** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
Bayan Fare :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Se sormus testi toimi!!!! Mä en tuollaisiin usko, enkä todellakaan itse heilutellut sitä, mutta miten se sormus pyöri ensin kovasti ympyrää ja sitten kaksi kertaa edestakaisn??????? Mulla siis eka tyttö ja kaksi seur.poikia :eek: :eek: :eek: :eek:
Ja paras kohta tulee tässä: se pyöri vielä kaksi kertaa ympyrää- siis ihan selvää ympyrää isolla kaarella :eek: :eek: :eek: Eli mä saan vielä tyttökaksoset? Kun mulle tehdään seuraavalla kerralla kohdunpoisto..Siis apua mikä testi :kieh: Mulla oli keskimmäisessä raskaudessa kaksoset, mutta toinen meni kesken.. KÄÄÄÄK!!!!
Kiitti vaan :whistle: :snotty: :saint:
 
Bayan Fare voi, mä en edes laskenu, tuntu et ei loppua tuu niin ei millään.. :) mies haluaisi 3 lasta, 4 enintään, itse sitä samaa luokkaa.. sais vain tuo pikkukakkonen alkunsa niin olis se mahtavaa!!! :) mutta teki kokoajan vahvasti pyörivää liikettä, eli tyttöähän se meinasi?? :)
On ne kyl noi tk:n hommat aina semmosia mitä on, iteki olen kylmän viileesti joskus menny lapsi kainalossa oven taakse kun ei saa puhelimitse mitenkään yhteyttä!! :kieh: Raivostuttavaa, siellä muka palvellaan! *monesti suivaantunut tk:n käytäntöön*
 
Ei sais olla kateellinen, mutta väkisinkin :( tunteita herättää, kun kävin kurkkiin odotus-puolella, ja nyt ihan viimesillään just kohta synnyttää semmosia joitten kans joskus piinannu yhtä aikaa.
Sehän tuli meillä nyt sitte 15kk yritystä tämän kuun alusta. :'(
 
Bayan Fare :hug: Toivottavasti Teille pian pieni nyytti suodaan :)

Tulin vaan kurkkii tälle puolelle,tuolla km: jälkeen kuumeilevissa käyn kanssa ja tietty syksy vauva olisi meillekkin erittäin tervetullut kunhan päästään yritystä jatkamaan eli meille piti tulla kesä vauva mutta tuli keskenmenon ja todettiin tuulimunaksi :'( Mutta nyt jo paremmalla mielellä mennään kohti uutta yritystä ja toivotaan että pian tärppäisi koska olo on jotenkin tyhjä kun vauvaa ei masussa kasvakkaan :(
Eli listaan saa lisätä,välillä aina käyn kurkkimassa tänne =)
Ja kolmatta kuumeillaan,kotona vilpeltää pikku jätkä 4-V ja pikku neiti 1.9-V+tietty mies ja yksi kissa.Synnytyssairaala on PKKS.

Mutta plussa tuulia kaikille tasapuolisesti ;)
 
moi. taidatte melkein kaikki olla jo täällä syksyvauvoissa.. sain gyne ajan vasta 18.12..se on kyl vaan omalääkäri joka ottaa papan ja katsoo et kaikki on ok mut onhan sekin parempi ku ei mitään.. toisaalta hyvä että vasta sillon niin kerkeää seuraava täti lähtee ennen sinne menoa.. kun nyt vaan alkas viikon sisään ettei heittäs kierto taas.. tänne ei mitään uutta.. tätiä vaan kovasti odotellaan. ei oo mahaa vippaillu niinku muissa kierroissa.. olen saanu hyvin hillittyä mieleni enkä ole testannu tässä kierrossa. enkä testaa..
 
Helvetti mitä puoskareita tuola tk:ssa! :headwall: Neuvolan kautta oon nyt näitä asioita hoitanu, ja sain viimein sinne yhteyden, clomireseptin uusittua, mutta kun se terveydenhoitaja jutteli sen lääkärin kans (joka nuot on mulle määränny), ni ei mitään ollu puhunu tuosta mun ohuesta limakalvosta (4mm kp 11) vaikka mä erikseen siitä sille mainitsin. Meinas sitte vaan että ei se hänen omasta mielestään noille päiville ole liian ohut. Helevetin ämmä... :kieh:
Voi vituran kepukka ku suututtaa niin stanasti!

Pitää varmaan ottaa ite yhteyttä siihe lääkäriin ja kysyä sen mielipidettä. Siis ku tuohan on liian ohut!

Eli mitään clomien tueksi ei luvattu :headwall: , mutta sentään löytyy teroluteja kaapista. Jotain apua edes... Pitäs lähtee ihan oikeesti lapsettomuustutkimuksiin. Lääkärin lähetteellä varmaan pääsee?

Käytin jo suuttumusta sen verran hyväkseni että sain kerranki keittiön pöydät kunnolla siistityksi ja sohvapöydän välin (joka täynnä epämääräisiä lehtiä...) Todella harvoin kiroilen enkä tykkää siitä alkuunkaan mutta nyt tekis mieli kajauttaa muutama valittu... |O |O |O
 
bayan: mulla ei ole mitään hajua tosta limakalvo jutusta.. paljon sen paksuus pitää olla? ja miten se tutkitaan? ja onko siihenkin omat lääkkeet? vaikeata tämä äidiksi pääseminen on.. onneksi kaiken maailman narkkareilla ja alkoholisteilla onnistaa .. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
bayan: mulla ei ole mitään hajua tosta limakalvo jutusta.. paljon sen paksuus pitää olla? ja miten se tutkitaan? ja onko siihenkin omat lääkkeet? vaikeata tämä äidiksi pääseminen on.. onneksi kaiken maailman narkkareilla ja alkoholisteilla onnistaa .. :'(
Niinpä. :(
En mä oikein tiedä että paljonko se pitää olla, varmaan siinä 7mm oviksen aikaan. Ultralla sen näkee. Mut mä en tiedä millä sitä hoidettas, varmaan jollain progesteronilääkkeillä (oviksen jälkeen) mut en tiedä onko muita vaihtoehtoja, vaikka sellasia mitä ennen ovista otettais... No, en mä oikeen tiiä. :attn:
 
Bayan Fare voimia sulle! kyllä se pikkunen vielä tulee! :hug:


Niin ja hei... onko täällä muita opiskelija äitejä??? Miten jaksatte? tarkoitan siis olla koulussa, tehdä teht., hoitaa kotia ja lasta/lapsia..??
itestä tuntuu välistä melko väsyttävältä ja jää hirveesti teht.rästiin.. :( ja kun itse olen vielä sellainen että tärkeimmät teen ensin.. eli opinnot jää välistä vähän turhankin taka-alalle.. ammatti olisi jo entuudestaan ja tyhmä kun joskus lähdin opiskelemaan lisää.. :headwall: olisi ollut myöhemmässä vaiheessa fiksumpaa!! Mutta eipä sitä aina kaikkea voi etukäteen tietää... :ashamed: mutta tuo meidän rakas on ilopilleri ja piristää päivää kuin päivää ja kaikki muu unohtuu!! :heart: :hug:
 
Bayan Fare voimia sulle! kyllä se pikkunen vielä tulee! :hug:


Niin ja hei... onko täällä muita opiskelija äitejä??? Miten jaksatte? tarkoitan siis olla koulussa, tehdä teht., hoitaa kotia ja lasta/lapsia..??
itestä tuntuu välistä melko väsyttävältä ja jää hirveesti teht.rästiin.. :( ja kun itse olen vielä sellainen että tärkeimmät teen ensin.. eli opinnot jää välistä vähän turhankin taka-alalle.. ammatti olisi jo entuudestaan ja tyhmä kun joskus lähdin opiskelemaan lisää.. :headwall: olisi ollut myöhemmässä vaiheessa fiksumpaa!! Mutta eipä sitä aina kaikkea voi etukäteen tietää... :ashamed: mutta tuo meidän rakas on ilopilleri ja piristää päivää kuin päivää ja kaikki muu unohtuu!! :heart: :)
 
Ilmoittelen tännekin et täti saapui paikalle ekaa kertaa sitten tytön syntymän jälkeen! Johan tuosta viime kerrasta onkin aikaa, 08/06 vikat! En tiiä itkeä vai nauraa.. :/ Ois ollu kiva jos ois suoraan raskautunut ennen tätä, mut oma jännityksensä tässäkin kun "joutuu" jännäämään miten käy. Ja ovista voi joten kuten laskea!
 
kutmula: Tervetuloa! :flower:

rouses: Itse olen oppisopimuksella lukemassa merkonomiksi. Olen sellaisessa ryhmässä mukana, jossa koulua on kaksi päivää per viikko.. He joutuuvat keväällä ehtimään harjoittelupaikan, mutta minun ei onneksi tarvitse :D .

Itsellä on välillä koulu- ja työmotivaatio aika nollassa.. Tuntuu, että tekis mieli lopettaa ja itselläkin noita rästitehtäviä on ihan kivasti jäänyt. Tänään olen onneksi matematiikan tehtäviä saanut tehtyä.

Mutta jospa sitä joskus vaikka valmistuisikin.. Keväällä olisi jo ensimmäinen näyttökin :eek: . Pitäisi kehitellä liikeidea.. Mutta ei mulla oo mitää mielikuvitusta.
 
Red Dragon IHANA kuulla etten ole ainoa jolla tekis mieli kesken jättää.. itse opiskelen amk:ssa täyspäiväisesti.. ja todellakin tekis mieli jättää koko koulun käynti ja tehdä vaikka välistä töitä.. Suvun antama paine valmistumisesta meinaa räjäyttää välistä koko pään!! :kieh: jos vaikka pikku kakkonen ilmoittaisi tulostaan niin saisi "levähtää" hiukan.. ed.synnytys-sairaala oli muuten MKS, mutta tiedä seuraavaa, jos tiedä vaikka tärppäis.... :) *toiveet korkealla*
 
Täällä odottelu jatkuu.

Vuotoa ei kuulu ei näy, eikä tiedä itkeäkö vai nauraa kun tämä odottaminen käy hermoille. Kovast toivoisin, että vuoto pysyi poissa ja testiin ilmestysi plussa jossain vaiheessa, piakkoinkin olis ihan hyvä..

Tylsää! Mieskin tuossa yötöihin tekee lähtöä..
 
emunen
Rouses: opiskelen minäkin vielä, ja välillä tuntuu, että ikuisesti... Kirjotin -97 enkä ole vielä mitään ammattia saanut hankittua, kaksi lasta tosin! Koulua oon vaihtanu kerran ja tässä jälkimmäisessä vielä sitten opintolinjaa kun ei se ensimmäinen sittenkään tuntunut lapsen jälkeen sopivalta.

Opiskeluihin on aika vaikea löytää aikaa lasten- ja kodinhoidon ohessa, onneksi meillä mies tekee todella paljon kotitöitä. Mulla on iltatöitäkin nyt, pakko oli ottaa kun piti työharjoitteluja saada, ja on ollut hiukkas vaikeaa löytää aikaa viimesille roikkuville kouluhommille = ne on jääny kaikki edelleen roikkumaan. :D

Itse oon tosin siinä onnellisessa asemassa, ettei tarvii enää oppitunneilla juosta, opetusharjoitteluissa kyllä pitäis, mutta katotaan, jos vaikka ens vuonna jaksais... Ja lopputyö pitäis kanssa rutistaa! Jospas lakkais istumasta netissä ja rupeis urakalla sitä naputtelemaan! :LOL: (ja sitten heräsin ja huomasin, että se ajatus olikin ollut vain suloista unta... :whistle: )
 
Moooiiih...
Eipä oo fiilarit paljoo ilosemmaks muuttunu sitten viime kerran.
Huomenna on lääkärin soittoaika,ja kysyn että tehdäänkö sitten mitä kun ei menkat tu ees niillä primoilla.
Niin anaalista tää...Miks pitää näin kovasti ressaa ja oottaa...
Puh ja pah!
|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Saako teidän pinoon liittyä??

KP
Tottakai saa liittyä! Tervetuloa! :hug:
Kerrot vain monennestako haaveilet, kiertopäivät, yrityskerta ja synnytyssairaala, jos kerrot näin alkuun =). Niin miun ois helpompi siut lisäillä tuonne meidän listalle! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnurainen:
Moooiiih...
Eipä oo fiilarit paljoo ilosemmaks muuttunu sitten viime kerran.
Huomenna on lääkärin soittoaika,ja kysyn että tehdäänkö sitten mitä kun ei menkat tu ees niillä primoilla.
Niin anaalista tää...Miks pitää näin kovasti ressaa ja oottaa...
Puh ja pah!
|O

Kuulostaapas inhottavalta. Paljon voimia sinulle! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Täällä odottelu jatkuu.

Vuotoa ei kuulu ei näy, eikä tiedä itkeäkö vai nauraa kun tämä odottaminen käy hermoille. Kovast toivoisin, että vuoto pysyi poissa ja testiin ilmestysi plussa jossain vaiheessa, piakkoinkin olis ihan hyvä..

Tylsää! Mieskin tuossa yötöihin tekee lähtöä..
Mitään ei ole vielä menetetty, kerran täti on pysynyt poissa! Jospa se ei tulisikaan.Milloin aiot testailla seuraavan kerran?
 

Yhteistyössä