Ketju JO-faneille

vierailija
Mulle kyllä käy että puhutaan jos näkyvät yhdessä tai tekevät yhteisjuttua. En niin välitä niistä fiktioista ja spekuista.
Liikaa ei pysty rajoittamaan. Menee vaan riitelyksi ja trollaamiseksi. Se toki on toisten kunnioittamista ettei esitetä totena niitä omia spekuja, vaan ihan omina ajatuksina. Mutta hyppää spekut yli ja keskustele niistä muista jutuista.
 
vierailija
Tähän ketjuun jos kuuluu niin D, S K, kuin kaikki muutkin Joksuihin liittyvät, niin silloin tänne kuuluu myös sen hiipuvan uran analysointi. Niin voimakkaana aurana se roikkuu heidän päällään, että se on käytännössä oma hahmonsa. Silloin siitäkin voi puhua täällä.
 
vierailija
Mua kyllä kiinnostaa Sadie ja Bojan yhteys. Ovatkohan paljon tekemisissä ja minkälaisesta ystävyydestä on kyse vai voisiko siinä olla romantiikkaa mukana? En shippaa heitä, vaan spekuilen tosielämän kautta.
Joo, tää on mustakin kiinnostava juttu. Samoilla fiiliksillä seurailen itsekin. Itse oon toistaiseksi sen kannalla että varmaan ovat vaan ystäviä kuitenkin. Silti mielenkiintoista tuo, kun vaikuttaa että aika läheisiksi ovat tulleet lyhyessä ajassa. S vaikuttaa rennolta tyypiltä, uskon että heillä siinä mielessä varmasti synkkaa.
 
vierailija
Mikähän T-paita B:llä muuten on siinä MadamCykan stoorissa päällä siellä salilla. Onko tuokin NY Giants -paita vai joku ihan muu? Voi siis tosiaan olla joku ihan muukin, katsoin vaan kun lopussa on tuo TS ja muuta tekstiä ei näy.
 

Yhteistyössä