**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Tuun nyt sitte tännekki avautuu, pahin vitutus laantui mutta kiukkua riittää edelleen, joten sori =)
Mulla piti olla tänää se neuvolagyne, aamul sain soiton et se on siirtynykin viikon päähän kun se tohtori on menny sairastumaa (olis sekin voinu vähä aatella milloi vilustuu... =) ). Sovittii sit että viikon päästä sama aika, sama paikka. No sit huomaan vsta puhelun jälkee et enhän mä viikon päästä mihinkää pääse kun nää työt sotkee tätä ihmisen normaalia elämää, ja mun työt on sen luonteisia et ei voi jättää vaan ja lähteä. Joten soitin sit uudellee sinne neuvolaa ja ehdotin myöhäisempää kellon aikaa, gyne ei oo siel sit tietenkää enää niin myöhää (eli kolmelta) joten neuvola täti tyynen viileesti ilmoitti et seuraava kerta kun se lääkäri siel on, on sitte helmikuun lopulla...
Mä en ole tunnettu siitä et sietäisin muutoksia hyvin, joten puhelun jälkeen vitutuskäyrä nousi pikkaisen lujaa ylös... Soitin siinä sit kuitenkin kaverilleni joka oli tulossa hoitamaan lasta lääkärikäynnin ajaksi ettei tarvii tulla. Sille kun kiroilin tätä muutosta ja keksin myös sen että nyt olis ollut varmaan parhat ajat kaikkiin ultraamisiin ym kun on se kp15 ja et tuskin seuraava kerta osuu yhtä hyvin.Sanoinkin tän sit kamulle ääneen niin se päätti sit kommentoida että mä otan tän asian ihan liian vakavasti, et eihän täs ole viel menny montaa vuotta niinku jollai muilla ja et mun ei pitäis suunnitella ja miettiä asiaa niin hirveästi ja kun sanoin et en tätä raskautumista nyt ihan niin tosissani mieti koko aikaa niin hän sitten tiesi että kyllä alitajuisesti mietin ja siks en raskaudu!! (jumankauta, kyllä varmasti jokainen lasta haluava miettii asiaa alitajuiseti jollain tasolla, eikä se estä ihmistä saamasta vauvaa!)Sitten ihan paras oli se että kun meillä kerta on jo yksi lapsi niin eihän meissä mitää voi "vikana" olla. tästä nyt on kuitenkin kolme vuotta aikaa kun tuota ekaa rupesin odottamaan ja nyt ollaan 25 ja30v, et mun mielestä näissä vuosissa varsinki itselläni kolme vuotta on jo melkoisen iso aika elämästä. Sen lisäks tuo eka syntyi sektiolla, kuka takaa et sen seurauksena en sairastanu jotai tulehdusta, kun en oo ymmärtäny olla huolissani poikkeavista vuodoista tai nippaisusista (no ehkä kaukaa haettua).
No mut joka tapauksessa ihmiset kärsii sekundäärisestä lapsettomuudesta (itseäni en nyt kuitenkaa lue vielä siihen ryhmään, ehkä sit parin vuoden päästä..toiv.ei), mut se mun kaveri ei varmaan tollaisesta ole kuullutkaan...... :headwall:

jooh, kylläpä helpootti tämä purkautuminen =) ei kaikki voi olla niin fiksuja ku me täällä :LOL:
 
Luru, toivottavasti tuo monsteri lupa hyvää! Heilutelkaa peittoja vielä lisää, jos se viiva vaikka viel vahvistuis =)

KP mitä sä teet työksesi?

Miracle, mä edelleen liputan ton lahden puolesta, talvella se on ehkä vähä ankeen näköi paikka, niin kai melkei kaikki kaupungit, mut kesällä tosi ihana, varsinkin ne rannat...Se on kuitenki aikas turvallinen paikka lapsillekkin, ite en o ku kerran törmänny johonki outoo kulkijaa siellä =)
 
heippa!

Kouluterveydenhoitaja lähetti kotiin kun menin hänen luonaan aamulla käymään..

Kuumetta reilu 38 ja ilmiselvä korvatulehdus molemmissa korvissa. Jipii. Ei siis ihme, että korvat ovat olleet todella kipeät pitkään.

Päivystykseen menin ilmoittautumaan, niin sanoivat, että olen nyt jonossa ja puoli seitsemältä illalla voin tulla vuoroani odottamaan.. :kieh:
 
missäs sä ipapii sit asut? Ja voishan sinne muuttaa mut tuntuu et sit pitäs asuu aika keskustassa et pää ei ihan hajois jos lapsiaki sais.. Ja ja, tuntuu et miten sitä ny sit kavereitakaa sais.. Mut toki niit saa mut aina se tuntuu vähä oudolta muuttaa johki uuteen ko oon koko ikäni miltei asuna JKL:ssä tai suurimman osan kyl siin lähel. Ja ny sit ollu riksus paljon ja tottuna tähän.. Tiä mite sitä sit oikeen sinne Lahteen sopeutuis ko tuntis muita ko miehen sit sieltki..
 
:wave: siskot.

Tänne ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Kyselin tuolla toisessakin pinossa jo tätä, mutta laitetaan vielä tännekin, eli voiko mieliala vaihtelut olla ovisoire?? Oon nimittäin ollu tosi kiukkunen pari päivää, ja yleensä enteilee tätiä, mutta nyt mennään vasta kierron puoliväliä... Ei ymmärrä :/

Peesaan täällä ipapiitä tuossa muutto asiassa. Myökin ollaan Lahdessa asuttu ja ihan kiva paikka asua, tosin muutettiin sieltä tuonne Hollolaan ja sitä voin kyllä suositella kanssa lämpimästi.

Onnittelut ovisplussista :flower: ja plussapuhureita piinaileville. :whistle:
 
moi! tulin taas kyselemään että onko kukan kuullu pixiestä mitään?
luru lude: mullakin oli sillon kun ovista tikuttelin niin monta päivää ne testiti positiivisia.. eli kaipa se on normaalia. onnea ovulaatioplussista!!
 
meki mietittiin Hollolaakin :D Äh, en mie tiiä mihi sitä menis :D Ko sais kunnon kamuja ni voisin mennäki sinne mut tuntuu et sit jos jumahanki kotiäidiks (Jos siis semmonen onnen potku suotais et tulisin raskaaks ja kaikki menis hyvin) ni jeehee..
 
miracle, en mä usko et phalla snoi tuo kaveri, mutta siin tietyssä mielentilassa kun on niin kaikkiin juttuihin tulee "vittuilulisä". Oon jo päässy yli =) Pitää vaan hetki saada kiukutella niin johan näyttää maailma kirkkaammalta, taidan olla vähä lapsellinen, te nyt jouduitte sijaiskärsijäksi lukemaan tuon höyryämisen :LOL: sille kaverille olin ihan asiallinen enkä katkaissut välejä =) Mut ajattelin myös sitä että mitä jos oliskin jotai oikeasti vialla ja menis tollaisia laukomaan, siis jollekulle muulle kuin mulle. tuntuu et nykyään ihmiset ei juuri ajattele mitä sanovat, liekkö ajatelleet koskaan.Tähän varmasti syyllistyn itsekkin, mut oon ainaki yrittäny välttää kysymästä puolitutuilta et mitens, joko ootte lapsia hankkimassa =)

Onhan meit tääl palstalla monia jotka ovat lahest tai ainakin läheltä, minäkin =) meil toi lahti on lähin kaupunki, tää on tälläi tuppukylä (mutta rakas sellainen) et usein tule tuol lahes pyörittyä. Kyllä siel tuttui löytää, ainski kaikista mammakerhoista =)
 
Ihan hirveit kirjoitusvirheitä mun tekstissä :LOL: Sormet jäässä täällä kirjoitan...

Angel eyes, varmaan on ovisoire tuo mielialan vaihtelu; mä oon pari päivää ovistikkuihin haamuja tehnyt ja nyt varmaan ylireagoin kaikkiin asioihin :LOL: että eiköhän mullakin ole samasta kyse.... Toivottavasti mulle tulee nyt kohta vahva viiva!
 
No sithä se Lahti vois olla kivakin :) Ja juu, tiiän omast kokemuksest et ko toiset ottaa nokkiinsa ni sekkää ei oo kiva.. siis se et ko mielestäni en pahhaa sano ni sit jo ollaan tukka nuottasilla eikä välil ees kerrota jos oon jottai pahhoo sanona.. Mut oon mäki siin petrannu et nii suorapuheisen törkee en oo ko joskus aikoinaa :D Mut vielki joitai sammakoit pääsee vaiks en koskaa mittää pahhaa kellekää tarkota :) Ni ekkö sie sinne yksityiselle sit pääsis jos ny ois oivallinen aika mennä "tarkistuttamaan paikkoi"? :p
 
Kyllä miekin tuolta Lahdesta löysin kavereita, vaikka oon tosi ujo. Tosin mie olin kyllä töissä, että se varmaan helpotti asiaa. Uskosin kuitenkin että ei siellä ihan yksin tarvi olla. Myö asuttiin siellä Asemantaustassa ja sitä voin kyllä suositella ainakin asuinpaikaksi, lähellä perhepuisto ja keskusta. Enemmän mie kuitenkin tuosta Hollolasta tykkäsin, siellä pelasi terveydenhuolto ja pojat oli tosi ihanassa päiväkodissa siellä. Tosin veri veti sitten takasin tänne kotiseudulle, mie kuitenkin melkein koko ikäni oon täällä Lappeenrannan suunnalla asunu.

 
Hmm. Mä oon asunu uudella paikkakunnalla n. 1½ vuotta, ja mä en oikeesti tunne täältä vielä ketään muitaki miehen porukoita. :eek:
Mut minä nyt oon tämmönen...ei mulla oo koskaan juuri kavereita ollukaan. Kai mä oon niin pelottava. :D

Näin unta että oltiin menossa ekalle käynnille äitiysneuvolaan :p
 
magic - kiitos halauksista, tänään jo paremmalla fiiliksellä :) mites siellä raskaustestien puolittaminen onnistunut.. ;) ite oon tilaillu nuita babyplussan testejä ja muutaman kerran koitin puolitella mut kun ne on jo niin ohuita muutenkin ni menivät tosi kippuralle siittä leikkaamisesta joten luovutin ja käytän nyt ihan kokonaisina :D tuuhan kertomaan kuin sun testaamisen kanssa käypi! :heart:

masukki08 - tosi lupaavalta sulla oloilut kuulostaa, kovasti plussaonnea!!

luru - sehän on vaan tosi hyvä juttu et saat noin hienoja viivoja noihin sun o-testeihin, ainakin kropassa tapahtuu ja voimakkaasti! :D toivotaan parin viikon sisään lisää paksuja viivoja.. ;)

ipapii - kyllä nää vauvajutut on aika sellasia et helposti saa pahan mielen toisten ajattelemattomista kommenteista.. mut sit vaan tuulettaan ni kyllä se aina helpottaa! :hug:
 
masukki08, kyllä vois aika helpostikin lähteen veikkaamaan rahoja sun plussasta... =)

amalia, kiva kun kuulostat noin positiiviselta!

luru, toivotaan että saat seuraavana nauttia plussasta, eiköhän se simpat siellä kerkiä hommaansa hoitaa.

ipapii, pura vaan tänne, tännehän ne kuuluukin laittaa ja heti helpottaa, eikö?
Ei sitä ihmiset eikä kaveritkaan aina tajua missä mennään...ja minkäs sille omille tunteille voi, mäkin nyt oon tässä jo ehtiny vaikka mitä pyörittää päässäni... :ashamed: onhan se siel oikees paikassa ja elossa? ja sillä ns kaikki hyvin? ja meneehän kaikki nyt loppuun saakka mallikkaasti ja saadaan vielä oma nyytti kainaloon...
mutta vaikka näitä kuinka miettis ei se oikeen auta, parempi kait siis vain luottaa ja uskoa tulevaan, asioillla on tapana järjestyä. Ja kaikella on tarkoituksensa tosin joskus niiden keksimiseen menee aikaa...

jees, no tulipa onneks käytyä eilen salilla ja tänäänkin on jo ulkoiltu.
muksut nukkuu päikkäreitä. =)
mikäs tässä ollessa!

kivaa tätä päivää kaikille, torstaihan on toivoa TÄYNNÄ!
 
Khimaira
Mä en ny oikein tiedä :ashamed: :/
Lääkärissä käyty tuon tiputteluvuodon,ym takia ja osittain jotain "selvisi" :snotty: Kohtu on sen verran suurentunut että lääkäri piti raskautta todennäköisimpänä. Samoin tuo edellisen vuodon vähyys ja tiputtelut sellittyisivät sillä. Tulehdukseen viittaavaa ei ole koska kipuja tunnustellessa,tms. ei ole. Sillähän tuo pahoinvointikin ja huono olo selittyisi (flunssaa olen pitänyt syynä tähän asti).
Mutta kun testi näyttää negaa :( Et huomisaamuna pitää tehdä uusi testi ja lekuri soittaa mulle sitten tuloksesta. Jos nega niin gynelle pienen odottelun ja uusintatestin jälkeen.
Että näin...Sorry etten vastaile nyt muille, on tämä oma olo HIUKAN sekava :snotty: :ashamed:
 

Yhteistyössä