Häät ja häämatka ohitte, samalla suurin stressi ohitettu
Häämatka oli jenkkeihin ja lennot olivat aika hirveät. Oli mulla tukisukat, join vettä ja kävin kävelemässä käytävällä, mutta silti jouduin oksentelee ja jalat turpos elefanteiks, eikä kunnolla pystyny nukkumaan joten väsy oli kova. Nyt kohta viikon ollu kotona ja aikaerot vaikuttaa edelleen... \|O
Käytiin 4D:ssä ja olihan se siistii. Selvästi poitsu tulossa, levitteli siihen malliin ettei voi erehtyä. Kaiveli myös nenäänsä (isän poika B) ) ja kämmenellä läppäsi otsaan eli ei mitään söpöjä vilkutteluja tai peukun imemisiä... Aateltiin lähisuvulle näyttää ultra-DVD ja saavat siitä itse päätellä kumpi on tulossa.
Kotiinpaluun jälkeen on kävellessä ja istumasta noustessa sattunu alavatsaan ja vasemmalle sivulle. Ultrassa meinas et lennot ja huonot asennot vaikuttaa mut nyt kestäny jo melkeen viikon joten täytyy ma kysyä neuvolasta. Kävely on melkoisen hidasta nykyään ja mies sanoo et kävelen ku pingviini!
Myös selkään alkanu sattuu, ja oon ollu vast pari pv töissä! Joudun kumarteleen ja nosteleen paljon ku työskentelen pienten lasten parissa, joten saa nähä kauan kestän...
Nukuin tänään 'päiväunet' 18-20, ei ollu hyvä juttu, nyt ihan pirteenä kukun!!! Näin sekasin unirytmi on ja sit yleensä herään kolmelta yöllä enkä saa enää unta.
Onko muilla ollu käsien puutumista?
Mulla joka yö oikee käsi puutuu ihan tunnottomaks, siihen on aika hirveetä herätä. Välillä päivälläkin jos nostan kättä tai kirjotan pidempään ni alkaa tuntua puutumisen oireita. Mut kuulemma kuuluu ihan norm. oireisiin. Itseasiassa senkin takia heräilen yöllä usein + tietty pissalla ravaamiset joten melkoisen katkonaista nää yöt on ollu. Ja se sit aiheuttaa totaalista väsymystä päivisin.
Mut tällästä pitkästä aikaa tännepäin.
Siis listaan voi lisätä että POIKA tulossa ja oon 32v.
äityli75 ja 'Eemeli' 23+0 (on just yli puolenyön, joten uus vko alkaa)