Tuun nyt sitte tännekki avautuu, pahin vitutus laantui mutta kiukkua riittää edelleen, joten sori =)
Mulla piti olla tänää se neuvolagyne, aamul sain soiton et se on siirtynykin viikon päähän kun se tohtori on menny sairastumaa (olis sekin voinu vähä aatella milloi vilustuu... =) ). Sovittii sit että viikon päästä sama aika, sama paikka. No sit huomaan vsta puhelun jälkee et enhän mä viikon päästä mihinkää pääse kun nää työt sotkee tätä ihmisen normaalia elämää, ja mun työt on sen luonteisia et ei voi jättää vaan ja lähteä. Joten soitin sit uudellee sinne neuvolaa ja ehdotin myöhäisempää kellon aikaa, gyne ei oo siel sit tietenkää enää niin myöhää (eli kolmelta) joten neuvola täti tyynen viileesti ilmoitti et seuraava kerta kun se lääkäri siel on, on sitte helmikuun lopulla...
Mä en ole tunnettu siitä et sietäisin muutoksia hyvin, joten puhelun jälkeen vitutuskäyrä nousi pikkaisen lujaa ylös... Soitin siinä sit kuitenkin kaverilleni joka oli tulossa hoitamaan lasta lääkärikäynnin ajaksi ettei tarvii tulla. Sille kun kiroilin tätä muutosta ja keksin myös sen että nyt olis ollut varmaan parhat ajat kaikkiin ultraamisiin ym kun on se kp15 ja et tuskin seuraava kerta osuu yhtä hyvin.Sanoinkin tän sit kamulle ääneen niin se päätti sit kommentoida että mä otan tän asian ihan liian vakavasti, et eihän täs ole viel menny montaa vuotta niinku jollai muilla ja et mun ei pitäis suunnitella ja miettiä asiaa niin hirveästi ja kun sanoin et en tätä raskautumista nyt ihan niin tosissani mieti koko aikaa niin hän sitten tiesi että kyllä alitajuisesti mietin ja siks en raskaudu!! (jumankauta, kyllä varmasti jokainen lasta haluava miettii asiaa alitajuiseti jollain tasolla, eikä se estä ihmistä saamasta vauvaa!)Sitten ihan paras oli se että kun meillä kerta on jo yksi lapsi niin eihän meissä mitää voi "vikana" olla. tästä nyt on kuitenkin kolme vuotta aikaa kun tuota ekaa rupesin odottamaan ja nyt ollaan 25 ja30v, et mun mielestä näissä vuosissa varsinki itselläni kolme vuotta on jo melkoisen iso aika elämästä. Sen lisäks tuo eka syntyi sektiolla, kuka takaa et sen seurauksena en sairastanu jotai tulehdusta, kun en oo ymmärtäny olla huolissani poikkeavista vuodoista tai nippaisusista (no ehkä kaukaa haettua).
No mut joka tapauksessa ihmiset kärsii sekundäärisestä lapsettomuudesta (itseäni en nyt kuitenkaa lue vielä siihen ryhmään, ehkä sit parin vuoden päästä..toiv.ei), mut se mun kaveri ei varmaan tollaisesta ole kuullutkaan...... :headwall:
jooh, kylläpä helpootti tämä purkautuminen =) ei kaikki voi olla niin fiksuja ku me täällä