**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Mulle tulee varmaan sitte paljon raskausarpia kun on iso maha, kun nyt jo on rinnoissa. Ollu siitä lähtien kun lihoin. Vaalenneet ovat tosin nyt. Mutta silti näkyy. No, eipä se mitään, ei mua haittaa tommoset. Tärkeintä olis vaan saada se lapsi. :)
 
mä en onneks oo lihona mitenkää ihmeemmin vaiks mul mu mielest turhan iso maha onkin, tosin sekin on sen vuoks et usein se vain on turvonnu :D mut tottakai mu kroppa sais tulla vaiks millaseks jos silti lapsen sais :heart: mut noh, jos jostai kierrosta tärppäis viel :)
 
Onnea masukki!! :flower:
Oli mukava kuulla Kylli-tädistäkin että miten heillä menee... :D

ON: menkkoja ei oo vieläkään kuulunut...eikä ole kyllä mitään mahakipujakaan ollut.. tänä aamuna piti testata mut olin niin aamusella uninen ku heräsin ja empä silloin muistanut...noh...jos huomenna koittais...
 
viime kuukausina menkat on tullut just päivälleen ja mahakipuja on ollut 3-4päivää ennen menkkoja..mut nyt ei mitään...mutta oli tuossa pari kuukautta sen jälkeen kun pillereiden syönnin lopetin niin menkat 8päivää myöhässä..mut siitä on toki aikaa jo yli puoli vuotta...
 
kamiliya: Kylläpäs sinua peloteltiin! :eek: Onneksi oli pikkuinen siellä piilossa. :heart:

emunen: En muista olenko jo onnittellut plussasta, mutta uudestaan vaan, jos oonkin. Eli onneksi olkoon! :heart: :D

Rouva Pyy: Tervetuloa! :flower: =)

mariq: :hug:

masukki08: Hirmuisesti onnea ja tarkkasukkia mukaan pienelle. :heart: =)

Pamu k: Tännekin vielä extra-iso-luja-hali :hug: :hug: Paljon voimia. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :hug:

Red Dragon: Älä vielä luovuta! :hug: Kyllä teillä vielä kolmas pikkuinen tuhisee. :heart:
 
Silleri
Masukille paljon onnea!

ON: Vaihdoin nikkiä kun km-pinossa joku juur kertoi "paljastuneensa", jolloin oli asioista juoruttu. Tiedän, että joitakin tuttuja täällä pyörii, niin piti vaihtaa vähän neutraalimpaan. Kaikki kivat vaan on varattu! Aikani kun pyörittelin eri vaihtoehtoja, niin kyllästyin ja pistin ekan kirjainyhdistelmän, joka mieleen tuli... :kieh:

t: ex-emunen
 
toho haluun kommentoida sen verta et ehk kolmosten odottajalla hirmusti voitelut ees auta vaiks ne jotai voikin helpottaa et ei iha nii hirmuset arvet tulis mut se nahka kyl venyy niin äärimmilleen sillo et tuski juuri mikään kunnol auttais :p
 
Onnea masukki08 :flower:

Täällä elellään päivä kerrallaan masua nipistellen. Kn elää toudellakin omaa elämäänsä. Eilen illalla lämpö oli 36,77 viimeaikoina normaalisti ollut 36,4 pintaan. Viltin alla eilen makoilin, ei oo ees flunssainen olo.
 
Ihanaa!! paljon onnea plussasta masukki08, toivon todella että teillä menisi kaikki hyvin!!! =) :hug:

Ja isot :hug: myös pudonneille!

).:) Eilen otin viimoisen terolutin, huomenna tai keskiviikkoona odotan tätiä saapuvaksi (tulisi jo!!).
 
Hei kaikille! :)
Uusi jännäilijä täällä. Kirjoittelin tuonne jo ihan nurjiin paikkoihin ja miracle opastuksella ilmoittaudun sitten tänne :)
Olen jo piiiiitkään seuraillut näitä keskusteluja. Muistaakseni ensimmäistä kertaa vuonna 2005 eksyin sivuille. Nyt viimein rohkenen kirjoittamaan..
Miehen kanssa jätettiin juuri pillerit pois. Tjot-meinigillä mennään. Nyt on menossa kp 10/?? varmaan 28...ja yk.1.
Semmosia jo tuolla toisaalla pohdin, että voiko mulla olla jo ovulaatio menossa, kun rusehtavaa limaa on eilisestä illasta tullut... Kp kuitenkin vasta tuo 10! :eek:
Olen vielä ihan aloittelija tässä palstailussa, mutta teidän kokeeneempien opastuksella eteenpäin :D
Pakko sanoa, että tämä on kyllä parhain vauvakuume-keskustelu, mitä netistä olen löytänyt. Upea meininki täällä..
 
hienoa neccu et löysit vähän osuvamman pinon :D Eli tervetuloo vaan :) Ite uskoisin sun ton tilanteen johtuvan siit et jätit pillerit, et jos kroppa vain meni sekaisin siitä.. käytitkö muute miten pitkään? Ja RD varmaa sit päivittelee sut listalle mukaan :)
 

Yhteistyössä