**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Heippa!

Kaikille sitä tarvitseville :hug:
Onnittelut plussanneille :flower: :heart:

Mulle saa laittaa tälle päivälle eli la 5.1 kp 2.....
treenaus jatkukoon... vaikkei tulosta tulisikaan... =)
Jatkan täällä taustalla ja seuraan kuulumisianne.

Meidän 2,5v aloitti leikkikoulussa hoidon keskiviikkona ja on ihan innoissaan! =) =)
 
Huomenta tai aamupäivää kaikille! :) Kiitos kaikille onnitteluista ym, laittaisin nimimerkein ihan mut en muista kaikkia.. :ashamed:
tein vielä varmistuksen aamupissasta, eikä se siitä miksikään ole muuttunut, sinne se viiva pärähti ennen kontrolliviivaa! olo on samalla väsyny ja samalla virkeä, käytin jopa koiran aamul suht pitkällä lenkillä! :D ihana oli saada raitista ilmaa! tuntuu vaan jotenkin oudolta kun ei hirveesti tunnu mitään massussa, välistä niitä elohiirimäisiä tunteita, mut sitte tähän oloon et semmonen jännä et ei vois kuvitellakaan syövän mitä tahansa..
Näin viime yönä ihan ihmeellisiä ja ihan sekoja unia, varmaan jotenkin alitajunta pyörittää näitä asioita päässä!
 
Pamu k niinhän tuo tais tulla, vuoden ensimmäinen tähän pinoon, ihan hassua, en olis millää arvannu että olis jo nyt tärpänny!
->
Toivon että pian tulee teilt jokaiselta plussaa tänne, annan plussasateen vaan ropista täällä! :)

amalia81 juu, ei tuu vielä kuuloonkaan että minnekään lähtisin täältä, en edes ole ajatellut moista! :LOL: vedän jokaisen perässäni ennenku lähden minnekään! (yksin en lähde! :D )
 
Pienokaiselle paljon tarrasukkia masumatkalle mukaan!

Tikruliini, uskon, että ne pienet vuodot olivat silloin kuitenkin menkkasi, minulla sama yks pv vain vuotoa lokakuussa ja menkat ne oli, niistä 10pvn kuluttua gyne pongasi juuri irtoamassa olevan munasolun. Naisen keho on kyllä ihmeellinen kapistus! :D

Nea, oletko ottanut jo sivuprofiilikuvaa masustasi, mies ei vielä ole kuvannut minun masuani, mutta tuolla elokuun äideissä on jo "isoja" masuprofiileita, minulla ei taida olla sellaista, vaikka neljättä jo odotan, minun vauvani haluavat olla kauan piilossa, vai johtuisiko kun niin paljon taaksepäin kallistunut kohtu? :heart: Millainen olo sinulla on Nea? Minulla taitaa olo olla vähän jo helpottunut, tiistaina siis eka neuvola, rv 9+1 :heart:

Ihanaa tammikuista päivää kaikille toivotellen Rva Pikkumyy ja

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Pienokaiselle paljon tarrasukkia masumatkalle mukaan!

Tikruliini, uskon, että ne pienet vuodot olivat silloin kuitenkin menkkasi, minulla sama yks pv vain vuotoa lokakuussa ja menkat ne oli, niistä 10pvn kuluttua gyne pongasi juuri irtoamassa olevan munasolun. Naisen keho on kyllä ihmeellinen kapistus! :D

Nea, oletko ottanut jo sivuprofiilikuvaa masustasi, mies ei vielä ole kuvannut minun masuani, mutta tuolla elokuun äideissä on jo "isoja" masuprofiileita, minulla ei taida olla sellaista, vaikka neljättä jo odotan, minun vauvani haluavat olla kauan piilossa, vai johtuisiko kun niin paljon taaksepäin kallistunut kohtu? :heart: Millainen olo sinulla on Nea? Minulla taitaa olo olla vähän jo helpottunut, tiistaina siis eka neuvola, rv 9+1 :heart:

Ihanaa tammikuista päivää kaikille toivotellen Rva Pikkumyy ja

sitä itse olen kanssa miettinyt kun tuli kumminkin kolmena perättäisenä päivänä pyyhittäessä lohenpunaista limaa. Ja nyt tuli torstaina samanlaista. Mutta alkoi tosin aika pian peiton heiluttamisen jälkeen. Että saattoi kyllä johtua siittä. Olen ajatellut jos jaksaisi odottaa vielä että mitä kolmannet tädin tulo näyttää. Jos silloinkaan ei tule niin sit pyytäs lähetettä labraan.
Kyllä raskauden pitäisi jo kotitesteissä näkyä kun olisi noin 8 viikko menossa
 
rouva pikkumyy: ei mulla masu vielä mihinkään näy ku on tota rasvakerrosta siinä muutenkin mut kyllä itse huomaan että se on turvoksissa ja vähä pyöristynyt. mulla on ollu tosi helppo raskaus tähän mennessä. ei huonoa oloa juurikaan, ei maha kipua eikä oikein mitään oireita. väsymys on vaan kova. mut eihän mul ole viikkojakaan ku vasta 8 eli kerkeehän noita oireita tulla. toivottavasti ei tule. olo on tosi helpottunu kun varhaisultrassa oli kaikki hyvin ja syke kuului. näkyykö sulla mahaa ollenkaan vielä?

ihanaa odotusta pikkumyy!!!! onnea neuvolaan. :flower:
 
Luru, juu värikkyyttä ainaskii löytyy jos miusta puhuit :D tosin se ei liene aina hyvä asia ku mul toi temperamentti on aika kiivas :p tosin lepynkin yhtä nopiaan jos vaa ossoo käsitellä :LOL:

JJ-t, juu eli punkkua puol lasia tai lasillinen pvässä ovulaation jälkeen, se vilkastuttaa verenkiertoa ja ilmeisesti sillä olis suotuisa vaikutus sit siihen et se pienoinen kiinnittyis kohdun seinämään :)

ON: täti lähti ja vuoto kesti vain suunnilleen kolme pvää mut oli sentää kunno vuodot eikä mitää pientä tuhrua.. et ainaski sentää menkat oli eikä mitää epäselvyyttä :)

tikruliini, eiköhän se ollu sit se täti ja oirees johtuu jostain muusta. Toki toivon muuta mutta siltä tuo nyt näyttäisi.. jos sinulla on tavallista ohuempi se limakalvo kohdussa vai miten se nyt menee..
 
Ei todellakaan ollu paha vahinko =) Olihan se rankkaa alkuun yksin olla, mutta onneks oli työpaikka ja muutenkin elämä kondiksessa ni ihan hyvä oli olla. Reilu 1,5v eleltiin muksun kaa kahestaan ennen kuin tapasin nykyisen mieheni.Kyllä muaki ärsyttää ihmiset jotka eivät ota vastuuta lapsesta odotus aikana ja sen jälkeen. On mua tutkittu jo ja mussa ei vikaa muuta kuin toi pitkä kierto jolloin en välttämättä ole joka kuukausi hedelmöitys kykyinen tai miten se sanotaan. Mies menossa seuraavaksi tutkimuksiin, lähinnä sperman tutkivat onko laiskat siittiöt tai muuta. Mie nyt ajattelin vielä kokeilla tuota vyöhyketerapiaa kun muutama tuttu saanu sen avulla kierron säännölliseksi ja tulleet sitten raskaaksi. muuten vielä yritämme luomu keinoin ennen kuin toisin todistetaan.
 
sitä, kun kaksi oinasta on yhdessä.. Ja itse olen pieni ja pippurinen.. En nyt sinällään pieni kyllä ole.. :LOL:

Ei mekään pahemmin riidellä.. Mutta sitten, kun riidellään, riidellään kunnolla.. Mutta nyt riideltiin tarpeeksi hyvin..

En jaksa enää. Olen sen verran väsynyt. Mikään ei enää kiinnosta. Ku minä olen syypää kaikkeen.. Niinhän minä olen.. Minkä takia on perkele yhdessä minun kanssa. Hankkis saatana paremman, joka on hiljaa eikä sano mitään.

Ääh.. Väsyttää.. En jaksa siis yhtään mitään.. Onneksi älys lähtee menee.. Minne lie meni. Menkööt minne menee.. Toivottavasti ei tankkia aja tyhjäx. Saa etsiä rahat tankkiin, että pääsen maanantaina kouluun.. Eiku niin.. Se on hänen auto.. :headwall:
 
Mukavaa kuulla noita hyväkin uutisia välillä!! :flower:

Miten tänne aina ilmestyy näin paljon tekstiä vaikka joka päivä käyn lukemassa?! |O Ei kun, mukavaahan näitä on lukea. Jatkakaa samaan malliin :p

Moneen piti jotain kommentoida mutta en enää muista :ashamed: Niin, paitsi se jäi vaivaamaan kun joku (anteeksi, olen ihan hirveän huono muistamaan nikkejä :headwall: ) kerto selvästi raskaana ja kännissä olevasta ja veikkasi että rv 6-7. Siis mitä viikkoja oikeesti tarkoitit? :) Sivuseikka ja tyhmä olen kun siihen takerruin mutta :snotty:

haavekuva: Hyvä tietää! Voi miehelle tuon selityksen antaa seuraavan kerran kun ihmettelee miten nopeasti meillä punkkupullot tyhjenee :LOL: ;)

orion: 3 on ilmeisesti jo aika vahva annos? Voiko sen enempää edes kerralla ottaa? Mulle tuli jo jonkin verran sivuvaikutuksia siitä yhdestä, en halua edes tietää millaista olisi jos annos olisi kolminkertainen :eek:

RD: Onko teillä jo pidempää ollut vaikeeta vai nyt vasta kun yritätte? Jospa molemmilla on vaan stressiä, paineita ja pettymyksen tunteita? :hug: Me otetaan välillä miehen kanssa kunnolla yhteen mutta silti on aina se tunne että rakastaa. Varsinkin kun ensimmäistä yritettiin niin kauan, tuntui että elämä oli yhtä tappelua vaan kun molemmat purki pahaa oloaan :'( Mutta tapahtui mitä tapahtui niin älä ainakaan meitä jätä! :) Odotuspuolelle saat siirtyä mutta muuten et ;)

 
SBT, juu sitte vaa punkkua juomaan mut ovikse jälkee sit ni on ainaski jotai hyötyä :p tosin eihän se varmaa todistettua ole et siit apua välttämät kaikil olis mut vois ollakin :) ja saapahan ainaski sen tekosyyn juoda ;) tosin mulle ei oikeen punkku maistu ni en voi sanoo tekosyyks tota batteryn juomiseen :D (mul ku ei oikeen alkoholi meinaa nykysi men alas mut battery senki eestä).. tosin sekin taitaa epäsuotuisasti vaikuttaa jos batterya juo.. tiedä sit.. mut en tosin juo ku yhen pväs yleensä enkä joka pvä läheskää juo :) sillon tällön, ehk 3 tölkkii viikos :)
 
SadButTrue: Tää riita ei liity mitenkään siihen, että ei ole tärpännyt!
Meillä on aina vaikeaa, ku ihteni pitäis pitää iso turpani kiinni :LOL: .
Oliskin tunne, että rakastan.. Ei todellakaan ole enää.. En tiedä enää mitä tunnen, mitä näen miehessä.. Ja jaksanko muutenkaan enää.. Ku sama vanha kaava tulee aina silloin tällöin. Ja aina on vain minussa vika.. Vaikka tällä kertaa en mitää sanonu, kunnes mies laukas runsaan sanasen arkkunsa auki.. Kerrankin sanoi, mitä ajattelee.. Ja silti vain on minun vikaa kaikki..

 
Kyllä mies sanoo, että vähän jo näkyy, varsinkin sivuprofiilissa ja vatsaa en saa vedettyä enää sisälle , silleen , että vatsa olisi ihan littana :LOL:
Minulla sellainen huppari tänään, jossa taskut tuossa edessä pullottaa, niin näyttää, että mahakin enemmän pullottaa! :D :heart:

:wave:
 
Olipa ihana nukkua pitkään aamulla!!

Mies herätti vasta puoli yhdentoista maita ja ihanalla tavalla herättikin :LOL:

Tosiaan.. Ovis taisi olla ja mennä, enkä ole ollenkaan varma siitä, että olisi sitten tässä kierrossa tärpännyt.. noh.. Jos kierto on kunnossa, täti tulee kylään n. kahdeksan vuorokauden kuluttua, mutta jos ei niin, voi kestää sen 18pv suunnilleen.. Saa nähdä kuinka käy. :p
 
SBT Mun mielestä 4 on suurin annos mitä voi olla, mutta en tiedä sitte annetaanko käytännössä kuitenkaan niin suurta.
Mulla ei onneksi ole tullu juuri sivuvaikutuksia näistä. Viime kierrossa (2. kierto 3 tabl pvä) oli yhtenä päivänä vähän huono olo ja muutamana päivänä päänsärkyä, mutta aikaisemmin ei ole ollu mitään.

Musta vähä tuntuu että mä oon semmonen jolla ei lääkkeet tunnu paljo missään...eikä vaikutakaan kovin helposti. Eikä muutkaan. Vyöhyketerapiassaki oon käyny, mutta missään ei oo sen jälkeen tuntunu! Aivan normaali olo ollu, ei kevyempi, ei oo tarvinu hypätä vessassa, en oo nukkunu yhtään paremmin... Mä taidan olla aika kummallinen. |O
 
Käyn täällä joka päivä ainakin kerran lukemassa, mutta en yleensä jaksa mitään viestitellä. Ehkä on jopa vauvakuume vähän hiipumassa.. Tosin alkukierto on aina vähän tylsä..

Onnea Rouses!

RD: Kuulostaa kamalalta.. Hirveesti vain voimia ja viisautta sinulle! Ja erityisesti viisautta miehelle!!
 
Onnea Rouses! :heart:

Menkoista ei tietoakaan, välillä on tunne että nyt ne alkaa mutta sitten ei kuitenkaan tule mitään. Eilen tein testin ja näytti vasta 20 minuutin päästä haamun ja tänään tekemäni testi näytti tunnin päästä plussan,joten ei täällä paljoa juhlita :'( Alkaisi nyt ne menkat niin pääsisi tästä piinasta...

Red Dragon: Jaksamista sulle :hug:
 

Yhteistyössä