**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

mul o kierrot niin heittäneet aina ihan härän pyllyä et en oo varma, viimex täti käväs marraskuussa, tein 16.12 negatestin ja nyt tänään testasin uudestaan ja toisin kävi! yhden laskurin mukaan olis JO 8 viikko mut en jaksa uskoa kun se negaa sillon näytti.. et en kyl tiiä yhtään!?!? :eek: voi myös olla 3:s viikko?!? jospa sielt neuvolasta saa asiaan vähä sit selvyyttä!
 
Mä taas TOIVON että täti tulee, kun on eka kierto km:n jälkeen ja pitää piinailla täälä, kun ei sais tästä kierrosta vielä yrittää, vaikka mieli kyllä tekis :p , ei vaan en viitti ottaa sitä riskiä!Mä olin muute kans rv 8+5 kun plussasin, mutta mun kierto olikin epäsäännöllinen niin se oli vasta kp 52.. oikeestaan raskaustesti näyttää positiivita vasta 4-5 viikolla niin ainakin sielä asti jo oot!!! Onnellista odotusta sulle ja tarrasukkia matkaan!!! :saint:
 
Onnea onnea rousesille :flower: =)

erzi: Voihan... :headwall: Eikö ne älyä pysyy poissa :kieh: Kyllä te olisitte jo ansainnu oman vauvan niinkuin kaikki muutkin noin pitkään ja pitempäänkin yrittäneet! Ei voi aina ymmärtää tätä luonnonlakia, meidän kylällä yksi tällainen jakelija on paksuna (ilmakuva pitää varmaan ottaa kylästä et tiedetään kuka isä on :p ) ja heiluu joka vloppu iiiison mahansa (veikkaisin rv6-7) kännissä ku käki ympäri kaupungin baareja!
Kyllä suututtaa katsella sellaista toimintaa kun täällä kuitenkin on niitäkin jotka TODELLA haluisivat oman lapsen! Eivätkä varmasti tuhoaisi sen elämää!! Anteeksi jos loukkaan jotakuta!
Toivottelen teille kyllä paljon, paljon onnea yritykseen ja plussapuhureita oikein paljon :hug:

 
Me varmaankin lopetetaan lapsen yrittäminen kokonaan.
Nyt tuli sellainen perhekriisi, että nyt tuli viimeinen pisara minulle.
Tässä olen varmaankin jo 20 minuuttia vain ikenyt, eikä loppua näy..

Käyn päivittelemässä listan kaikesta huolimatta, koska koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.

Tiedänpähän vaan, että kunpa mies lähtis päiväx jonnekkii.. Saisin siivota kunnolla ja purkaa turhautumiseni pois.. Voi helvetti, että olen pahalla päällä. |O
 
Rouses onnittelut!! :flower:

RD et voi jättää meitä!! Mikä teille nyt yhtäkkiä löi kauheen kriisin päälle? Toivottavasti saatte asiat selvitettyä, jokaisessa parisuhteessa on huonoja päiviä. Voimia! :hug:
 
juu kyllähän tuo vähän taas ottaa pattiin. Mullahan on siis jo yksi lapsi -03 syntynyt, mutta eri miehelle. Tämä ensimmäinen oli vahinko, mutta onneksi tein, vaikka yksin jäin =) Ja hyvin on muksun kaa pärjätty. Tätä toista toivottu yhteistuumin nyk.mieheni kanssa, mutta ei taida toivomalla tulla. Taitaa joka paikassa olla näitä jotka saa lapsia heti kun vaan näkeekin miehen.
 
JJ-t eli se 8vkoo on ihan mahd.? millä ne sen laski? ultralla? kun ei enää muista esikoisen alusta juuri, vaikkei siitä niin mahdottoman pitkä aika ole.. :ashamed: ajattelin että toisaalta on ihan hyvä ettei jäis hirmuisesti ikäeroa lapsille! tuntuu vaa niin hassulta kun kuitenki 4 viikkoakin on jo kuukausi! ja ei sitä aiemmin näyttäny, tai olis varmaan näyttäny jos olis testaillu useammin, mut olin niin varma et menkat tulee joulukuun viimesillä viikoilla ku sillo oli negaa.. toivon et täti tulis sulle sit pian ja pääsisitte uuteen alkuun! :saint: kiitos toivotuksista! tää on niin alussa vielä, ettei uskalla sukulaisille ja ystäville vielä kertoa, varsinkin ennenkun kunnolla varmistuu, hyvä et täällä voi höpötellä! :)


erzi Magic Red Dragon kiitos teillekin!

ja RD:
:hug:
 
jes, vuodet eka plussa tähän pinoon eikös niin rouses
hieno homma! onnea!

Mites nea miten olet / olette voineet? onko kaikki mennyt mallikkaasti? hope so.

Sirpula flunssaa podetaan täälläkin, ärsyttävän naatiks vetää olon...ja pää on ihan tönkkö. toivottavasti menee äkkiä ohi.

Minäkin muistan, että Pixie laittoi viestiä että taustailee...pitää taukoa tästä kuumehommasta.

jeps, kivaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
emunen
Kyllä piti olla taas nukkumaanmeno vaikeeta! |O Pitää vähän aikaa palstoja selailla, että verenpaine tasaantuu lasten nukutuksesta... :kieh:

ON: ärsyttää, kun viime keväänä pojan korvatulehduskierteessä kadonneet 10kg on sitten hiipimässä takaisin... arvasin kyllä, ettei joululoma anopin valmiiden ruokien ääressä voi sujua ilman lisäkiloja. :headwall: Mutta ei pidä liikaa nyt ottaa siitä pulttia, tässähän ollaan toivomassa huomattavaa lisäystä vatsan ympärysmittaan! :D

RD: mä tulin ainakin heti uteliaaksi, että missä teillä meni miehen kanssa sukset ristiin? On ehkä vähän epähienoa udella, ( :ashamed: ) mutta kuulosti ikävältä.
 
ROUSES:plussasin 14.11, 22.11 gyne sano että ollaan ihan alussa tai sit on tuulimuna, 4.6 varmistu että on tuulimuna, sillon ei ole sikiötä siksi ultrassa ei osattu kestoa sanoa, mutta gyne arvioi kestoksi silloinkin jo 8 vko. Edellisten menkkojen alkamisesta ne lääkäritkin sen laskee, mutta muuten niin että plussa testi=5 vko. Toivottavasti ymmärsit!Jos sulla edellinen nega kaks viikkoa sitten niit hyvin mahdollista että oot jo 8 vikolla! :D
 
:hug:

Stressi, väsymys, talvi, pimeys.. Kaikki nuo ja monet muut asiat saavat pinnan kiristymään yhdellä jos toisella - ja läheisiinhän se tulee yleensä purettua. Kyllä täälläkin on välillä luullut, että avioero tästä tulee, mutta niin vaan on saatu kriisit selvitettyä. Sen olen oppinut, tai ainakin yrittänyt päähäni takoa, että miehen pitää välillä saada vetäytyä sinne luolaansa. Anna siis aikaa ja tilaa miehelle.

ROUSES: :heart: :heart: :flower: Onnea ihan mielettömästi! Ihanaa kuulla plussauutisia.

ARCATHA: Taitaa olla meillä molemmille itkut herkässä.. Mulla oli kanssa eilen sellainen päivä, että töissäkin sai itkua pidätellä - enkä oikein edes tiedä miksi! Kai nää hormonit on jotenkin (normaaliakin enemmän :LOL: ) sekaisin..
 
Tuntuu jotenkin niin turhauttavalta tilata aikaa labraan kun tietää kumminkin tuloksen. Taidan vain odotella vielä tovin jos vaikka se selvyys sieltä tulisi itsestään. Enää en tässä kuussa testaa kotona ainakaan.
Jos noita pyörrytyskohtauksia tulee vielä viikonloppuna niin niistä on pakko mennä lääkäriin että uskallan olla lasten kanssa kotona.

RD :hug:
 
Tilaa ihmeessä aika labraan! Eihän sitä koskaan tiedä ja täytyyhän asiaa tutkia, kun sulla tosiaan on noin voimakkaita olotiloja! Niin mullekin joku sanoi, että sitä vartenhan siellä ollaan, että testataan - jos varmaksi tuloksen tietäisi, niin sittenhän ei heitä tarvittaisi. Ota nyt hyvä nainen lääkäriin yhteyttä! Mulle ainakin sanottiin, kun sain parin viikon päähän ajan, että jos tulee jotain erikoista, niin sitten heti yhteyttä. Kyllä tollaiset pyörrytyskohtaukset ovat mun mielestä sitä erikoista!
 

Yhteistyössä