**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

jep :) mullakin oli pillerit yht. 4 v käytös, 5v muutoin mut oli pari taukoa välis. Jätin pillerit pois kesken liuskan ja sillon ne tuli vkon pääst. Sit oli kierto 36 pitunen seur. kerran ja raskausoireita vaiks muille jakaa ko kuvittelin jo het raskautuvani :D Mut ei sentäs. Ny kp28 ja ovis kaiketi kp 18 paikkeil ja tänään testi nega joten odottelen tätii tulevaksi ensimmäinen pvä :) Tervetuloo viel jännäileen, tänne o ain kiva höpötel omia tuntemuksia ja jännäillä yhes muide kans :) =)
 
Onnea masukki08! ja muut haamuilijat/plussanneet (tais olla joku muukin, lukaisin niin nopeasti viimeisimmät pari sivua, että nimet jo unohtui)

Halit niille, joita onni ei vielä potkaissut :hug:

Kiva kuulla Kylli-tädistäkin, ja valtavasti onnea ja tsemppiä loppuraskaudelle! :heart:

ON; eipä mitään uutta :D Joka ilta touhutaan seuraaviin menkkoihin saakka nyt kokeilun vuoksi. Tähän asti ollaan menty joka toinen päivä / joka kolmas päivä tahdilla. Nyt on tekemisen makua :LOL:

Jee, paino on tippunut 2kg! (viikossa :eek: ) Vähän turhan nopeasti, taitaa olla nesteitä vaan, vaikka kuinka olen koittanut juoda paljon...
 
Suikku joo minäpä hyvinkin :D Hommahan perustuu täysin kalorien laskemiseen (eli mitä syö, ja kuinka paljon kuluttaa), tietyissä rajoissa koittaa siis pysyä omien tavoitteiden mukaisesti. Toistaiseksi vain positiivista sanottavaa tuosta ohjelmasta. Tosiaan helpottaa kalorien (saadun ja kulutetun)laskemista, kun on tämä kone käytössä :D Ja tuo keventäjät- ohjelma... Eipä siinä kai muuta erikoista sitten olekaan..

 
no joo keskenmenohan se vuoto oli.
lääkäri oli kyllä sympaattinen, hartiat kasaan veti ja sanoi "voi surku".
mussa ei kuulemma ole vikaa, sen todistavat nämä kaksi lasta jotka ovat molemmat tärpänneet heti kun on tilaisuus annettu ja raskaudet ovat sujuneet ilman ongelmia: "ei sinulla ole taipumusta keskenmenoihin, tämäkin on vain huonoa tuuria, vaikka kyllä edellinen km suurentaa riskiä".
poissuljettua ei ole myöskään ns biokemiallinen raskaus jonka riskiä myös tuo ed km voi suurentaa.
Ite en siihen usko kun oli enemmän oireitakin kun viimeks, ja vuoto oli semmosta, että hohhoijaaa.
joo ja nyt pitää sit yks kierto ehkästä.
että näin.

kävin kampaajalla ja syömässä ulkona, shoppailin uuden alusvaatesetin ja lauantaina on yhdet kemut jonne mennään kahdestaan miehen kanssa, saattaa olla, että tulee otettua muutama lasillinen!
Jospa se tästä sit taas, kevättä kohti.
palaillaan rakkaat palstalaiset, roikun mieluusti listoilla jos suotte ja keväämmällä uuteen koitokseen.

 
Khimaira
Pikaisesti pakko sanoa: voi ei Pamu :'( oikein iso :hug: :hug:
Tsemppiä jatkoon- sieltä se mussukka vielä tulee :heart:
Onneksi tilanne taitaa olla muuten ihan hyvä: mitään "vikaa" ei ole, joten uudelleen voi yrittää heti kun mahdollista =)
Palailehan sitten tänne :saint: :D
 
voi pamu :'( ei oo totta.. todella huonoa tuuria.. tietenkin saat olla listoilla mun puolesta.. kirjoittele kuitenkin joskus edes tänne.. todella paljon ja kovia voima :hug: sulle..

tein 20min pilatesta.. se on tosi kivaa.. muistan ku ekan kerran tein ni en ois ees jaksanu mut nyt jaksoin eikä hirveen hiki ees tullu.. voi kun olis pidempi ohjelma ku vaan 20min..
 
juu en mä häviä!!
täällä roikun...

että ilmeisesti sekään ei oo välttämättä hyvä kun liian nopsaa tärppää. jotenkin iroonista.
ja kuulemma vuotaa vielä jonkun aikaa...

no mutta kyllä tää tästä...
onneks on tämä perhe :heart:
 
Khimaira
Sen verran tuota omaa tilannetta: huomenna gyne (onneksi sellainen hyvä :whistle: ) soittaa ja varataan aika ultraukseen tälle tai ensivkolle :/ Rauhoitteli mua ja ihmetteli edelleen miksi testi nega :( Mutta sieltä se selviää että mikä kasvannainen siellä möllöttää :eek: :| :ashamed:

Onnittelut masukki08 :flower:

Yksi kysymys: eivätkös lämmöt romahda oviksen jälkeen?? Siis pieni nousu ennen ja sitten jälkeen taas lasku?
 
niin ja oon päättänyt tarmoni, kiukkuni ja hormoonit :kieh: purkaa urheiluun!! rääkätään nyt sit kunnolla kun en raskaana ole.

olen kyllä edelleenkin onnellinen kun meillä onneks on jo nämä lapset. että mun sympatiat tässäkin kohtaa saa ne joilla ei ole ja joutuu tämmöstä kokemaan...
ja onneks näin ajoissa meni kesken kuin myöhemmillä viikoilla... :|
 
RED, juu tännehän mä purkaudun, usko vaan! :ashamed:
kiitos amalia.
charlott; miks meet ultrattavaksi, saako udella?

Luru, sit heti kertoon mitä lääkäri sanoi, jospa sä saisit hyviä uutisia munkin edestä.

tikruliini, voimi sulle. oot ollu mielessä.
 
Mä taidan kohta liittyä teihin, jos siis mukaan vaan sopii? :wave: Arvioisin että yritys alkanee parin viikon päästä, ihan tjot meiningillä. Pitää ensin päästä lääkäriin otattaan kuparikiekura poies. olen teidän juttuja seuraillu jo pitemmän aikaa, kun tuo kuume ei ota hellittääkseen! :ashamed:
 

Yhteistyössä