**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

miracle: onnea testaukseen!! ja vaikkei se vielä positiivinen oliskaan niin kyllä se voi siks vielä muuttua. itse sain hailakan haamun vasta dpo12 vaikka testasin testillä missä ois pitäny näkyy jo 8 päivää oviksesta..
 
Khimaira
No hei- testauksesta: entäs mä sitten :LOL: Lekuri sanoo taidatte olla rouva raskaana ja täähän uskoo :ashamed: Vaikka testi oli perjantaina selkee nega :ashamed: :ashamed: Et mulla menee hermo tuollaisten kanssa- sanovat mitä sylki suuhun tuo :kieh:
 
nii ehk ois iha hyväkin odotel viel pari pvää.. mut jospa testais jo huomen ja sit testais uuvellee sit neljä pvä pääst ellei sitä enne täti tuu :p äh, taas tää menee tähän typerään joka päiväiseen testaukseen :D Ko vois vaa olla miettimättä koko asiaa, kuvittelis vain et no on vast alkukierto et ei mitää uutta :p
 
tätiä täällä oottelen.
miehelle taas tänään oon valittanu et miks kaikki muut saa vauvoja paitsi me.
kuinka turhaa narinaa.
jos osaisin, nu potkasisin itteeni persuksille.
en muista hyvin noita teijän nikkejä mutta
toivon parasta tiputtelu-vuodon uhrille
ja tervetuloa uusi :wave:
 
Ööh...enkö mä tänne ainakin siitä haamusta laittanut toissapäivänä. *raapii päätään*
Tänään aamupissasta siis tuli vahvempi viiva, mutta mä en usko noihin aconeihin, valehtevat kuitenkin... :/ Ne kun on niin ekstra herkkiä...
 
Mitcha: Viel paljon onnea! :flower: Kyl sie laitoit haamusta tässä joku päivä :D

Sirja: Taidettiin vietellä samanlainen päivä:D. Mulla vain ensmäistä kertaa veti sängyn pohjalle. Ja en ihan noin paljoa ole joutunut lääkettä ottaa, mitä tänään jouduin. Hyvä, että nekään helpotti. Onneksi täti tuli tänään vierailulle eikä vasta huomenna tai sitten eilen..
 
Mutta nyt nukkuu.. Huomenna taas neljä tuntia ruotsia ja neljä tuntia asiakaspalvelu&markkinointia.. Jäi tuote-esittely tekemättä.. En kerenny..

Mutta hyvää yötä kaikille! :wave:

ps. mitkä vitamiinit ehkä ois hyviä? tai auttaisivat ehkä kiinnittymään parhaiten? (toivossa on hyvä elää)
 
Meillä juodaan greippimehua sekä minä että mies. Taitaa vaikutta se mehu myös mieheen, kun tuntuu tulevan sitä nestettä paljon joka kerralla. Alkaa pikkuhiljaa olemaan otolliset päivät. Katsotaan tärppääkö ja mikäli näin on uskon tuohon greippimehuun sekä ahkeraan pupuiluun.

Esikoinen täyttää huomenna 2-vuotta ja synttäreitä on juhlittu koko viikonloppu.
 
miraclelle piti kommentoisda noista petipuuhista, meillä se on kyllä kaikee muuta kun ovikseen ajottuvaa kun ei oo hajuakaan sellasista, en oo niitä ovistestejä ikuna tehny enkä kai teekään.. :) fiilispohjalta :saint:
mariq :hug:
ja raskausarvista ja mahasta sen verran että on tulut ihan kiitettävästi arpia kahdesta odotuksesta mutta kyllä ne vaalenee nopeaan, "löysä" nahkakin pienenee, ajan kanssa, mulla tuli tästä toisesta odotuksesta vain nipin napin kymmenen kiloa mutta kyllä se silti jää vähän näkyviin, ei voi mittään, mutta kyl mä ne kestän kun on noin ihanat palkinnot :heart:
 
juu siis kyl mäkin iha ilomielin ottasin sen palkinnon ja sit tuliski jottai ja tokihan aina synnytyksestä jäljet jää mut toivois et ei iha niin rajua et ikinä ei kroppa palautuis mitenkään et ois just oikein löysä iho ku jumppaamallakaan sitä ei ilmeisesti pois saa.. Mut ei se semmost ois et itteeni sit vihaisin sen jälkeen, toki mä hyväksyisin sen et raskaudest jäis paljonkin arpia mut toki aina toivois et pääsis mahd. vähällä niiden arpien ja roikkuvan ihon suhteen :p

Ja mul oli siis testi nega. Joku hyvällä mielikuvituksel ehk sais siihe viivanpaikan ko oikeen kunnol miettis :D mut no joo, ei . Kyl mä ny uskon kerrankin et menkat sielt tulee kai sit 4-6 pvä pääst :)
 

Yhteistyössä