**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

magic mulla alkaa nyt tosissaan vipattaan tota tanssijalkaa kun oon ajatusta tän pävää kypsytellyt ja mies kulta lupas pulloa taistella pojalle illalla/yöllä jotta minä saan sitten hieman nauttia tuota alkomahoolia :p pitkästä aikaa :)
 
Khimaira
Kiitti umayya- sen aconin tiesinkin, mutta predictorin herkkyyttä ei lue paketissakaan..
Siis ajatelkaas! Mä en vaan ymmärrä, et miksi ovistesti näytti mulle selkeet plussat kahtena päivän peräkkäin ja nyt sitten onkin raskausepäily :/ Siis ei kait nyt raskaana ollessa voi ovista olla :eek: :ashamed:

Täällähän on nyt ollut paljon porukkaa- viikonloppu tulossa :whistle: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diodium:
Ai niin, piti vielä kommentoida Pamu k:lle: Voin kuvitella että keskenmenon jälkeen raskauteen suhtautuu epäilevästi. Mä varmaan kans aluksi olen ihan hermoraunio, kunhan nyt ensin taas raskaaksi asti tulisin edes!

Koita säkin rentoutua ja ajatella hyviä ja ihania asioita ja ehkä jo hieman nauttiakin raskaudestasi! :hug:
Kiitos Diodium.
Lämmitti mieltäni kovasti. Sulle siis kans :hug:
Joo kyllä mä olen jo ihan positiivisella / positiivisemmalla mielellä. Oireitakin kun on, aamuisin/päivällä etova öklötysolo joka onneks iltaa kohti katoaa.
Ja kohtahan saan jo mielenrauhaa kun tuo maanantai koittaa. Sekin kiinnostaa että missä kohtaa nyt sit oikeesti mennää, ja koska on LA.
Jees, tsemppiä sulle, toivottavasti saat pian iloita uudesta plussasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Pamu mulla oli ovistestissä vain kahtena päivänä plussa (ke ja to) sitten haaleni :/

Niin ja: kiitti sulle tsemppauksesta :)
jaahas jaahas, no empä tiiä...
ja eipä kuule kestä, kiitos itselles!! =)

mukavaa viikonloppua, koita rentoutua ja miettiä muita.
minä isken imurin kimppuun ku muu perhe on kaupassa.
:wave:
palaillaan....
 
Te olette taas kirjoitellut oikein urakalla. Täytyy katsoa koska kerken kaikki sivut lukemaan.
Onnittelut kaikille plussan saaneet ja halit niille jotka niitä tarvii

Meille ei mitään uutta. Rinnat on tosin olleet parina päivänä kipeet.
Mies on ollut taas poissa täältä ja tulee yöllä tai aamulla. On taas kova ikävä.
Kumpa päästäis jo muuttaan yhteen virallisesti
 
Tein aconin herkällä negan.. Mutta en tiedä sitten, kun en pidätellyt ku pari tuntia. Mutta luulen kuitenkin, että sen ois pitänyt näyttää.
Olen kyllä tänään syönyt särkylääkkeitäkin..

Ja olo on ihan hirveä: Posket punottaa, tuntuu siltä kuin olisi kuumetta, mutta ei ole. Kuumemittari näyttää vain 36,7.

En testaile ennen kuin ens viikon lopulla seuraavan kerran.

Mies kyl tänään sanoi, että olet kyllä raskaana. En sitten tiedä mistä niin päätteli.

Olen ollut tänään ihan ulalla kaikesta. Olen niin väsynyt.

En jaksanut viel kuvia ottaa. On voimat poissa tän päänsärkyn ja väsymyksen takia. Täällä on kuuma..

 
voimia flunssaa RD, mulla on kans taas, joku ihme vilustuminen päällä...
nukkumisesta ei tuu mitään, mikä on hyvin outoa...aivastan tuon tuostakin...ja nenä valuu.
:snotty: niin ja koko ajan on vilu. teetä menee...
kohta onneks miehen kainaloon kattoo leffaa. :heart:
 
Päivitin jo nyt tuon huomisen listan. Lähden tästä nukkumaan. Heikottaa sen verran paljon jo, vaikka söin justiinsa.

Ja huomenna on aikainen herätys. Sisko soitti ja kysyi, voinko kävellä liikenneympyrälle, ettei tarvitsisi poiketa matkalla niin paljoa! :headwall:
Tsiisus, ainoa kerta, kun olen kyytiä vailla, kun ei ole omaa autoa..
Ja ei joudu poikkeamaan ku pari-kolme sataa metriä.. Ja minä poikkean yleensä hakee siskon,ni 4 km suuntaansa.. Ku voisin vain suoraan mennä. Perhana..
Ei pidä muuta ku herätä aiemmin.. Hitsit, ku ei ois huomenna mitää menoa.. Tuli kyl huonoon saumaan, kerran tänään on jo tällainen olo.

Sen jälkeen vielä "mökille". Onneksi sit sinne pääsee rentoutuu ja saunaan. Parhaat löylyt ikinä, mitkä olen koskaan saanut.

Hyvää Yötä Kaikille!! :wave:
 
emunen
Kiitokset onnitteluista! :heart: Toivottavasti tämä lapsenalku päättää pysyä lokakuuhun asti matkassa.

Täällä vielä pari viikkoa häröilen, en uskalla odotuspuolelle heti siirtyä, ja muutenkin siirryn taustailemaan vähän enemmän, täytyy saada loput koulusta käytyä viimeinkin.

Ihanaa, kun on voinut kokemuksia vaihtaa ja lukea toistenkin toiveista ja turhautumisista, on jotenkin "normaalimpi" olo, kun muutkin ovat yhtä höpsäkkäitä vauvahaaveilijoita... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
voimia flunssaa RD, mulla on kans taas, joku ihme vilustuminen päällä...
nukkumisesta ei tuu mitään, mikä on hyvin outoa...aivastan tuon tuostakin...ja nenä valuu.
:snotty: niin ja koko ajan on vilu. teetä menee...
kohta onneks miehen kainaloon kattoo leffaa. :heart:
Ei mulla flunssaa ole. se viel puuttuis keuhkoputken tulehduksen jälkeen =).
On vain niin huono olo. Heikottaa.
Muuten ois hyvä olo, jos ei väsyttäis ja olis voimaton olo.
 
täälähän on ollu vilkas ilta :D
emunen, suuren suuret onnittelut plussasta!! :heart:
ja ovisplussan bonganneille myös onnittelut, toivottavasti saatte niitä pian lisää.. ;)
luru - huh, aikamoinen tilanne sulla! toivotaan nyt kovasti että testit alkais pian näyttämään positiivisempaa tilannetta :heart: kovasti voimia ja jaksamista!
kamiliya - aikamoinen reissu ultraan sulla ollu, ois voinu kyllä se kätilö pitää sanansa tuulimunaraskausepäilystään ainakin siihen saakka että sai sen toisen lääkärin arvioin ni oisit säästynyt täysin turhalta huolelta, kiukuttaa oikein sun puolesta sen kätilön käytös! onneksi kuitenkin kaikki oikein hyvin ja saat nyt alkaa nauttimaan pikkuisen todennetuista sydämenlyönnistä!! :heart:
rd - hyvänolon toivotuksia sinnepäin, toivottavasti huomenna parempia oloja! ja peukut ja varpaat pystyssä että se plussakin sinne pian pärähtäisi!!

ja hauskee iltaa kaikille juhlimaan lähtijöille!! täällä tultiin just raksalta kotiin ja aamulla taas takasin! huomen iltapäivästä tulee yhteinen kaiffari kylästämään ja nää suuntaa sit huomen illalla kylille juhlimaan :LOL: mut hengessä ollaan mukana jo tänään! :D

ja joku kyseli muuten näyttääkö babyplussan testit viivanpaikkaa, ainakaan mulla niissä ei ole näkynyt mitään viivanpaikkoja, ei ovis- eikä r-testeissä. joten jos jotain haamuillut niin uskaltaisin toivoa parasta :heart:
 
Onpas täällä tänään hiljaista, melkein tiputtiin toiselle sivulle! :p

Itse olen tarkoituksella pitänyt nyt matalaa profiilia, eipä paljon ole kerrottavaa, kun täti vielä vierailulla, onneks pakkailee pikku hiljaa tavaroitaan =) itse ajattelin nyt vähän muutenkin taustailla tämän kierron, nyt jotenkin tuntuu, etten jaksa ajatella koko vauvaprojektia. Mutta varmasti taas ajatus muuttuu, kun kp:t kasvaa :) joka tapauksessa, päätin nyt pysyä enempi poissa täältä.

Emunen paljon paljon onnea plussasta, ihana juttu! :heart:

luru voimia sulle tuohon tilanteeseen, epätietoisuus on kauheeta! Toivotaan, että lääkäri on nyt oikeassa ja kohta se plussa sieltä tulisi! Jos sinulla on ennenkin näyttänyt myöhemmin plussaa, niin sittenhän on vielä mahdollisuus =)

RD myös plussatuulia, toivottavasti se plussa viel tulis! :)

Kaikille muillekin paljon plussatuulia, Emiliina :wave: Kuulemisiin!!
 

eipä näytä kestävän tämäkään raskaus...vuoto alkoi aamusta....
Lääkärihän oli varattuna maanantaiksi joten sinne sitten, vaikkakin nyt mieli maassa ja eri syystä kuin joksi sen varatessa aattelin... :snotty:

ehkä meille on tarkoitettu vain nämä kaksi ihanaa lasta.
olkaamme niistä onnellisia.
 

Yhteistyössä