**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

pamu k toivotaan, ettei tuo vuoto tarkoittaisi mitään...

Mulla menossa kp 26 ja alamahaa nippailee/vihloo välillä ja maha on välillä sekaisin ja sit taas välillä ei meinaa saada sitä isompaa asiaa toimitettua :/ Pieni toivo elää, että jospa sitä olisi vihdoinkin tärpännyt, mutta en nyt kuitenkaa siihen usko. Jospa huomenna testaisi niin sekin selviäisi...Huomenna olisi kp 27/30-31...Täti tulee kuiteskin ke tai to...
 
Khimaira
Tuo pienin kiukkuaa, ei anna olla tässä mutta pakko oli tulla laittamaan:
voi Pamu :hug: :hug: :hug: Entä jos vuoto ei tarkoita mitään? Alkuraskaudessahan monilla tulee vaikka mitä vuotoja. Toivon parasta :hug:

Emiliina mullakin on ihan olo, etten jaksa enää tätä yhtä "jännäämistä"..Pääsin jo sellaiseen seesteiseen ja rauhalliseen tilaan- oli ihan todella tjot- olo =) Kunnes kävin lekurilla :headwall: Ei olisi pitänyt mennä :ashamed:
 
Pamu :hug: Toivotaan et olis ihan vaaratonta. Älä vielä toivoa menetä. Kun ootin tota mein muksua, mulla oli kans vuotoa. Olisko ollut jotai viikolla kuusi kun alko, olin ihan itku silmässä ja suorastaa hysteerinen pelosta. Ultrattiin usei, sikiöllä ei ollut mitää hätää, sykkeet nousi kerta kerralta korkeammiksi (se oli kai hyvä merkki). Varmaan kolmasti kävin ultrassa ja mitää syytä ei löytyny, mutta vissiin kaksi viikkoa siihen kaikkineen meni, välillä oli päiviä jolloin ei tullut mitää ja taas toisinaan ruskeeta ja kerran oikein kunnolla kirkasta, muistaakseni jotai hyytymiäkin oli... Koko raskausaikaa varjosti pelko siitä et kaikki ei mee hyvin, hyvä etten viel synnärilläkin pelänny et alan vuotaa verta taas. Mut siis kaikki voi mennä hyvin vuodoista huolimatta.Toivotaan että sulla on kaikki kunnossa :hug:
 
Khimaira
Voi helevatta mä manaan sen lekurin alimpaan helvettiin :kieh: Mitä se päästelee suustaan tuollaisia :eek: Onhan mulla flunssa, äklö olo (kahvi ei maistu), maha pönöttää, kn on pehmee ja kamalan limamäärän peittämä,selkää särkee ja närästää :$
Mutta ne kaikki on selitettävissä myöskin oviksella, flunssalla ja ties millä :snotty:
Sitä mä tuossa ihmettelin, kun oviskivut olivat selän puolella ja voimakkaasti kanssa :x Ei hitto- voisiko se lekuri todella olla oikeassa... Ja jos on, niin miksi testi on edellen nega :/ Sorry että paasaan täällä, mutten kehtaa miehelle kaikkea koko ajan selostaa, kun hän siitä vain hadistuu. Sanoikin mulle, et älä turhaa murehdi- ei se sillä selviä :ashamed: Niimpä :snotty:

Luminka :hug:

Miten sä RD voit pitää meitä jännityksessä :eek: :whistle: :saint:

Entäs miracle :wave: mikä on olo :saint:
 
pamu k - toivotaan kovasti että nyt olisi kyseessä ihan vaarattomat vuodot ja pikkuinen saisi rauhassa jatkaa kasvamistaan :hug: kauheeta ajatellakin kuinka sitä normaalistikin säikähtäisi vuotoja, saatikka sitten kun on juuri km takana.. tosi paljon voimia ja lämpöisiä halituksia sinnepäin! :hug:
 
caffee, rd ja luru - tosi paljon plussaonnea, mukavaa kun ootte vielä tänäänkin plussajunan kyyissä .. ;) :heart: ++++++ :heart:

luminka - voima :hug: , plussataan me sit ens kierrossa eiks vaan!! :heart: nimimerkillä kp:tä 4 viettävä..
 
Khimaira


Et eiköhän sitä tällä mennä :snotty:
amalia mua kun epäilyttää sen lekurin tutkimus, vaikka sanoikin että tuntuma oli erittäin hyvä. Kun testi on kerran nega, niin mun mielipide on :snotty: :ashamed:
 
Voihan ei Pamu k!! Toivotaan ny silti että se olisi vaaratonta vuotoa ja kaikki menis silti hyvin! :hug: :hug: :heart:

Ja hirmuisesti :hug: niitä tarvitseville!

Mie olin siis viihteellä enkä koneelle päässy ko Turuus olin. Mut oli kyl ihanaa piiiiitkäst aikaa mennä ja jorailla! :) Tosi ihana olo ja piristi kummasti!

Luru, ihana ku muakin kaivataan =) Ja toivot. sul tilanne pian selkiintyis parhain päin =) Mul maha ollunna edellee kipeä sillo tällö tai no suht useinkin ja turvottaa.. muutoin ei oo mitään oloja.. lämmöt kaiketi edellee kohol. en tosin tänää oo mittaillu. Mut ehk ne menkat sielt ens vkol tulee :(
 
luru - elä vielä toivoasi heitä! monilla naisillahan ei näytä heti plussaa ja varsinkin jos sulla ennekin näyttänyt myöhäistä plussaa niin toivoa vielä on :heart: ei se kohtu tosiaan normaalisti itsekseen kokoaan muuta, ja kun sulla on oloilussakin viitteitä raskautumiseen niin hyvinkin voi olla sitä itteään vaikkei vielä näy! mun sisko kerto mulle just kaveristaan, jolla tuli normaalisti menkat koko ajan joten ei epäilly olevansa raskaana kunnes kuudennella kuulla maha ja rinnat oli kasvaneet ja ihmetteli sitä, hakeutu lääkäriin ja sai tietää olevansa raskaana - että tapoja on monia saahakkin yllättäen tietää olevansa raskaana, sehän on vaan jännää kun saa sitten vaaville isona kertoa kuinka yllätti iskän ja äidin :D uskon kyllä et vie omaa uskoa kun testit vaan näyttää negaa, mutta tätiä ei oo sulle kuulunu ja oireet ja olot kehossa on ainakin kovasti oikeeseen suuntaan, joten täältä puhallellaan sinne kovasti plussasäteitä ja lähetellään rauhaisia ajatuksia!! :heart:
 
amalia81 no en oikeen sanois ko se on enempiki kipua kuin nippailua.. eli sattuu iha tonne alavattaan ja välil kovemmin ja välil vain ku ois painon tunnetta.. mut niinhä sitä sanotaan et sitä kyl sit tietää et ko ois tärpänny ni tuskimpa mul on ko ei kunno varmaa oloa kyl ole.. Et eiköhä menkoista vain nuo oireet kerro... :( Mut mites sul? Olitko testannu ny uudelleen?
 
Iltaa!

En ole vielä saanut aikaseksi mutta ajattelin lukasta tän koko ketjun läpi jotta pääsen vähän kärryille jutuista! :)
Tänään on ollut todellinen kiukuttelupäivä, hävettää itteänikin. Joko nää on raskaushormooneja tai sitten mä oon sekoomassa. Kauppareissulla mökötin ukolle pienestä asiasta, kotona juoksin suoraan makkariin ja pillitin hetken aikaa ennen kun nukahdin. :saint: Koko loppuillan oon mököttäny enempi ja vähempi..
Mahasta nippailee ja pahaolo on edelleen. :x

Nyt koetan alottaa ketjun kahlaamista.. Hyvää vklopun jatkoa kaikille! :wave:
 
:wave:

Toivottavasti nyt oikein moni plussaisi, kun noita piinailijoita täällä näköjään riittää. Pysyisi täti vaan ihan jossain muualla. Pamu k:lle tsemppiä ja toivottavasti ei olis mitään vakavaa.

Omaa napaa sen verran, että täällä pitäs olla oviksen tuossa huomenna noiden kaiken maailman laskureiden mukaan, mutta oon melko varma että se olikin jo to tai pe. Ja tuohan saattaa tarkottaa sitä että kierto, sitten JOS täti tulee, asettuisi taasen tuonne 28 päivään mikä olisi hyvä. Vähän sentään jotain ilon aihetta.

 
Pamu: Toivottavasti ei ole sitä, mitä luulet. Paljon voimia sinulle! :hug:

Menin eilen ajoissa nukkumaan ja nukuin kunnon yöunet. Aamuyöstä alkoi tuntua, että nyt se täti tulee. Koko ajan oli kuin vuotaisi.. Mahassa tuntui siltä.

Ja vessassa jouduin ravaamaan kakkoshädällä herättyäni pari kertaa.. Koko ajan pyöri vatsassa..

Sitten piti lähteä kuopioon hiippakunnalliseen kerhonohjaajapäivään työntekijäksi. Hyvin meni päivä onneksi.

Tätiä ei ole saapunut tämän päivän aikaa.

Kuopiosta, kun palattiin 18.45, niin lähdin heti sitten "mökille". Paistettiin makkaraa nuotiolla ja saunottiin. Mies oli auton kimpussa tehnyt jotain, penskat laskeneet mäkeä ja simahtivat heti sänkyihinsä, kun tultiin klo 22.20 jälkeen kotio.
Join yhden siiderin ja oluen.. En ihan viitsinyt kieltäytyä.. Jospa siitä ei mitään haittaa ole..

Tuskinpa olen raskaana. Testaan ens viikon lopulla jos on tarvetta. Mahaa turvottaa.. Mutta se tuskin on minkään muu oire, kuin tädin tulon. Silmät on olleet kuivemmat ja suu kuivuu kans nopeammin kuin yleensä :LOL: .

Mutta nyten nukkumaan.

Hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Hmm, mul ois siis 27 kp nyt sunnuntaina.vois testailla jossai vaihees tai sit vain antaa olla ja odotella menkkoja :p saas kahtoo ny mitä tekis :D noin 9 pvää ois oviksesta, näkyisköhä edes testissä jos aamul testaisin :p plaah, turhaa se taas olis ko nega sielt tulis kummiskii :|
 
JEEEEE täti taisi tulla kylään. Siihen tahtiin ainakin vuotaa. Yöllä näin jo enne unenkin. RD jos voisit muuttaa minulle kp1/28-78 yrityskerta 2.

Toivottavasti seuraava kierto olisi jo lyhyempi. Sen takia annan olla tuon 28 päivää tuossa edessa kun on ollu yleinsä kierronpituus.
 
RD! laittele mulle vaikka tekstiviestiä, että mikä tilanne!

Tosiaan, minä olen ollut tämän viikon Keravalla. Kummipojalla oli eilen 1v-synttärit.

Hirveä ikävä miestä.. Tänään pääsee hänen kainaloonsa..

Puoli neljältä aloitan tänään matkan teon. Ensin pitää mennä Tikkurilaan ja siellä sitten puolisen tuntia odottelua, että saa IC. Kotona sitten kymmenen maita.

Eilen aamusta ja toissapäivänä oli vielä pientä tuhrua, mutta nyt taitaa olla vuoto ohi.. Eli uutta koetosta kohti..

Antibiootit vetäneet mahan ihan sekaisin.. Korva kipu on alkanut helpottaa ja nyt sitten nenä alkanut vuotaa ihan urakalla kun nuo lääkkeet alkaa poskionteloista irrottamaan limaa.. Jipii..
 
:snotty:
ei tämmösestä vuodosta kyllä mikään alkio voi selvitä...
huomenna onneks se lekuri ja katotaan mitä se sanoo, itteä kummastuttaa kun kaksi aiempaa raskautta sujuneet ihan ok alusta asti.
mutta en jaksa nyt muuta, kerron huomenna sitten tuomion.

kiitos kaikille, olette ihania. :heart:
 

Yhteistyössä