???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

PippuriMammalle iso :hug: Toivottavasti tilanne nyt tosiaan levon kanssa rauhottuisi!

Rakenneultrassa on nyt sitten käyty, kaikki oli oikein hyvin, vastasi viikkoja jne. Painoarvio oli 340g, pituutta en muista... Toinen POIKA taitaapi olla meille tulossa :heart:

Hyvää yötä kaikille!

-Niiskuneiti ja Helmi (pitää varmaankin keksiä toinen nimi... :) ) 20+5-
 
TAYSilaisten tapaaminen: Meille käy viikolla 22 ainoastaan maanantai ja sekin vaan EHKÄ. Muuten olen päivät töissä ja perjantaina sokerirasituksessa ja poika hoidossa. Ilta-ajat tolla viikolla on ainoita, jotka saattais käydä, mutta kuten aiemmin totesin, mun aikataulut on aika vaikeesti ennakoitavissa, vuorotyötä kun tehdään molemmat miehen kanssa. Sopikaa te muut siis jotain ja me tullaan paikalle, jos päästään... muuten menee liian vaikeaksi!
 
:attn: Päivittäjälle: ikää on 28 v. ja poika tulossa :heart:
Muuten ei mitään uusia kuulumisia, liikkeitä ei ole vielä tänään tuntunut, joten taidan kohta suunnata makuuasentoon kuulosteleman masun tapahtumia. Toivottavasti mut palkitaan pienillä potkuilla =)

Tinka
 
MN1
Lueskelen melko ahkerasti kyllä taustalla, mutta jää itseltä aina sitten kirjoitettua mitään... Nytkin juuri menossa nukkumaan, joten ihan pikainen viesti vain päivityksistä. Mulle siis saa muuttaa lasketuksi ajaksi 8.9. ja synnäri on Naistenklinikka. Täällä kaikki oikein hyvin, selkäkipuja lukuunottamatta. Alkanut tuo alaselkä vaivaamaan viimeisen viikon aikana, jouduin tukivyön tänään hankkimaan. Tuntui kyllä heti auttavan! Nyt rv 22+5.
 
PippuriMammalle Kyllä olikin nootti tarpeen. Käsittämättömän leväperäistä toimintaa neuvolalta, ettei tutkita vaikka on oireita. Hyvä että pääset nyt tarkempaan syyniin. Toivottavasti saat levättyä. Kivan kokonen on jo vaavi tossa vaiheessa. Kun nyt saatais paljon viikkoja kokoon, että meidän supistelevien vauvat ehtis kasvaa isoiksi.
Lepäilkäähän!
Jode ja Onni 23+2
 
Täällä päivä alkoi mukavasti. Tytär tuli herättämään itse tehdyn lahjan kera ja masuasukki aloitti aamujumpat heti viideltä, ettei vaan mami saa enää nukkua. Pitäisi ruveta vääntämään kakkua kun tulee noita vuosia tänään lisää :eek: hui kamala

Hantta + "heppu" 22+1
 
Pippurimamma :hug:. Kuulostaapa kurjalta. Onneksi sait nyt sairauslomaa ja saat lepäillä. Ja hyvä, että sairaalassa ottivat palautteen vastaan.

Hantta, hyvää syntymäpäivää =) :flower:.

En olekaan vähään aikaan kirjoitellut, vaikka taustalla olen pyörinyt. Oma vointi on hyvä, vähän supistelee välillä (harvoin), mutta vissiin kuuluu asiaan. Venymiskipua on vatsalihasten seudulla edelleen, tekee muuten tosi kipeetä välillä. Järkkyä yöhikoilua ilmenee välillä ja vessassa saa juosta eli ei kyllä tällä hetkellä ole pahemmin valittamista olotilassa. Vauva potkii ihanasti, tuntuvat jo masun päältä ja saattavat näkyäkin =).

Rakenneultrahan meillä tuli ja meni, ensi viikolla mennään 4D-ultraan =). Ihanaa saada vielä varmistus siitä, että vauva on terve ja sukupuoli halutaan myös ehdottomasti tietää. Poikafiilikset on kyllä kovat sekä mulla että miehellä.

Ensi viikolla on neljäs neuvola. Veikkaisin, että painoa on tullut joku 4-5 kiloa tähän mennessä. Hemoglobiini ja verenpaine ovat olleet tähän mennessä tosi hyvät.

Ei kai tässä muuta kuin hyvät viikonloput ja oikein hyvää äitienpäivää jo etukäteen kaikille! =) Ensi viikolla sitten rapsaa neuvolakäynnistä ja ultrasta.

-meja

Taas viikot unohtui eli nyt menossa 21+5 :heart: <br><br>
 
päivitelty on, muutama kysymys.....
kellään tietoa tuosta porvoon sairaalan lyhenteestä? nyt lukee koko nimi kun en tiiä..
ja sitten onko naistenklinikan lyhenne pelkkä NKL vaiko HYKS NKL?
laittelin nyt noita tyttö/poika-tulossa hommia, ilmotelkaa jos haluutte pois niitä tai keltä vielä puuttuu..

nyt täytyy lähteä esikon kanssa pihalle..palailen taas viimeistään iltapäivästä.. :wave:
 
Tinka: Onnea pojasta! Täällä odotellaan samoin pientä miestä :D

Pippurimamma: Nyt muistat muistuttaa myös muita perheenjäseniä, että sulla on täysi syy maata sohvalla ja katsoa telkkua ja syödä suklaata :whistle: ;)

Täällä mennään samaa rataa kuin aiemmin.. Neuvola vasta ensviikolla, hieman on pitkäveteistä tämä touhu jo.. Noh, ei montaa kuukautta jäljellä :D
 
Täällä myös yksi Taysilainen, joka tulee mielellään puistotapaamiseen. Olen kotona hoitovapaalla hieman yli 1v pojan kanssa, joten meille sopii melkein mihin aikaan vaan. Yv:täkin voi laitella, jos kiinnostaa törmätä ennen suunniteltua viikkoa 22.

Päivittäjälle : ikä 33v ja sairaala TAYS.<br><br>
 
vivis
Päivittäjälle tietoo ikää on 34 vuotta ja synnytyspaikka on k-sks.
Tiinalle terkkuja jos ja kun luet tätä. Laitahan vaan rohkeesti omatkin tietos tänne. Ja hyvää työpäivää.....
 
Tampereen tapaaminen

Pikkukakkosen puistossa to 24.5 klo 10


HUOM! Tapaamisaika muutettu!!!

Kaikki kynnelle kykenevät mukaan =) Olisi kiva saada kokoon iso porukka ja tutustua kunnolla, niin olisi sitten äitivauvatuttuja syksylläkin, kun pikkusemme syntyvät =)

Ilmoitelkaahan, ketkä kaikki olisivat tulossa. Minulle voi laittaa Yv:täkin

=)


MamMam ja pikkanen rv 22+2

ps. päivittäjälle: Meille tulossa tyttö!<br><br>
 
Heippa kaikille!

Täällä flunssa jatkuu edelleen :( tosi sitkeä tapaus kun 5 päivää on jo sairastettu. Menin tosin välillä 2 päiväksi töihin, mikä ei vissiin ollutkaan hyvä idea.Nyt on sitten poskiontelontulehdus ja antibiotikuuri.vityksiä
Huomenna on vihdoinkin neuvola pitkästä aikaa ja saatiin varattua myös 4D-ulraan aika kuun lopulle.

Kerron sitten kuulumisia sieltä....

Päivityksiä:
Mulla IKÄ 33 vuotta

Terveisin,
Päde ja Romeo 23+
 
Täällä vapaapäivää vietetään vesisateen merkeissä...
Tuntuu että maha kasvaa ihan sikakovaa vauhtia ja levenen vaan koko ajan, miltähän mää näytän loppukesästä... :LOL: Olo on tosi hyvä, jos ei sitä painon tunnetta alapäässä oteta huomioon. Saa nähä mitä se lääkäri siitä ens viikolla sanoo.

Lähetin eilen kelaan sähköpostia, koskien noita tukiasioita, mm. niistä lomarahoista ja vaikuttaako äippärahaan jos on saikulla ennen äitiyslomaa, ei oo vielä kuulunnu mitään...

Askarreltiin poitsun kaa tänään mummuille äitienpäivälahjoja...maalattiin kukkapurkkeja, vielä pitäs ostaa orvokit ja istuttaa purkkiin...hih.

minttu-82 ja TaimiMainio 23+1

ps. pitäs vissiin päivittää uus massukuva profiilin, ku näyttää edellinen massukuva niin pieneltä... :LOL:
 
päivityksiä jälleen..täytyy aina merkkailla tässä välissä miten on kirjotellut jos ihmettelette miks aina mainitsen erikseen ;)
nyt mä en enää muista mitä mun piti kellekin kommentoida joten jos jotain unohtuu niin anteeks siitä :ashamed:
Hantalle synttärionnittelut :flower: :flower:
PippuriMammalle paljon lepoa ja voimia koitahan jaksaa ja toivottavasti vauva jaksaa sinnitellä masussa vielä pitkään :hug:
tarttiskohan ottaa masukuvaa jonkin näköstä ja laittaa profiiliin kun kaikkilla muillakin tuntu olevan en tiiä miks muka häpeilen sitä niin paljon kun eihän siinä naaman tartte näkyä.. :D

mulla menee hermo tuon pojan kanssa kohta kun kotona ollessa ei voi ikinä nukkua päikkäreitä..hoidossa kyllä vedelleen kahdesta kolmeen tuntiin..mutta vapaapäivä kun koittaa niin kaikkea muuta kuin unta palloon päivällä..nyttenkin jo kohta kaks tuntia oon yrittänyt saaha nukkumaan että itekin sais nukkua hetken päikkäreitä..mut ei niin ei :headwall:

umayya+mörri 21+6 :heart:

p.s. Halinalle lisätty on :) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:09 umayya kirjoitti:
päivityksiä jälleen..täytyy aina merkkailla tässä välissä miten on kirjotellut jos ihmettelette miks aina mainitsen erikseen ;)
nyt mä en enää muista mitä mun piti kellekin kommentoida joten jos jotain unohtuu niin anteeks siitä :ashamed:
Hantalle synttärionnittelut :flower: :flower:
PippuriMammalle paljon lepoa ja voimia koitahan jaksaa ja toivottavasti vauva jaksaa sinnitellä masussa vielä pitkään :hug:
tarttiskohan ottaa masukuvaa jonkin näköstä ja laittaa profiiliin kun kaikkilla muillakin tuntu olevan en tiiä miks muka häpeilen sitä niin paljon kun eihän siinä naaman tartte näkyä.. :D

mulla menee hermo tuon pojan kanssa kohta kun kotona ollessa ei voi ikinä nukkua päikkäreitä..hoidossa kyllä vedelleen kahdesta kolmeen tuntiin..mutta vapaapäivä kun koittaa niin kaikkea muuta kuin unta palloon päivällä..nyttenkin jo kohta kaks tuntia oon yrittänyt saaha nukkumaan että itekin sais nukkua hetken päikkäreitä..mut ei niin ei :headwall:

umayya+mörri 21+6 :heart:

p.s. Halinalle lisätty on :)
Tiedän tunteen noista päikkäreistä...Meillä poika 2v2kk ja tarhassa nukkuu kuulemma aina ekana ja herää viimisenä ja kotona ei millään!!! En oo pitkään aikaan enää ees yrittänny laittaa sitä vapaapäivinä päikkäreille. Nyt tänään jotenkin ihmekaupalla sanoi ite, että haluaa nukkuun ja nyt se tuolla vetää sikeitä! Ois vaan niin kiva ku nukkuis vielä silloinkin päikkäreitä kun vauva syntyy... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:13 minttu-82 kirjoitti:
Tiedän tunteen noista päikkäreistä...Meillä poika 2v2kk ja tarhassa nukkuu kuulemma aina ekana ja herää viimisenä ja kotona ei millään!!! En oo pitkään aikaan enää ees yrittänny laittaa sitä vapaapäivinä päikkäreille. Nyt tänään jotenkin ihmekaupalla sanoi ite, että haluaa nukkuun ja nyt se tuolla vetää sikeitä! Ois vaan niin kiva ku nukkuis vielä silloinkin päikkäreitä kun vauva syntyy... :whistle:


sitä pelkään minäkin että jos ei nuku enää ollenkaan kun vauva syntyy niin miten mä sitten jaksan kun oon jo nyt näin poikki..
onneks pääsee huomenna töihin lepäämään iltavuoroon :whistle: ;)
 
Jospa nyt pidempaan lukeneena tulisin kirjoittautuneeksi tannepain tuon pippurimamman johdattelemana!
:heart:

Eli omia tietoja; 5. olisi tulossaan, LA n. 15.9 ja ulkomailla asustellaan. Oma ika 37 ja edelliset lapset tyttoja; niinkuin tama tulevakin.

Pippurimammalle viela isoja jaksuja, ja odotellaan sun vointeja tuolla toisellakin palstalla missa krjoitellaan... :attn:

Nyt opettelen tuntemaan teittia paremmin, niin voi kirjitukset kangerrella aluks hiukan, sori siita. B)

Voikaa hyvin; levinia kera neitosen rv 21+5
 

Yhteistyössä