Joo, näin just.Just näin. Turha pelätä että koko Kääriä-ketju yhtäkkiä tänne hyökkäisi paikalle tai ketju muuttuisi pelkäksi Damonin fanitusketjuksi. No rules! Mitä vähemmän sääntöjä sitä vähemmän jankkausta.
Liikaa ei pysty rajoittamaan. Menee vaan riitelyksi ja trollaamiseksi. Se toki on toisten kunnioittamista ettei esitetä totena niitä omia spekuja, vaan ihan omina ajatuksina. Mutta hyppää spekut yli ja keskustele niistä muista jutuista.Mulle kyllä käy että puhutaan jos näkyvät yhdessä tai tekevät yhteisjuttua. En niin välitä niistä fiktioista ja spekuista.
Kunhan Joksut on sit pääaiheena kuten ketjun otsikko kertooLiikaa ei pysty rajoittamaan. Menee vaan riitelyksi ja trollaamiseksi. Se toki on toisten kunnioittamista ettei esitetä totena niitä omia spekuja, vaan ihan omina ajatuksina. Mutta hyppää spekut yli ja keskustele niistä muista jutuista.
On kyllä Mutta ei me kivoja keskusteluja rajoiteta, annetaan jutun soljua, niin kuin aloituksessa sanotaan. -aloittajaKunhan Joksut on sit pääaiheena kuten ketjun otsikko kertoo
Toistaiseksi täällä on ollut kymmenen sivua keskustelua itse ketjusta, mitä siihen kuuluu ja mitä se ei ole, ja vain pari viestiä itse aiheesta. Ei nyt näytä soljuvan kovin hyvin keskustelu.On kyllä Mutta ei me kivoja keskusteluja rajoiteta, annetaan jutun soljua, niin kuin aloituksessa sanotaan. -aloittaja
Se viikkokirje oli ihana. Niiden lämpimiä välejä on kiva katsoa.Mitä muuten tykkäsitte viikkokirjeestä ihanaa puhetta Nacesta huomaa että Joksut välittävät ja rakastavat häntä paljon
Tämä on vasta eka ilta, meillä on aikaa kyllä.Toistaiseksi täällä on ollut kymmenen sivua keskustelua itse ketjusta, mitä siihen kuuluu ja mitä se ei ole, ja vain pari viestiä itse aiheesta. Ei nyt näytä soljuvan kovin hyvin keskustelu.
No sen kun. Mulle riittää tältä erää tämä kokeilu. Palataan asiaan myöhemmin jos tänne jotain järkevää luettavaa tulisi vielä...Tämä on vasta eka ilta, meillä on aikaa kyllä.
Selvä, tervetuloa myöhemmin jos jutut kiinnostaa.No sen kun. Mulle riittää tältä erää tämä kokeilu. Palataan asiaan myöhemmin jos tänne jotain järkevää luettavaa tulisi vielä...
Jos taso on tämä, niin tuskin.Selvä, tervetuloa myöhemmin jos jutut kiinnostaa.
Joo aamulla uudestaan Sbj:n julkaisu lähenee (milloin se sit onkaan) ja ruissi samoinTäällä ollaan. Tänään ei varmaan enää irtoa täältäpäin jutunjuurta, mutta huomenna uudestaan.
Kompostiin.Eli ei pihaustakaan siitä kusisesta sbj:sta! Miten en yllättynyt. Nämä tumpelot on kyllä ihan hukassa tuon hommansa kanssa.
Ei kuulu tänne, mene kompostiin valittamaan.Tähän ketjuun jos kuuluu niin D, S K, kuin kaikki muutkin Joksuihin liittyvät, niin silloin tänne kuuluu myös sen hiipuvan uran analysointi. Niin voimakkaana aurana se roikkuu heidän päällään, että se on käytännössä oma hahmonsa. Silloin siitäkin voi puhua täällä.
Joo, tää on mustakin kiinnostava juttu. Samoilla fiiliksillä seurailen itsekin. Itse oon toistaiseksi sen kannalla että varmaan ovat vaan ystäviä kuitenkin. Silti mielenkiintoista tuo, kun vaikuttaa että aika läheisiksi ovat tulleet lyhyessä ajassa. S vaikuttaa rennolta tyypiltä, uskon että heillä siinä mielessä varmasti synkkaa.Mua kyllä kiinnostaa Sadie ja Bojan yhteys. Ovatkohan paljon tekemisissä ja minkälaisesta ystävyydestä on kyse vai voisiko siinä olla romantiikkaa mukana? En shippaa heitä, vaan spekuilen tosielämän kautta.
Minusta on Giants-paita, koripallon kulma siinä tekstin alapuolella.Mikähän T-paita B:llä muuten on siinä MadamCykan stoorissa päällä siellä salilla. Onko tuokin NY Giants -paita vai joku ihan muu? Voi siis tosiaan olla joku ihan muukin, katsoin vaan kun lopussa on tuo TS ja muuta tekstiä ei näy.
Ne tapasi jo Lontoossa eli ovat varmaan tuttuja jollain tasolla ja S kuvat on aina sellaisia sieluttomia mallikuvia ettei niiden tykkäykset kerro mitään.En tiedä onko muissa ketjuissa jo puhuttu että Jure oli tykännyt siitä S:n uusimmasta kuvasta. Vaikuttaisi että ovat kaikki jo ihan kavereita keskenään.
Molemmilla on omansa niin ei ole tarvetta jakaa.Kenelleköhän The Huppari on tällä hetkellä?
Madam Cykan stoorissa on edelleen.Mistä tän salikuvan näkis? En ehtinyt nähdä.