**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

kylläpä tämä kevät on tautista aikaa. Viime viikolla loppu tyttären kuuri angiinaan ja nyt eilen todettiin kasvoissa märkärupi, huomiseen pitää seurailla ennen kuin tohtori kuurin kirjoittaa.Mitähän seuraavaks kun tästä selviää.
 
rouva pikkumyy onneksi saitte jo paljon valoisammat näkymät :) toivottavasti näyte saadaan otettua ja näin varmuus teille, olette ajatuksissa edelleen :hug:

kaikille tädin yllättämille :hug: myös

ja erzi paranemisia sinne teille, tiedän miltä tuntuu kun koko ajan pitää kipeenä olla..
 
Rouva Pikkumyy: kylläpä Tiuhti-Viuhti pitää teitä jännityksessä. Onneksi nyt saitte paljon valoisammat uutiset kuin maanantaina (miten silloinen lääkäri onkin ollut niin pökkelö että pahimmat kertoo ja niillä tiedoilla laittaa kotiin murehtimaan).Senhän luulisi olevan ainakin tosi hyvä että jo maanantaista tilanne on muuttunut, jos tilanne parranisi jatossakin samaa tahtia ja ne turvotuksetkin olisi vähentymään? Toivotaan että saatte lisää lohdullisia uutisia :hug:

caffee81 :hug: nyt on varmasti tunnelmat maassa, mutta jospa se siitä helpottais.
 
Khimaira
Kiva että Myy teillä oli vähän valoisampi reissu :hug: Jospa se todellakin korjaantuisi ja asia ei olekaan niin vakava, kuin aluksi luultiin :) Kovasti onnea teille matkaan :hug: :heart:

Ja :hug: kaikille tädin yllättämille, olipa monella tullut visiitille tänään :eek:

Ja hei, pliis nyt korkeammat voimat: saisiko niitä iloisiakin uutisia :ashamed: Tuntuu että nyt tulee paljon ikäviä juttuja :(
 
Hienoa Rva Pikkumyy että toivoa kuitenkin on :)

Itsellä ihan mielettömät menkkaolot ja kauheesti tulee valkovuotoa :D Todella oudon paljon valkovuotoo, laitoin kupin ko aattelin et menkat jo alkais mut pväl ei viel ainaskaa ollu alkanu vaiks on tosi semmone olo et alkais... Noh, ootellaan jos tulis tai sit jos oiskin viel parempi et ei tulis ja oliskin sitä itseään ;)
 
Rouva Pikkumyy: Toivon todella, että teillä menisi kaikki hyvin Tiuhti-Viuhtin kanssa. :hug: En edes voi kuvitella miltä sinusta tuntuu tällä hetkellä. Paljon voima :hug: .

Täällä ei mitään mainittavaa. Oottelua ja simppatanssia. :D Taitaa tänään olla taas tiedossa rakkautta. :heart: :heart:
 
Rouva Pikkumyy: Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. :hug:

miracle: En juo greippi mehua eikä muutenkaan elossa ja olossa ole mikään muuttunut. On tää ihmeellistä tää naisena olo!

Pamu k ja caffee81: :hug:

on: Odottelua ja odottelua. Eilen ja tänään illalla oksettanut ihan hirveesti, mikään ei maistu eikä mitään tee mieli vaikka on nälkä.
Testailen maanantaina, jos on tarve. Viikonloppuna tulee vieraita niin en viitsi heidän aikana testailla.
 
Khimaira
erzi okkay- niiden tissioireiden kanssa :whistle: Mulle niitä oireita on tullut vasta loppuraskaudesta.. Toivottavasti sairastelu loppuisi tuohon, todella ikävää kun tervettä päivää ei juuri ole :/

miracle myös rasakutuessahan on sellainen olo että ihan just alkaa :saint: Pidän peukut ja varpaat pystyssä, ettei ala :D Nyt tarttittais juuri plussauutisten kaltaisia hyviä uutisia :heart:

Samat sanat myös Mammutti-Mamma :D Plussia kehiin :saint:

on: kyllä mulla tuolla alavatsassa jotain ylimääräistä on :/ Varsinkin mahallaan ollessa tuntuu sellainen kova, ihan kuin olisi tennispallo sisuksissa :ashamed: Kn on pehmoinen ja edelleen limanpeitossa (ai siis kuiva kausi oviksesta menkkoihin :eek: :snotty: :whistle: )...Mitähän tuosta napukastakin voi päätellä: ei mitään, viettää ihan omaa elämäänsä :kieh:
Alkaa vaan pelottaa päivä päivältä enemmän, että mitä siellä sisällä on...Kun tuntuu selkeesti oikealla alhaalla, myös sektiohaavaa on vihlonut julmetusti :x
Mutta siis odotelemma ensiviikkoon :snotty:

Pamu onko olo yhtään helpompi? :hug:
 
juu toivon et olisin raskautunu.. aiemmin ei oo ollukaan tämmöst et näin paljon vvuotoo tulis ja olis noin tahmeaa.. hyvä jos ei tarvi kuukautiskuppia vvuodon vuoksi :LOL: Mut odotellaan odotellaan.. plussapuhureit sulle, toivotaan et ois raskaudesta kyse :) :heart:
 
iltaa
kiitos kysymästä Luru, kyllä tää taitaa tästä helpottaa, ainakin vuodot vähentynyt nyt iltaa kohti...ärsyttää jo valmiiks ku joutuu oottamaan ja oottamaan...nyt kun vielä pitää ehkästä ni toivoahan EI ole, blaah vasta joskus maaliskuun puolella sitten taas tosi toimiin...siihen tuntuu olevan niin pitkä matka.
Mutta ehkä kuitenkin parempi näin. Onhan tää kropallekin rankkaa, kokea kaksi raskautumista ja keskenmenoa...

No, olen nyt sit tarmolla jumpannut ja käyny salilla!
Hyvä paikka purkaa höyryjä.

Viikonloppuna päästään kahdestaan kemuihin joten voipi olla, että tämä nainen ottaa lasin jos toisenkin!! :kieh:

Juu, lunta sataa, jos se viel pysyis maassa ni päästään pulkkailemaan heti aamusta, kivaa. Ja uusi tukkakin on kiva!
Että tässäpä näitä, kait se kevätkin sit koittaa ennen pitkää.
B)

miracle, peukut täällä sulle pystyssä.

arcatha, ootko lääkiksessä?
 
Pamu & Myy :hug:

Olin kaksi päivää seminaarissa ja nyt luin parin viime päivän juttunne.. Et en ihan kaikkea nyt muista ja tiedäkään..

Onnea plussanneille..

Täällä nyt oltu hyvin rauhallisia.. Mä jotenkin nyt toivon, ettei heti tärppää vauva, kun juuri aloitin infektio-osaston puolella..
Ja jos nyt tulen raskaaksi joudun heti pois sieltä osastolta..

KP
 
Khimaira
Mammutti-Mamma ainahan sitä sopii toivoa...mutta tällä kerralla ihme kyllä- olo on jotenkin rauhallinen ja odottamaton, siis en odota testausta ja laske päiviä,tms. Ihan hyvä olo siis :whistle: =)

KP silloinhan sitä yleensä raskautuu kun sitä vähiten odottaa, tai kun se vähiten sopisi suunnitelmiin :saint: Eikö siellä infektio-ossalla voi työskennellä ollenkaan raskaana ollessa?

Äkkiä se aika Pamu menee :hug: Pidä nyt sitten viikonloppuna ukkosi kanssa hauskaa oikein "olan takaa"- olet sen ansainnut :)

Voimia Arcatha opiskeluun ja muutenkin :hug: Huoh ne anatomian tentit jo lähiskoulussa |O
 
Luru Lude: Juttelin asiasta meidän osastonhoitajan kanssa ja sanoi, että pyrkivät siirtämään heti "puhtaalle" puolelle töihin, kun on raskaustesti plussaa. Vaikka periaatteessa siellä infektiopuolella on paremmassa turvassa saada tauti kuin puhtaalla, mutta siinä vain halutaan olla varmoja, kun nämä on näitä ns. sairaalabakteereita, eli sairaalaan mentäessä joutuu eristykseen.. Ja oh sanoi, että se on yleinen käytäntö, varmaan vain varmuuden vuoksi.. Mutta painotti, että informoi sitten ajoissa, että siirtää mut puhtaalle puolelle töihin..

Pamu voimia sullekin paljon.. Kyllä se aika kuluu äkkiä loppujen lopuksi..

Mun pitäisi keksiä lauantaiksi jotain tosi ihanaa meille, kun meillä tulee vuosi täyteen.. Mutta mun pää lyö tyhjää..

KP
 
Apua..

´Huonosti nukuttu yö takana, kylmä ja kuumeinen olo..
Ja koulu alkaa kahdeksalta, tentti kymmeneltä..

En minä tuota tenttiä tule läpi saamaan..
15/30 pistettä pitää saada, että saa ykkösen..

Voi pas**...
 
Eilen illalla ensimmäistä kertaa oikeasti ajattelin ,että oon varmaan raskaana. Aamulla sitten testasin negan (kp on jo 37). Nyt on ihan tyhmä olo. Kaikki nyt viittaa siihen, että mulla ei ovista luonnollisesti tule.. Pco, ovistikut, pitkä kierto.. Täytyis vaan kärsivällisesti odottaa niitä hoitoja. :|

Oonkin päättänyt, että jos en raskaaksi tule niin, rupean laihduttamaan. Oon kyllä ihan normaalipainon rajoissa, mutta siihen asiaan ainakin itse pystyy vaikuttamaan. Elämänhallinnan saavuttaminen ruumiin hallitsemisella kuulostaa tietty aika anorektiselta, mutta eiköhän ne vaaran vuoden ole jo ohitettu..
 
pikku myy: Hienoa, että on vähän parempia uutisia. Oon kuullut usealta ihmiseltä, että terveyskeskuksessa heti oltais laittamassa keskeytykseen. Itse en haluaisi ainakaan kuulla sellaisesta puhuttavan tuossa tilanteessa.. Ehkäpä kyseessä on tosiaan vain pikku juttu ja sieltä tulee suloinen nyytti..

caffee81: Mulla on tosiaan sympatiat sun puolella.. Ei voi varmaan edes kuvitella, miltä tuntuu, kun pitkän ajan jälkeen, ei vieläkään tärppää. Henkisesti varmaan tosi raastavaa.. Voimia hirveästi.. :hug:
 
Khimaira
Kiva, kirjoitin eilen pitkät tarinat ja sitten palsta jumahti :kieh: Onneksi ei ollut mitään tärkeää :whistle:

KP Sehän on hyvä, että saat tarpeen vaatiessa siirron =) Joten plussapuhuria sinne päin puhaltelen :saint:

Höh Linna :( Mutta vielähän toivoa kuitenkin on- jospa se siitä muuttuisi plussakkaammaksi :hug:
 
Kommentoin sen verran, että maanantain ultra tehtiin suuressa yksityisessä gunekologikeskuksessa, kuntamme ostaa sieltä palvelunsa näissä tutkimuissa.

Vieläkin soivat sen paikan lääkärin sanat päässäni, no keskeytyksen jälkeen paremmalla onnella uuteen yritykseen ja uutta vauvaa hankkimaan!

TYKS:ssä taas sanottiin eilen, että eihän turvotus diagnoosilla keskeytystä saa! Lääkäri kyllä ihmetteli, kun heti kysyin siitä keskeytyksestä, en huomannut sanoa hänelle, mitä meille nimenomaan maanantaina sanottiin siellä toisessa paikassa.

On empaattisia lääkäreitä ja "kauheita" lääkäreitä!

Jos nyt selviää, että kaikki olisikin hyvin, aion kyllä jotenkin palauttaa maanantain lääkärin ja hoitajan maan pinnalle!

Lähihoitajillekkin opetetaan asiakaspalvelua, mutta ei ilmeisesti lääkäreille?

Jokainen odottava äiti on todella herkässä mielentilassa, eli saisivat katsoa, mitä suustaan päästävät!

Pikkumyykin joskus tulistuu! Varsinkin huonon käytöksen takia! :D

Heippaterveisin Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti rv 12+3 :heart:
 
Kaa
Rva Pikkymyylle toiveikkaita ajatuksia jatkoon!

Pamu K ; aika menee oikeastaan kyllä nopeaan. Oman km:n jälkeen olin tuskissani, kun ei saanut yrittää "vasta kun..." Nyt kun yrittää taas voi, niin aika on tuntunut kuluvan todella nopeasti. Noh, ajankuluhan on vakio, mutta... luulin syksyllä että se "välin odotusaika" olisi tuntunut pidemmältä. Eli tsemppiä ja anna kropan parantua rauhassa ennen yrityksen jatkamista.

MieIte: ei mitään uutta. Olen päättänyt, että en tässä kierrossa seuraile mitään kiertopäiviä tai oviksen tuloa, annetaan mennä vaan fiilispohjalta. Eli käyn palstallakin varmaan hieman harvemmin.
 

Yhteistyössä