Ku on pää kipee,repii mahaa,nippaa tuolta puristaa täältä,tissiin sattuu ja on huono olo.Kamalan väsykin...Ja vaikka mitä.... :kieh:
Ja sitten 2 viikon pääst menkat alkaa ja kaikki oireet katoo siinä sekunnissa... :LOL:
Voi tätä ihmisen eloo... :whistle:
Sitte vielä menee omaisuus testeihin... :ashamed:
Ja koko ajan sitä on ihan varma että EN testaa ennenku "sillon ja sillon.."En varmasti testaa,mä jaksan kyllä oottaa... :kieh:
Ja pas-kat... :LOL:
Tyyliin ylihuomenna varmaan jo apteekkiin ja sit tänne itkeen ku näytti negaa... :LOL:
Kyllä pitää olla oikeesti aika pimpo :ashamed: :D
No juu...
Kuumeillaan ja plussaillaan!
 
moikkelis!

tänään tuli oltua yhden pienen prinssin ristiäisissä =)
oli mukavaa mut ajattelin koko ajan et millaset ristiäiset ite pitäsin ku se hieno päivä koittaa :eek:

omaa napaa siis vaan aattelen :LOL:

kierto tosi alussa mutta onneks tää aika luistaa näin joulun alla.

onnittelut plussanneille :flower:

tohon kamiliyan kysymykseen en osaa vastata.
:wave:
 
sama mulla että oireet katoo het ku menkat tuleekin :D mä luulin kerra et oisin ollu raskaana vaiks oli pilleritki :D mut e sit ollunna :) ja nyt sit ei kyl oireit oo ollu kauheesti muuta ko sitä alavatsanippailua.. et en usko et nytkää ois tärpänny ellei sit ovulaatio tuuki vast myöhemmi.. tärppionnea kaikille :)
 
nea85:
kiitos pixie halauksesta. onneks sie tuutu mun kans vielä tonne elovauvoihin pian. oon ihan varma siitä.
Juu, tulen kiitos mielelläni! *Alkaa pakkaan heti tavaroita* :LOL:
Hassua, olin ihan varma että sä plussaat nyt. Sanoinhan sulle, että pohdiskelinkin sitä tossa yks päivä kaupungilla kävellessäni. Mun on kaks kaveria plussannut jo tässä viimisen kuukauden sisällä ja olin sata varma, että sinä myös!

Josko seuraavaks ois mun vuoro. :D Mun menis kyllä laskettu aika siihen ihan kuun vaihteeseen ja ajattelin, että menisin mielummin syyskuisiin, ettei ois "jonon hännillä" sit ku lähetään synnyttään. Mutta jos pääsisin sun kanssa samaan niin tulisi kyl sinne! Mutta eipä mennä asioitten edelle. Pitäs ehkä plussata ensin. ;)
 
amalia81, minä olen varsinainen testausintoilija :whistle:

mulla on tullu negat, aconin herkällä, apteekin omalla ja b-surella..

Hirveä vilu päällä ja lämpöä siis tuntuu nostavan taas.. 37.3 oli vähän aikaa sitten.

Mies pitäisi lähteä kymmenen maita hakemaan töistä. Sitä ennen otan vaan rennosti tuossa sohvalla ja seilaan talentin ja maajussille morsiammen väliä :LOL:
 

Yhteistyössä