Nyt ihan aluksi pahoitteluni, että jää kommentoimatta kaikille... EN ehdi lukea viestejänne vielä, yritän illemalla
Huomenet kaikille!
ISYYSPAKKAUKSESTA
Mä tein miehelleni myös sellaisen, annoin jo jokin aika sitten. Laittaisinko oikein listaa tai kuvaa? Lista varmaan riittänee
Tulee ihan sekavassa järjestyksessä sitten...
- Muistitikku - lisämuistiksi valvottujen öiden vuoksi (oli Indesolissa alessa)
- sisuaski - sisulla sitä suomalainen puskee läpi vaikka harmaan kiven...
- suklaapatukka - lisäenergiaa..
- battery- ja jokin muu energiajuomatölkki - jotta jaksaa olla hereillä
- kumihanskoja - jotta saa paremman otteen vaavista / kädet ei suttaannu (sinituotteen moniväripakaus)
- 2 puista pyykkipoikaa joihin kirjoitettu: hajulukko - ei tarvinne selittää
- Alkon minipuollo kirkasta - varpajaisiin alkupaukkua varten
- spiderman laastaria - haavereita sattuu
- 1 pikkupullo karhua - pitäähän sitä rentoutua rankan synnytyksen jälkeen kun kotio pääsee
- pikkusikareja + keskikok. pullo viskiä - saa tarjota kun vaavi on syntynyt
- Isukki- t-paita & Vaavi- t-paita (käänteiset värit)
- raidallinen hihaton body johon itse kirjoitin HAJUP
MMI peppuun
- Uusi Vauva, huoltajan opas- kirja
- sininen jalan mallinen puollonavaaja
- ruokalappu jossa pureskelukulmat ettei vaavi syö isiä
Laitan vielä kuvan tähän, siitä muuten näemmä jäi uupumaan tuo olutpullo, mutta mitäs pienistä
http://www.aijaa.com/v.php?i=581924.jpg
Mies tykkäs niin ja yllättyi, että ihan liikuttui...
PETIPUUHAT
Meillä on ollut suht aktiivista. Välillä saattaa mennä muutama päivä ettei ole mitään ja aina ei edes mies ehdottele. Hellimistä meillä on kyllä muuten sitten silloinkin. Sitten on niitä päiviä, kun mies kiukuttelee kuin pahainen kakara niin ei satavarmasti mun tee mieli...
Ja mulla menee halut aika vuoristoratamaisesti: välillä pohjalla ja välillä niin huipussaan, että mieskin on helisemässä. Meillä on ollut aika hauskaa kun ollaan keksitty uusia asentoja mun möhkis-olemuksen takia. Ihan kaikki ei enää onnistu
ja naurutkin ollaan saatu siitä parisen kertaa... Meillä harrastetaan "pikaisia pikkuvessassa" aika usein... Ei häiritse vaikka lapset leikkii yläkerrassa tai ovat ulkona, pitää mielenkin tosi virkeänä. Muutaman kerran on "häirikkö" iskeytynyt oven taakse kyselemään jotain tyhmää ja on ollut vähän pokassa pitämistä, mutta aina ollaan kunnialla selvitty..paitsi silloin kun mun pikkusisko pääsi yllättämään
No ovi oli lukossa, mutta hän ynnäs aika nopeasti mitä tapahtuu, kun tajusi, että mieskin on kotona, lapset ulkona ja kumpaakaan ei näy...oli se NOLOA... Ja tyssäs naurukohtaukseen..
Ollaan kyllä juteltu asiasta aika paljon, kun mua häiritsee haluttomat jaksot enemmän...
OMANAPULI
Olo levossa ollessa nyt parantunut. Suppareita ei tule enää NIIN paljoa päivisin
*koputtaa puuta* Ens to on äippäpolikäynti taas... Eilen otti kerran tooodella kipeästi illemmalla mahaan, ei ollut yhtään kiva! Samoin aamulla oli 5min kestävä suppari. Se TEKI KIPEÄÄ! Ei mahaan vaan häpyluihin!!!
JALKAKRAMPIT ovat mun riesana. Hain eilen vapaavalinnasta kahdet lentosukat. Kokeillaan nyt josko niistä olis apua. Haen ihan kunnon tukisukat jostain jos huomaan näistä olevan yhtään apua. Eilen herätessä kramppasi niin lujaa, että mulla jäi oikein mustelma jalkaan siihen kohtaan! Mies joutui hieromaan ja "hakkaamaan" pohjetta, että saatiin aisoihin tuo "kohtaus" ja on vieläkin kipeä. Nyt on ekaa kertaa jalassa nuo sukat. Suosittelivat pukemaan aamusta heti kun turvotus on vähäisintä. Niin ja syön magnesiumia ja yritän juoda reilusti vettä...
Nyt pitää mennä. Vien nuorimmaisen päiväkotiin ja suuntaan asioille... Jos vaikka söisin ekana nyt aamupalan etten pökrää... Pyörryin nimittäin viimeksi äippäpolilla ollessani... OLI NOLOA!!
Mukavaa päivää!!!
-PippuriMamma & "MatiasMatilda" 25+...