Miimari harmaana
Käykää kattoon ketä kiinnostaa ja on ottamassa äitiyspakkauksen niin KELAN sivut,siellä on uudet kuvat! Aika ihania vaattaita oli paria poikkeusta lukuunottamatta,mut kyllä niihin tottuu
Sama juttu täällä, hormonimyrksyjä. Sanon suoraan ja mökötän, joskus miehen pelkkä kosketuskin ärsyttää jolloin läpsin sitä kauemmas... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:45 Elwi harmaana kirjoitti:nyt tuntuu että hormoonit hyrrää
Tosin ne hyrrää välillä vääräänkin suuntaan eli saan raivareita, jotka päättyvät itkuun ja tietenkin ihan hölmöistä asioista raivoan. Onneksi mies suhtautuu niihin huvittuneena
Me ollaan jo käyty ostamassa sänky Ikeasta... viime lauantaina =)Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:09 Maarja kirjoitti:Ollaan jo hyvin hyvin lähellä vauvan sängyn ostamista! Sellainen laidoiltaan säädettävä (käy vastasyntyneestä taaperoikäiseen), jonka päälle tulee puinen hoitoalusta. Muistaakseni 135 euroa! Tietysti pitää vielä ostaa patja ja... hetkinen... Tarvitseeko vauva tyynyä?
Maarja ja vaava 24+4
Minäkin olen huomannut, että vauva on selvästi voimistunut tässä parin viimeisen viikon aikana. Potkut on välillä tosi napakoita ja näkyvät selvästi myös mahan päälle. Eilen se pikkuraasu yritti kai oikoa itseään, kun töytäisyjä tuntui yhtäaikaa masun molemmilla reunoilla. :heart: Liikkeet kyllä tosiaan tuntuu ihanilta, mutta välillä varsinkin illalla väsyneenä toivoo, että pikkuinen olisi sen aikaa rauhassa, että itse pääsisin uneen. Silloin vaan ainakin meillä alkaa yleensä oikein kuperkeikkaharjoitukset..Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:40 äippä81 kirjoitti:Vaavi pitää mahdotonta juoksukilpailua ja jonkinlaista potkunyrkkeilyä masussa kun eilis illalla malttoi nukkua peräti puoli tuntua ja taas mellestää yli tunnin kerrallaan, kivaltahan se kyllä tuntuu mut välillä potkut kolahtaa aika ikävästi.
On muuten pikkusen selviä kuvia!!! Aivan yli siistiä,mulla on pojasta eli tosta tokasta tuon tapasia ultrakuvia,Oysissa käytiin joskus jonkun asian takia(en enää muista mikä) niin oli ton tapasta kuvaa ja oli pienempi vielä silloin eli vissiin se 3D kuvaa eikö 4D tarkota että on semmosta liikkuvaa juttua vai mikä ero niissä on? Silloin joissakin kuvissa näytti ihan muumiolta ja oikeen säikähin minkä näköinen oli(ei vielä täysin kehittynyt silloin,vaan jalatkin oli vielä semmoset lyhyet jne)mutta kasvo kuva oli tosi selvä mullakin.Olin ihan äimänä että näin ne laitteet kehittyy ihan muutamassa vuodessa!Mutta saa nähä kuitenkin aikalailla semmosena minkä näköisiä ne siinä kasvuvaiheessa ruukaa olla,kiehtovaa!Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:30 PippuriMamma kirjoitti:4D -paperikuvista pari...
skannasin pari kasvokuvaa jos joku haluaa katsoa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=570387.jpg
voi pikkuinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:30 PippuriMamma kirjoitti:4D -paperikuvista pari...
skannasin pari kasvokuvaa jos joku haluaa katsoa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=570387.jpg