**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Kaa
Eilen pääsin puutteesta... :LOL: Menkat loppuivat eilen vihdoinkin ja muisteltiin taas miten se homma toimiikaan. Eli nyt voi taas miettiä ovulaatiota, oikeata ajankohtaa ja loppukierron jännäilyjä. Kivaa. =)

 
olittepa paljo taas höpötelly.. mut kaikki luin silti :) tervetuloa joukkoon uudelle (en muista nikkiä tarkkaan) ja haleja tädin yllättämille :hug:

mul kaiketi täti lähtökuopissaan ja sit jos alottelis peittojen heiluttelun varmuude vuoks :) tosin mies on sit kertausharjotuksis 8-10. et toivot. sillo ei ois ovista :D mut toiki o joku alustava kertausharjotuksen harjotus :LOL: eli itse kertis on sit kesäkuun puolel tms :)
 

Juu näin on. ovistesteistä sain plussat tossa ennen jouluaattoa ja nyt odotellaan miten kävi. Menossa kp 37/33-43. nyt ei oo ollu ees tuhrutteluakaan. Mut eipä paljon muutakaan oireilua, edes menkkoihin viittaavaa. Mut pidettään lippu korkealla :)
 
mie olen kyl vähä huolissani tosta pixiestä ku en löytäny mistään että se olis sanonu jääväsä taustailemaan vaikka miten juttuja taaksepäin luin.. onko kukaan bongannu sitä missään täällä lähiaikoina?
 
juu ei pidä masentua :) kyllä se plussa toivottavasti sielt viel tulee :) ja voihan sitä itsekin edistää omia tsäänssejään olemal normipainoinen, juomal greippimehua, liikuntaa harrastamal ja hommailemal erityisesti kierron alku- ja keskipuoliskolla enempi sekä juomalla punkkua oviksen jälkeen :)
 
:hug: kaikille joille täti tuli vierailulle ja onnea onnea onnea nyt tähän kiertoon!!

erzi: Nii-in kp 40 ja tuhrutteluu ei oo tänään tullu mullakaan yhtään, muitakaan oireita ei ole paitsi välillä huono olo ja maha kipee(ei menkkamaisesti) mut taidan pistää noi "oireet" juustokermaperunoiden piikkiin joista meni eilen maha aika kuralle :x :D
Mä en oo noita ovistestejä koikeillukkaan, ihan tuurilla menty. En oo ees varma ovuloinko :whistle: Pitänee varmaan ottaa kokeiluun jos tulee testiin nega.. Voih tätä odottelua :D

Niin ja kiitoksia tervetulotoivotuksista kaikille! Tuntuu heti kuuluvansa joukkoon kun on näin mukavaa väkeä :heart:
 
juu meide popula o vinkeetä väkkee. Tänne vaa het ku apua tarvii :LOL:

Ny ottaa kupoliin ko pitäs opparia tehä ja motivaatio täys nolla... ehk jos sais sen yhe toisen (tutkimusviestinnän etä) työn pois alta ni jospa sit ois motivaatiota opparillekin.. tosin kyl mä jotai jo alottelin :)

Ja mua houkuttelis hirmusti siltikin tilata ovistestei vaiks kui mietin et ei.. :p houkuttelis vaa nii palijo... tietäs vaa millo viihtis tikuttamisen alottaa ko ny kp 4 ja ollu vaa kahet luomumenkat pillreide jälkee.. Edellinen kierto oli siis 36 ja sitä edellinen 15 mut tuo lyhyt kierto johtui vaa siitä et olin pillereillä vkon ja jätin sit pois.. tietäs ny sit et mis vaihees alottas tikuttelun jos alottais..

Ideoita??
 
Kauhee ku te ootte taas kirjotellu paljon! :eek:
Mä oon täällä kotona kuumeessa, ja yskässä, damn!! :snotty: :/

haavekuva: Mä kans aina mietin tuota että missä vaiheessa tikuttelis kun aika epäsäännöllinen kierto mulla. Nyt kolmessa edellisessä kierrossa tosin oli helpompi suunnilleen arvioida mahdollinen oviksen ajankohta kun mulla oli ne terot käytössä, mutta nyt ei taas hajuakaan että miten tämä kierto oviksineen on menny... :| Niinku jo aiemmin taisin kirjotella, ni meillä menny tämä kierto oviksen tikuttelun sun muun kanssa "harakoille"! :kieh:
 
Mie oon muistanut sit väärin.. Ja luultavasti olenkin..

Viimeisin Pixien viesti on tämä: 23.12.07 18:48
Pixie

Heips!

Tulin ilmottaan, että täti saapui eilen ja tänään on siis kp. 2...

Mieli on maassa, koska pirulainen saapui teroista huolimatta. Senhän pitäis pysyä poissa kuurin ajan, on sitten tärpännyt tai ei. Joten tänään on ollut sellanen olo että eipä meille taideta suoda vauvaa lainkaan, kun ei lääkkeetkään tehoa.

Sellasta tänään. Mutta oikein rauhaisaa ja mukavaa joulua kaikille! Ja plussatuulia tietysti myös!
 
:attn: jaahas sieltähän ne ilkiö menkat sit tulla tupsahti. Mulle lääkäri kehotti tekemään noita ovistestejä sillon tällön, et tietää ovuloinko kun on niin pitkä kierto välillä. Tein testejä viime keväänä 3kk ja nyt alotin uudestaan. Lasta siis yritetty lokakuusta -06 asti..ja yritys näemmä jatkuu..
 
huh hui... nyt on selvillä (ainakin luulisin) näiden ihme olotilojen syy.... tein rtestin ja kaksi viivaahan siihen sitten ilmestyi! nyt ihan sekainen olo.. ensi viikolla pitäis sitte neuvolan puolelle soitella! :) hui ku nyt on jännää.. meidän esikoisesta tulee toivon mukaan isoveli, pitää varovaisesti tässä elellä ja katsella kuinka käy!
 
rouses ONNEA! :flower: :) :) Todella hienoja uutisia! Tarrasukkia pienokaiselle matkaan paljon, eikös se niin mennyt ;)


Itsellä karmea olo.. Tänään kun tulin koulusta, käytiin miehen kanssa kirjastossa, postissa, kaupassa ja mun vanhempien luona. Kotiin oli vain vähän ajoa jäljellä niin iski joku ihme itkukohtaus.. Kotona sitten painuin peiton alle ja siellä meni puolituntia itkiessä.

Nyt on onneksi parempi ja mies halusi piristää ja tekee nyt lettuja keittiössä :D

Ovis taisi olla.. Mutta taisin älytä sen vasta liian myöhään, enkä sitten tiedä oliko pikkukavereita matkassa mukana vai ei :whistle:
Saa nähdä kuinka käy.. Olen asennoitunut täysin kyllä niin, että ovis oli ja meni eikä tässä kierrossa tule tärppäämään..
 
haavekuva kiitos! :) no on ollu vähä semmosii et jotku ruuat kuvottaa,eikä oo jaksanu hirveesti syödä vaik olis ollu sitä ennen mieletön nälkä. se suklaa mikä on ollu ihaninta- ei kiitos! (vai tekeekö joulunsuklaiden jälkeen tökköolon?!- paljon mahdollista!) suolaista himottaa (niinku aiemmin kerroin että nakkeja sun muuta tekee mieli, sillo oli pakko lähteä ostaa niitä!) viime kuus yhes vaihees kauhee jano kokoajan ja pienikin asia mitä teki niin hikoilutti! samoin vatsa tuntu ilmapatjalta yhes vaihees ja rinnat on tuntuneet "isommilta".. toivon mukaan tää nyt on sitte sitä ettei se testi vaan huijannu! samoin kyl aamusi on ollu vähä semmosta kuvottavaa oloa.. ei pahaa mut normista olosta eroavaa... nyt on niin hassu olo ku toi esikoinen on ollu niin silmäterä ja niin ku kultalusikalla kannettuna ja nyt olis tulossa toinen, vaatii oman totuttelun mut mie oon niin lapsirakas et eiköhän meidän perheeseen vois tulla mun puolesta vaik kui monta lasta!! :heart: :heart: ai niin ja sit vielä semmonen jännä maku suussa! oli joku aika sitte ja nyt on tullu takas.. niihin oireisiin!
 

Yhteistyössä