???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

jode: en ole tällä hetkellä saikulla kun halusin kokeilla pystynkö/jaksanko tehdä töitä. Oon psykiatrisella puolella töissä joten työssä ei niin kauheasti fyysistä puolta ole- mutta paperit on koko ajan valmiina äippäpolilla kipujen varalta et ottavat sitten osastolle. Varovainenhan tässä kyllä pitää olla.

Muuttoavusta: Kai meille muutama kaveri tulee laatikoita kantamaan miehen lisäksi, koska eipä niitä paljoa pysty itse nostamaan kun heti rupee koskemaan. Pakkaamisen yritän hoitaa itse pikku hiljaa- työt vaan hieman häiritsee tuota kaikkea muuta ohjelmaa, mulla on 3-vuorotyö ja miehellä 2-vuoro joten yhteinen aika on aika kortilla.

Meille tulee 4 hääpäivä 17.5 ja aattelin et mentäs kahdestaan miehenkaa jonnekkin syömään, saas nähdä saadaanko lapsenvahtia, toivottavasti.


Vaavi potkii mahottomasti ja välillä sattuu kun oikeen potkasee, mut ihanaa kun tietää et kaikki on kunnossa. Hankintoja meinattiin tehdä sitten muuton jälkeen niin ei tarvii nyt yhtä aikaa keskittyy liian moneen asiaan.

painosta. mulle on tullut jo varmaan 8kg lähtöpainosta lisää, mut toisaalta olihan tuota varaa tullakkin kun lähtö oli vain n.42kg ja pituus kuitenkin 163cm.

Nyt täytyy lähtä jatkamaan töitä ja odottaa et tulee ruokatunti kun on jo KAUHEA nälkä.


äippä ja poju 21+1
 
Moikka!

Missä aurinko?? Eikös täksi päiväksi luvattu oikein lämmintä.. Täällä tuli pari vesipisaraakin, kunaamupäivällä olin tytön kans ulkoilemassa.
Balik, ai teillä on jo nyt tullut pieniä mustasukkaisuusoireita =) . No paljon huomiota vain esikoiselle.. teille tuleekin lapsille aika iso ikäero vai muistelenko ihan väärin, että esikoistyttö on jo kouluikäinen?? No hänestä varmasti tulee olemaan paljon apua vauvan hoidossa ja varmasti on ylpeä isosisko, kun on sen verran isompi =)

Saapa nähdä, miten meidän neiti, syyskuussa 2v2kk sitten suhtautuu uuteen perheenjäseneen.. Vielä ei olla puhuttu, että äidin masussa on vauva. Ajateltiin vasta joskus heinäkuussa alkaa puhuun, ettei tule liian pitkää odotusta, kun vauva syntyy =) . Ja silloin sitten vasta laitetaan vauvan jutut valmiiksikin..

Ihanaa, päätettiin, että tehdään Tukholmaan kesäkuussa Skansen- reissu. Eli siis päivä Tukholmassa risteily ja samalla mennään Skansenille ja jos keretään, niin Gröna Lundiin. Saa esikoinen nauttia vielä ainokaisena olosta ja 100% huomiosta =) . Oltiin kyllä just maaliskuussa vastaavanlaisella risteilyllä, mut ihana mennä vielä uudelleen, ennenkuin vaavi syntyy. Vielä kun on helppoa liikkua vain yhden lapsen kanssa =) .

Tiistaina neuvola, laittelen sitten neuvolakuulumisia..

MamMam ja pikkanen rv 21+5
 
Meillä on poikien välinen ikäro 2v1kk ja mustasukkasuutta ei ollut kuin vasta sitten kun juniori lähti liikkeelle ja yritti valloittaa veljensä valtakunnan ja siitä asti sitä on sitten saatu olla erotuomareina kun pojat tappelee välillä vähän turhankin rajusti, saas nähdä mikä tilanne nyt sit tulee ku lapset on jo isompia kun vaavi syntyy ( pojat silloin 4 ja 6 vee).

Ihanaa nyt lopetan työt tältä päivältä ja lähen kotiin.
 
Heissan

Täällä olisi yksi uusi odottaja joka nyt vasta uskaltautuu ilmoittautua joukkoon.

Jos joku haluaisin päivittää minutkin tuohon odottajien listaan

Ansu 28v .............16.9............3lapsi...............KOKS
 
Moi pitkästä aikaa!

Yhden jutun jo kirjoitin, mutta se ei halunnut tulla julki, katosi johonkin tuntemattomaan.

Eli aloitan alusta..Töissä on ollut niin kiire, etten ole ehtinyt kirjoittelemaan kuulumisia. Olen kyllä käynyt lueskelemassa teidän juttuja. Onneksi nyt alkoi kesäloma, niin voin useammin tulla kirjoittelemaan. Kesäloman ajankohta ei ole mikään ihanteellinen, mutta olsin kuitenkin joka tapauksessa joutunut jäämään töistä pois jo nyt. Hoitotyö on jo liian raskasta tän jättimäisen vatsan kanssa.

Neuvolassa tuli käytyä pari viikkoa sitten ja kaiiki oli niinkuin pitikin. Hb oli edelleen sama (145), pissa puhdas ja painoa oli tullut oneksi vain 1kg lähtöpainoon lisää. Tuota painon nousua tarkkaillaa erityisen huolella, kun alkuraskauden sokerirasituksessa paastoarvo oli koholla.

Liikkeitä aloin tuntea pari viikkoa sitten eli noin 18 viikolla. Muutama päivä sitten mieskin tunsi liikkeet selvästi (korva vatsaan kiinni ja möyrintä alkaa).

Täällä on myös supistukset vaivanneet. Nyt on viikon ollu rauhallisempaa (koputtaa puuta). Terkkarin mielestä ei aihetta huoleen, mutta kyllä vähän jännittää, jos ne alkaa uudelleen.

Rakenneultra olis viikon päästä 14.5 ja ne tehdään 4D:llä. Tulen sitten kertomaan, mitä näkyi.

eiköhän siinä ollu kaikki oleellinen tällä kertaa, varsinkin , kun sen kahteen kertaa kirjoitin.

T: Nanna-80 ja Alvar 19+6

Niin ja tervetuloa mukaan Ansu ja Ruska
Onnittelut Elwille rouvaksi tulon johdosta
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 14:51 Ansu kirjoitti:
Heissan

Täällä olisi yksi uusi odottaja joka nyt vasta uskaltautuu ilmoittautua joukkoon.

Jos joku haluaisin päivittää minutkin tuohon odottajien listaan

Ansu 28v .............16.9............3lapsi...............KOKS


Tervetuloa :flower:
lisätty on =)
 
Pikakuulumisia

Tänne ei kuulu ihan mielettömän hyvää :( Viime viikko oli rankka ja aiheutti supparita sangen mahtavasti. Viikonloppukin meni niiden kanssa kärvistellessä ja selkä on ihan sökönä... Jokin painaa jonnekin ja kestää ikuisuuden päästä sängystä ylös. Lisäksi hengenahdistus on kiusana, se varmaan helpottaa kunhan elimet alkaa löytämään paikkansa tuon mahan kanssa...

Olen sitten virallisesti lihonnut. Oikein itseä kauhistuttaa!! Turvotustakin on ihan kiitettävästi ja itku herkässä...AH TÄTÄ OLOTILAA :headwall:

Joo, siirryn saikkua hakemaan tästä tuotapikaa enkä viitsi teitiä masentaa, ajattelin vain antaa "äänimerkin" itsestäni kun aikaa on taas mennynnä...

-PippuriMamma the Heffalump... & "MatiasMatilda" ja viikkoja jotain...pää nukkuu vielä...

http://www.aijaa.com/v.php?i=538934.jpg on tänään otettu kuva masusta ja on muuten pirun tahrainen linssi...Tainnut Inna käydä räpeltämässä...<br><br>
 
Aurinkoista maanantaita :wave:

Vähä vaille ykstoista on se ultra.. hirveästi ei tunnu, että jännittäisin, mutta unia kyllä näin viime yönä eli mielessä silti myllertää. Olin siinä unessa melko vasta synnyttänyt ja se lapsi oli noin metrin mittainen lihava poika! En tykännyt siitä lapsesta ollenkaan, enkä kokenut omakseni ja en sitten hoitanutkaan. Kun uni eteni, se lapsi muuttui jossain vaiheessa pieneksi tyttövauvaksi (joka sekin oli varsin kätevä ja omatoiminen vastasyntyneeksi..).

Onko muuten teillä mies yrittänyt kuunnella vauvan sydämenlyöntejä? Me kokeiltiin yks ilta, kun mies muistaakseni Vau-kirjasta luki että se olis mahdollista. Vessapaperirullan hylsy toimitti stetoskoopin virkaa. Ensin ei kai kuulunut mitään (väärä kohta?), mutta sitten mies uskoi löytäneensä sykkeen. Tasainen vaimea koputus kuulemma kuului kaikenlaisten minun mahan äänien seassa. :D

Nyt tukka ojennukseen ja pikkuista katsomaan!

Joe ja pieni 20+4
 
Kokemuksia kaipaillaaan liitoskivuista ja nivuskivuista!!

Eli kun esikoista odottelen, oon ihan pihalla näistä vaivoista, mistä ei kannata huolestua ja mista kannattaa...

Toissapäivänä alkoi ihan kauheet liitoskivut, ja ne kestivät koko päivän! :eek: Onx se normaalia jo näin aikasessa vaiheessa (rv 23)? Muilla ollut jo tässä vaiheessa? Oon kyl kuullut et liitoskipuja tulee loppuvaiheessa ja ne on repäiseviä ja menee suht nopeesti ohi. Noh, mulla kesti koko päivän mut onnex sit helpotti. Suppareita ne eivät ollut, kokeilin masua ja ei se menny kovax.

Sit eilen illalla alkoi ekax poltteleva kipu oikeassa pohkeessa, sit se "siirtyi" oikeaan nivuseen ja alavatsaan. Siinä vaiheessa soitin jo päivystykseen. Kehoittivat ottamaan Panadolia ja jos ei helpota, tulla synnärille tarkastukseen. Noh, Panadoli onnex auttoi ja sain nukuttua. Kipu oli sellasta jomottavaa ja säteili sisäreiteen asti...outoo, mut kai ne on niitä nivuskipuja?? Potkuja tunsin kyllä siinä samalla.

Taidan soittaa viel neuvolaan varmuudex. Voikohan olla sillä tekemistä ku nyt oon paljo istunut lukemassa tenttiin, joten maha tavallaan "nojaa" nivusiin montatuntia päivässä... :headwall:

Ihanaa jos viititte kommetoida! Ja aurinkoista päivää kaikille! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:47 Joe80 kirjoitti:
Aurinkoista maanantaita :wave:

Vähä vaille ykstoista on se ultra.. hirveästi ei tunnu, että jännittäisin, mutta unia kyllä näin viime yönä eli mielessä silti myllertää.

Onko muuten teillä mies yrittänyt kuunnella vauvan sydämenlyöntejä? Me kokeiltiin yks ilta, kun mies muistaakseni Vau-kirjasta luki että se olis mahdollista. Vessapaperirullan hylsy toimitti stetoskoopin virkaa. Ensin ei kai kuulunut mitään (väärä kohta?), mutta sitten mies uskoi löytäneensä sykkeen. Tasainen vaimea koputus kuulemma kuului kaikenlaisten minun mahan äänien seassa. :D
No on! Eilen aamulla mies vetäisi jostain talouspaperirullasta jääneen holkin ja yritti sillä kuunnella. Yritin pitää pokkaa ja ihmettelin, mistä se sellaisia humputuksia on saanut päähänsä. Mutta siis oikeasti vauvan sykkeen voi kuulla noin? Pitääkin sanoa, että yrittää joku kerta uudelleen ja lyhyemmällä putkella :D

Toivottavasti ultrassa oli mukavaa =)


Jaksamisia PippuriMamma!
Samoin Brazil15, jos liitoskivut kiusaavat useamminkin!
Täällä ei kummempia kipuja tai muutakaan. Usein aamuyöllä tosin herään siihen, että jompikumpi pohje vetää itseään kramppiin. Tai sitten kylkeä kääntäessä alapäässä jokin kiristää mutta se menee heti ohi.


Maarja ja vaava 23+2
Profiilissa uusi kuva masusta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:04 Brazil15 kirjoitti:
Kokemuksia kaipaillaaan liitoskivuista ja nivuskivuista!!

Eli kun esikoista odottelen, oon ihan pihalla näistä vaivoista, mistä ei kannata huolestua ja mista kannattaa...

Toissapäivänä alkoi ihan kauheet liitoskivut, ja ne kestivät koko päivän! :eek: Onx se normaalia jo näin aikasessa vaiheessa (rv 23)? Muilla ollut jo tässä vaiheessa? Oon kyl kuullut et liitoskipuja tulee loppuvaiheessa ja ne on repäiseviä ja menee suht nopeesti ohi. Noh, mulla kesti koko päivän mut onnex sit helpotti. Suppareita ne eivät ollut, kokeilin masua ja ei se menny kovax.

Sit eilen illalla alkoi ekax poltteleva kipu oikeassa pohkeessa, sit se "siirtyi" oikeaan nivuseen ja alavatsaan. Siinä vaiheessa soitin jo päivystykseen. Kehoittivat ottamaan Panadolia ja jos ei helpota, tulla synnärille tarkastukseen. Noh, Panadoli onnex auttoi ja sain nukuttua. Kipu oli sellasta jomottavaa ja säteili sisäreiteen asti...outoo, mut kai ne on niitä nivuskipuja?? Potkuja tunsin kyllä siinä samalla.

Taidan soittaa viel neuvolaan varmuudex. Voikohan olla sillä tekemistä ku nyt oon paljo istunut lukemassa tenttiin, joten maha tavallaan "nojaa" nivusiin montatuntia päivässä... :headwall:

Ihanaa jos viititte kommetoida! Ja aurinkoista päivää kaikille! :heart:
Mulla alkoivat liitoskivut jo 17-18 vk lähtien ja on vaan pahentunut toinen lapsi tulossa...

hyvä kun pystyy kävellä \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:04 Brazil15 kirjoitti:
Kokemuksia kaipaillaaan liitoskivuista ja nivuskivuista!!

Eli kun esikoista odottelen, oon ihan pihalla näistä vaivoista, mistä ei kannata huolestua ja mista kannattaa...

Toissapäivänä alkoi ihan kauheet liitoskivut, ja ne kestivät koko päivän! :eek: Onx se normaalia jo näin aikasessa vaiheessa (rv 23)? Muilla ollut jo tässä vaiheessa? Oon kyl kuullut et liitoskipuja tulee loppuvaiheessa ja ne on repäiseviä ja menee suht nopeesti ohi. Noh, mulla kesti koko päivän mut onnex sit helpotti. Suppareita ne eivät ollut, kokeilin masua ja ei se menny kovax.

Sit eilen illalla alkoi ekax poltteleva kipu oikeassa pohkeessa, sit se "siirtyi" oikeaan nivuseen ja alavatsaan. Siinä vaiheessa soitin jo päivystykseen. Kehoittivat ottamaan Panadolia ja jos ei helpota, tulla synnärille tarkastukseen. Noh, Panadoli onnex auttoi ja sain nukuttua. Kipu oli sellasta jomottavaa ja säteili sisäreiteen asti...outoo, mut kai ne on niitä nivuskipuja?? Potkuja tunsin kyllä siinä samalla.

Taidan soittaa viel neuvolaan varmuudex. Voikohan olla sillä tekemistä ku nyt oon paljo istunut lukemassa tenttiin, joten maha tavallaan "nojaa" nivusiin montatuntia päivässä... :headwall:

Ihanaa jos viititte kommetoida! Ja aurinkoista päivää kaikille! :heart:
Mulla alkoivat liitoskivut jo 17-18 vk lähtien ja on vaan pahentunut toinen lapsi tulossa...

hyvä kun pystyy kävellä \|O
 
Heissan!

Jouduin vaihtamaan nimimerkin Pämpästä Pädeksi, vanhassa oli kirjoitusvirhe Pämpä ja kun yritin sitä korjata ei vaihto enää onnistunutkaan
Kiva lueskella kaikkien teidän kuulumisia.

Itsellänikin on mennyt kaikki ihan hyvin , paisi että nyt makaan funssassa kotona! Raskaus etenee ihan huomaamatta, hurja kuinka aika meneekin nopeasti.

Paino on noussut ehkä 5 kg.
Liikkeet tuntuu jo hyvin, kutittelua tunsin jo viikolla 17.Tuleva isäkin on nyt tuntenut potkut päälle päin.

Verenpaineista ja hemoglobiinista en tiedä kun viimeisimmistä mittauksista on jo niin kauan. Eilen aamulla meinasin pyörtyä teetä keitäessäni, joten jotain häikkää sattaa olla. Tosin voi johtua tästä flunssastakin.

Olen käynyt neuvolassa vain 3 krt koko aikana ja 2 x ultrassa. Tällä viikolla on neuvola. Ajateltiin myös mennä Oulussa sinne 4D ultraan, kun kaupunki tarjoaa vain rakenneultran.

Mitään hankintoja ei olla vielä tehty, mutta jos aloittais sitten kesäkuussa tai sen jälkeen kun saa äitiyspakkauksen (tietää mitä piää edes hankkia
=) )
Vaunusta minua kiinnostaa just se malli johon saa kaukalon kiinnitettyä omanaan ja kolmipyöräiset vaitoehdot? Onko kenelläkään kokemusta, onko ne huonompia vai helpommin liikuteltavia?


Hyviä vointeja kaikille!

Terkuin,
Päde ja Romeo 22+5


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:21 Maarja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:47 Joe80 kirjoitti:
Onko muuten teillä mies yrittänyt kuunnella vauvan sydämenlyöntejä? Me kokeiltiin yks ilta, kun mies muistaakseni Vau-kirjasta luki että se olis mahdollista. Vessapaperirullan hylsy toimitti stetoskoopin virkaa. Ensin ei kai kuulunut mitään (väärä kohta?), mutta sitten mies uskoi löytäneensä sykkeen. Tasainen vaimea koputus kuulemma kuului kaikenlaisten minun mahan äänien seassa. :D
No on! Eilen aamulla mies vetäisi jostain talouspaperirullasta jääneen holkin ja yritti sillä kuunnella. Yritin pitää pokkaa ja ihmettelin, mistä se sellaisia humputuksia on saanut päähänsä. Mutta siis oikeasti vauvan sykkeen voi kuulla noin? Pitääkin sanoa, että yrittää joku kerta uudelleen ja lyhyemmällä putkella :D

Toivottavasti ultrassa oli mukavaa =)
Minulla oli enemmän kuin vaikeuksia pitää pokkaa, se vaan tuntui niin hassulta hommalta. Ensin siitä kuuntelusta ei tullut mitään, kun sain ihan mahdottoman naurukohtauksen. :LOL: Unohdin, että mies kuuntelikin kahteen kertaan. Illalla mahasta kuului niin paljon kaikkia ääniä, ettei kuuntelu onnistunut, mutta aamulla sitten lykästi. Riippuisko myös vauvan asennosta, että miten hyvin kuuluu..

Ultrassa oli kaikki hyvin. Pikkuinen ei vain taaskaan ollut oikein yhteistyöhaluinen ja mittailu vei aikaa. Ultraaja joutui ottamaan monet mitat hiukan "vinoon", jolloin ne kuulemma ovat vähän pitempiä ja vauva vaikuttaa isommalta. Mittojen yhteissumma vastasi kuitenkin viikkoja. REisiluuta mitattaessa kuvakulma oli mielestäni sellainen, että vauva pyllisti suoraan, mutta eipä siitä selvää saanut.. Mitään uloketta en siellä kyllä nähnyt, mutta se nyt ei todista vielä mitään. Ai niin, painoa meidän pikku alienilla oli tänään 384g.

Nyt pitää mennä hetkeksi päiväunille ennen kuin lähden töihin. Olisi päästä ulkoilemaan, mutta tänään on taas väsypäivä, joten sänky kutsuu.

Joe
 
Neuvolakuulumisia:

Painoa ei ollut tullut yhtään, hemppa 131, paineet 116/64 ja vauvan sydänäänet 145. Kohtu navan yläpuolella, ei vielä mitattu sf-mittaa...Aina kun yritetään neuvolassa kuunnella sydänääniä, niin eka kuuluu ja sitten "heppu" lähtee karkuun...eipä taida tykätä moisesta touhusta...

4 viikon päästä lääkärineuvola ja Kelan paperit saan silloin....

Hantta + "heppu" rv 21+5
 
minnajajoel harmaana
Hei kirjoittelempa tänne pitkästä aikaa:) Nyt viikkoja takana 20+4, ja huomenna olisi rakenneultra. Jännittää Kovasti saada tietää onko pikkuisella kaikki hyvin, siihen malliin kyllä potkuja satelee että kyllä siellä joku vilkas vaavi asustelee yksiössään :D Liikkeet näkyvät jo ulospäin, ja mahaakin tullut ihan "kiitettävästi". Yölliset suonenvedot ovat tulleet riesaksi \|O Kuten myös vessareissut. Muistelin juuri että esikoisesta oli kaksi vessareissua joka yö samaan aikaan ja sitten kun syntyi juuri noina kahtena kellonaikana poitsu halusi tissille :LOL: Niin kai se luontoäiti sitten oli varustellut minua sikeunista vaavin rytmiin :attn: Saas nähdä käykö tässä samanlailla. Hyviä vointeja kaikille, ja toivottavasti kaikkien vaavit pysyttelevät masussa vielä piiiiiitkät tovin :heart: :wave:
 
Hellurei!
Päivityksiä tehty, ja ajattelin josko jaksais vaihtaa ulkoasua tuollain kun olen 1.9. kohdalle vaihtanut, kysyn kuitenkin teidän muiden mielipiteitä asiaan? onko ihan tyhmä idea??
nyt pitää lähtee pojan 2vee neuvolaan, joskohan kysyis samalla kuuntelisko täti sydänääniä vaikka ens viikolla olis kyllä mullakin neuvola :snotty:
 
:attn: Huomasin juuri, että multa puuttuu kokonaan ikä! Eli päivittäjälle tiedoksi ja hommia; siis 25v.

Taidanpa tästä lähteä vapaapäivän kunniaks ajelee moottoripyörällä, kun vielä voi... =) :p

Hannis 22+
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:59 Hannis kirjoitti:
:attn: Huomasin juuri, että multa puuttuu kokonaan ikä! Eli päivittäjälle tiedoksi ja hommia; siis 25v.

Taidanpa tästä lähteä vapaapäivän kunniaks ajelee moottoripyörällä, kun vielä voi... =) :p

Hannis 22+


vielä kerkesit tähän päivitykseen :whistle:
*kateellisena murisee moottoripyöräajelulle* :kieh:
 
Neuvolakuulumisia:
-painoa oli tullut kolme kiloa!!!! Ollaan siis taas lähtöpainossa...terkkari vähän nurisi, mutta totesi sitten lopuksi, että kyllähän sä tän varmaan tiedätkin ihan itse...
- verenpaine oli kunnossa, ekalla otolla oli yläpaine 140, mutta toisella mittauskerralla oli hyvä
- hemoglobiini oli 120
- pissa oli puhdas
- kohdunkorkeus oli 23cm..me mennään tasaista omaa käyrää muiden yläpuolella :)

mieskin tuli tällä kerralla mukaan, kun halusi niin kovasti kuulla sydänäänet :heart:

Paveliina ja Jooseppi 22+4
 
Tänne on ilmoittautunut kolmaskin MKS:ssä synnyttävä, tervetuloa vain, tervetuloa muillekkin uusille.

Täällä taas työntouhussa ollaan ja nyt jo tuntuu et voimat ihan loppu. Eilen illalla oli järkyttävä kipu oikealla mahan sivussa- ei supistanut mutta heti jos liikkui yhtään niin tuntui että joku puukottaa, onneks on hieman hellittänyt tänään ja huomenna on vapaa joten saan ihan rauhassa lepäillä kun lapsetkin ovat hoidossa.

Neuvola olis sitten torstaina. Veikkaanpa että hemppa on laskenu entisestään kun on niin väsynyt olo koko ajan ja huimaus on lisääntynyt, vaavi potkii paljon joten hänellä uskoisin kaiken olevan hyvin.

Muuttostressi alkaa painaa päälle :headwall: :headwall: , mutta toivottavasti siitä selvitään.

Kauniita päiviä kaikille.

äippä ja poju 21+2
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:58 umayya kirjoitti:
Hellurei!
Päivityksiä tehty, ja ajattelin josko jaksais vaihtaa ulkoasua tuollain kun olen 1.9. kohdalle vaihtanut, kysyn kuitenkin teidän muiden mielipiteitä asiaan? onko ihan tyhmä idea??
Mun mielestä tuo alkuperäinen on selkeämpi :ashamed: Vai mitä mieltä muut? Tosin ei sitä nyt enää tule niin luettuakaan, eli voihan sen vaihtaa!!
 
Tänään kävin pikaisesti neuvolassa, kun olin huolissani vauvan liikkumattomuudesta (tai siis siitä, että liikkeet eivät tunnu)... mutta onneksi oli kaikki hyvin. Syke kuului tasaisesti ja vahvasti ja oli 140. Samalla otettiin hemppa ja muut. Ihan ok, paitsi se hemoglobiini, joka oli vain 110. Sain määräyksen tuplata rauta-annokseni. Niin ja paino oli noussut. Terkka sanoi siihen että hyvä kun on noussut, koska viime käynnillä se oli laskenut. Heh, olen yleensä tottunut siihen, että saan moitteita, jos paino nousee... kerrankin näin päin =) sf-mitta oli 16, eli kuulemma keskiarvoa.

Terkkari epäili, että minulla saattaisi olla istukka edessä (vaikka np-ultrassa sanoivat, että se on ok paikalla, niin saattaa kuulemma olla, että istukan paikkaa ei vielä silloin kunnolla pystytä määrittämään) ja siksi eivät liikkeet vielä säännöllisesti ja vahvasti tunnu. Lisäksi voi olla, että vauva viihtyy naama selkärankaan päin, jolloin liikkeet eivät tunnu.

Pitääköhän ne minua nyt neuvolassa hysteerisenä ensiodottajana, kun olen tässä parin viikon sisällä käynyt päivystyksessä ja neuvolassa turhan takia? :ashamed:

tiksu ja uffe (19+4)
 

Yhteistyössä