**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Khimaira
amalia81 kiitoksia tuesta =) En aio tehdä enää yhtään testiä ennen gynelle menoa- siellähän se kaikki selviää :) Tämä on erittäin hyvä ja "arvostettu" gyne- löytää kyllä varmasti poikkeamat- hyvät ja huonot. Siksi olin niin helpottunut kun pääsin hänelle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rapu83:
oon niin surullinen teidän puolesta Pikkumyy ja pamuk :hug:
ensin tuli kylmät väreet ja sitten kyyneleet silmiin.
en tiedä mitä sanoa. koittakaa jaksaa ystävät.

neccu ja minime, terveluloa :wave:
kiitos kaunis!! rapu!
ja tosiaan teretulemast uudet, neccu & minime

:'( kyllä mut vetää sanattomaks nuo Pikkumyyn uutiset...ei tää oma menetys tunnu oikeen miltään kun miettii noita myyn viikkoja...
menen kans nukkumaan, rankka päivä.
 
Huomenta!

Olipas täällä paljon surullisia uutisia. Paljon voimia ja haleja :hug: niitä tarvitseville.

Tervetuloa uusille ja onnittelut plussanneille. :flower:

Tänne ei mitään kummempaa, vähän flunssainen olo, kurkku kipee ja joka paikkaa kolottaa.
 
Hei
Kiitos kaikille myötäelämistä! Huomenna pääsemme TYKS:iin klo 9:00. Juuri soitin pomolle, hän kyllä tuki ja ymmärsi, vaikkei hänellä ole lapsia. Neuvolan terveydenhoitajalle soitin myös, hän pyysi soittamaan kun jaksan kuulumisiani huomiselta.
TYKS:ssä hoitaja kyseli paljon taustoja ja sanoi tai kysyi, että tiedänkö että omfaloseele ei ole aina vaarallinen ja se korjaantuu välillä itsestään välillä leikkauksella, sanoin eilen lukeneeni netistä siitä. Turvotuksesta hän sanoi, että joskus saattaa turvotusta olla tietyssä vaiheessa kuvakulmista riippuen ja silti sikiö voi olla terve. Kysyin nimittäin häneltä pääseekö keskeytykseen heti jos aihetta on? Sitten hän mainitsi, että ottavat istukkabiopsian huomenna samalla, jos istukka silleen, että pystyy ottamaan, minulla istukka todettiin eilen olevan takaseinämässä, onko se yleistä vai harvinaista? Hän ei missään vaiheessa sanonut, että suoraan vaan keskeytykseen, kuten eilen meille annettiin ymmärtää, mutta siihen nyt olemme valmistautuneet kuitenkin. On jotenkin helpompi ajatella pahimman kautta näitä asioita tällä hetkellä. Huomenna siis useampi lääkäri ilmeisesti tutkii asioita.

Kiitos tuestanne!

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv 12+1
 
Sanoin taustailevani tämän kierron, mutta pakko tulla sanomaan osan otot
Pikkumyylle :'( oon tosi pahoillani sun puolesta. En löydä edes sanoja sanottavaksi, mutta joka tapauksessa voimarutistus sinulle :hug: Toivotaan, että ei olisi mitään vakavaa. Olen kuullut ennenkin, että lääkäri on antanut tuomion ja sitten toinen on sanonutkin, että ei tarvitse tehdä mitään. Toivotaan, että sinullakin menisi näin.
Ja Pamu k oon tosi pahoillani sunkin puolesta! :hug: Ei tää vauvan yrittäminen aina oo helppoa :'(
 
rouva pikkumyy :hug: ehkäpä on ihan "viisasta" ajatella pahinta jotta ei ole niin paha tilanne sitten vaikka ihan taatusti surettaa ja suututtaa oli se tilanne mikä vain.
mä niin toivon että saisitte vielä hyviä tuloksia :hug:
olette ajatuksissa
 
joops.
täällä taas, en vissiin osaakaan pysyä poissa...

ärsyttää nyt se, että ois se lekuri voinu jo viimeks sanoo, ett ehkäskää yks kierto...vaikka oishan sen voinu iteki päätellä, ett suurentaa riskiä ja kaivaa kumit...mutt lääkäriä sitä sit vaan jotenkin uskoo...
ja kun kuume on kova niin sit sitä vaan porskuttaa.
tosiaan iroonista se, että aina ei olekaan hyvä jos helposti raskautuu...
blaah...

Pikkumyylle, hirmuisesti voimia huomiselle, onneks saatte varmasti hyvää hoitoa TYKSissä ja on hienoa kun on monta lääkäriä kommentoimassa, saa heti monen lääkärin näkemyksen asiaan.


 
Rouva Pikkumyy: :eek: :hug: Voimia ja paljon haleja. Raskasta on varmasti. :hug:

Pamu k: :hug: Me täällä kyllä sinua kuuntelemme ja olemme lohtuna, olkapäänä ja vaikka nyrkkeilysäkkinä. ;) :hug:

Kylläpä on surullista luettavaa... :'( :'(
 

Yhteistyössä