**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Olipas hauskaa käydä lenkillä.. En pitkälle päässyt, vaan melkeinpä heti tuli vessahätä, vaikka lähtiessä kävinkin vessassa.

Eli lenkki jäi vain 4,2 km:n.. Siis yhteensä. Meni 40-45min.. En kyl nauttinut reissusta yhtään, ku hätä oli suurenmoinen.Eikä olokaan ole piristynyt, vaan väsyttää entisestään ja koskee päähän.
 
Onnittelut ovisplussanneille :) Itse vielä tikuttelen negoja :( Outoa kun toi "vuoto" kyllä enteillee ovista ja on just sellasta kun oviksen aikaan, mut testi ei kyl näyttäny mitään. No jospa huomenna, naama kyl kukkii siihen maliin et ovis pukkaa päälle (toivottavasti). Mieskin saapuisi sopivasti kotiin huomenna ;)
 
muuten tuohon naaman kukintaan - mullakin tosi varma merkki mensujen lähenemisestä! joka kuukausi noin viikkoa/paria päivää ennen tädin tuloa alkaa naama kukkimaan erityisesti poskista ja tädin pakattua kamansa alkaa iho taas paranemaan! tässä kierrossa meni vähän erikoisesti kun finnejä kyllä tuli sillon kun mekkojen olis pitäny alkaa (13-15 päivää sitten) mutta parin päivän sisällä meni sit ohi ja nyt tänään tullu sit muutama näppy kun tuo tätsy tosiaan tuli. itekkin toivon että jos sitä joskus tulisi raskaaksi niin toivottavasti mullakin ois iho sit sillon just "heleimmillään" niinku monilla kuulemma käynyt =) mut en valita, kestäisin kyllä näpytkin pienen nyytin vuoksi
 
Olihan tää aikakin tulla jo ovis+ kun kp jo 19.

Luru Onnea ovisplussasta sinulleki. :) Tiedätkö miten pitkä väli sulla on oviksesta (tai ovisplussasta) menkkojen alkamispäivään?
Mulla menkat tulee 16. pvänä ovisplussasta, eli 8.2. pitäs tulla. Toivottavasti ei kuitenkaan tule. :D

Nyt pistetään tärppäämään kaikilla!! Jookosta? :)
 
Kyllä tää ihmisen mieli on niin omituinen.. Minä väitin, että en testaa ennen kuin on tarvetta.. Ettei tätiä näy..

Mutta tällä hetkellä tekis pyytää mieheltä, että ostais mulle huomenna testit tai antais rahaa, että voisin pari testiä käydä ostamassa.. Ettei tarviis perjantaita odotella.

Tiedän kyllä, että ei kannata vielä testata, koska en haluais niin pahasti pettyä, jos testistä saan sen negan.

Tänään ja eilen kn oli kovahko ja kiinni (tai luulen niin, että oli kiinni). Tänään ehkä hieman kovempi kuin eilen.. Mutta yletin siihen hyvin.

Mutta nyt nukkumaan. Aamulla aikainen herätys, töihin kävellen.

Hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Niin Luru kyl tässä pitää jo pikkuhiljaa pihiks rueta heittäytymään :ashamed: Kalliiks käyp tämä raskautuminen :LOL:
Jaahas eli huomisessa ohjelmassa rtestien puolittelua *teroittaa saksiaan* Onko sulla sit pysyny ne testit "kasassa" sen puolittamisen jälkehen?
Toivottelen sulle ja Orionille vikkeliä&kestäviä siimahäntiä sekä niitä plussatuulia :D

amalia81 :hug:

Hyviä öitelöitä!
 
:hug: niitä tarvitseville ja onnittelut ovisplussasta niille joille se tul :) Tosin se peittojen heiluttelu kannattas mun mielestä jo alotella sitä plussaa ennen ja senki jälkeen jatkaa pari kolme pvää.. et varmalla ois parhaimmat mahikset sit raskautua :)

Vloppuna ystävän luo Tkuun :) Kivaa!

Käytii Lahdessakin pyörähtämäs ni näki vähä millane paikka se ois.. voisha sinne muuttaakin :) Saa ny nähä :p

Itse odotellaan ens vkoo ni sillo menkkojen pitäs alkaa. Eipä sitä jaksa miettiä onks raskautunu vai ei, eiköhä ne menkat sielt tuu =)
 
Khimaira
Orion ei mitään hajua luteaalivaiheelle (se kai se on..oviksesta menkkoihin?)..Olen aina luullut että se on sen 14vrk, mutta tiedä häntä sitten :/ Kun on kierto vielä heitellytkin, niin :/ :snotty:

[/b]Magic hyvin ovat testit pysyneet kasassa, mutta saa olla tarkkana leikkaamisen kanssa. On tuohon kyllä jo harjaantunut :whistle:

miracle Jepjep- puuhat aloitettiin eilen, jatkosta en tiedä kun olen niiin veto poissa tämän flunssan kanssa :snotty: Eipähän jää miehelle epäselväksi mikä aika on käsillä kun vonkaan tässä kunnossa :LOL:
Plussatuuria sulle- meinaakko jaksaa olla testaamattamenkkojen alkuun :saint: ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja erzi:
Onnittelut ovisplussanneille :) Itse vielä tikuttelen negoja :( Outoa kun toi "vuoto" kyllä enteillee ovista ja on just sellasta kun oviksen aikaan, mut testi ei kyl näyttäny mitään. No jospa huomenna, naama kyl kukkii siihen maliin et ovis pukkaa päälle (toivottavasti). Mieskin saapuisi sopivasti kotiin huomenna ;)
en ehdi kirjottaa, niin toi vois olla mun suusta!!! :saint:
 
Khimaira
Munasolun elinikä on 12-24 tuntia. Siittiöt elävät ja hedelmöittävät noin 72 tuntia eli 3 vuorokautta, niiden maksimielinikä on 5 vuorokautta. Tämä tarkoittaa sitä, että hedelmöityminen voi tapahtua, mikäli rakastelee ovulaatiota edeltävän 72 tunnin ja/tai sitä seuraavien 24 tunnin aikana.

Ovulaatiotesti havaitsee virtsasta LH:n eli luteinisoivan hormonin, joka aiheuttaa ovulaation.
Ovulaatio tapahtuu muutaman päivän sisällä LH-huipun havaitsemisesta.
LH-huippu kestää yleensä kaksi vuorokautta, tosin tässä on yksilöllisiä vaihteluja.

positiivinen testitulos ei vielä takaa sitä, että ovulaatio oikeasti tapahtuu. Testitulos kertoo vain sen, että munasolun irtoamisen aiheuttavaa hormonia erittyy riittävästi.

Kävin kaivelemassa vähän tietoa asiasta, kun en oikeastaan tiennyt ihan tarkkaan :/ Yritin saada lohdullista tietoa sille, ettei peliä ole menetetty, vaikken saanutkaan miestä kellistettyä illalla :ashamed: Hänellä oli peli oman porukkansa kanssa ja s e kesti yöyöhään...
Että tänään on varmaan myöhäistä laittaa poikia liikkeelle- toissapäiväinen riittäköön ja pitää vain toivoa että siimikset elävät pari vuorokautta :eek: Huoh...
 
Minä testailen vasta huomenna.. Tai oikeastaan vasta viikonloppuna, koska käyn huomenna sitten testin ostamassa, jos sille on tarvetta.

Hauskaa oli kävellä tällä kertaa töihin (5km).. Kävin lähtiessä vessassa.. Ja kesken reissun alkoi olee: Pakko päästä vessaan, ennen kuin tulee isompi hätä housuun.. Just ja just kerkesin. Kylläpäs on maha sekaisin.
Liikunta on pahasta!

Hiljaista on töissä. Jännä, ettei raitis ilma piristänyt, vaan väsyttää entistä enemmän.

Tänään ois esikoisen ensimmäinen kerhopäivä. Mitenkähän se menee :whistle: .

Olis jo huominen, että pääsis kampaajalle :D . En ole vieläkään päättänyt, mitä teen hiuksille.
 
(.) tissit ihan törkysen kipiät, eilen illalla jopa suihkusta oli säädettävä pehmeämpi "putous" jotta sai pesulla käytyä. muniksista nippailee. pahaolo jo toista päivää sekä ummetus vaivaa. kahvikaan ei maistu vaikka olen sen suurkuluttaja. mutta jalat maassa, voi olla jotain muutakin. joskos vaikka vatsatauti tulossa ;)
 
Luru juu koitan olla testaamatta.. sillä kn on ny alempana ja pikkasen auki tai et siin tuntuu se aukko (tosin ei laisinkaa sen olonen ko sillo ko aattelin et ovis ois ko sillo se oli täysin huulimainen) et eiköhän se täti sielt tuu.. noh, ainaski voin ny Turuus sit juoda kunnolla ko ei oo mittää huolta :D Ja muuteski vaiks ois raskaana ni ois nii alus et ei se vaikuttais sit siihe pikkuseen, Tosin en usko et oon ko toi kn tollein meni.. ellei se sit elä sitä omaa elämäänsä :D Mut juuri mitään oireit ei oo et eiköhä siel jokin muu mätä ko alavattaan sattuu välil.. nooh, saa nähä :)
 

Yhteistyössä