**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Rouva Pikkumyy :hug: Voimia teidän perheelle. Elätte varmasti vaikeita aikoja, mutta toivotaan että asiat jälleen järjestyy :hug:

sitte taas minä ite; voiko olla mahdollista et raskautuis vaikkei ovistesteihin ole saanut kontrollin vahvuista viivaaa? Siitä viimeviikkoisesta ovishaamuilusta ei tullut vaaleaa viivaa kummempaa... Joko luovun toivosta tän kieron suhteen?
 
Rouva Pikkumyy, olen niin pahoillani puolestanne! Tosi surullista, järkyttävää. En muuta osaa sanoa kuin että voimia kestää tämä kaikki nyt. Varmasti nyt jotenkin täytyy vain selvitä käytännön asioiden kanssa, ottaa selville mitkä ovat mahdollisuudet ja todellinen tilanne. Onneksi olet varmasti hyvissä käsissä. Sen jälkeen, jos todella raskauden keskeytykseen menee, alkaakin vasta se rankka surutyö.
Sinä, Tiuhtiviuhti ja miehesi olette ajatuksissani!!
:hug: :hug: :hug:

Pamu k, olen myös tosi surullinen puolestasi! Tosi rankkaa kokea 2 keskenmenoa peräkkäin. Sehän on juuri se pahin pelko, kun kerran on km:n joutunutläpikäymään. Voimia, koita hoitaa itseäsi ja ole ihan hyvällä omallatunnolla vihainen, surullinen jne. Kaikki negatiiviset tunteet täytyy vain käydä läpi.
Koita jaksaa! :hug: :hug: :hug:

On tämä vauvan yrittäminen sellaistakin tunnemyrskyä, jo ihan siis ilman noin traagisia tapahtumiakin. Vetää tämmöiset uutiset mielen matalaksi. Jostain pitäisi kuitenkin löytää se positiivinen ajatus ja ilo. Tuntuu omat murheet (luteaalivaihe, tuntuu niiiin pitkältä aika kierron tässä vaiheessa) säälittävän pieniltä ja antaa vähän perspektiiviä.

Tsemppiä kaikille!
 
Rouva Pikkumyy: Voi kamalaa!! Vaadithan todella perusteelliset tutkimukset! Mulla on lähipiirissä kaksi tapausta, jossa lääkäri on virheellisesti kehoittanut keskeytykseen. Myöhemmissä tutkimuksissa on paljastunut terve lapsi.. Toivotaan todella, että tilanne korjaantuisi. Joka tapauksessa paljon voimia. Onneksi sinulla on perhe tukena!
 
Khimaira
Onnea huomisiin tutkimuksiin Myy :hug:

ipapii olen mä ainakin lukenut, että on sitä raskauduttu ilman vahvaa viivaa. Se testihän ilmoittaa vain sen, että hormonitaso on noussut sen verran, että munasolun irtoaminen on mahdollista. Joten varsinaisesti testi ei kerro irtoaako munasolu ollenkaan :/
Ja toivo menee vasta sitten kun täti tulee ;) Voihan ovis olla kaksikin kertaa kierron aikana :eek: Miten muuten siinä tillanteessa käy vuotojen?

on: kätilö soitti gyneltä ja sanoi että odotellaan papa- kokeen tulos :/ Eli ensiviikkoon menee...He soittavat sieltä kun tulos valmis.
Kätilö oli sitä mieltä että testi ei vain vielä näytä, et ovis on voinut olla "milloin vain" :/ Kun edelliset menkat olivat pienet ja oli sitä tiputteluakin...
Emmää tiiä- en usko enää sen lekurin tutkimusta :kieh: Sovittiin kätilön kans, että teen uude testin ensivkolla- et on sekin tehty ennen tutkimusta. Huoh, sanon mä :snotty:
 
on: Luin just, että mun gyne, joka epäili mulla pco:ta on, johtaa hedelmättömyysklinikkaa! Ilmankos vaikutti niin asiantuntevalta.. Kehoitti vielä kysymään, mitä vain sähköpostin kautta, jos tulee jotain mieleen. Tulihan mulla ja vastashan se! Sinne meen kyllä ehdottomasti, jos ei tärpää 9 kuukauteen. Oon kyllä valmis maksamaan asiantuntijuudesta ja hyvästä palvelusta. Näyttää siltä, että tää mun kierto on vähän turhan pitkä. Pitäis kai mielummin olla lähempänä 30 kuin 40.. Eipä tuokaan, että ovistikut ei näytä plussa mikään hyvä merkki oo. No onneksi pco on aika helppo hoitaa.
 
pikaisesti: kp1 tänään. Ensi viikolle varattu soittoaika polille, jotta kuullaan siipan simppakontrollin tulos ja sitten ehkä kuullan jatkostakin taas - toivottavasti pikkuväkeä on saatu aikaan piikeillä.
 
Kiitos tuestanne! :flower:
Aiomme kyllä miehen kanssa tarkkaan kysellä huomenna kaikesta kun ultraavat minua supertarkasti, pakko saada kysymyksiin vastauksia, eilen olimme niin kauhistuneita, että emme osanneet mitään kysyä, turvotuksen määrrää vain kysyin. Siihen sain vastauksen, ettei tervitse mitata, kun sitä on!!!!!!???? :headwall:

Huomiseen, ystävät kalliit! :hug: :flower:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
kiitos kaikille, jotka ovat toivottaneet tervetulleksi! :)

Rouva Pikkumyy: Kovasti voimia, toivon että tilanne selviää huomenna! Olen vasta liittynyt joukkoon, mutta kovasti taustaillut. Olet jäänyt niin vahvasti mieleen, kun olet kaikkia kannustanut ja ollut muutenkin niin positiivinen. tuntuu niin epäreilulta tuo teidän tilanne! :(

En saanut vieläkään varattua aikaa kierukanpoistoon, kun oli niiin kauhee kiire töissä.. :/ Tahtoisin tuon vekottimen pois mahd. nopeasti..

kaikille muille kovasti plussatuulia! :whistle:
 
enteileeköhän oireet tulevia menkkoja..hitsi..rintoja alkanu vähä jomotella mut ei muuta kummempaa eloksessa.. pikkasen jämäkemmän oloset on rintavarustus. Toivottavasti alkais oireilla sitä plussaa eikä menkkoja.Ei auta kun odotella vaan.. :attn:
 
vaikee sanoo.. kaikilla ko ei aina oo.. eikä mullakaan mielestäni oo ko ehk yhe pvän joskus :D et mul ainaski noi heittelee mite sattuu.. juotko greippimehua tms et siit vois johtua? Ja voiha se muuteski vaa tulla sillain et ei oo.. en tosin ihan tiiä.. tietäskö joku muu?
 
Khimaira
Ai oviksen jälkeenkö se kuiva kausi tulee? Mä olen ihan pihalla näistä milloin pitäisi olla mikäkin aika :LOL:

erzi mä en usko ainakaan omien tissien nippailuihin raskauden tunnistemisessa :snotty: Toiset kuulemma tietää ekana tissioireista raskautuneensa- et kyllähän se mahdollista on :) Toivotaan ainakin että niin on ;)
 
Luru lude mulla alkanu raskaus oireet aina rintojen arkuudella ja sit tullu etova olo..mut menkkojen tullessa on samalla lailla aina välillä rinnat arat. Mut melko varma oon jotta moonikset pukkaa päälle.Naamaki alko kyl kukkimaan siihen malliin. No yritys hyvä jälleen :) Vaikka aina toivoo raskausoireita.
 
Mammutti-Mamma: Mulla on sama homma, mutta en kyllä yhtään tiedä mistä johtuu. En kyllä ole varma, oliko mulla ovista ensinkään..

on:Mulla ei nyt menkat ala.. Testasin negan, että en ole raskaana. Olin jo viime kierrossa niin tyytyväinen, kun luulin, että nyt mulla on säännölliset menkat. No toivotaan, että tänään alkaa!
 


Terveisiä Tyksistä
Tahtiin tarkkoja ultratutkimuksia, mukava kokenut lääkäri tekemässä. Omfaloseelestä ei enää puhunut vaan samaa tarkoittavasta napatyrästä, se oli maanantaista pienentynyt, mutta näkyi kyllä . Lääkäri sanoi sen olevan pieni ja jos se olisi ainoa poikkeaman, sen pystyy korjaamaan syntymän jälkeen.
Sitten turvotukseen, sitä kyllä on reilusti 6mm niskan alueella, missä eniten, vähän pään reunoilla ja ihan hieman selän puolella.

Lääkäri sanoi myös, että jos vamma paha saattaa tulla spontaani keskenmeno tässä 2:n viikon sisällä ja silloin vaan sairaalaan tai jos on paljon kipuja silloin myöskin!

Sitten piti otettaman istukkanäyte, mutta kohtuni niin syvällä ja minun suoleni hankalassa paikassa, näytettä ei voitu ottaa, etten minä joudu hengenvaaraan tulehdusten vuoksi.

Turvotuksesta lääkäri sanoi, että sitä kyllä on paljon, sen tiedän itsekkin. Hyvä asia, että sikiö on kasvanut hurjaa vauhtia, vastaa nyt rv 13, vaikka on vasta rv 12+1! Se osittain poissulkee kromosomi18 ja kromosomi 13 vikoja ja myös osittain downsyndroomaa. Puhetta oli jos kromosomit olisivat kunnossa joko omfaloseele olisi aiheuttanut turvotusta tai toinen vaihtoehto, että sikiöllä todetaan sydänvika ja silloin synnytys olisi Helsingissä ja vauva leikattaisiin heti synnyttyä. Paljon vaihtoehtoja!

Siis menen taas TYKS:iin ensi keskiviikkona, silloin jälleen yritetään ottaa istukkanäytettä ja jos ei silloinkaan saada vielä uusi yritys seuraavan viikon maanantaina! Siis odottelua!

Kysyin josko sikiö olisi niin epämuodostunut, että suoraan keskeytykseen, johon lääkäri vastasi suoraan , näillä perustein, että on turvotusta, keskeytystä ei saada!

Eli maanantaina toivoteltiin :keskeytyksen jälkeen vaan uutta vauvaa yrittämään, tämä pv muutti taas kaiken, pieni mahdollsuus onkin , että sikiö todetaan kromoseneiltaan terveeksi ja sitten seurataan lähinnä johtuuko turvotus sydämestä? Vai jopa kenties tuosta napatyrästä!

Eli kaikki toivo ei ole menetetty!

Jos istukkanäytettä ei saada kahdella seuraavalla kerralla, niin sitten otetaan lapsivesipunktio!

Vähän valoisemmin mielin

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv 12+2, ultran mukaan rv 13



 
pikku myy toivottaan sulle ja Tiuhtu-Viuhtille kaikkea parasta :heart:

Mulle voi päivittää kp 1/29-31. Ilmoitan samalla, että mä jään taustailemaan ainakin hetkeksi. Sen verran ahdistaa ja surettaa tää, kun ei vauvaa ala jo kuulumaan... :'( Tuntuu, etten mä enää kuulu tänne puolelle...olen tuolla lapsettomuuspuolella kirjoitellut, kun tuntuu, että kuulun jo enempi sinne...Nyt lähti kuitenkin jo yk 12 käyntiin...
 

Yhteistyössä