**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Alkuperäinen kirjoittaja rapu83:
umayya: mä asustan hollolassa, tarkemmin sanottuna kukkilassa. onko tuttu paikka?
juu kuulostaa tutulta.. en ihan tarkkaan muista missä kohtaa on tuossa, eikös kuitenkin 54:sen varrella?
me asutaan siitä vielä vähän riksuun päin.. Kärkölässä
 
ja niin omaa napaa sen verran että oli pakko tehä varmistustesti kun oon illalla vähän viihteelle lähdössä, ei haamun haamua (kai) mammaksin liuskatestillä tehtynä..
mutta en mä oikeesti edes oottanut plussaa :saint: tahtoisin edes sen tädin vierailulle jotta olis pikkasen toivoa ilmassa..
 
mäki lähden viihteelle mut vasta kp 25 ni jos ois raskautunuki ni tuski näkyis testissä ja muuteskin se vauveli ei ois viel yhteydessä muhun ni saan juhlia hyväl omal tunnolla :) Enkä kyl usko et ois tärpänny mut saaha sitä ain toivoa :)
 
umayya juu mäki aattelin täl kertaa vähä enempi ottaa ko en oo juonu aikoihin, viimeks enempi join varmaa joskus elokuussa ja sit muutoin juona vain enintää kaks siideriä illassa mist ei mitään tuu. Et jos ny ottas vähä enempi ko ei vaaraakaan ole ja vauvaa tuski masus ees on kasvamaisillakaan... Tuntuu vähä siltä..
 
Ihanaa, kun minua huudellaan näin ahkeraan :D . Kerrankin jossain minua kaivataan!!

Ei ole täti tullut. En ole testannutkaan, ku ei ole testejä.

Kävin kampaajalla. Ihanat hiukset :heart: . (ainakin ihteni mielestä)

Töissä ollut todella kiireistä. Nyt vasta kerkesin koneella käymään. Helotan kuin paloauto. Täällä on hemmetin kuuma :headwall: . EIkä saa läpivetoa, että vois tuulettaa. Onneksi töitä on enää 1,5 h.

Äsken soittivat srk:lta ja kysyivät, että lähtisinkö työntekijäksi, koska toinen työntekijöistä on sairastunut ja tarvittaisi tilalle yksi, jotta matka voidaan tehdä. Päivään voin osallistua normaalisti, mutta jos jotain tulee, niin silloin joudun itse pajat keskeyttää. On sellainen nuorisotapatuma kuopiossa, kerhonohjaajille pienoinen ns. koulutuspäivä. Ja mikä parasta: saan palkkaa :D

Ja mies ilmoitti, että mulle ois paketti postissa. Onko se raaskinut muka tilata mulle jotain. :whistle: . Ukkoni, kun on niin jörö, ettei pahemmin lahjoilla minua muistele, vaan minä ennemmin sitä.
 
RD hyvä että täti ei oo viel saapunut :) laitahan kuvaa hiuksista, ois kiva nähdä minkä nälönen tuli, tai kerro ees millaset nyt sitten laitatit :)
miracle mä olen tainnut viimeksi nauttii alkoholia enemmälti -06 joulukuussa työpaikan pikkujouluissa, joten tekis kyllä mieli, en vaan tiiä tosta imettämisestä että kuinka paljn uskaltaa ottaa, kun sitten pitää pumpata poies maitoo.. mies tossa just kyselee että kuinkas paljon rouvalle tuodaan juomaa kaupasta kun kuskikin kerran on... vaikeeta vaikeeta :p
 
umayya: Onhan siitä tietenkin jotain hyvää, ettei oo täti tullut.. Mutta uskallanko testata.. Että käynkö töiden jälkeen testin ostamassa..

Uskaltaiskohan sitä kuvaa laittaa.. Jos ukko viitsii/jaksaa ottaa minusta kuvan ni sitten. Enkä ole kuin omena :LOL:
 
Heippa!
Olen tuolla toisella palstalla kirjotellut kuumeilu puolelle, mutta en pääse näistä kaksplussan sivuista eroon millään. :D
Joten työnnetään nokka tännekin sitten. Kolmatta ollaan tämä kuukaus yritelty siis. Tytöt on nyt 3v9kk ja 1v10kk.
Tänään sain himmeän plussan acon 10 testiin, en luota siihen kuitenkaan vielä ihan täysin koska kp:t tänään vasta 26/32-35. Mulla on molemmista tytöistä tullut todella vahvat plussat sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitäny alkaa... Mutta siltikin, olen pessimisti. :ashamed:

Mutta listaan oireita silti. :whistle:

- raudan maku suussa
- lievä etominen
- hiivatulehdus iski toissapäivänä(kuopuksen raskausaikana oli jatkuvana ja sillon myös viimeeksi)
- väsymys |O
- rinnat on turpeat mutta ei kovin kipeät vielä
- olo on kuin kuplassa olisi, tuntuu etten tajua muiden puheita ollenkaan. :D

Kirjotin tän saman tuonne kolmatta toivoville, mutta kopioin sen tännekin. :)
 
Mitcha: Kirjoittelinkin tuonne toiseen pinoon, että kyl mie ainakin luulisin, että viel se haamu plussaksi muuttuu. Sinulla on sen verran selvät oireetkin jo! :flower:

Lisäilen sinut tuohon meidän listalle illalla, kun olen koneella.
 
mitcha tervetuloa :flower: on kyllä niin vahvan kuuloset oireet jotta eiköhän se tummu se haamu siitä :)
RD meet meet nyt apoteekin kautta vaan ja testaamaan, hopi, hopi! :saint: ja kyl sie uskallat kuvan laittaa, mä vaan en tiiä kerkeenkö enää kohta koneelle kun täytyy alkaa laittautumaan iltaa varten, ootan jo niin innolla kun pääsee tuulettumaan :p
 
Terveiset ekasta ultraäänestä. Ensimmäisenä oli vastassa hiukan tympeän tutuinen kätilö, jonka kyllä muistin edellisen raskauden ajalta ihan kivaksi - oli sama täti silloinkin ultraamassa ja hänkin muisti minut. Ensin hiukka juteltiin ja kerroin mm., ettei varmasti ole niin pitkällä kuin mitä viikot ovat. Sanoin vielä sitten, että kauheesti jännittää, että löytyykö sieltä mitään. Täti rupesi ultraamaan.. eikä näkynyt mitään! :( Minä siinä koitan olla itku silmässä tyynenä. Täti kyseli, onko ollut vuotoja tms. - ei mitään. Lähti sitten hakemaan lääkäriä, siinä minä istuskelin orpona ilman housuja :eek: Viipyi ties kuinka kauan, koska eka lääkäri oli jossain kokouksessa ja toinen synnytyksessä. Kolmatta haettiin, tulee kun ehtii. Minä kökötän edelleen ilman housuja ja täti sitten kertoili, että joo, tuulimunalle näyttää ja kertoi vaihtoehtoja - joko lääkettä, joka aiheuttaa vuodon tai kaavinta...... Koitan olla coolina ja pidätellä, etten alkaisi vollottamaan. Lopulta mukavan tuntuinen nuori naislääkäri pyyhälsi sisälle. Kyseli taustoja, kippasi minut taas selälleen ja eikun tutkimaan. JA SIKIÖ NÄKYI HETI! Oli vaan niin pieni, en tiedä miksi eka täti ei saanut sitä näkyviin, vaikka on varmaan kokenut kätilö. Ja sydämen sykekin näkyi! Pieni oli, viikoiksi arvioitiin 6+3, mutta ei edes kirjoittanut sitä neuvolakorttiin. Sain uuden ultran reilun kuukauden päähän. Laskettu aika näillä näkymin 16.9.

:heart:

Emuselle onnittelut plussasta, tsemppiä muille!
 
Emuselle onnittelut :flower:
Itse sain aamulla vahvan ovisplussan. Nyt iltäpäivän testi, normaali teko aika anto jo selkeesti himmeemmän viivan. Ensimmäisen kerran jopa tunsin oman oviksen :) Toiveita ylläpidetään.
 
Khimaira
Onnea kamiliya- onneksi tuli se toinen tekemään tutkimusta =) Onneksi kaikki oli lopulta hyvin :heart:

Et sää RD ole vielä testannu :eek: :whistle: :saint: Jännityksellä odotan tulosta :D

Onnea kaikille ovisplussista :D

On: lekuri soitti ja kysyi oikein maireasti että mitäs se testi näytti. Oli pitkään hiljaa kun sanoin et nega oli :/ Sitten oli ihan :eek: ja ihmetteli et miten voi olla nega, kun niin varma oli ollut tuloksesta :(
No, kävin antamassa labrassa verinäytteet+virtsanäytteen. Veritestit (pvk+crp) normaaleja. Uusi r-testi tiistai- aamuna ja jos sekin nega niin sitten saan lähetteen gynelle ultraan. Raskaustestin tein siis aamulla kotona- veritestiä ei kuulemma tehdä.
Lekuri epäili, kun on kuitenkin 4.raskaus, että kohtu vain kasvaa niin paljon nopeammin, että on ihan alussa eikä hormonitaso ole vielä noussut.

Itsellä hirmuisen epävarma ja inhottava olo :( Apteekin tätskällä oli kumma ilme kun ostin kerralla 3 testiä (aconin+prediktoreita) :snotty: Kysyin farmaseutilta että mikä on prediktotin herkkyys, niin hän sanoi että kaikki ne on yhtä herkkiä :snotty: :kieh:
 
kamiliya hui kun sinua peloteltiin :/ mutta onneksi kaikki hyvin :heart: toivotaan että ensi kerralla jo paremmat näkymät :heart:
erzi sitten vain peittojen heilutteluun :)
luru höh :/ toivotaan pikaista asioiden selvitystä, jospa piakkoin selviäisi :) onhan niissä herkkyyksissä eroja, mun tietääkseni :whistle: koitikko googlettaa löytyiskö sillä..
ja RD täällä odotellaan, on sulla rautaset hermot :kieh: :saint:
 
Onnittelut SBT ja emunen vihdoinkin vahvistuneista viivoista! Onnea odotusaikaan, jospa keretään vielä nähdä lokamassuissa ;) :flower:

Voi Luru :hug: On näköjään jännittävä vloppu tulossa.. Jospa siellä sit on se pikkuinen asukki kasvamassa, haluu pitää mammaa jännityksessä ;) :D

Hyvä RD että oot saanu pidettyyn sen punaisen paholaisen poissa :) Rupes tekee mieli pizzaa kun mainitsit siitä tuolla! :whistle: Niin ja onnittelut uusista hiuksista :flower: :D Alahan jo testata, täällä on näköjään kaikki (itseni mukaanlukien :) ) ihan täpinöissään:D

Onnea erzille ja Diodiumille oviksesta! Ny vaan peitot pöllyymään ;)

Tervetulemast Mitcha! Näyttäs vähän siltä että pitkään et aio täällä viipyä ;) Plusplus

On suakin kamiliya näköjään piinattu.. Onnea asukin lopulta löytymisestä!

Rupee itelläänkin tanssijalkaa vipattamaan ku miracle ja umayya on niin innoissaan :D

Täällä päin on pönttö kyl niin sekaisin eilisestä "ovislimoista".. En oikeen tiiä et oliko ne sit sitä ihteesä vai ei.. Jospa mulla onki nyt tollanen 43pv kierto.. Mut sekään ei oo ollu ku yhen kerran tän 7 kk aikana, muuten on ollut kierrot 32-33pv... Lurun neuvosta otin vaarin ja pistin vähän vaakamamboa jalalla koreesti! Siis ton oman ukon kanssa, en kenenkään vaarin:LOL: Mulla on kyl täys kymppi tää itsensä ilmaisu kirjallisesti:D
Voi hitsin pimpulat ku olisin jo halunnut päästä tuhlaamaan testejä :LOL:
Ei kun hyvää ja railakasta viikon alkua kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä