???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

Huomenta kaikille!
Elwille myöhästyneet onnittelut rouva-tittelistä!
Ja Baby2003 onpas selvä kuva teidän tyttelistä.Onnea!
Mä ihmettelen sua AnnMari76. Miten ihmeessä pystyt pitään salaisuuden näin kauan? Me kerrottiin melkein heti kaikiille tutuille. Enkä varmaan olis pystynyt salailemaan muutenkaan, maha olis paljastanut.
Melluliini on kyllä lihonu tosi vähän. Tai eihän tota voi edes sanoa lihomiseksi. Normaalistikin paino vaihtelee helposti jopa kilon päivässä. Mäkin olen kattellu kestovaippoja kirppikseltä, mutta ei ole vielä löytynyt. Kateeksi käy noin hieno löytö!

Ittellä meneekin vähän huonommin. Kohdunkaula on jo pehmennyt!!Lääkäri eilen tutki, ja rupes jo uhkailemaan sairaalalevolla. Voi itku sentään. Saikkua lisää 2 vkoa ja sitten uusi kontrolli. Taitaa siis saikku jatkua äippälomaan asti.
Onko kellään muulla kokemusta näin aikaisin pehmenneestä kohdunkaulasta?
Jode ja Onni 22+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:26 Jode kirjoitti:
Ittellä meneekin vähän huonommin. Kohdunkaula on jo pehmennyt!!Lääkäri eilen tutki, ja rupes jo uhkailemaan sairaalalevolla. Voi itku sentään. Saikkua lisää 2 vkoa ja sitten uusi kontrolli. Taitaa siis saikku jatkua äippälomaan asti.
:hug:

Lepoa vaan jos tilanne sitä vaatii.
Kohdunkaulaa olen minäkin täällä miettinyt. Joskus se tuntuu jotenkin kiristävältä ja varsinkin seksin jälkeen supistelee aika selvästi. Saa nähdä, mitä seuraavassa lääkärintarkastuksessa tulee ilmi. Toivottavasti ei mitään ja nämä on vaan pelkkiä "kasvukipuja". Kroppa venyy, tottahan se.

Mies yllätti eilen illalla ja tilasi mulle netin kautta uimalasit vahvuuksilla! Nyt voin palata vanhan rakkaan harrastukseni pariin. Kun molemmat silmät on niinkin huonot kuin -5,5 niin uimahalliin ei heti ensimmäisenä tee mieli törmätä. Pitääkin sovittaa, mitkä uimapuvut mahtuu toistaiseksi päälle ja mitkä ei ollenkaan. Luulen, että ihan mielelläni lähden altaille mahaani esittelemään
:D

Maarja ja vauva 22+6
 
huomenia!

ensinnäkin, päivitykset tehty, joten tarkistelkaa vielä että tuli oikein :)
elwi myöhästyneet onnittelut rouvalle :flower:
brazil mulla myös kipeytyy lonkat ja nivuset töissä, ja mulla ei auta kuin lepo, mut onneksi on enää 8 viikkoa töitä jäljellä joten eiköhän tämän kestä :snotty:
joe80 raskaus nostaa pulssia, ja jos mittasit digitaalimittarilla se on todella herkkä liikkeelle ja jopa puheelle joten saattaa pompata lukemat periaatteessa ihan "tyhjästä". mutta syke siis nousee raskauden aikana ja pienikin rasitus saa kyllä hengästymään ja sykkeen nousuun, ainakin mulla, verimäärän kasvusta muistaakseni johtuu.. mulla muuten myös jalkovälityyny oltava öisin kun muuten puutuu paikat aivan totaalisesti, meilläkin mies hekottelee tälle :)
baby2003 tytön johdosta onnittelut :flower: :heart:
jode :hug: ja muista levätä, mulla esikon aikana alkoi kipeät supistukset aikaisin mutta kotona lepäämällä saatiin suurin osa kuriin, tosin se tarkotti totaalista lepoa, toivottavasti et joudu sairaalaan :hug:

omassa navassa ei mitään uutta, odotellaan vain 15.5. neuvolaa ja 28.5. ultraa..

umayya+mörri 21 tasan :eek: :eek: :heart:
 
baby2003: Onnea tyttö uutisesta, kaunis kuva profiilissa :flower:

Jode: Harmillista tuo sinun tilanteesi, mutta otahan nyt oikeasti hyvin hyvin rauhallisesti.
Serkullani oli sama tilanne ja hän ei totellut lääkäriä vaan hoiti kotia ja lapsia entiseen tyyliin ja sitten oltiinkin jo vuodelevossa ja kaiken lisäksi suurinosa ajasta sairaalassa sisällä.
Ymmärrän häntä kyllä siinä että ei sitä vain voi jättää kotia ja lapsia taka-alalle, mutta yritähän sinä jättää kaikki mikä ei ole ihan pakollista pois :hug:

Täällä ei tapahdu mitään, kaikki on todella tasaista ja vähän tylsääkin. Potkut ovat jo aika voimakkaita ja neiti tekee tuolla alhaalla jotain välillä niin että tuntuu kuin kutittelisi kohdunsuuta ja se saa juoksemaan wcssä todella herkästi.

balik & pikkuinen 22+5
 
Muiden kuulumisia tulin vaan lueskelemaan, mutta siitä pulssista sen verran, että omaa en ole nyt itse mittaillut, mutta neuvolassa käydessä se on ollut jotain n.85.
Tyttöä odottaessa se oli 2-3 viimeistä kuukautta 110 \|O siis leposyke..! Ties mitä liikkuessa... Eli koko ajan olin hengästynyt ja pelkkä sängystä nouseminen oli kuin muka isompikin urheilusuoritus :xmas: ei ollut kovin hyvä fiilis, ihan kurkkua kuristi välillä... Silloisen terkan mielestä ihan normaalia :xmas: olo ei kyllä ollut normaalin lähelläkään... Toivottavasti tällä kertaa ei nousis niin kamalaksi se, niin jaksais jotain kesähelteillä touhutakin lasten kanssa.
 
Kiitos vastauksista!! :flower:
Epäilinkin jotain sen suuntaista, mitä monet teistä kertoivat eli että normaalia se leposykkeen kohoaminen on. Vielä se ei ole aiheuttanut tukalaa oloa tai itseasiassa mitään tuntemuksia, joten siksi olin vähän ihmeissäni niistä lukemista.

Profiilissa hetken kuluttua uusi kuva.
Joe ja pieni 20+1
 
Tervehdys kaikille! :wave:

Onnittelut kaikille, ketkä ovat ultrasta saaneet hyviä uutisia! :flower:

Tervetuloa kaikille uusille! :)

Begemot: Meillä onkin näköjään aika samanlainen elämäntilanne... Molemmilla esikoispoika syntynyt joulukuussa -06 (mulla 27.12) ja toisen lapsen lasketut ajat ihan peräkkäin (mulla siis 21.9), niin ja molemmilla vielä TYKS synnytyspaikkana :D Nimimerkkisi kuulosti niin tutulta, niin oli pakko asia vanhasta joulutähdet 2006 -ketjusta tarkastaa, että siellähän sinäkin olet kirjoitellut! (Mulla silloin nimimerkkinä Hanna82) ;) Tule toki ihmeessä joskus taaperoihinkin kirjoittelemaan, siellä on vielä aika hyvin joulutähdet 2006 -porukka kasassa! :wave:

Täällä on nyt sitten tänään tasan puoliväli! :heart: Rakenneultra on 9.5, vähän jo jännittää, että selviääkö siellä sukupuoli ym. ;) Masuasukki potkii jo kovasti, mahan päällekin jo potkut ja liikkeet näkyy aivan selvästi =) Mulla vaan masu pysyy edelleen aika huomaamattomana eli jos on vähänkään löysemmät vaatteet päällä, niin ei kyllä huomaa, että raskaana olisinkaan :whistle: No niin se oli kyllä viimeksikin, että mahassa ei ollut mitään ylimääräistä, täynnä vauvaa vaan :D

Mukavaa viikonloppua kaikille! B)

-Niiskuneiti ja Helmi 20+0-<br><br>
 
Minulla on edessä tyyylsä viikonloppu. Mies lähti Etelä-Suomeen viikonlopuksi töihin, tutustumaan kesätyöpaikkaansa. Minä istun kotona. Meidän koiralla on järkyttävä eroahdistus, eikä sitä voi jättää kotiin yksinään varttia pidemmäksi, muuten alkaa armoton ulvonta. Eli käytännössä vietän viikonlopun neljän seinän sisällä. Ottaa päähän ja olen katkera :headwall: Kävin eilen kirjastosta ison pinon kirjoja, että on edes jotakin tekemistä.

Muutenpa ei kuulukaan mitään erikoista. Masu on kasvanut :) tänä aamuna otettiin kuvia ja selvästi niistä näkyi, että raskaana ollaan. Liikkeitä en tunne vieläkään, mutta jospa sitten ensi viikolla... Viikon kuluttua on rakenneultra, päästään taas näkemään pikkuinen. Innolla odotamme ja kuumeisesti mietimme, että kysyisikö sitä sukupuolta vai ei.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

tiksu ja uffe (19+1)
 
Rakenneultrakuulumiset

Elikäs kaikki näytti olevan niin kuin pitääkin :heart: Onnenkyynel siinä koko ajan vuosi simmukulmasta, oli se vain niin ihmeellistä nähdä, kuinka osaavainen pikkuihminen siellä möyhysikään :heart:
Sukupuoli ja profiili jäi arvoitukseksi ;)

Ens viikolla sitte neuvola jonka vaa'alle nousen vähän paniikinsekaisin tuntein :D

mobic & masukaveri 22+2! *aaltoja*
 
Toista lasta odotan, enkä vieläkään osaa sanoa, että supistuksiako nämä kummalliset tuntemukset on... Auttakee joku viisaampi. Mulla siis aina kävellessä vähänkään reippaammin alkaa tuntua alavatsalla painon ja vähän niinkun kiristyksen tunnetta (siis aika lähellä nivusia, ei koko mahan alueella). Kivulias tunne ei ole, mutta epämiellyttävä. Helpottaa, kun hiljennän vauhtia tai pysähdyn. Lieneekö supistelua ja pitääkö varoa liikkumista, kun ei ole kivuliasta??? Onko joku viisaampi. Neuvolassa ensi viikolla asiasta juttelen, mutta neuvolantätini tuntien hän määrää minut liikuntakieltoon "ihan varmuuden vuoksi", enkä sitä todellakaan toivo... painokin pitäisi saada pysymään kurissa! Ultraavalle lääkärille asiasta mainitsin kun silloinkin oli ollut välillä näitä "kiristyksiä", mutta hän vaan sanoi, että toisessa raskaudessa yleistä... ei siis kommentoinut siitä mitään, että kuinka pitää varoa, enkä itsekään kysynyt, kun oli vasta ihan uusi juttu ja ajattelin sen menevän tässä ohi. Onko muilla samanlaista ja miten toimitte?
 

Möörwa tuutko meillekin pesemään vauvanvaatteita? Mä oon niin hemmetin laiska siinä hommassa nääs.. Aikasemmillaki kerroilla hyvä jos oon koneellisen jaksanu valmiiks pestä just viikko ennen ko vauva on sitte syntyny.. :ashamed: Jos nyt tällä kertaa jaksais ottaa itteään niskasta kiinni ja laittas valmiiks vähän isomman satsin ni ei tarttis sitte heti kotiutumisen jälkeen alkaa pyykkäämään..

Jodelle :hug: ja koita jaksaa ottaa rennosti. Mua on tässä itteäni huolettanu jonkun verran ennenaikanen synnytys sun muut tollaset asiat sen takia kun edellisestä raskaudesta on niin lyhyt aika. En tiiä onko siinä mitään sen suurempaa riskiä välttämättä mutta onpahan ainaki joku pelko sitte mulla siinäki asiassa taas.. Huomattiinko toi sun tilanne ihan normaali lääkärintarkastuksen yhteydessä? Kun mulla ei oo ollu vielä yhtäkään lääkärin tarkastusta täällä.. Vähän sillon np-ultrassa kaveri katto paikkoja mut ei mitenkää maininnu mitään mistään.. Pitänee ens viikolla kysyä neuvolasta et eikö mulla tosiaan oo yhtään nyt enne ko sitte lopussa vasta. Ja jos vaikka kuitenki pääsis käymään.

Mulla on nyt parina päivänä tuntunu ihan järjetön painon tunne alapäässä. Siis ihan ko vauva painais jo kovasti tonne jalkoväliin. Tosi ilkeen tuntusta. Lisäks toi selkä kiukuttelee edelleen.

Hei muuten TYKSiin synnyttämään menossa olevat! Tiiättekö jotain siitä remontista? En muistanu viime neuvolas kysyä asiaa ja se tuli tässä yks päivä vaan mieleen..

No eipä tänne nyt ihmeempiä..

Emmaliina ja Vusseli 22

ps. Vielä Elwille superisot onnittelut! :flower: :heart: :hug: =)
 
Pikaisesti tulin kuulumisia kertomaan :)
Vauva jumpsuttelee massua kivasti nyt jo päivisinkin, yritä siinä sitten keskittyä töiden tekoon ;)
Tänään saatiin jo hääkuvien koevedokset, kyllä oli kivaa katsella kuvia, mutta vaikeaa päättää kiitoskorttien kuvista.
Yllättävän moneen paikkaa piti myös nimen muutoksesta ilmoittaa. Ensi viikolla uutta biopassia ja ajokorttia hakemaan. Kohta on sitten virallistettu tämäkin rouva :)

Profiilissa tuore massukuva, otettu tänään eli rv 19+1.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja hyviä vointeja!

Elwi ja pailaava papuli 19+1 ;)

ps. rakenne ultraan enään 3 päivää. can´t wait
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:42 Niiskuneiti82 kirjoitti:
Tervehdys kaikille! :wave:

Onnittelut kaikille, ketkä ovat ultrasta saaneet hyviä uutisia! :flower:

Tervetuloa kaikille uusille! :)

Begemot: Meillä onkin näköjään aika samanlainen elämäntilanne... Molemmilla esikoispoika syntynyt joulukuussa -06 (mulla 27.12) ja toisen lapsen lasketut ajat ihan peräkkäin (mulla siis 21.9), niin ja molemmilla vielä TYKS synnytyspaikkana :D Nimimerkkisi kuulosti niin tutulta, niin oli pakko asia vanhasta joulutähdet 2006 -ketjusta tarkastaa, että siellähän sinäkin olet kirjoitellut! (Mulla silloin nimimerkkinä Hanna82) ;) Tule toki ihmeessä joskus taaperoihinkin kirjoittelemaan, siellä on vielä aika hyvin joulutähdet 2006 -porukka kasassa! :wave:

Täällä on nyt sitten tänään tasan puoliväli! :heart: Rakenneultra on 9.5, vähän jo jännittää, että selviääkö siellä sukupuoli ym. ;) Masuasukki potkii jo kovasti, mahan päällekin jo potkut ja liikkeet näkyy aivan selvästi =) Mulla vaan masu pysyy edelleen aika huomaamattomana eli jos on vähänkään löysemmät vaatteet päällä, niin ei kyllä huomaa, että raskaana olisinkaan :whistle: No niin se oli kyllä viimeksikin, että mahassa ei ollut mitään ylimääräistä, täynnä vauvaa vaan :D

Mukavaa viikonloppua kaikille! B)

-Niiskuneiti ja Helmi 20+0-
:D muistaakseni poika syntys 2005. mut juu.. meillä rakenneultra 10.5 ja en taas ole koneella ollukkaan sitte pojan syntymän jälkeen. Tuli semmonen pikkuriikkinen kyllästyminen palstan keskustelutasoon :whistle:

tänään käytiin jo kolmatta kertaa ihastelemassa meitin tulevia vankkureita http://www.teutonia.fi/teamS4.htm
Ihanat, ihanat ja kulkeekin ketterämmin kun noi meitin yhen istuttavat matkarattaat. Voi että kyllä sitä voikin rakastua johonki esineeseen B) <br><br>
 
Moi!

Maanantaina kävin sitten rakenneultrassa. Kaikki näytti olevan hyvin ja vilkas pikkuinen tulossa. Meitin ensimmäinen hidasti näillä viikoilla kasvamistaan mahassa joten käyn 32 viikolla vielä kontrolliultrassa. Ei tuolla meidän neitillä mitään vikaa ole, kunhan ei vain masussa halunnut enään niin kasvaa vauhdilla että äitillä olisi helpompi olla ja itsellä kanssa tilaa. :LOL: . Nyt on normaalisti kasvanut ja kehittynyt pieni viipeltäjä.

IHANAA!!! Viimein meidän melkein 3 vuoden jonotus isompaan asuntoon rivarista palkittiin. Saatiin saunallinen kolmio rivitalosta. Kuulemma rauhallinen ja viihtyisä paikka. Eilen käytiin katsomassa ja eiköhän me siitä ihan kiva saadakkin. Me asutaan tällä hetkellä 3 kerroksessa hissittömässä talossa ja alkaa olla aikas vaikeeta noi rappuset tulla kun tyty ei vielä oikein itse hirveesti halua kiipeillä ja jos haluaakin nousuun menee 15 min :LOL: ja alastuloa en ole vielä uskaltanut harkitakkaan. :ashamed: . Eihän se edelleenkään oma ole mutta ei ole löytynyt meille sopivaa vielä joten ajateltiin odotella parempia aikoja. ;)

Ihanaa jos nyt alkais lämmetä, mutta pitäs tietysti ruveta pakkailemaan kun muutto loppukuusta, että mie inhoon sitä puuhaa, mutta onneksi anoppi tulee auttelemaan ja tyty on hoidossa ettei räpellä välissä. :kieh: Vähän olen jo pakkaillukkin, tytyn pieneksi jääneitä vaatteita ja joitakin leluja ja omat vaatteet kun mitkään normaalit vaatteet ei mahu, onneksi löysin hyvän paketin huutiksesta ja sain ihania äippä vaatteita. ;) . Tytykin saa nyt sitten omanhuoneen ja saan noi lelut ees vähän vähemmäksi tuosta olohuoneen lattialta.

Mutta nyt pitänee mennä tytyn kaa touhuilemaan kun ukko lähtee töihin moro :wave:

t. roosakaisa ja pipaliini 21

taian vielä lisätä et olen nyt 30 vuotta et jos tuon päivittäs listaan, tosin ei niin hirmu tärkeä tieto, ainakaan omasta mielsetä :\| :whistle: :ashamed: KIITOS!<br><br>
 
Aurinkoista huomenta!
Oon tästä ihan kohta lähdössä töihin. Pitkä päivä edessä ja huomenna vielä pitempi.

Me alotettiin nyt sitten ne isommat hankinnat ja ostettiin eilen vaunut! Satuttiin huutiksessa huomaamaan yhdet brio novat, jotka oli tässä niin lähellä, että oli näppärä käydä niitä katsomassa. Ei olla kyllä vaunuja katseltu vielä eikä testailtu, eli toivottavasti ei ala kaduttaa, mutta ainakin nuo vaikuttavat käteviltä ja tukevilta. Ovat vuoden 2004 mallia ja olleet kahdella lapsella päiväunikäytössä. Nyt ne sitten koristaa meidän olohuonetta siihen asti, että niille tulee käyttöä.. Pinnasänky, amme ja turvakaukalo on tulossa mun työkaverilta, joten se hoitopöytä puuttuu näistä isommista jutuista. Sen kun sais, niin vois alkaa pestä ja laitella pikkuvaatteita. :D Mutta ehkä se saa odottaa nyt vielä vähän aikaa. Meidän talon hissi on muuten ihastuttavan pieni :kieh: Eilen sitä mittailtiin, kun oltiin lähdössä vaunuja katsomaan. Ja vaunuja kun mitattiin, niin todettiin, että kyllä ne mahtuu hissiin, mutta työntöaisa pitää nostaa pystyasentoon, että ovi menee kiinni ja itse sitten mahtuu siihen vaunujen ja seinän väliin, kunhan vetää vatsan sisään! Mutta vaunut ku vaunut, hissi on ahdas. Viidenteen kerrokseen se on kuitenkin aika tarpeellinen kapistus.

Maanantaina meillä on rakenneultra. Tulen sitten kertomaan kuulumisia.

Joe ja pieni 20+2
 
Huomenta kaikille pitkästä aikaa, täällä ollaan taas työntouhussa.

jodelle Mulla on supistukset avanneet kohdunkaulaa kohdunpuolelta ja siksi olen tarkemmassa syynissä äippäpolilla ja ultrassa käyn kuukauden välein. Ensin oli 2vkoa vuodelepoa ja nyt kun supparit hieman helpottuneet niin saa olla tuntemusten mukaan mutta herkästi pitää sairaalaan kuitenkin mennä jos kipuja on. Toivottavasti sulla lepo helpottaa tilannetta.

Meillä muutto on siis 3viikon päästä ja pikku hiljaa täytyisi kai ueta pakkailemaan kun se ei niin nopeasti kuitenkaan käy. Ihanaa muutta puolet isompaan kun missä nyt asutaan ja saadaan oma sauna ja piha.

Masu kasvaa vauhdilla ja kai sitä pitäs pikku hiljaa töissäkin rueta informoimaan...

Aurinkoista päivää kaikille.

äippä ja poju 21
 
Aurinkoista päivää munkin puolesta! B)

Torstaina oli neuvola,ja kaikki taas hyvin:)
Pissa puhdas,varenpaineet 130/60 ja hemogobiini 119.(olen alkanut syömään rautaa). Vaavin sydän äänet taas tosi nopeat, 150-160 :heart:
Painoa oli tullut 4kg/5viikossa,ups olen tainnut syödä vähän turhan paljon herkkuja.No onneksi painoa on tullut myös masuun,eli maha kasvaa vauhdilla:)
Sokerirasitukseen pitäisi varata aika tämä kuun lopussa...
Olo on ollut hyvä,hieman alkaa selkän särkemään tässä koneella istuessa,jos liian pitkään istuu,muuten kaikki hyvin.
Flussa on jo helpottanut,onneksi,sillä sitä kestikin taas pari viikkoa..

Oikein mukavaa toukokuun alkua kaikille:)
Tervetuloa uusille ja Elwille myöhästyneet onnittelut ;)

Inka&vaavi 22+2 :heart: :heart:<br><br>
 
Tervehdys kaikille! Vieläkö joukkoonne mahtuu? Olen 23-vuotias esikoisen odottaja. La on 15.9 ja Tays:ssa olisi tarkoitus synnyttää. Kaikki on mennyt tähän saakka erittäin hyvin. Rakenneultrassa pikkuinen oli todella vilkas. Näytti kieltä ja lopuksi nosti peukun pystyyn. Liikuttavaahan se oli. Maha kasvaa hyvää vauhtia ja painoa tulee sopivasti, viisi kiloa on tullut lähtöpainosta. Vajaa kuukausi opiskeluita tältä keväältä jäljellä ja sitten alkaa työt. Toivottavasti vointi on kesälläkin hyvä, niin pystyisin hoitamaan työni kunnialla elokuun alkuun saakka ja jäämään sitten ansaitulle äitiyslomalle.

Oikein aurinkoista viikonloppua kaikille!

Ruska ja pikkuinen 21+0
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 23:29 begemot kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:42 Niiskuneiti82 kirjoitti:
Tervehdys kaikille! :wave:

Onnittelut kaikille, ketkä ovat ultrasta saaneet hyviä uutisia! :flower:

Tervetuloa kaikille uusille! :)

Begemot: Meillä onkin näköjään aika samanlainen elämäntilanne... Molemmilla esikoispoika syntynyt joulukuussa -06 (mulla 27.12) ja toisen lapsen lasketut ajat ihan peräkkäin (mulla siis 21.9), niin ja molemmilla vielä TYKS synnytyspaikkana :D Nimimerkkisi kuulosti niin tutulta, niin oli pakko asia vanhasta joulutähdet 2006 -ketjusta tarkastaa, että siellähän sinäkin olet kirjoitellut! (Mulla silloin nimimerkkinä Hanna82) ;) Tule toki ihmeessä joskus taaperoihinkin kirjoittelemaan, siellä on vielä aika hyvin joulutähdet 2006 -porukka kasassa! :wave:

Täällä on nyt sitten tänään tasan puoliväli! :heart: Rakenneultra on 9.5, vähän jo jännittää, että selviääkö siellä sukupuoli ym. ;) Masuasukki potkii jo kovasti, mahan päällekin jo potkut ja liikkeet näkyy aivan selvästi =) Mulla vaan masu pysyy edelleen aika huomaamattomana eli jos on vähänkään löysemmät vaatteet päällä, niin ei kyllä huomaa, että raskaana olisinkaan :whistle: No niin se oli kyllä viimeksikin, että mahassa ei ollut mitään ylimääräistä, täynnä vauvaa vaan :D

Mukavaa viikonloppua kaikille! B)

-Niiskuneiti ja Helmi 20+0-
:D muistaakseni poika syntys 2005. mut juu.. meillä rakenneultra 10.5 ja en taas ole koneella ollukkaan sitte pojan syntymän jälkeen. Tuli semmonen pikkuriikkinen kyllästyminen palstan keskustelutasoon :whistle:

tänään käytiin jo kolmatta kertaa ihastelemassa meitin tulevia vankkureita http://www.teutonia.fi/teamS4.htm
Ihanat, ihanat ja kulkeekin ketterämmin kun noi meitin yhen istuttavat matkarattaat. Voi että kyllä sitä voikin rakastua johonki esineeseen B)
Heh, juu ihan vuotta 2005 mäkin tarkoitin :D Pitänee jo syyttää maitoaivoja ;)
 
Tervetuloa mukaan ruska!

Tänään käytiin kaupungilla jo katsomassa vaunuja, pinnasänkyjä, turvakaukaloita yms. Vaunuista mies tykästyi heti Emmaljungan vm. 2007 combiin. Hinta vaan oli noilee, yli 500e. Löytyi myös reippaasti yli 700e vaunuja, tsiisus!

Mielessä pyörii raskausviikot. Kohta ollaan jo niin pitkällä, että pikkuinen saattaisi syntyessään jäädä henkiin. Pysäyttävää...


Maarja ja vauva 23 tasan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:32 äippä81 kirjoitti:
Huomenta kaikille pitkästä aikaa, täällä ollaan taas työntouhussa.

jodelle Mulla on supistukset avanneet kohdunkaulaa kohdunpuolelta ja siksi olen tarkemmassa syynissä äippäpolilla ja ultrassa käyn kuukauden välein. Ensin oli 2vkoa vuodelepoa ja nyt kun supparit hieman helpottuneet niin saa olla tuntemusten mukaan mutta herkästi pitää sairaalaan kuitenkin mennä jos kipuja on. Toivottavasti sulla lepo helpottaa tilannetta.

Meillä muutto on siis 3viikon päästä ja pikku hiljaa täytyisi kai ueta pakkailemaan kun se ei niin nopeasti kuitenkaan käy. Ihanaa muutta puolet isompaan kun missä nyt asutaan ja saadaan oma sauna ja piha.

Masu kasvaa vauhdilla ja kai sitä pitäs pikku hiljaa töissäkin rueta informoimaan...

Aurinkoista päivää kaikille.

äippä ja poju 21
Aurinkoista päivää!
Onnea Roosakaisalle ja Äippä81:lle kun pääsette isompaan asuntoon. Hankalaa se oliskin hissittömässä talossa vaunujen kanssa. Ja Äippä81: Kai te saatte muuttoapua? Ja kai olet sairauslomalla? Mulla on onneksi vielä paikat kiinni, mutta isomman talon ostohaaveet pitää haudata kyllä tältä kesältä. Mä en uskalla enää nostella. Lääkärikin kielsi.
Emmaliina Mua ihmetyttää ettet ole kertaakaan käyny lääkärillä. Mä en tiedä kuinka usein normaaliraskauksississa käydään, mutta luulis että raskauden alkupuolella edes kerran olis tutkittu. Pyydä ihmeessä neuvolantädiltä lääkäriaika. Mä olen käynyt lääkärillä jo kolme kertaa. Eka kerta oli ihan normaali, mutta tokan kerran pääsin lääkärille supistusten takia. Silloin sain saikkua kuukauden. Tän viikon käynti oli kontrolli edellisen johdosta. Ja seuraava kontrolli 24.5., eli sillon on jo 4. lääkärikäynti! Lisäksi on ollu ne ylimääräiset ultrat, eka koska poitsu on kotoisin koeputkesta, ja toka koska ultrattiin tietysti lapsivesipunktion aikana.
Eli soita vaan rohkeasti neuvolaan, kyllä ne lääkäriin päästää, jos sua huolettaa.
Tsemppiä kaikille! Muistakaa ottaa rennosti!
Jode ja Onni-poika 22+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 13:36 Maarja kirjoitti:
Tervetuloa mukaan ruska!


Mielessä pyörii raskausviikot. Kohta ollaan jo niin pitkällä, että pikkuinen saattaisi syntyessään jäädä henkiin. Pysäyttävää...


Maarja ja vauva 23 tasan!
Samaa mietin minäkin että näillä viikoilla on kait se nuorin Suomessa hengissä selvinnyt/selviytyneet syntyneet. Ajatella!

Toki toivon että mennään ihan mukavasti sinne 38-40 viikoille asti =)

Katselin että vaavin pitäisi olla nyt noin 27 cm pitkä ja painaa noin 400g :heart: Olettekos laittanut mitalla 27cm itsellenne näytille? Vaavi alkaa olla jo pienen nukkevauvan kokoinen :D :heart:

Meillä tuo esikoinen alkaa olla sitä mieltä ettei saa tarpeeksi huomiota, joten täytyy alkaa pitämään häntä vähän enemmän hyvänä. Sanoi että kaipaa enemmän haleja minulta ja babalta (isältä)... voi meidän pientä :heart:

balik ja pikkuinen 23+0<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 00:42 balik kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 13:36 Maarja kirjoitti:
Tervetuloa mukaan ruska!


Mielessä pyörii raskausviikot. Kohta ollaan jo niin pitkällä, että pikkuinen saattaisi syntyessään jäädä henkiin. Pysäyttävää...


Maarja ja vauva 23 tasan!

Katselin että vaavin pitäisi olla nyt noin 27 cm pitkä ja painaa noin 400g :heart: Olettekos laittanut mitalla 27cm itsellenne näytille? Vaavi alkaa olla jo pienen nukkevauvan kokoinen :D :heart:
Meillä ainakin ollaan mitalla vähän vertailtu, juu =)
Ja esimerkiksi margariinirasiaa kun ottaa jääkaapista, sitä heti punnitsee kädessään ja ajattelee, että näinköhän paljon vauvakin nyt painaa...

:heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:36 ruska kirjoitti:
Tervehdys kaikille! Vieläkö joukkoonne mahtuu? Olen 23-vuotias esikoisen odottaja. La on 15.9 ja Tays:ssa olisi tarkoitus synnyttää. Kaikki on mennyt tähän saakka erittäin hyvin. Rakenneultrassa pikkuinen oli todella vilkas. Näytti kieltä ja lopuksi nosti peukun pystyyn. Liikuttavaahan se oli. Maha kasvaa hyvää vauhtia ja painoa tulee sopivasti, viisi kiloa on tullut lähtöpainosta. Vajaa kuukausi opiskeluita tältä keväältä jäljellä ja sitten alkaa työt. Toivottavasti vointi on kesälläkin hyvä, niin pystyisin hoitamaan työni kunnialla elokuun alkuun saakka ja jäämään sitten ansaitulle äitiyslomalle.

Oikein aurinkoista viikonloppua kaikille!

Ruska ja pikkuinen 21+0


tervetuloa mukaan :flower: lisäsin listaan =)
 

Yhteistyössä