** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Täällä kummastelen itseäni, yleensä menkat alkaa heti verellä (kirkas tau tumma, mutta selvästi verta), nyt tullut rusehtavaa limaa :x , mutta menkkamainen olo kyllä on vatsassa, jotenkin on semmoinen olo, että yöllä täti tulee ja jos ei tule, testaan taas aamulla vaikka ihan itsekidutukseksi ;) Ja se kohdunnipukka on edelleen mun mielestä kovahko ja melkein kiinni ja aika kaukanakin - limaa tulee siis vain, kun nipukkaa kokeilee, ei valu alas asti - ennen ei ole kokeiltaessa tullut, kuin valkkaria... :/
 
aaaargh mur mur mur mur.. sellanen olo täällä :headwall: :/ jotenkin vaan iski taas kerran masennus ja kiukku kun meille ei sitä kevätvauvaa eikä kesävauvaa tullu.. jotenkin meinaa vaipua epätoivoon että saadaanko me sitä ollenkaan.. kovasti mietin että jättääkö se yritys kokonaan vai ei.. jos ei kohta tärppää niin pillerit varmaan kehiin :'( yk7 (6) jo kuitenki.. tekis vaan mieli itkeä ja unohtaa koko juttu.. aina oon iloinen kun jolu saa plussan mutta kuitenkin vetää itsensä niin surulliseksi kun ei meillä onnistu.. elämässä ollut niin paljon kaikkea p**kaa ja sitten miettii välillä että joutuuko tässäkin asiassa menemään hoitoihin asti ettei luomuna onnistu.. raskaana olevat naiset kirpasee joskus enemmän joskus vähemmä mutta kuitenkin.. haluaisi vaan sen pienen nyytin täydentämään elämää ja tän hetkistä onnea.. anteeksi purkaus :'( :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
aaaargh mur mur mur mur.. sellanen olo täällä :headwall: :/ jotenkin vaan iski taas kerran masennus ja kiukku kun meille ei sitä kevätvauvaa eikä kesävauvaa tullu.. jotenkin meinaa vaipua epätoivoon että saadaanko me sitä ollenkaan.. kovasti mietin että jättääkö se yritys kokonaan vai ei.. jos ei kohta tärppää niin pillerit varmaan kehiin :'( yk7 (6) jo kuitenki.. tekis vaan mieli itkeä ja unohtaa koko juttu.. aina oon iloinen kun jolu saa plussan mutta kuitenkin vetää itsensä niin surulliseksi kun ei meillä onnistu.. elämässä ollut niin paljon kaikkea p**kaa ja sitten miettii välillä että joutuuko tässäkin asiassa menemään hoitoihin asti ettei luomuna onnistu.. raskaana olevat naiset kirpasee joskus enemmän joskus vähemmä mutta kuitenkin.. haluaisi vaan sen pienen nyytin täydentämään elämää ja tän hetkistä onnea.. anteeksi purkaus :'( :ashamed:
:hug:

Ihan kuin oisin itse kirjoittanut..
 
PLÄÄÄÄH!!!!
Ei hitto näistä mun tätien kyläilyistä ei tu yhtikäs mitään |O
Ku nyt ei tuu menkat ees noilla primoluteilla :(
Perjantaina otin vimpan primon,Sunnuntaina alko menkat,oli mahaki vähä kipee.Tuli pari tippaa päivän mittaan,ja Maanantainakin tuli pari tippaa...Siinä ne sitte oliki :eek: Sillon tällön on paperiin jääny vähän punasta mutta siteitä ei tarttenu käyttää.Ei ees pikkuhousunsuojia.
On tää nyt v***u sitte ihan sika ärsyttävää.
Äsken tein varuiks testinkin,mutta negaa tuo näyttää,enkä kyllä edes uskonutkaan olevani raskaana.
Tosin mä onnistuin ton testinkin kans vähä ryssiin kun kusemisen jälkeen länttäsäsin sen väärte päin pöydälle.Siis testi-ikkunan alas päin.
Kyllä taas ottaa kaaliin tätä mammaa.
Huomenna soitan neuvolaan ja kysyn että onkos noi vuodot normistikkin tommosia primojen kans vai mitä tässä sitte tekis.
AAARGH!!!!!
Mä e jaksa ny kirjottaa enempää.
Pah :kieh:
 
..syysvauvasta haaveilija :) Voisin liittyä porukkaan, jos vielä mahtuu! :wave:

Ekaa kuumeillaan, kp 1/27-28, yk 2. Olen lopettanut pillerit reilu kuukausi sitten, onneksi menkat tuli tänään edes ajallaan, jotain positiivista siispä tässäkin asiassa :D Nyt ei auta, kuin kestää nää ihanat kivut yms oireet menkoista ja ruveta odotteleen ovista, jospa tässä kierrossa olisi parempaa onnea mukana :whistle:
 
Khimaira


Huomenia! Näin se aika vaan menee :saint:

Tervetuloa Emiliina :wave:

suikale: vähän samanlaisia fiiliksiä täälläkin, mutta pitää vaan yrittää torjua ne ja ajatella positiivisesti. Välillä onnistuu- välillä ei :snotty:

Mulla alkaa todellakin iskeä epätoivo- mies vähän suunnittelee lähtevänsä reissuhommiin :eek: Joten jos en raskaudu tästä kierrosta, niin mistä sitä tietää milloin on seuraava mahdollisuus :ashamed:
Mut eiköhän se tästä- asioilla on tapana järjestyä :)

Mukavaa alkavaa viikonloppua ja plussaonnea tasapuolisesti kaikille :D
 
Täällä on edelleen sekä täti, että plussa hukassa :/ , yleensä on tarkka kierto, mutta liekkö nyt turha toivominen sekoittanut kierron kokonaan?

Suikale: tämä lapsettomuus saa kyllä tunteet menemään aikamoista vuoristorataa, jotenkin mä ite vielä pärjäsin silloin, kun tiesi, että vauvaa ei ilman hoitoa tule, mutta nyt, kun lääkärin kanta oli, että hoito tehoaa ja alkuvuodesta voisi alkaa raskautta odottamaan, niin mulla on ihan mopo karannut käsistä tässä asiassa - joka kerta ennen menkkoja uskoo, toivoo ja pettyy. Vielä kyllä jaksan uskoa, että hoidot tulosta tuottaa, pitihän lääkärikin sitä todennäköisenä (tässä meidän vaivassa n. 90% hoidoista onnistuu "luomuna" :D, enkä aio olla siinä 10% mukana, joskin niilläkin voidaan sitten kokeilla vielä muita hoitoja)

Luru Lude
: älähän vielä huoli, syntyy niitä muksuja reissuhommalaisillekin, siittiöt kuitenkin elää useamman päivän, että tarvittaessa puuhailee juuri ennen lähtöä, jos ovis on lähellä.
 
Ihan hyvin on laihdutus mennyt viikolla, vaikka eka ajattelin, etten nouse vaa'alle, ku on kuitenkin tullut ihan hirveät tulokset.. Mutta tässäpä taas näitä:

22.10.2007: 72,3 kg
29.10.2007: 71,0 kg (-1,3kg)
02.11.2007: 70,6 kg (-400 g)
09.11.2007: 71,6 kg (+ 1kg)
16.11.2007: 70,2 kg (- 1,4 kg)
23.11.2007: 69,8 kg (- 400 g)
30.11.2007: 68,2 kg (-1,6 kg)

Pudotus yhteensä: - 4,1 kg.

Olihan toi jonkin verran pudonnut. Hyvä niin, enää 200 g pudotettavaa, niin on jo toinen etappi saavutettu (68 kg).

Mutta joulu on jo uhkaavasti lähellä.. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
Hienolta näyttää RD, onnea vaan!
Kiitos!

Inhottaa vain, kun joulu tulee.. Ja uhkaavasti lähestyy. Suklaasta yritän kieltäytyä ja kohta on nuorisotyön johtokunnan kokous, jossa on tarjolla jouluruokaa ja kerhonohjaajien päättäritkin on.. Ja siellä on myös jouluruokailu.. :eek:

 
mä jostain kuulin neuvon, että se, mitä syödään joulun ja uuden vuoden välillä ei lihota, vaan se, mitä syödään uudenvuoden ja joulunvälillä - ja tottahan se on, eli nauti joulusta, jos siitä vähän tulee plussaa tammikuun punnitukseen, niin se lähtee nopeasti poiskin, kun jouluherkuttelu jää jouluun :D Ja jouluna on paljon muitakin herkkuja, kuin suklaa - jouluruoat ja jälkkärit, joita voi valmistaa vähän rasvattomampinakin ja sitten täyttää vatsan niillä, niin suklaata ym. ei sitten niin enää menekään.

Nam, tein eilen ekat joulutortut :p
 
Mahtava laihdutustahti RD!!!
Omaan esittelyyn vielä että tosiaan toisia menkkoja oottelen synnytyksen jälkeen ja jos kierto pitää,olis menkat odotettavissa n 5.12 ja siten la noin 10.9.
Aiemmin olen aina tullut herkästi raskaaksi,mutta nyt vähän jännittää.Ikää kun on kuitenkin taas tullut lisää!

Mutta nyt ei auta kun menkkoja odottaa :kieh: Kummallinen nainen.Ensin toivoo että menkat alkaa ja sitten alkaa hurja toivominen etteivät 9kk tulisi :LOL:

Meilläkin tehtiin eilen tähtitorttuja ja tänään lisää kun luumuhilloa jäi yli ;)
 
Minun on vain parempi pitää sormet erossa herkuista tai jään niihin koukkuun :whistle: . Torttuja oon tehnyt jo ihan kivasti ja tarjolle töihinkin olen tuonut. Pitää vain levyjä ostaa lisää, kun luumuhilloa, appelsiinimarmeladia ja mansikkamarmeladia on viel jäljellä :D .

Onneksi joulu on kerran vuodessa vain.

Eipä silleen enää pahemmin ees herkkuja tee mieli (ihme). Sipsejä kyllä, mutta niitäkään ei enää niin mee alas kuin ennen. Sitä kun päästää itsensä repsahtamaan.
 
Enkä viel ostanutkaan niitä ovistikkuja.. Unohin ne kokonaan ja muistin vasta nyt. Kävin automaatista nostaa rahat käteen.. Enkä jättänyt tilille yhtään.

Katsotaan milloin sit tilaan. Minun muisti, kun tiedetään :LOL:
 
tulipa nukuttua pitkään. :eek:

lämmöt edelleen korkeella mut muuten tänään tuntus olevan ihan hyvä päivä. vielä ei ainakaan huippaa tai ellota.

luru lude: oon aatellu et pitkitän tota testausta tonne oletettuihin menkkoihin asti. ku noi testitkään ei kuulemma oo niitä tarkimpia. eikä mua jotenki ees huvita testata ku se nega on aina niin inhottavaa katsottavaa :|

alamaha on munasarjojen kohalta edelleen outo, siis ilmapallo mainen.

väsyny oon koko ajan mut se johtuu varmaan ku on näin pimeetä koko ajan. oon kesän lapsi henkeen ja vereen :LOL:

taas on aika siivouksen

palailen taas huomenna

toivon lisää plussia joukkoomme :heart: :wave:
 
Minua väsyttää ja koskee sen myötä päähän :| .

Huomenna ois tarkoitus mennä miehen tädin+hänen miehensä kanssa viettää iltaa mökille, saunotaan, syödään ja varmaan on ilolientäkin tarjolla. Jos sitä sais ajatukset välillä jonnekin muuallekin. Sunnuntaipäivityksen teen varmaankin sit vasta sunnuntaina.

Menis vain tää väsymys pois..
 
Tervetuloa uudet tulokkaat: Rouses ja Emiliina :heart:

Ei se täti ainakaan vielä eilen tullut kylään, joten pieni helpottunut hengenveto tähän väliin. En nyt uskalla siltikään olla kovinkaan toiveikas, sillä negan testasin sillo kp 27 eli lähinnä tässä nyt pelkään, että millo se täti päättää sit karauttaa paikalle. Nyt siis kp 30 eikä tänään ole ainakaan vielä ollut menkkamaisia mahakipuja vaan lähinnä etovaa vellomista tuolla mahanseudulla...
 
joops
ei mitään ihmeellistä kuulu!
sunnuntaina yhteistestaus pikkumyyn ja bayan faren kanssa jos vaikka saatais kaikki olla siellä kesävauva puolella....

olotiloja ei ole liiemmin, mitä nyt oon vähän väliä pillittänyt...

pikkujoulut kutsuu illalla, tarvinnee olla silti varmuuden vuoksi varovainen drinkkien suhteen ja purkaa into tanssiin! :xmas:

malttamaton ja mietteliäs Pamuk
 
caffee81 Kiitos! :hug:
Itse yritän täällä myös siivoilla, poitsu meni just päikkäreille, mut kun vaan jaksais taas jatkaa siivousta... |O Mieskin on vielä töissä ja koira luuraa vieres.. Muilla lemmikkejä perheessä? miten suhtautuneet lapsiin? Meillä koira päälle vuosikas, todella hyvin tulevat toimeen! Ovat kuin paita ja peppu aina! :D Itse alkuun jännitin että miten koira suhtautuu lapseen kun oli pentu vielä itsekin kun otettiin mutta ei tarte kyl mistään hätäillä, tosi hyvin ottaa huomioon lapsen! Ja lapsi myös koiran! :LOL: (heittää sille kaikki ruuat mistä ei tykkää!) :LOL:
 
Hulluksi tässä meinaa tulla... Kp 37 menossa, tädistä ei mitään havaintoa.... Hätäisenä ihmisenä menin sitten testaamaan kp 34 ja testi näytti negaa :( Kyseessä oli apteekin testi, nimi taisi olla joku "be sure". Olo on muuten suht normaali, mutta vatsassa olen tuntevinani toisinaan jotain kuplintaa, vihlontaa, nipistelyä tai milloin mitäkin. Mitä ihmettä teen?? Tekisi mieli testata uudestaan, mutta ei haluaisi pettyä... Tulisi täti tai plussa jompi kumpi...... :headwall:

RD: Mulle voi merkata yrityskerran yksi, kun ehkäisykapselit poistettiin marraskuussa. Ja ykkösen synnytyssairaala oli NKL.

+++++++++++++++ tuulia kaikille viikonloppuun :heart:
 
tervetuloa uudet :wave:

rouses meillä luurailee pupu :heart:

täällä ei mitään uutta.. kiitti kaikille tsempistä.. olo vähän parempi nyt.. nälkä vaan tuntuu olevan jatkuvasti.. typerää.. sitä vaan miettii että entä jos oisinkin raskaana vaikka ei se oo sinänsä mahdollista :headwall: että ihmisen mieli voikin olla typerä!
 

Yhteistyössä