**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Minä tipuin äsken. Kyllä sitä vain oman kropan tuntee. Tuli taas sit ihan turhaan ostettua testit.. Taidan minä luovuttaa kokonaan. Yk 8 jo..

Tänään pitäis saada siivottuakin, ku huusholli on hävityksen kauhistus.

Eipähän ainakaan eilinen siideri ja olut ollut pahasta. Ei vaikuttaneet millään lailla. Ois voinu ottaa näköjään enemmänkin.

Ja ihanat mahakivutkin alkoi.. 2 kpl panadol 1G otettu, eikä mitään vaikutusta.

Masentaa..

Minä pidän hiljaiseloa jonkin aikaa. Päivittelen kuitenkin listaa =)

:wave:
 
Red Dragon: Voi ei.. :hug:

Pamu k: Todella surullista! Toivottavasti lääkärissä selviäisi jotain.. Voimia!

tikruliini: No vihdoin!

Itsellä on käsillä jännät päivät. On kyllä ihan sellainen olo, että kohta ne menkat alkaa. No jos alkaa, ois kiva, että tulis mahdollsimman nopeasti..
 
Dodi, tikruliini hieno juttu et menkat alkoi, niin ne testit vain näyttää oikein ja mieli keksii oireet helposti, ainaski mulle käy nii :D Tosin ny ei oireita ees oo ko en oo ennee nii vainoharhanen ja innostunu oireide kyttääjä ko viimeks :p

:hug: vielä niitä tarvitseville!

En viihtinä testata ko turhaa se ois kummiskii jo ny testaila, tuskin on hyötyä myöhemminkään, ei tunnu et ois tärpänny :p mut kohti uutta kiertoa sit ko menkat tulee :)
 
Ovis on vihdoin ohitettu. Lämmöt selkeesti koholla tänä aamuna. Oli ne jo eilen ja toissapäivänäkin hieman koholla ja torstainaki...keskiviikkona siis oli ovis+... Se on jännä, että nyt ei ole tullu tissit vielä yhtään aroiksi. :eek: Parilla viime kierrolla tuli liki heti oviksen jälkeen. No, vielähän nuo ehtii. :) Pari viikkoa tässä sitten odotella..
Eilen aloitettiin selibaatti, sitä kestää keskiviikkoon asti. :D

Mulla ois nyt käytännössä viimenen mahdollisuus saada syysvauva. Koska ens kierrolle ei voi laskea mahdollisuutta, kun sillon piän taukoa clomeista. Jos ei nyt(kään) tärppää, niin siirrytään haaveilemaan talvivauvasta. Mä oon varmaan täälä vielä haaveilemassa ens vuodenki syysvauvasta. :| Mun tuurilla...
 
pamu k :hug: :hug: toivotaan että kaikki hyvin

luminka :hug:

caffee :hug:

rouva pyy :flower: tervetuloa

RD
:hug: mä olin niin varma että plussaat :/

tikruliini kiva että sulla tilanne selkis vihdoin :)

orion täällä jännätään hengessä mukana :)
 
voi Pamu en tiedä mitä sanoisin.. toivotaan kuitenkin että se pieni pitää vaan tosi tiukasti kiinni.. voima :hug:

tikruliini onnea tädistä.. sait kyllä kauan odotellakin.. uutta yritystä..

uusille tervetuloa mukaan :wave:

Red voima :hug: niin se on täälläkin jo yk8.. tiedän tunteesi..

caffee voimia ja :hug: kyllä se siitä vielä..

meillä oli sisko tyttönsä kanssa vklopun niin en ole käyny lukee enkä kirjottaa.. käytiin eilen kattoo muumi jääsatu.. oli aika hieno.. mä elelin jo pitemmällä päivissä mitä ne sitten olikaan kun listaa katsoin... huh.. no aattelin silti kokeilla ovista kun tuli testejä tilattua :ashamed: vaikka aattelin että ei enää testailla.. noo, eipä tästä muutenkaan oo mitään tullu ni voihan sitä kerra taas huvikseen testailla.. tilasin rva myyn suosittelemia testejä.. kuinkahan aikasin sitä kannattaa sit peittoja heilutella kun rupee ovis näkyy..
 
heti kun alkaa ovisviivaa tulla kontrolliviivan viereen kannattaa minun mielestä alkaa Peittojen heiluttelu, näin ainakin silloin meidän tärppikierrossa toimimme! :heart: 3-4pvn urakka! :heart:

Huomenna npultra , tulen illalla kertomaan kuulumisiamme! :heart:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti rv 11+6 :heart:
 
Täällä on eilen nippaillut alamasusta, tänäänkin vielä vähän. Ei kuitenkaan eiliseen tapaan. kp21/26-30 tänään. Viikon päästä testaan jos on tarvetta. Mitään hinkua testaamiseen ei oo vaikka kaapissa on yksi testi odottamassa.
Ihan rauhallisin mielin mennään kohti ens viikkoa.

:hug: tarvitsijoille!
:heart: jonkun plussan saaneille :flower:
 
Kaa
Linnan tavoin uskon, että ei ne rakastelukerrat ole vain siihen kierron keskivaiheille jääneet. Niistä muista ei vain puhuta. Ja tottakai jokaisella on "oma normaali" rytminsä senkin asian suhteen... :D
 
siis toki toki mut ko tuntuu et kaikki sanoo siit niin urakkana ja hirmusen negatiivisena asiana.. mut onha siin ehk sekin et sit ko on tommonen et ko on pakko hommailla ni sit maistuu vähä puulta ko se ei voi ain vaa mennä niin et ovis ja peittojen heiluttelun tarpeellisuus ois aina sillo ko itteesä innostais puuhailla :D
 
Kaa
Kieltämättä olen jättänyt "hommailut" väliin joskus, kun oli ollut nappiaika... Ihan vaan sen takia, ettei huvita. 14 tunnin työvuoron ja koiran lenkityksen jälkeen voi olla hieman väsy ja uni olla päällimäisenä mielessä. Eli oma mukavuus menee aina edellä tätä vauva-asiaa. Jos ei huvita, niin sitten ei. Ei tässä mitään niin vakavaa projektia olla työstämässä... =) Rentous on vaan hyvästä. Näin omalla kohdallani.
 
miracle: tuskinpa se rakastelu kenellekkään inhottavaa hommaa on. mutta just niinku kaa sanoi niin eipä sitä paljon seksiä mieli viikolla tee ku painaa töitä hulluna, hoitaa eläimet ja kotihommat.. tietysti jos oltais viikot kotona eikä tarviis aamuisin herätä 4.30 niin varmasti ois seksiä viikollakin.
 
Red Dragon: esikoista haaveillaan. Kierrosta ei ole mitään käsitystä, olen käyttänyt Nuvaringiä ilman taukoja niin paljon, että saa nähdä mitä tapahtuu nyt.

Kiitos tervetulotoivotuksista umayya ja miracle.

Ja miracle: Minäkin olen välillä vähän ihmeissäni ja huvittuneena lukenut tuota pakkopullapanemista... Mutta niin se varmaan on, että silloin kun on ovis ja tilaisuus saada vauva, niin ei ehkä niinkään ole erotiikka ja nautinto mielessä vaan ihan totinen yritys perheen perustamiseksi - se kun ei välttämättä onnistu ihan sattumalta.

Minullakin on kaikki opiskelut levällään, koulussa pitäis jaksaa 8-18 joka päivä, joten vähän jännittää miten riittää voimia petipuuhiin... No, onneksi intoa riittää kun ei ole vielä aloitettukaan. :LOL: Pitäisköhän tänä iltana ehkäisyn lopettamisen kunniaksi käydä koeajolla? Vaikka nyt ei mistään tositoimista voi olla kyse, ovikseen voi olla aikaa pahimmassa tapauksessa kuukausia.
 
huh olipa paljon luettavaa. Itse täällä taustailen kun ei nyt pahemmin mitään muutosta eloksessa. ovis ohi ja nyt vaan odotellaan jälleen miten käy. Tuohon rakastelu keskusteluun komentoidakseni nii kyllä me peittoja heilutellaan muulloinkin kun oviksen aikoihin.Sillon tuntu seksi puulta kun kokeiltiin sitä joka toinen päivä menetelmää. Ei kiitos toisten. Fiiliksen mukaan, väsyneenä ei jaksa/huvitakkaan.
 
Meillä ei kyllä paneminen ole pakko pullaa, vaan se on rakastelua :heart: . Rakastellaan silloin, kun halutaan. Joskus on hiljaista ja joskus on aika täys kuukaus.

Jopas on kivut.. Jouduin ottaa toiset 2 kpl panadol 1G ja ne vei minut sängyn pohjalle. Luoja mitkä kivut.
 
suuret halitukset tädin yllättämille :hug:
ja plussaonnea kovasti jännittämään alkaville! toivotaan monia monia plussia!! :heart:
ja rouva pyylle kovasti tervetuloa ja tsemppiä ketjun läpikahlaamiseen! itelläkin vierähtää usein pitkä tovi viestejä lukiessa jos ei oo useampaan päivään koneelle joutanu.. :LOL:
miracle - mullahan tuli täti viis päivää sitten joten ei oo ollu syytä enää testailla..

eilen oli ihanaa kun oli meijän yhteinen opiskelukaveri koto pohjoisesta meillä kylässä ja istuttiin iltaa ja lähettiin kaupungille, jossa tuli sitten nähtyä paljon tuttuja! :D ja tänään ollaan piitkästä aikaa vietetty miehen kanssa lötköttelypäivää ihan kaksisteen :)
 
Hei ystäväiset! vieläköhän te muistatte minua?
Paljon on uusia tullut haaveilemaan, onnea matkaan kaikille!

Tulin moikkailemaan :wave: , käyn lueskelemassa juttujanne edelleen, tosin en enää jokapäivä, mutta viikoittain..

Halit taas kerran pudonneille :hug: , mun sympatiat on teidän puolella! Se raskautuminen ei todellakaan aina ole niin helppoa, saati sitten vielä viedä raskaus loppuun asti...

suikku, pamu, bumba, nea, piksu, vilinäiti ja RD teitä varsinkin käyn vakoilemassa ja jännään puolestanne! Ja anteeksi jos unohdin nyt jonkun joka haaveili jo kevätvauvoissa..

täällä menee kaikki ihan hyvin. Perjantaina oli rakenneultra ja kaveri voi hyvin ja kasvaa kovasti. Liikkeet ovat tuntuneet jo n. kuukauden verran.

Tsemppiä kiertoon :flower:
-kylli ja vaavi rv 20+6-

Ja muistakkeehan että tämäkin neito plussasi 7 yk:sta. Se kierto olikin sitten just sellainen ettei tissit kipeytyneet, mutta tunnepuoli lähti hurjaan lentoon heti oviksen jälkeen!
 

Yhteistyössä