**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Khimaira
SBT kyllä nyt todellakin pidetään hullua jännityksessä :whistle: Mä jo parahdinkin sille lekurille (kun se sanoi et taidatte olla rouva raskaana) että eikä! Kysyin vielä että onko se varma, ettei vain olisi jotain muuta turvotusta..Ei kohtu kuulemma tapaa turpoilla noin vain :snotty:
Tuntuu vain melkoisen hullulta hypätä tärppipäivistä itse tärppiin- ihan kuin olisi jäänyt jotain välistä :whistle:
Oletko ihan varma että sulla on kierto kohdillaan? Meinaan tuo plussa on kyllä näkynyt hirmu aikaisin :eek: Nimim. tää jolla ei taida näkyä ikinä :/

Taidan mieki poistua miehen seuraksi kun ei täällä ole ketään- vähänkö itselleni höpisen :ashamed: :snotty: :saint:
 
Älä nyt Luru mihinkään häivy, täällä taustalla mä ainakin hengailen... :wave: :D

Samaa mä SBT mietin yhdessä Lurun kans, että miten ihmeessä testi on voinu näyttää plussaa jo noin varhaisessa vaiheessa? ...kade ku ite en oo saanu plussaa ees ovistestiin... :/ :ashamed:
 
Tänään oli esikoisen ensimmäinen kerhokerta.. Ihan hyvin se meni..
Meidän neiti on hiukan ujo. Oli meidän neidin vuoro maalata käpy, tuli kerhotäti sanomaan: nyt olisi sinun vuoro. Neiti siinä väritti.. Ja rupes itkemään.. Vierasti, jännitti ja ujosteli.. Meinas itselläkin tulla sympatiasta kyyneleet silmiin.

Mutta muuten meni kivasti.

Sitten kerhon jälkeen mies vei anopin autolla minut porukoille, josta menin koululle siskon kanssa pitää kerhon. Ja tehtiin kerholaisten kanssa pizzaa :p . Kerhon jälkeen kävelin sitten koiruliinin kanssa kotio.. Hauskaa oli kävellä! Muuten olisi ollut ihana kävellä, jos ei olisi sellaiset kinokset ollut pyöräteillä :whistle: ja olis ollut reppu, jota kantaa eikä kassi. Se painoi kolmisen kiloa..

Luulin, että en koskaan olis perillä. Tai, että tunnin matkassa menis puoltoista tuntia, mutta menikin vain se tunti.

Kotiin tulin, ja puhdistin kissan vessan, joka on jo pari päivää pitänyt tehdä :whistle: :x :x .

Nyt olen ihan naatti.

Mutta huomenna kampaajalle! Pitää vain muistaa pakata särkylääkkeetkin mukaan.
 
Tähän aikaan pitäs olla toiveikas. Oviksen aikaan siis. Mä olen kaikkea muuta. Jaksa uskoa yhtään että tästäkään kierrosta tärppäis. Miksipä tärppäis kun ei aikaisemminkaan?! Mitään muuta ei oo erilailla tässä kuin edellisissä, vain se, että en enää maalaa. Niin ja ovis tuli nyt myöhemmin. Olin jo sängyssä unta odottelemassa, kun iski tää epätoivo. Muutenki suututtaa kun ei koskaan taho saada unta! (Tosin nukunki sitte pitkään, n. 11) Nyt vedän vanukasta lärviini kohta kolmatta purkkia. |O

Voi ku oliski jossain semmonen nappi, mitä painamalla sais koko asian mielestä! |O Semmonen, että sitten haluais jotain ihan muuta, jotain jonka voi oikeesti saavuttaa. :'(
 
Eilen kp 21, sain melkein kontrolli viivan vahvuisen ovisviivan...tänään varmaan sit ihan reten plussaa..noo varmuuden vuoksi peittoja alettu tuulettamaan =) Kävin vyöhyketerapiassa ja täti sanoi jotta tuntuu ovis olevan tulossa ja kotiin mentyä heti tikutin ja viivaa sieltä pukkaa.Vielä ois tätäkin yötä jäljellä ennen kuin pääsis kotia nukkumaan.. :/
 
Khimaira
RD lekuri tosiaan sanoi että on mahdollista ettei näy. Sanoi että tuntuu hyvinkin selvästi kun minä olen hoikka ja vatsa pehmeenä :whistle: Että siksikin voi olla erittäin alussa. Jäinkin siis miettimään että miten alussa lääkäri voi tuntea kasvamista, mutta testi ei vielä havaitse :/
Yrtän googlettaa, josko saisin tietoa tuosta :eek:

Kaksosraskaus olisi todellakin umelmien täyttymys :heart: Kun multa poistetaan seuraavassa sektiossa kohtu, niin...En tiedä miksi ihmeessä, mutta olen aina toivonut kaksosia- nähnyt unia ja haaveillut. Keskimmäisessä raskaudessa kaksoset olivat olleet, mutta toinen meni ennen vkoa 6 kesken :/ Jotenkin sitä toivoo että jospa vielä :) Todennäköisyys on häviävän pieni- ja olen 110% onnellinen kunhan saan sen yhden pienokaisen kotiin asti :heart:

Sä olet kyllä RD oikea puuhanainen :D Koko ajan jaksat tehdä vaikka mitä :) Oikein rentouttavaa kampaajareissua :wave:
HEIII!!! Mites sen testin kanssa kävi? :saint:

Orion :hug: Koeta jaksaa/ kestää...Vielä se nyytti ilmoittaa tulostaan- vielä varmemmin jos laittaa siimiksiä liikkeelle :saint:

Onnea erzi! Ja nyt sitten ahkeraa puuhastelua :snotty:

Koetahan jaksaa siellä työrintamalla KP =) Tuut sitten rentoutumaan meidän pariin :whistle:

Mullakin oli erittäin tyyni ja rauhallinen olo tässä kierrossa- ovis bongattu ja peittoja pölistelty B) Ja sitten lääkäri päästää sammakoita suustaan ja mä hylkään koko peiton pölistelyn ja saan pääni sekaisin huolesta :ashamed: Nyt jos missasin oviksen tuon saamarin konitohtorin takia niin :kieh:
Tänäaamuna r-testi suht selvä nega (toivonkipinä näkee viivanpaikan babyplussan testissä :headwall: ) ja ovistestikin nega :/
ETTÄ SE SIITÄ-KIITTI VAAN :headwall: :( :ashamed:
 
emunen
Tänä aamuna oli selvä plussa, tosin vaaleanpunainen, mutta ihan selkeä. Aiemmilla kerroilla plussat pärähti paljon aikaisemmin, siksi vähän huolestutteli jo. Eikä vieläkään ole mitään oireita, painontunnetta vain kohdun paikkeilla. Kun aiemmin... No, kaipa joka raskaus voi erilainen olla.

En käy riemusta pomppimaan, varovaisesti täällä tyytyväinen olen, kun oli juur se varhainen km. Parin viikon päästä vähän helpottaa, 3kk:n päästä lisää, ultrassa todella... Yksityiseen ultraan en oikein pysty kustantautumaan.

Muut mukaan! :heart: RD tarvittaisiin lokakuun lapsosille pinoa perustamaan odotuspuolelle!
 
Kaa
Onnea plussasta!

Itselläni tuli oikeastaan ihan "ok" vieras tänään, eli kp on nyt 1/31. Kierto alkaa normalisoitua, kiva niin. Ihan hyvillä mielin eteenpäin.

Tänään ollaan menossa työporukan kanssa viikonlopuksi mökille... should be fun!
 
Emunen ! ONNEA!!! :flower: =)

mahtava juttu! itekin huokas kun selkeesti plussa vahvistui ja vahvistui...mies tänä aamuna tokas ett hei tuolhan on viel yks testi, miks et sitä tee pois? turhaa sitä on säilöä. :D
no käskystä tein ja pärähtihän se, ennen ku edes kontrolliviiva.
Mullahan kans oli toi varhainen km, joka kieltämättä kummittelee mutta nythän on perjantai -> virallisesti viikonloppu!
Ja sen jälkeen koittaa ah se ihana maanantai! Mä en saa mielenrauhaa ennen ku käyn siel omalla Gynelle. (sorry ku tätä täällä toistan mutt ei voi mitään... :ashamed:

Luru, kyllä se asia selkeentyy, tiedän ett on turhauttavaa mutt ei voi nyt muuta kuin antaa ajan ja päivien kulua. Oot mielessäni, voimia. Todellakin vaikka vähän eri asiasta niin tiedän millasta on odotella päivien kulumista...ja elää epätietosuudessa. Kohta ollaan viisaampia, eikös vaan. Ja älä stressaa kauheesti jookos, se ei nyt vaan auta.
:hug:

jees, ja nyt ulos! :wave:
 
Luru, kyllä sulla on jännät paikat. Luulisi tosiaan ettei lääkäri nyt ihan mitään sammakoita suustaan päästä, että aika varma hänen täytyy olla ennen kuin menee tuommoisia sanomaan. Voi kaksoset, mäkin olen aina toivonut kaksosia, en kans tiedä miksi. Meillä suvussa niitä äidin puolella onkin aika monet, mm. äidilläni on kaksoissisko. Mutta tosiaan, olisin kans maailman onnellisin yhdestä pienestäkin!

Emusta onnittelin jo jossain toisessa pinossa, mutta onnea vielä kerran täälläkin! :flower:

Orion, tiedän tuon turhautumisen tunteen...Se on niin raastavaa välillä. Olis mahtavaa olla välillä mies, ne kun tuntuu pystyvän tuollaiseen "napista painamiseen" välillä ja työntämään jotkut asiat pois mielestään tyystin. Itse en siihen pysty ja se vatvominen on kyllä tosi uuvuttavaa. Ei siihen oikein mikään auta, muuta kuin yrittää vain löytää positiiviset ajatukset.

).( Ovismittariin tuli plussa eilen! Olin päättänyt etten tässä kierrossa testaa, mutta testihimo yllätti ja pakkohan se oli sit tehdä. Mies tuli työmatkalta yöllä, kun lento oli ollut yli tunnin myöhässä ja se oli aivan kuolemanväsynyt. Pienen suostuttelun jälkeen onneksi se jaksoi kuitenkin ryhtyä vauvantekopuuhiin! Tänään se sit taas lähti työmatkalle, tulee vasta sunnuntaina, joten tää oli nyt ainut mahis tässä kierrossa, ellei ma-aamun peiton heiluttelua lasketa. Saa nähdä sit parin viikon päästä mikä on tulos!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja positiivisia ajatuksia!
 
Ai niin, piti vielä kommentoida Pamu k:lle: Voin kuvitella että keskenmenon jälkeen raskauteen suhtautuu epäilevästi. Mä varmaan kans aluksi olen ihan hermoraunio, kunhan nyt ensin taas raskaaksi asti tulisin edes!

Koita säkin rentoutua ja ajatella hyviä ja ihania asioita ja ehkä jo hieman nauttiakin raskaudestasi! :hug:
 
onnea tosi paljon emuselle!! Hienoa :heart: :flower:

).:) Pelkäänpä et tuol alhaal on jottain tai sit pillereiden lopetus vaan saa aikaan ihme nippailua ja kipua.. Tuntuu et enempi vaan koko ajan sattuu ja sit kiinnosta petipuuhatkaan et toivot. se ovis sit oli aiemmin jo.. Lämmöt kyl koholla ni sen vuoks vois ollakin sit et ovis ois ollu jo.. no, kahtellaan.. toivot. ei vaan ois mitään vakavampaa et joku endo tai kysta tms.. :eek:
 
Khimaira
Onnea emunen :flower:

Lekuri soitti- epäili edelleen että on niin alussa ettei testi vain vieä näytä :/ Verikoetta ei tehdä, koska hänen mielestään virtsanäyte on yhtä luotettava :eek: Hän sanoi että voin itse uusia testin myöhemmin tai sitten käydä tk:ssa antamassa pissanäytteen.
Huoh...
 
moiii!
miracle muuttakaa vaan lahteen, on hyvä paikka asua =)
orionille ja lurulle täältä vähän myöhästyneet onnittelut ovisplussista =)
amalia :hug: tädin tulosta
ipapii missä sä asut? kun mekin asutaan "tuppukylässä" lahden lähellä :)
voi luru kunhan nyt selviäis nopeaan :hug:
kamiliya tuuhan kertoon mitä ultrassa selvisi :heart:
emunen onnittelut :heart: :flower:
pamu k :hug: kyllä kaikki on ihan hyvin, vaikka huolettaakin. toivottavasti maanantai tulee pian :)
diodium onnittelut ovisplussasta ja toivottavasti tärpi käy :heart:
 
luru Onpa sinulla tosi jännät paikat. Melkein tekee mieli suositella, että käy ostamassa lisäksi apteekista paria eri merkkiä testiä ja katso mitä niiden viivat näyttää tai käy pikaiseen terveyskeskuksessa antamassa virtsanäyte. Ja tule heti kertomaan meille!
*jännittää puolestasi*
 
Luru no aika törkeää mun mielest kyl lääkäriltä et ei voi varmuuden vuoks laittaa lähetettä veritestiin.. Toisaalta, jos myöhemmin sit sen lähetteen saat sit ko se varmasti näkyis testis.. pelottaa vaa tommonen et jos ei ookaan raskaana ni sit liiaksi luottaa tuohon jos lääkäri oikeen sanoo et kyl raskaana oot.. toki toivon mut en halua et petytkään, harmillinen tilanne :( Mut jospa se se raskaus ois :) :heart:
 
Luru Lude: Koitahan kestää. :hug: Kyllä se tilanne vielä selkiytyy. =)

emunen: Paljon onnea! :flower: =) Ihanaa, kun alkaa näitä plussauutisia ilmaantua. :D

Omaa napaa sen verran, että täällä vielä täti kyläilee. Vähän jo paikkailee tavaroitaan, mutta kyllä jaksaa viipyä. Oon liian hyvä emäntä. :LOL: Ens viikolla alkaa taas mul**utalkoot. :kieh: :LOL:
 
mulla on kaamos masennus aika menossa. mikää ei kiinnkkosta. ei ees peittojen heiluttelu. mieluummin nukun tai luen ku puuhastelen. tosin on kait se oviski jo ollunna ajat sitte ei oo ees sen puoleen tarvetta stressata lisääntymistä.
ootan vaan et pääsen lähteen sinne egyptiin..
oon sen luonteinen ihminen et haluun saada kaikki heti ja jos ei onnistu ni turhaudun ja rupeen synkistelemään.
mäkin muuten asun lahden naapurissa =)
 

Yhteistyössä