**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Että kyllä seksi meille maistuu edelleenin, vaikkei mitään vauvahanketta enää olekkaan vaan hän kasvaa jo kohdussa, jos jostain tuli se tunne, ettei seksiä ollenkaan muulloin kuin ovisaikaan! :D

Siis nykyään silloin kun siltä tuntuu ja toki jo tekovaiheessakin myös muulloinkin! :LOL:

Mukavia hetkiä kaikille! :heart:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
huh hei millasia mahoja! :D tuon kolmoisraskauen jälkeen en kyllä yhtään ihmettele että maha vähän "ottanu itteensä" sellaisesta venytyksestä.. :LOL: mutta kyllähän nuista tietenkin paljon masut vielä komistuu ja kutistuu ensimmäisen vuojen aikana! kyllä silti ottaisin tuollaisenkin kunhan vain haikara tulisi meillekkin.. :heart:
suikulle voima :hug: - kyllä me vielä yhdessä noustaan! =)
 
amalia noustaan noustaan :D toivottavasti pian.. rupesin selaan sivuja taaksepäin ku luin listasta et oot haamuilija mut yrität nousta kans.. joten sit huomasinki et tätsy tuli sinne :( on se vaan pirulainen.. pysyis jo poissa kun sitä ei kyläilee halua..
 
Koskas sinulla npultraus?

T Rva Pikkumyy Ja Tiuhti-Viuhti

meillä siis huomenna!

Kolmosraskaudessa aika arvet näemmä tulleet, minulle ei kolmen lapsen odotus ole jättänyt paljoakaan arpia, tuskin siis tämäkään niitä tuo tullessaan? Miten muilla onko paljon pahoja raskausarpia syntynyt raskauksien aikana?

Mukavat illanjatkot kaikille! :hug: :flower:
 
suikku :) - juuh, sain r-testiin pienen pienen haamun (silmiinnähtävä kuiten, jollasta en ollu ennen siinä testissä nähny) ja ovistesteihin tuli sit kans paksumpi ja jo ihan tosi selkee punanen viiva, oireitakin oli vaiks muille jakaa, mut sit vajaa kaks viikkoa myöhässä se tätsy sitten kuitenkin kurvas meille ja nyt elellään jo kp:tä 5! nyt me sit miehen kaa päätettiin, että tässä kierrossa raskaudutaan :heart: joten nyt on varastot täynnä ovistestejä ja niskat verrytelty ni jaksaa pidellä siimahäntiä oikeassa paikassa pidempään.. :LOL: oikein paljon plussasäteitä sinunkin uuteen kiertoosi! :heart:
 
mäki pelkään tavallaan tota et sit jos kroppa menee iha kamalaks mut toisaalt ehk se kolmosraskaudest varsinki tollaseks tulee.. mut Kyllähä sitä lapsen haluis vaiks tuliski löysää ihoa se jälkee.. toivois vain et painoo ei hirmusti 10 kiloo enempää kertyis eikä iho liikaa venyis et kroppa pystyis palautumaanki tuosta.. saa nähä mite käy, raskautuuko ny olleskaa ees :p jää nähtäväks..
 
ainakin mun raskaana olleilla ja jo synnyttyneillä ystävillä on vatsa ja iho palautuneet tosi hyvin synnytyksen jälkeen. nuo monisikiöraskaudet on tietty sitten asia erikseen kun se venytys ihoa kohtaan on jo tosi tosi suurta. ja sittenhän riippuu paljolti myös ihotyypistä, toisille tulee tosi helposti raskausarpia rintoihin, käsivarsiin, pebaan, reisiin jne ja toisille ei nimeksikään! ja toisilla arpikudos hidasta paranemaan ja vaalenemaan, toisille tulee tosi siistiä ja huomaamattomia arpia. mut suuremmalla todennäköisyydellä iho kyllä aikaste hyvin palautuu kuin jää pahasti roikkumaan! :LOL: ja hei, joskushan se alkaa roikkumaan kuitenkin.. :p
 
Khimaira
mariq, caffee ja RD :hug: Voi ei.....

Ja Pamulle erikois :hug: :hug:

Wellcome Rouva Pyy :wave: Täältä jos mistä saat vastauksia niin ovistestailuun, kuin limojen tarkkailuun :whistle: Raskausoireiden kartoittamiset ovatkin jo luku sinänsä :snotty:

Orionille tuurikasta jännäilyä :saint: :D

Kerrankin voi onnitella menkkojen alkamisesta, siispä: hyvä juttu Tikru =) Jospa se tästä lähtisi selkiytymään =) Eihän sitä tiedä vaikka nyt olisikin lyhyt kierto :) Meinaatko testailla ovista?

miracle meillä ainakin on "rento" meininki- puuhataan kun siltä tuntuu :p Mutta jos olen testannut ovista, niin silloin kyllä pyrin hoitamaan hommat niin että puuhat sattuvat oviksen seutuville :saint: Kun noiden lasten takia ei välttis pysty ihan pupuna menemään :snotty:
 
Khimaira
Myy mulle ei ainakan ole tullut kolmessa raskaudessa minkäänlaisia raskausarpia minnekään :)
Hui mitä mahoja siinä kolmosraskaudessa :eek: Mutta silti: kaikista niistä vaivoista huolimatta- se palkinto :heart:
 
Khimaira
Ja viel ommoo nappoo...kun ei millään kiinnostaisi/ jaksaisi odottaa sinne tiistaille..Voisikohan sitä tehdä sen testin huomenna, saisi siitä negan ja sitten pääsisin gynelle... :ashamed: Kai sitä ei voi...
 
Oli melkosen näköinen maha kyllä.. :| Palkinto kuitenkin ihana! :heart:
Mulla tuli esikoisesta melkosesti raskausarpia vaikka rasvasin kuinka. Maha on nyt mulle siedettävä, ei kuitenkaan rantakunnossa. :LOL:

Liityin jo lokakuisiin odottajiin mutta en usko että tässä käy hyvin. :ashamed: Olo ei ole yhtään "odottava" :/ vaikka tänään tulikin vähän vahvempi viiva testiin..
 
Mä mietin et jos testailis huomen.. mut sit toisaalt ko yks mun hyvä ystävä lukee tätä palstaa myös (hähää! Jäit taas kii! <-- vinkkaus kaverilleni :D ) ni en tiä kehtaanks tänne sitä hehkuttaakaan ekana sit joskus jos raskaudun ko kamun ei oo kiva lukee sitä täält ekana :D ainaskaa mu mielest ei ois :p
 

Yhteistyössä