** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

mieli tekee aina tepposiaan... Niin minäkin olen kuvitellut olevani jo raskaana sen muutaman kerran ja kuvitellut löytäväni monia oireita mutta mitä vielä... jospa se tärppäis vielä.. mielessäni olen ajatellut että olisipa ihana joululahja jos tulisi plussaa.. :xmas: vielä olis amk-opinnotkin kesken mutta ne ei tunnu niin tärkeältä... :whistle:
 
rouses meilläkin on koira :heart: Täyttää kohta puoleen 4-vuotta ja rodultaan on suursnautseri. Minkäs rotuinen teillä on? Lapsi ja koira leikkivät hyvin keskenään eli eipä ole ongelmia sen suhteen.

Taitaa mennä tämäkin päivä ilman tätiä, JEE! Huomennahan ois jo kp 31...Pitäkää mulle peukkuja, jos se täti sit tajuais jättää mut rauhaan ;)
 
Tässä ilmoittautuu yksi unelmoija lisää. Miehen kanssa pitkän pohdinnan jälkeen pääsyttiin sellaiseen tulokseen, että aloitamme yrityksen seuraavien menkkojen jälkeen eli tuossa joulun aikaan olisi sopiva aika tehdä pieniä joulutaikoja ;)
Tänään kp 17/26-30

Meillä on kaksi vanhaa kissaa ja minulla edellisestä liitosta kaksi koululaista.
 
caffee81 meillä on saksanpaimenkoira! semmonen lupsakasta leikkisään ja siitä vielä tarpeen tullen äkäseen.. mutta lapsen kanssa ei oo ikinään ollu ongelmia! :)
Minä ainakin pidän sinulle kovasti peukkuja!!! :hug: ilmoittele miten käy..!! :)
 
Ihanaa;=))))))
Halkeamme ilosta, toivottavasti pienen pieni ihmeemme jaksaa pysyä hyvin kiinni!

Tästä pääsette katsomaan Tiuhti-Viuhtiamme!
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=44

Rakkaudella-rouva pikkumyy- ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti
Liitin tännekkin, tiedoksi! :heart: :saint:
 
Khimaira
rouses Tervetuloa joukkoon! Meilläkin oli sakemanni- jouduttiin luopumaan lapsen allergian takia :'( Aivan mahtava rotu :heart:

Mammutti-Mamma :wave:

Nyt alkoi sitten joulukuu- plussakuu :whistle: :p :saint: :D

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
testaan jos uskallan!!! onko kuitenkin vielä liian aikasta...??
no teille monelle oon luvannut niin testi likoon aamusta.
iik!
ja sit jos nega tulee sekä menkat ens viikolla alkaa... niin en testaa r-testiä ku vasta ku oon myöhässä.

ovistikut oli mukava uusi tuttavuus joten niitä ehkä sit kuitenkin, mutt toi r-testin teko on liian jännää. :whistle:

Pamuk kp26/29
 
Meillä on pk Collie, joka täytti tänään jo 8 kk!! :heart:

On sopeutunut meidän perheeseen todella hyvin, vaikka välillä tuntui, että eikö opi koskaan sisäsiistiksi.

Sopeutui myös siihen, että meille tuli kaksi kissanpentua, jotka on kans todella rauhallisia.

Mikä on inhottavaa, menee syömään kissan ulosteita :$ .

Minä lähden tänään mökkeilemään, joten päivittelen listaa joko myöhään illalla tai huomen aamulla, kun herään.. Ihanaa hommaa tiedossa: Pitäisi vaihtaa öljyt vaihdelaatikkoon ja autoon jotkin ihmeen peräöljyt, kun on lukkoperä.. Ihan vain sen takia pitää vaihtaa, kun ihme rohinaa kuuluu sieltä.. Että jos kohta ei öljyjä vaihtais, ni saattais auto olla entinen.

Ihanaa päästä sotkee näppinsä.

Mutta palataan astialle myöhemmin! :wave:
 
mulla jäi äsken paperiin ihan älyttömät määrät valkkaria :eek: Yök...Mahaa nipistelee välillä menkkamaisesti ja välillä ei-menkkamaisesti...Kp 31...Miten sitä pystyy ihminen elämään tämmöisen jännityksen kanssa....Sovittiin miehen kaa, että sit vasta testaillaan jos kp menee yli 34, joka on siis pisin kierto mikä mulla on ollu ilman pillereitä.
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista!! :flower:

Kiva, että tällainen pino on keksitty, saa purkaa omia tuntemuksiaan ja saa vertaistukea muilta :) En olis uskonut, että tädin saapuminen olis ollut niin suuri pettymys kuin se loppu viimein oli, mutta pakko vain jaksaa hymyillen eteen päin. Eiköhän se plussa sieltä joskus pärähdä, ainakin toivottavasti! Jospa sais sitten ihanan joululahjan.. :xmas: Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
 
Täällä siirrytty virallisesti elovauvasta syys vauvaan; tänään täti mut löysi, eli kp 1/28. Mieli ok, seuraava testi osuu uuteenvuoteen, jos täti taas viipyy - olisikin aika mukava tapa uuttavuotta juhlistaa, muut valaa tinaa ja mä pissin tikkuun :LOL: , kummastakin ennustetaan tulevaa vuotta ;) .

meilläkin on koiria, tällä hetkellä kaksi. Rotuina on ollut vuosien saatossa saksanpaimenkoira (useampi kipale), dalmatiankoira, Bordercollie ja kk saksanseisoja. Ite olen ehdottomasti paimenkoira-ihminen, siippaa viehättää metsästyskoirat - ja dalmis oli harha askel näistä lajeista, mutta loistava perhekoira.
 
mulla on nöffi, siis newfoundlandinkoira.. musta sellainen.
kiltti kaikkien lapsien kanssa ollu. siis vieraiden tietty ku omia ei vielä oo. :kieh:

lämmöt 37.08 aamulla mut muuta ei sit ookkaan. unohin, toi pirun ilmapallo tuolla munasarjojen kohalla.

kahtellaan.
 
mussu liityn samaan kerhoon sun kanssa eli tossa iltapäivällä alkoi vatsakivut ja eikös se saakelin täti tullut ja vetäny mun mielen niin alas, ettei oo järkee :'( Tää on kyllä rankkaa pettyä kuukausi kuukauden perään eikä nuo Clomitkaan auttanu...On se vaan niin ihmeellistä, että ensimmäinen tuli niin helpolla tähän maailmaan, mutta sit ei ees tiiä että suodaanko meille toista. Rankkaa...
 
caffee81 meiän äitillä on käppänä (kääpiösnautseri) :D noi koirat on niiin söpöjä :heart: oli mun koira mut äidin piti opettaa olee yksin ku muuten haukku ja ulvo ihan hirveesti ni se sit rakastu siihen eikä enää antanu takasi.. mut nyt onki ukko allergine :|

mussulle ja caffeelle :hug: tädin pirulaisesta..

täällä on sitten niin kosteat kelit et ovis on varmaan tänään ja himot on katossa kans.. ja mitäs ukko.. makaa krapulassa sängyssä :headwall: voi p*****e jos menee ton takia ovispäivä ohi ni tietää tehneensä väärin :kieh: sit voi jäädä lapsen yritys.. kyllä jo vihjasin et taitaa mennä ovispäivä ohi ni sano et ei mee mut saa nähä.. sit ei mitään toivoa tullla tässäkään kierrossa raskaaksi :headwall: saas nähä.. että sellasta tänne.. ja viiikonloppu menee niin että hurisee.. huomenna taas töihin.. eilen käytiin shoppailee ja tänään pitäs ommella makkariin verhot.. sain etuajassa ompelukoneen joululahjaksi :) oon hirmu kauan jo halunnu ja toi on tosi hieno.. ja pitäs vahata makkariin seinähyllyt saa nähä mitä tulee.. ja jos toi yks niitä saa laitettua seinään.. ärsyttääääää :kieh:
 

Yhteistyössä