**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

kamiliya
Kyllä maanantaina varaan ajan jos noita kohtauksia tulee vielä viikonloppuna. Eilen ja tänään tuli päivällä kerran. Ei ole koskaan ollut tommoista. Ja ne tuli ihan vain kun istuin paikallani enkä ollut tehnyt mitään raskasta ennen niitä edes.

rouses onnea plussasta :heart: :heart: :flower:

Meillä on nyt asiasta keskusteltu, ja ilmoitin miehelle, että peittoa pöllytellään menkkojen jälkeen tasaiseen tahtiin.. Mies oli vain innostunut..

Toivottavasti kaikki saadaan pian plussa..

KP

juu peittojen heiluttelua täälkin :) Eli täti kaiketi lähti ku otin ny kupinki sit pois ku on tullu niin vähäsen tiputtelua vain :) Olipas lyhyet menkat.. ja meni iha hujaukses :D on se kuukautiskuppi vain eri kätevä! :) SUOSITTELEN teillekin naiset!! =)

Tuhansia Onnentoivotuksia sinulle Rouses hianosta plussasta!! :heart: Ihanaa ihanaaaaaa!!! Mukavaa ettet aijo jättää meitä, täältä lähetellään kovasti tarrasukkia pikkuiselle ja toivotellaan ihanaa odotusaikaa sinulle!! :)

Mariq, kiharapää ja Orion, lämmin voima :hug: molemmille.. Kovasti kovasti plussatuulia uuteen kiertoon!!!

Angel eyes, se meijän talo on Jukkatalon mallistoa Sointu ja siihen meijän asennukseen kuului vain yläkerran runko, heiltä ei ollut edes mahdollista saaha alakertaa asennettuna kun se on kivirakenteinen kun kyse on rinnetalosta. ja talopaketin valmiusasteen saa sitten valita kunkin talotehtaan eri valmiusasteista, meillä se oli säältä suojaan. kannattaa keräillä mahdollisimman monia esitteitä ja tehä hintavertailuja ja tiedustella, sieltä se sitten omalta tuntuvin kyllä löytyy, Onnea etsintään!! :heart:

En tiiä.. Haluanko enää edes tätä selvitellä enää.. Alkaa minun astia olee jo niin yli pursunnu.. Että kuinka kauan ihminen jaksaa..

Minä kyllä annan miehen olla niin paljon yksin, mitä itse haluaa.. Mitä en itse saa koskaan eli olla vain yksin. Minä lähen lasten kanssa käymään muualla..

Onhan se tosi asia, ettei miehelle sais edes leikillään sanoa, että että kummassakohan on vika, ku ei lasta tuu eikä näy, vaikka itse asiaa ei ajattelekaan.. Mutta se mitä sain kuulla.. Oli mulle liikaa..

Oliskin vain yhden päivän paha olo, mutta ei..

Ei kai tässä auta kuin koota itsensä ja olla hiljaa.

En anna miehen sormuksia takas, koska heitti ne pois.

Enkä usko, että kenelläkään muulla on samanlaista. En usko, että kenenkään muun mies satuttaa näin pahasti, mitä oma mies minua.

Mutta nyt ajatukset kokoamaan ja kahtoo kovalevyltä ohjelmia. Kyllä tää tästä..

Khimaira
KP, mariq ja orion :hug:

[/b]ipapii mulla kanssa iskee vähän :ashamed: kun ei välttämättä jaksa kirjoitella paljoa...tai ei jaksa eina lukea ja sitten ei jaksa vastailla...tai...Ja juuh- kyllä tuo välillä ottaa kupoliin kun ei raskaudu- ei sitten millään :snotty:

haavekuva ihana: harjoitusten harjoitus :whistle: :D Ja hyi hitto- mä en punkkua jois vaikka raskautuisin pelkästään sillä :$ :snotty:

Oho- rouses!!!! ONNEA!!!! :flower: Aivan mahtava lukea näitä uutisia- jotenkin tuntuu että niiin monella menee kierrot harakoille :/
SIIS ONNEA VIELÄ!!! :heart: :flower:

Voi RD :hug: Voin vain sanoa että olen ollut samassa tilanteesa kuin sinä- menin niin piippuun että sanoin lähtevän lasten kanssa. Koettakaa selvittää asia, aina kannattaa edes yrittää :hug: Voimia sulle :hug:

Mutta nyt katsomaan telkkua, huomenna iltavuoro ja sitten työt taas loppuvat- isoksi tai pieneksi hetkeksi :)

Lude kuittaa ja kiittää :wave:

Red Dragon: Voimia ja jaksamista! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin, kävi miten kävi :hug:

erzi: Vahinkohan ei ole ikinä paha asia jos vaan tietää että pystyy hoitamaan pientä elämää, vaikka yksinkin =) Varmasti oli rankkaakin ja arvostan kovasti sellaisia ihmisiä jotka siihen pystyy ja kykenee! Siihen tarvitaan varmasti paljon rohkeutta ja jaksamista!
Sellaset mua ärsyttää jotka tietää että mahassa kasvaa pieni olento ja silti ryyppää ja rellestää miten huvittaa, varsinkin jos on raskaus pitkälläkin! :kieh:
Onkos teille tehty minkään tyyppisiä kokeita että mistä lapsettomuus voisi johtua?

Ihanaa! aivan mahtavaa kuulla plussa uutinen :flower: :heart:
täällä täti pakkailee ihteään ja ei oo tulossa vähään aikaan. mä ainaki komensin sitä ettei tuu vasta ku ens vuoden puolella :LOL:
oon alkanu taas vähä urheilee ja pitää niin sanotusti itestäni huolta. toivottavasti se vähä edes auttas tätä lapsi-asiaa.

mä en tunne yhtään kroppaani, tänään tuli valkovuotoa housuihin niin, että ne oli oikeasti märät. Luulin, että ovis oli sunnuntaina (hieman runsaampaa valkkista+ lievät mahakivut) mutta nyt näistä vuodoista sanoisin, että ovis olis nyt, tiedä näistä. Nyt on kp 21/30 joten ei pitäisi olla nyt enää ovista, hitto kun näistä ota selvää. Toissapäivänä ollaan viimeksi oltu silleen, joten tuskin niitä simppoja enää on, vaikka nyt olisikin ovis, täytyy koittaa jos tuon miehen saisi vällyjen alle ;)

RD voih, toivottavasti saatte välinne selvitettyä ja voimia jaksamiseen!! :hug:

Nyt olen ihan täys paksa, mutta... mulle tollaset tilanteet on ihan vieraita, olemme olleet miehen kanssa yhdessä nyt 7,5vuotta joista olemme asuneet yhdessä yli 7vuotta ja me emme ole tapelleet koko aikana yhtä ainutta kertaa, toki joskus hieman kinastellaan, mutta se menee ohi pienellä murjotuksella.
Tiedän saaneeni lottovoiton tuossa miehessä ja tuntuu pahalta, että muilla on noita ongelmia. Oikeasti Red Dragon, toivon, että saatte asiat selvitettyä ja todella toivon, että sinä saat sitä omaa aikaa!
Harmi, että asut niin kaukana (en kyllä edelleenkään tiedä missä :LOL: ) mutta jos asuisit lähempänä minä voisin ottaa teidän tytöt hoitoon, että saisit olla ihan itseksesi jonkin aikaa, se kun on niin tärkeää jaksamisen kannalta. :hug: jaksuja

ja rouses PALJON ONNEA!!!!

Huomenta kaikille! rd:toivottavasti teillä on tilanne mennyt parempaan suuntaan :hug: Mitä punkkupuheita täälä oli?? :attn: Onko sillä siis joku suotuisa vaikutus lapsen saamiseen!!?Ite oon alkanu viineistä innostuun ja punkku varsinkin on yks mun intohimoista, jätän juomisen kyllä lasiin kerran viikossa, mutta voisihan sitä enemmänkin juoda jos se on hyvä asia! :D

Ihanaa olla aamusta pirteä ja juoda kahvia meidän juuri rempatussa keittiössä, ja törsäsin oikeen ja ostin moccamasterin. Tää on ihan oikeesti parempaa kahvia! :saint: Kymppiin töihin ja sitten alennusmyynneille! :D

On: Nippailluja jatkuu, äskön(ällötys varoitus) kun olis isolla hädällä :ashamed: niin molemmilta puolilta munasarjoista sattui pistävästi ja kauan. Kohta alan miettiin olisko tää kohtutulehdusta tai jotain.. :headwall: On tää kamalaa kun ei omaa kroppaansa tunne sitte ollenkaan..

nti
Täällä täti pakannut kamansa ja lähtennyt pois. Eli uutta kiertoa kohti vaan.
Tänää sitten tulee 6 vuotta yhdessä miehen kanssa ja siitä 5 vuotta kihloissa ollaa oltu. Joten romanttinen ilta tulossa sitten tänne ainakin ja luultavasti makkarin puolelle.

Aivan kuten ennakkomerkit kertoi...tänään saa merkata kp 1/29-32, yk 13 |O |O |O :kieh:

Meijän kämpässä on ihan tajuttoman kylmä! Sisälämpömittari näyttää jotain 20 astetta, mutta tuntuu ku ois pakkasella. En tiedä mistä tuo mittaa, mutta taatusti täälä on oikeesti kylmempää. Saa olla kaikki vaatteet ja huovat päällä ja siltiki sormet on jäässä ku kirjotan.
Täälä on jotku ihme "tuuletus"systeemit ikkunan päällä, ihan suora yhteys ulos! Oikeesti varsinki keittiössä joskus tuntuu kun tuuli käy. :eek: Kuka järjen jättiläinen tommosenki idean on keksiny? |O Eikä tää oo ees vanha talo, -99 rakennettu! Onneksi ei asuta tässä enää ku jotain 5kk. Sitte pääsee omaan lämpimään taloon. :)

Yhteistyössä