**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Khimaira
Huomenna lääkäri soittaa ja kysyn häneltä mitä tehdään. Kyl siinä testissä joku viivanpaikka/haamujen haamu on, mutta en pidä sitä minään :snotty:
Onnitteluja ei vielä pliis, tiedä vaikka olisi joku kasvain :eek: :( :/
Huomenna aamusta siis uusinta testi ja sitten jatkot mitä se lekuri nyt sanoo :/ pelottaa.... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Mä en ny oikein tiedä :ashamed: :/
Lääkärissä käyty tuon tiputteluvuodon,ym takia ja osittain jotain "selvisi" :snotty: Kohtu on sen verran suurentunut että lääkäri piti raskautta todennäköisimpänä. Samoin tuo edellisen vuodon vähyys ja tiputtelut sellittyisivät sillä. Tulehdukseen viittaavaa ei ole koska kipuja tunnustella,tms. ei ole. Sillähän tuo pahoinvointikin ja huono olo selittyisi (flunssaa olen pitänyt syynä tähän asti).
Mutta kun testi näyttää negaa :( Et huomisaamuna pitää tehdä uusi testi ja lekuri soittaa mulle sitten tuloksesta. Jos nega niin gynelle pienen odottelun ja uusintatestin jälkeen.
Että näin...Sorry etten vastaile nyt muille, on tämä oma olo HIUKAN sekava :snotty: :ashamed:

tsemppiä ja virtuaalihali!
kyllä kaikki varmaan kääntyy parhaipäin ja nythän saat jo sentään ihan lääkäriapua.
:hug:
 
Khimaira
Kiitti Pamu =)
Todella, ekana tuli olo et jes, mutta sitten :eek: Kun testi on negaa, pelottaa vietävästi että on joku paha juttu. Tosin lääkäri sanoi että kivun puuttuminen on ratkaiseva tekijä siinä että tulos on ennemmin positiivinen kuin negatiivinen. Mutta silti..Entä jos se lekuri ei vain osannut asiaansa ja tunnusteli vaikka virtsarakkoa :snotty:
 
Khimaira
Sorry, mulla on ihan hirmu sekava olo :ashamed:
Positiivinen juttu voisi olla myös se, että olisi tulossa kaksoset :whistle: Kohtu olisi suurentunut, mutta niin alussa ettei testi näytä ;)

Pitää ottaa huumori mukaan, kun meinaa kuuppa seota :/
 
Pamu k: kyllä kaikki menee hyvin, siihen on vaan luotettava :hug: Milloin meet neuvolaan tai ultraan?

Orion; mä näion kans viime yönä unta et saatiin vauva. Se tän päiväinen lääkäri kummitteli vissiin mielessä sillä siin unessa olin vaan ihan tarkastuksessa ku lääkäri sanoi että hän tekee sekstion samantien. Mä olin vähä ihmeissäni kun en ollut edes tuntenut mitää liikkeitä ja ajattelin et raskaushan on ihan alussa. Tyttö sit syntyi ja sen piti jäädä sairaalaan viikoksi kun oli niin pieni ja syntynyt 44. viikolla kun normi kesto olisi ollut 50vkoa. Mä tietysti pääsin kotii samantien. :LOL: Muistan vaan miettineeni et no tuli sit toinenkin sektio et eipä tartte enää myöhemmin jännittää et mitä kautta lapset syntyy. Tosiaan paras oli toi et raskauden kesto olis toi 50 viikkoa, ja minä siiihen unessa uskoin....

Luru Lude :hug: toivottavasti jotai selviää pian
 
:hug:

Kuule, kyllä joku kasvain tms. on varmasti hyvin epätodennäköinen vaihtoehto. Eikös niitä tapauksia ole aika paljonkin, että jostain syystä testi vaan näyttää negaa. Jos ei huomennakaan tule selvyyttä asiaan, niin mene hyvä ihminen yksityiselle gynelle - hinta lienee pieni paha mielenrauhasta ja varmuudesta!

:heart:

ON: Huomenna on eka ultra - jännittää ihan kamalasti! Mitä jos siellä ei olekaan ketään?! Tai on jotain muuta hämminkiä. Viikkojahan olisi menkoista laskettuna huomenna jo 12+6, mutta itse en kyllä usko siihen ollenkaan. Jos ja kun sieltä vauveli löytyy, niin toivottavasti saadaan raskauden kestoonkin jotain tarkempaa tietoa.

Plussatuulia
 
Khimaira
Sitä se lekurikin tuossa sanoi kun soitin että kasvain on mun ikäisellä hyvin epätodennäköinen, varsinkin kun -06 on viimeksi perusteellisesti syynätty verikokein,ym.
Sanoi vielä että, on hyvinkin mahdollista, ettei testi vielä näytä, koska on alussa- eli huomenna uusintatesti ja ellei sekään näytä + Niin sitten saan lähetteen verikokeeseen. Toivottavasti asia selviää, ei ole todella kivaa nyt :/

Onhan mulla aiemminkin ollut sitä, että testi näyttää + vasta jossakin 5-6 vkon huippeilla, mutta kyllä se kaksi viivaa olisi mukava nähdä :heart: Sitä vaan tulee mietittyä kaikkia muita vaihtoehtoja- vaikka lekuri sanoikin että kyllä te rouva taidatte olla raskaana :ashamed: Jospa siis saisin huomenna sitten selvyyttä :/

Onnea kamiliya ultraan :heart: Raskauden kestohan pystytään alussa määrittämään hyvinkin tarkasti, kun yksilölliset erot eivät vielä ole niin isoja.
 
Kauheena tullu tekstiä, ootte te mahottomia! :D

Halit haamuilijoille ja kovasti plussapuhureita muutenkin kaikille!! :hug::whistle:

Ja Lurulle on vielä pakko laittaa että wau!!!!!! :heart: Kyllä mä kovasti sen raskautumisen mahdollisuuteen uskon, toivotaan että se sieltä varmistuis. Ja tiedä vaikka ne kaksoset... =) Tsemppiä hirmusti!

).:) Täällä hiljaiseloa, terojen kanssa tätiä odotellaan (tulis jo - kerrankin ku sitä oottaa! :headwall: )...tai no nyt otan 7. teron joten su otan viimoisen, jospa ne siitä sitte parin päivän sisällä alkais. Ukon kanssa ollaan taas otettu joka päivä yhteen, masentaa! :/ Kumpiki väsyneitä ja stressiä pukkaa...kummallaki töissä ja lisäks mulla opiskelujen kanssa. Mutta jospa se tästä, pakkohan sitä on välillä paha olo purkaa pois ja keneen muuhunkaan sitä purkais kuin omaan rakkaaseen! :heart:
Onneksi nyt riidellään, niin jospa sitten pysys välit kunnossa kun pitää petipuuhissa olla... :D ;)

Nyt ruoan tekoon ja illalla pitkällle lenkille parin opiskelukaverin kanssa! :wave:
 
Luru Lude millo sulla ollu viimeks täti käymässä? itellä oli kans tuota heikkoo oloo ym, täti käväs marraskuun alus viimeks, ja tein joulukuun 16 puht.negatestin, ja 5pvä 1. tuli plussaa! ja raskaus oli paljon aiemmassa vaiheessa menossa kun mitä menkkojen mukaan olisi ollut, lääkäri sanoi et munasolu on voinu irrota myöhemmin kun oli niin aikases vaihees! iteki pelkäsin sillo kaikkee et varmaan on joku kasvain ym, ennenku näin ultrasta niin sitte vasta uskoin! Tsemiä sulle! :)

kauhee lumimyrsky ulkona!! :eek:
 
amalia Juu-u kippuralle käppyrällä menivät.. En tiiä sitten miten toimiivat mut toivottavasti plussaa näyttäävät :D
Se on ne menkkojen ekat päivät että masentaa mutta siitä sitä taas piristytään kun alkaa ovis lähestyy ;)

Luru Parempi että saavat selvyyden! Mua ihan jännittää täällä ja on kaikki sormet, varpaat ja kaikki muut maholliset ulokkeet pystyssä :)

Onnea Pamulle ultraan!

Ja täällä päin koin kauheen järkytyksen tossa päivällä! Tunsin kun jotain lorahti pöksyyn paljon ja kun menin vessaan niin tätä "kananmunan valkuaista" oli tullut aika paljon!!Sit kun nousin pöntöltä niin vihlas oikeanpuoleista munasarjaa niin paljon että kaksinkerroin piti olla!:eek:
Su pitäs menkat alkaa! Voi hyvä luoja jos se ovis on vasta nyt vaikka bongasin kylläkin noi limat myöskin joskus 14. pv paikkeilla!!! Voi tsiisus että pitää olla vaikeeta :kieh: :/ |O
 
Khimaira
rouses mulla oli ed.menkat 2.1. ja niiden jälkeen sitä tiputtelua eiliseen asti :/ Mä tuossa laskeskelin, että kun mullahan oli silloin joulukuun vika viikolla ovistesti 4pv vahvalla plussalla. Entä jos se oli tosiaan ovis ja tärppi kävi silloin. Nyt olisi n.3-4 vkoa siitä, eli raskaus olisi ehkä vkolla 5-6? Et ei se välttis vielä näkyisi testissä. Tai sitten on jotain muuta :/
Ai sulla meni noin pitkään, ennen kuin tuli + :( Toivotaan että mullakin tulisi :heart:

Ihmettelen kyllä suuresti lääkäriä, joka sanoo raskauden mahdollisuudesta silloin kun sitä yritetään, ellei olisi suht. varma asiasta. Hän sanoikin mulle, ettei tietenkään voi olla täysin varma, mutta hänen mielestään olen raskaana :|

Magic :LOL: Ihana: ja kaikki muut maholliset ulokkeet pystyssä :whistle: Pistähän varoiksi ukko vaakamamboon, ettei vaan luiskahda mahdollinen ovis ohi :saint: Tosin raskauden aikanakin tulee kaikenlaisia limoja- mulle se lekuri sanoi että tiputteluvuotokin selittyisi raskaudella- on kuulemma erittäin tavallista :)
 
Luru Lude joo, mulla olis pitänyt menkoista laskien olla menossa 10+0 niin olikin vasta koon mukaan 7+5! Jos se on niin että se on vaan sullakin tärpänny myöh! :hug: uskosin niin! Toivon kovasti sullekin että tulisi +ssaa!! :) se on kyllä totta kun jotain alkaa netistä ettiä niin yhen äkin tuntuu et kaikki sairaudet on päällä, mulla oli sama tunne, aattelin just et varmaan on jokin kasvain tms. mut järjellä päätellen kun oli niitä oireita jo joulukuussa niin raskausoireita ne selvästi oli, mut ei tosiaan tohtinu uskoo ennenku omin silmin näki! :heart: yritä ajatella positiivisesti!! :hug:
 
Luru Lude Sua pidetään kunnolla jännityksessä :hug: Uskon, että kaikki on hyvin. Kyllä se viiva siitä vahvistuu :heart:

Vahvistui se viiva mullekin vihdoin :D Mutta eilen vasta tuli kp:t täyteen, tänään täti ensimmäistä päivää myöhässä että todella aikaisin näytti jo haamua :eek: Nyt rv 4+0, eka haamu rv 3+3 ;) LA laskurin mukaan 26.9 mutta en usko siihen. Luotan enemmän niihin mihin voi vaihtaa kierron pituuden. Sellainen antoi päiväksi 2.10 =)

Plussatuulia puhaltelen kaikille!! :whistle: :whistle: Odotuspuolella ei ole vielä lokakuun pinoa joten sinne mahtuu :wave:
 

Yhteistyössä