**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Ihmetyttää vaan että kun aina ennen vuodot olleet kunnolliset. Että miksi nyt yks kaks muuttuisivat vain limapohjaisiksi ja näkyvät vain pyyhittäessä?
Ihamettelen sit varmaan vielä seuraavat 28 päivää.
En kyllä tiedä enää mitä tehdä
 
tikruliini toi sun tilanne ei vaan tunnu selviivän, tässä taustalla seuraillut :ashamed:
Sinuna taitaisin kyllä mennä käymään lääkärissä, ja veritesteissä. Niin tulis selvyys siitä, että oletko raskaana kuitenkin ;)
 
RD: Tiedän millaista on, kun on kaksi oinasta samassa taloudessa. Normaalisti on ihan tasaista elämää, mutta suuttuessa saa kuulla kunniansa. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä.

Täällä ollut vähän hiljaisempaa tuolla kamarin puolella, kun esikko on ollut kipeänä. Ainakin tiedän sen verran, että mikäli olen raskaana lapsi on sitten uudenvuoden paúkku. Muuten ei ole päässyt hommiin otollisena aikana. Täytyy nyt odotella ja katsella tilannetta. Mikäli tätiä ei näy niin viimeistään tytön syntymäpäivänä on testattava.
 
maaruska Täytyy katsoa mitä ajattelen ensi viikolla. Huomenna olis tarkoitus ainakin vanhempi pojista viedä mummilaan. Katsoo jääkö nuorempi sinne. Tuntuu vaan turhalta mennä lääkäriin jos ne niukat vuodot on sit kumminkin olleet vuodot. Tulee semmoinen tyhmä olo itselle
 
tikru ole kiltti ja mene lääkäriin ja päästä meidät muut piinasta :LOL: en tajua kuin joku voi olla noin kärsivällinen.... =)

rouses onnea onnea :flower:

rd, musta kuullostaa että sun miehellä on menossa jokin henkilökohtainen kriisi, eikös se ole ollut jo pidempään vähän hankala :hug:
toivottavasti saatte elämän kuntoon, joko yhdessä tai erikseen. Meillä kanssa välillä riidellään (tai minä riitelen) pahasuisesti ja tulee sanottua kaikkea mitä ei tarkoitakkaan, mut mä oon sit sellainen et alan pillittää ja mies ei kestä sitä kovin kauaa niin saadaan sovittua. Ne on vissii noi kaikki miehet sellaisia et ne kerää asioita sisäänsä ja sit kun se kamelin selkä katkeaa niin ne on äksyjä.... Mutta voimia :eek:)

Luru, olitkos sinä se jonka lapsi on syntynyt tammikuussa -06? Joko teillä on juhlat ollut?
 
tikruliini, eihän sun tarvitse niistä vuodoista heti mainita, kerrot vaan päivystyksessä että olet oksennellut ja meinannut menettää tajun yms ja sit vasta mainitset että menkat on ollut oudot. Luulisi sen tohtorin ottavan myös raskaustestin....
 
Kiitosten jälleen onnitteluista, ei uskalla jotenki viel kunnolla iloita, kun on näin alussa, tulee semmosia aaltoilevia tunteita, välistä on niin onnen kukkuloilla, ja sitten taas tulee semmonen et täytyy olla toosi varovainen! :) piti ostaa tänään semmoset söpöt puolipotkuhousut ku sattui "jotenkin silmiin iskemään ne"! :whistle: :D

RD :hug: itellä myös mies joka on toisissa horoskoopeissa oinas ja se on kans semmonen et saattaa vaik suuttuu sekunnissa mut ei kyl pitkään sitä kestä sitte..siis ei oo pitkään suuttunu. Mut on välistä melko vaikee luontonen, mutta sitte taas ku ei oo aihetta kiukutella niin on niin täysin vastanen, "fiksu ja filmaattinen" :LOL:
Voimia sulle!!!! yrittäkää selvittää, lastennekin takia... :heart:
 
olkoot henkilökohtainen kriisi.. puhukoon saakeli siitä.. Mutta se on tiennyt, että jos vielä jostain ihme syystä mua loukkaa.. Niin silloin loppuu..
Mutta ukko on ukko.. ja muuksi ei muutu. Itse olen syypää kaikkeen, ku aukaisen suuni :ashamed:

Mutta jospa se tosiaan tästä.. Pääsen kohta tyttöjen kanssa saunaan ja sitten jos menis nukkumaan..

 
tikruliini, no ei toi sun juttus kyllä selviä ilman lääkäriä. Kannattais mennä sinne iha vaa tutkituttaa muutoinkin et johtuuko esim just ohuesta limakalvosta tms. nuo niukat vuodot. Tai sit et raskaudesta ku sanot oirees. Kyllä mä uskon et ne antaa lähetteen verikokeisiin tai sit tekee muita testejä et se selviäis.
 
Ihmetyttäisihän sua nuo oudot vuodot varmaan muutenkin kuin vauvasta haaveillessa. Syytä lienee selvittää asia. Ei muuta kuin maanantaina puhelin käteen!

RD: Sulla on selvästi tosi paha olo, voimahali :hug:

Haluatko kertoa tarkemmin? Auttaisiko, jos kirjoittaisit kirjeen miehellesi, jossa kertoisit omat mietteesi. Saisi sitten lukea sen rauhassa ja vastata jos ja kun siltä tuntuu, miten haluaa. Hyvä, että olet pystynyt omalta osaltasi rauhoittamaan tilanteen! Tsemppiä, eiköhän se tästä taas iloksi muutu!

ON: Ei muutosta. Paikat tuntuvat kosteille, mahaa on taas vähän nippaillut. Mitä lie sitten tarkoittaa.
 
Mistäköhän johtuu kun itselläni ei ole yleensä koskaan finnejä ja nyt parin päivän sisällä hartioihin on ilmestynyt kolme aivän hirveää paisetta :headwall:

tikruliini: Mäkin suosittelen lääkärillä käyntiä. Itsekin olen tiistaina menossa lääkäriin ja ajattelin tuota verikoetta pyytää varmuuden vuoksi. Loppuu sitten tämä epätietoisuuteni siihen :)
 
kait minä soitan lääkärinajanvaraukseen maanantaina ja kysyn siltä hoitajalta että mitä suosittelee. En oikein tiedä muutakaan numeroa mihin soittaa.Tuosta omasta sairaanhoitajasta en tiedä onko täällä semmoista.
 
no toisaalt taasen ei kannattais luottaa siihen et mitä se suosittelee.. tääl ainaski nii kyrpiä hoitajia et ne yrittää vaan aina lähinnä päästä potilaasta eroon eivätkä pistä lähetettä noin vain ellei sitä itse pyydä.. mut toki se voi olla et sun suunnalla on mukavampia hoitajia :)
 
tikruliini - juu, sinne vaan kun soitat ni ne kyllä kattoo sulle ajan joko lääkärille tai sairaanhoitajalle ja hoitaa asiasi eteenpäin! mulla tuli vuosi sitten menkkojen välissä ihme välivuotoa (tuhruilua muutaman päivän) ja se osottautu kohdun polyypiksi, joka poistettiin sit kaavinnalla. eli ehdottomasti rakas ystävä meet lääkäriin ja selvittämään kuin menkkasi on muuttuneet erilaisiksi - kyllä asiat sit selviää ja saat ennenkaikkea mielenrauhan! :) täällä toivotaan kovasti et olisit tullut raskaaksi ja menkkasi jääneet pois ja niien tilalle tullut tuota pikku tuhruilua mikä tosi tyypillistä alkuraskauessa :heart:
red dragon - kovasti jaksamisia ja voimia tilanteenne selvittelyyn, selviää se sitten suuntaan tai toiseen :hug: ja riitoihin tarvitaan aina kaksi ihmistä, ihmisen on mahdotonta riidellä yksinään, joten et sinä yksin syypää tilanteeseenne ja riitoihinne ole!
 
charlott mikä sun tilanne on kun oot lääkäriin menossa? Mulle on kans tullu selkään finnejä missä niitä ei ole IKINÄ ollut ja sit nippailua ja oksetusta jatkunu jo kohta viikon..km siis 6.12.2007
 
tikruliini - haavekuvaa siteeraten :D - ellei hoitaja näe syytä tarkempiin tutkimuksiin ja käskee vaan seuraamaan tilannetta kotona, niin sitten vaan kiität ohjeestaan ja sanot kuitenkin haluavasi lääkärin juttusille ja pyydät häneltä lähetettä labroihin. aikas nuija saa hoitaja olla jos alkaa mutisemaan..
 
JJ-t: Meen käymään naistentautienerikoislääkärillä, kun ollaan seurattu mun kuukautisia pillereiden lopettamisen jälkeen niin siinä samalla voi ottaa verikokeen tai katsoo ultralla. Mulla kiertopäivä 35, normaalisti 30-33. Mahassa ihme nippailua ja vihlontaa ollut,oon ollu tosi väsynyt ja nyt noi finnit. Äsken saunassa mies sanoi että rintani ovat turvoksissa. Tiedä sit mitä tää on,mutta en uskalla ajatella vielä et olis raskaus oireita nää :( Sitten joutuu pettymään taas jos nyt liikoja toivoo...Mutta ehdottomasti kannattaa mennä verikokeeseen,se kun ei ole iso toimenpide :LOL:
 
juu ei pidä iha het antaa periks koska ne yleensä haluu eroon vain potilaista jotka ei mukamas olis akuutteja.. Sama jos varmuuden vuoks haluaa (eli jos oot suhtees ja se sit loppuu) sukupuolitautitestit ni ne alkaa naputtaan et no ei sulla sit mitään ole jos kerran ei oireita ole ja oli suomalainen mies eikä mikään huumeiden käyttäjä.. Tuotakaan logiikkaa en ymmärrä alkuunsakaan koska tää puhtoinen mies o voinu vaiks olla jonku kans joka on ollu vähempi puhtoisen kans.. :D ni siittähä ne taudit lisääntyy ja sit ku noin urpoja hoitajiakin jotka vaa ovat et no mitään ole. Ei ehk olekaan mut mu mielest ei vara venettä kaada :)
 
tää on vaan niin perseestä kun ennen keskenmenoo meni yksityiselle jo melki 300 euroo ja nyt mietin pitäskö sitä taas varata aika, kun mahassa tuntuu nii oudolle..vai voiko tulevat menkat tuntua näinkin pitkän aikaa |O ollaan muutettu, neuvolassa en ehtiny käymään ja ei oo mitään hajua kuinka pääsis edes labraan kokeisiin.. huolestuttaa jos olis vaikka joku tulehdus :/
 
Oikealle puolelle taas nippailee, johan tässä saa tätiä odotella vieraaksi pikku hiljaa. Toisaalta sitä toivoo ettei tulis, mut mut, jotenkin sellainen olo että sieltä se tulee taas.
Muuten olo on ollut ihmeen rauhallinen mutta kuitenkin levoton. Siivoillut olen tänään ja pyykännyt, ei malta olla paikallaan olleskaan. Mieskin ihmettelee olemustani (tai sitä kun en kälätä mistään) eli oon aika hiljanenkin. Väsyttää muttei kuitenkaa väsytä.
Ota tästä nyt sit selvää.

Onnea rouses plussasta :heart:

:hug: RD:lle, miehet on vaikeita ymmärtää!!
 

Yhteistyössä