mä en tunne yhtään kroppaani, tänään tuli valkovuotoa housuihin niin, että ne oli oikeasti märät. Luulin, että ovis oli sunnuntaina (hieman runsaampaa valkkista+ lievät mahakivut) mutta nyt näistä vuodoista sanoisin, että ovis olis nyt, tiedä näistä. Nyt on kp 21/30 joten ei pitäisi olla nyt enää ovista, hitto kun näistä ota selvää. Toissapäivänä ollaan viimeksi oltu silleen, joten tuskin niitä simppoja enää on, vaikka nyt olisikin ovis, täytyy koittaa jos tuon miehen saisi vällyjen alle
RD voih, toivottavasti saatte välinne selvitettyä ja voimia jaksamiseen!! :hug:
Nyt olen ihan täys paksa, mutta... mulle tollaset tilanteet on ihan vieraita, olemme olleet miehen kanssa yhdessä nyt 7,5vuotta joista olemme asuneet yhdessä yli 7vuotta ja me emme ole tapelleet koko aikana yhtä ainutta kertaa, toki joskus hieman kinastellaan, mutta se menee ohi pienellä murjotuksella.
Tiedän saaneeni lottovoiton tuossa miehessä ja tuntuu pahalta, että muilla on noita ongelmia. Oikeasti Red Dragon, toivon, että saatte asiat selvitettyä ja todella toivon, että sinä saat sitä omaa aikaa!
Harmi, että asut niin kaukana (en kyllä edelleenkään tiedä missä
) mutta jos asuisit lähempänä minä voisin ottaa teidän tytöt hoitoon, että saisit olla ihan itseksesi jonkin aikaa, se kun on niin tärkeää jaksamisen kannalta. :hug: jaksuja
ja
rouses PALJON ONNEA!!!!